Szkoły, które nie zdążyły zgłosić się do MegaMisji mają drugą szansę – wydłużyliśmy rekrutację do 16 maja. Dlaczego warto zachęcić przedstawicieli szkoły Twojego dziecka, aby wzięli w niej udział?
Posłużę się statystyką: z badań Centrum Cyfrowego Projekt: Polska wynika, że aż 97% wychowawców świetlic postrzega nowe technologie jako szansę, by uczynić naukę ciekawszą. MegaMisja wychodzi naprzeciw temu zapotrzebowaniu.
W ramach tego programu (który kierujemy do dzieci w wieku 6-10 lat) zakwalifikowanym szkołom udostępniamy gotowe scenariusze zajęć na temat bezpiecznego i twórczego korzystania z nowych mediów. Proponowane tematy pomogą uatrakcyjnić nauczycielom prowadzone lekcje oraz zajęcia na świetlicy szkolnej. Aby odpowiedzieć na potrzeby dzieci, wyzwania w MegaMisji oparte są na animowanej historii oraz mechanizmie gry edukacyjnej.
Rekrutacja do kolejnej edycji cały czas trwa. Szkoła waszego dziecka ma czas do 16 maja. Formularz znajdziecie tutaj: https://megamisja.pl/zgloszenie/ Uczestnictwo jest bezpłatne.
Jak wygląda rekrutacja krok po kroku?
1/ Nauczyciel z klas 1-3 lub świetlicy wypełnia formularz zgłoszeniowy i dołączenie do niego 30-sekundowy film, nagrany np. za pomocą smartfona lub tabletu.
2/ Komisja Fundacji Orange ocenia nagranie pod kątem atrakcyjności przekazu, poruszanej tematyki kompetencji cyfrowych i medialnych, zaangażowania dzieci.
3/ To tyle:) Trzymam kciuki za Wasze zgłoszenia.
Miłego dnia,
Bartosz Rymkiewicz
Komentarze
Zupełnie nietrafiony spot. Byłby dobry dla jakiegoś urządzenia ubieralnego (przebieranki i spacerki po wybiegu) ale do S8, który naprawdę ma dużo do zaoferowania?! Nie.
OdpowiedzPani Rubik smukła i smartfon smukły. Mi się podoba 🙂
OdpowiedzZupełnie nietrafiony spot. Byłby dobry dla jakiegoś urządzenia ubieralnego (przebieranki i spacerki po wybiegu) ale do S8, który naprawdę ma dużo do zaoferowania?! Nie.
OdpowiedzPani Rubik smukła i smartfon smukły. Mi się podoba 🙂
OdpowiedzReklama całkiem fajna ;p Ale…czemu płacić takim gwiazdom miliony?? My – czyli Pan Pikuś i ja możemy w niej zagrać za free ;p To byłby hit sieci i zarazem najlepsza reklama 2017 roku ;p Idziecie o zakład ;p ;p
OdpowiedzNo,za uścisk dłoni Rzecznika Prasowego 😀
OdpowiedzReklama totalne dno i żenada! jak chcieliście wydać fortunę na gażę do bogatej modelki to cel zrealizowany na pewno! nie pchajcie się w ten trend angażowania celebrytów w reklamy, bo my normalni Abonenci nie lubimy tego i pokazuje na co wydajecie pieniądze. Nie lepiej zaangażować do reklamy zwyczajne osoby i dać im zarobić choć trochę?! to lepiej pchać takiej Bogatej Rubikowej na konto!
OdpowiedzReklama totalne dno i żenada! jak chcieliście wydać fortunę na gażę do bogatej modelki to cel zrealizowany na pewno! nie pchajcie się w ten trend angażowania celebrytów w reklamy, bo my normalni Abonenci nie lubimy tego i pokazuje na co wydajecie pieniądze. Nie lepiej zaangażować do reklamy zwyczajne osoby i dać im zarobić choć trochę?! to lepiej pchać takiej Bogatej Rubikowej na konto!
OdpowiedzZgadzam się w 100%!!! Może czas odstawić „fachowców” od reklamy i zmienić ich na „normalnie” myślących? 😛
OdpowiedzReklama całkiem fajna ;p Ale…czemu płacić takim gwiazdom miliony?? My – czyli Pan Pikuś i ja możemy w niej zagrać za free ;p To byłby hit sieci i zarazem najlepsza reklama 2017 roku ;p Idziecie o zakład ;p ;p
OdpowiedzNo,za uścisk dłoni Rzecznika Prasowego 😀
OdpowiedzZgadzam się w 100%!!! Może czas odstawić „fachowców” od reklamy i zmienić ich na „normalnie” myślących? 😛
Odpowiedz