;

Odpowiedzialny biznes

Co ma CSR do marketingu? (0)

Monika Kulik

9 lutego 2016

Co ma CSR do marketingu?
0

Niedawno podczas międzynarodowego spotkania CSRowców z Orange zastanawialiśmy się nad tym, jak CSR może zmieniać myślenie marketingowe.

Myślę, że dobrym przykładem takich zmian jest podejście do naszych starszych klientów, którzy w zetknięciu z nowymi technologiami mogą czuć się trochę zagubieni. „Integracja cyfrowa niezależnie od wieku”, to jeden z celów naszej strategii społecznej odpowiedzialności.

Jeszcze niedawno powszechne w marketingu naszej branży było traktowanie osób starszych jako pewnej niszy, grupy znajdującej się poza głównym biegiem komunikacji. Dziś – patrzymy bardziej uważnie na ich potrzeby i oczekiwania, zmieniając podejście do komunikacji z nimi, obsługi czy sprzedaży.  W 2014 roku wprowadziliśmy uproszczoną obsługę na infolinii dla seniorów – szybkie połączenie z doradcą, odpowiednio dobrana obsługa infolinii i więcej czasu na rozmowę. Zmieniliśmy również język korespondencji ze starszymi klientami, a pisma do nich przygotowujemy powiększoną czcionką.

Zobaczcie krótki film podsumowujący te działania.

Przed nami jeszcze sporo pracy. W ramach wyzwań strategicznych CSR przygotowujemy teraz nowe standardy obsługi dla starszych klientów w punktach sprzedaży.

To dopiero początek zmian, ale widać już efekty – dla nas bardzo wymierne – wzrost satysfakcji z obsługi seniorów o ponad 12p.p. i pozytywne opinie klientów np. „dziękuję, że tak cierpliwie Pani mi wszystko wytłumaczyła, wreszcie wszystko rozumiem”.

To przykład, jak dzięki podejściu CSR zmieniliśmy myślenie o pewnej grupie klientów, wyodrębniając ją z „oferty dla wszystkich”.  Ale może być też odwrotna ścieżka – od myślenia o specjalnej grupie do myślenia całościowego i kompleksowego – ale o tym następnym razem 😉

Udostępnij: Co ma CSR do marketingu?
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Truck. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Innowacje

Włącz wyobraźnię: technologia dla starszych i niepełnosprawnych (0)

Marta Krajewska

8 lutego 2016

Włącz wyobraźnię: technologia dla starszych i niepełnosprawnych
0

Truizmem jest twierdzenie, że nowe technologie zmieniają nasze życie. I nie mam tu na myśli facebooka, maila, czy tysiący pożytecznych skądinąd appek. Wpływ nowych technologii na nasze życie jest najbardziej widoczny w przypadku osób o ograniczonej sprawności, wynikającej z wieku lub choroby.

Druk 3D, który za stosunkowo niewielkie kwoty (w porównaniu z profesjonalnym sprzetem) daje ludziom protezy rąk, nóg, czy fragmenty kości. Aplikacje takie jak b-Link, które dają ludziom sparaliżowanym szansę na porozumiewania się z otoczeniem. Aplikacje na telefony komórkowe dla niewidomych, dzięki którym mogą być bardziej samodzielni. Tutaj pisze o nich Monika Kulik.

Dzisiaj rano przeczytałam o zdolnym grafiku, Mariuszu Kędzierskim, który maluje i zdobywa nagrody. Nie ma rąk i świetnie sobie radzi. Jak nowe technologie mogłyby ułatwić jego życie, pomóc w pracy?

Osoby wymagające pomocy – niezależnie, czy są to seniorzy, czy ludzie niepełnosprawni, chcą być samodzielne i niezależne. Masz wokół siebie takie osoby? Znasz ich potrzeby? Zaproponuj nam rozwiązanie w ramach nowej kampanii Imagine with Orange.

Nagrody? Oczywiście.

Zaproszenie na hackaton dla autonomii, który odbędzie się w dniach 21-24 marca w Paryżu (pokrywamy koszty podróży i noclegu). Warsztat, w czasie którego zespołowo popracujemy nad Twoim pomysłem na zasadach otwartych innowacji, z udziałem osób odpowiedzialnych za innowacje w Orange, a Twój projekt otrzyma wsparcie mentorskie i informację zwrotną od ekspertów Orange oraz społeczności. Albo nagroda rzeczowa – do wyboru.

Na Wasze pomysły czekamy do 14 marca 2016. Możecie także komentować już zgłoszone pomysły. Wszystko na platformie Imagine with Orange.

2f1d046f464c7a96be49d43891e9256c996

Udostępnij: Włącz wyobraźnię: technologia dla starszych i niepełnosprawnych
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Car. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Reklama

Nowa oferta Orange dla firm (0)

Stella Widomska

8 lutego 2016

Nowa oferta Orange dla firm
0

Dla klientów, którzy mają internet w Orange, trzy plany głosowe bez limitu i internet mobilny w pakiecie tańszym o ponad 50 procent. Do tego jeszcze Samsung Galaxy J5. To wszystko mamy w nowej ofercie Orange dla firm. Opowiada o niej nasz nowy spot. Kreacją spotu zajął się Havas. Produkcja to agencja Dynamo, a postprodukcja Studio Lunapark. Media jak zawsze kupił dom mediowy Initiative Media.

Zobaczcie sami. 🙂

 

 

Udostępnij: Nowa oferta Orange dla firm
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the House. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej