Obsługa

IVR – prostszy i z nowym głosem (9)

16 marca 2017

IVR – prostszy i z nowym głosem
9

Regina Jabczyńska

Pewnie nie raz, dzwoniąc w swojej sprawie na dedykowaną do kontaktu z firmą infolinię zdarzyło się Wam skorzystać z automatycznego menu telefonicznego w skrócie nazywanego – IVR. Naturalnie ta forma kontaktu ma swoich zwolenników, jak i sceptyków… jak to zwykle ze wszystkim w życiu bywa. Warto jednak, żebyście wiedzieli, że nasz IVR się zmienia,  aby Wasze doświadczenia z kontaktów z nami były coraz lepsze.

Co to jest w ogóle IVR? Najprościej rzecz ujmując, wielki komputerowy system, który łączy Klientów dzwoniących z konkretną potrzebą z doradcami o odpowiednich kompetencjach. A także umożliwia samoobsługę za pomocą telefonu. Zaprojektowany tak, aby odzwierciedlać najpilniejsze potrzeby, z którymi do nas dzwonicie. Z reguły znajdziecie tutaj krótkie informacje, kiedy szukacie podpowiedzi w danym temacie lub konkretne odpowiedzi na swoje pytania.

Czy zauważyliście, że w ostatnim czasie znacznie uprościliśmy i skróciliśmy głosowe menu IVR? Dla popularnych funkcji samoobsługowych IVR, takich jak zgłoszenie uszkodzenia lub kwota faktury zrobiliśmy łatwiejszy dostęp. A te, z których korzystaliście mniej chętnie – usunęliśmy. Niektóre komunikaty IVR personalizujemy do wybranej grupy, aby trafić z nimi tylko do tych z Was, których sprawa naprawdę dotyczy.

Popracowaliśmy też nad językiem komunikatów – mówimy na wprost i bez skomplikowanych zwrotów technologicznych, czy branżowych. Czasem wręcz porównywaliśmy różne sformułowania tego samego komunikatu sprawdzając, po którym najtrafniej wybieracie właściwą opcję. W wyborze najlepszych treści opieraliśmy się na wynikach badań, oceniających emocjonalną siłę przekazu. Całość okrasiliśmy nowym męskim głosem, który płynnie poprowadzi Was do szukanych informacji.

Oczywiście na końcu każdej ścieżki jest doradca, z którym można porozmawiać, jeśli potrzebujecie więcej szczegółów i specjalistycznych informacji. Ta złota reguła obowiązuje po to, żebyście nie czuli się pozostawieni samym sobie i wiedzieli, że zawsze i tak możecie porozmawiać z nami „ jak człowiek z człowiekiem”.

Ten wielki system komputerowy nigdy „nie śpi”, jest dostępny i gotowy do współpracy przez całą dobę. Jak ważną i potrzebną robotę wykonuje niech świadczy fakt, że miesięcznie rejestruje ponad 2 mln połączeń obsługowych. Co ciekawe najchętniej kontaktujecie się z nami w poniedziałki, wówczas odnotowujemy o 11% więcej połączeń niż w pozostałe dni robocze. A co nie dziwi w weekendy lubicie odpoczywać więc kontaktujecie się z nami zdecydowanie rzadziej 🙂

Zmieniamy IVR, bo zmienia się Wasz styl życia i oczekiwania wobec nas. Korzystajcie jednak śmiało w razie potrzeby, a my obiecujemy, planować go tak, aby za Wami nadążał:)

 

Udostępnij: IVR – prostszy i z nowym głosem
podaj nick
podaj poprawny adres e-mail
komentarz jest wymagany

Komentarze

  • komentarz
    MAURYCY 12:15 16-03-2017
    Co do tych 11% więcej dzwoniących w poniedziałki a mniej w weekendy - wg mnie to nie ciekawe tylko normalne - zdecydowana większość dzwoniących na pewno chce się połączyć z konsultantem i woli nie dzwonić w weekend (bo pewnie i tak konsultanci nie pracują w weekend, a może pracują ale dzwoniący myślą że nie pracują - w końcu to weekend i powinien być wolny) tylko czeka z załatwieniem sprawy do poniedziałku co generuje ten 11% wzrost.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Regina Jabczyńska 12:39 16-03-2017
      Jesteśmy dostępni 24h/na dobę:)
      Odpowiedz
  • komentarz
    j 13:20 16-03-2017
    Tylko czemu rozmowa z nim nie zestawia się w HD Voice, nie mówiąc już, że rozmowa z konsultantem powinna być w HD.
    Odpowiedz
  • komentarz
    PAWEŁ 13:56 16-03-2017
    Może wprowadzicie w pre-paid nielimitowany internet z prędkością do 3 Mb/s po doładowaniu ❓❓❓ Za 30zł na 30dni , 50zł 93dni , 100 zł 155 dni i 200 zł na 10 miesięcy . Zastępując w ten sposób obecne pakiety internetowe . Wprowadzić 1 pakiet internetowy 15 GB za 10zł w którym będzie można kożystać z pełną prędkością jak komuś 3Mb/s będzie za wolne . W ten sposób uproscicie ofertę .
    Odpowiedz
    • komentarz
      do Pawła 21:20 16-03-2017
      dlaczego mieli by wprowadzić. taka taryfę z prędkością 3m /s. to w całe się nie opłaca bo to wgl jest będzie powolne skoro play wprowadził 3 m na s klienci nie mogą normalnie'otworzyć stronę itd'więc gdzie'z takim?
      Odpowiedz
      • komentarz
        PAWEŁ 09:56 17-03-2017
        Do przeglądania stron internetowych 3Mb/s jest wystarczające , bez video i muzyki . A dla kogo było by za wolne to kupił by sobie pakiet np. 15 GB za 10 zł na 30 dni albo Elastyczny w 7 wersjach do wyboru .
        Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 20:38 16-03-2017
    O proszę, czyli dobrze zauważyłem, ostatnio kontaktowałem się z BOK i jakoś to sprawniej poszło. Zmiana na + :)
    Odpowiedz
  • komentarz
    do Paweł 11:59 17-03-2017
    może dla ciebie. jest lepiej. czy było by lepiej ale nie dla mnie i innych użytkowników. ją nam abonent i nam 20gb po zwolnieniu ileś tam mb to mi chodzi jak mucha w smole nic się nie da zrobić. a co dopiero 3mb /s to już wgl. nam 20gb chodzi mi moralnie gdy chce coś otworzyć chodzi bardzo szybko:) a potem jest po zal się. więc gdzie ty chcesz taka ofertę zrobić może ty zrób swoją sieć to daj to zobaczysz że nikt nie będzie korzystać z tego wolnego internetu.
    Odpowiedz
    • komentarz
      PAWEŁ 12:56 17-03-2017
      Po wyczerpaniu 20 GB masz pewnie ograniczenie do 64Kb/s a nie kilka Mb/s , między tym jest różnica wiem bo korzystałem w 2016 r miałem prędkości poniżej 5 Mb/s i wszystkie strony chodziły bez problemu .
      Odpowiedz

Bezpieczeństwo

„Transakcje PayU” – analiza trojana vjw0rm (6)

16 marca 2017

„Transakcje PayU” – analiza trojana vjw0rm
6

Michał Rosiak

Ciężko zapamiętać kolejne akcje phishingowe, przestępcy nie zwalniają tempa, ale malware przesyłany jako transakcje z PayU jest dość świeży, bo sprzed zaledwie 4 dni. Nasi eksperci przyjrzeli mu się dokładniej i okazało się, że mamy do czynienia z tym samym trojanem vengeance&justice w0rm (w skrócie vjw0rm) który był również używany w kampanii „paragony z Zary”. O ile vjw0rm sam w sobie nie robi naszemu komputerowi wielkiej krzywdy, może służyć przestępcy do „otwarcia drzwi” i zainstalowania bez naszej wiedzy dowolnego innego malware’u.

Dokładną analizę działania vjw0rm’a znajdziecie tutaj.

Udostępnij: „Transakcje PayU” – analiza trojana vjw0rm
podaj nick
podaj poprawny adres e-mail
komentarz jest wymagany

Komentarze

  • komentarz
    MAURYCY 11:02 16-03-2017
    Czemu nie można komentować wpisu "http://biuroprasowe.orange.pl/blog/ivr-prostszy-i-z-nowym-glosem/"? Dostaję info "Przepraszamy, tego artykułu nie można komentować". No chyba że dostałem bana :D
    Odpowiedz
    • komentarz
      PAWEŁ 11:24 16-03-2017
      Też tak mam .
      Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 11:57 16-03-2017
      Coś się źle kliknęło ;-) Ale za moment będzie ok! Przepraszamy!
      Odpowiedz
      • komentarz
        pablo_ck 07:14 17-03-2017
        Wybaczamy :)
        Odpowiedz
  • komentarz
    Kajka 13:44 16-03-2017
    Proszę do Orange FREE wprowadzić tańsze rozmowy na komórki do Niemiec, bo mam rodzinę i minuta 2,20zł to straszna cena!
    Odpowiedz
    • komentarz
      karo 14:25 16-03-2017
      Kajka, skajpaja sobie zainstaluj i rodzina też
      Odpowiedz

Bezpieczeństwo

Nowy raport już jest, czyli kolejny rok za nami (2)

14 marca 2017

Nowy raport już jest, czyli kolejny rok za nami
2

20 lat… Pamiętam (choć nieco z trudem) moje 20. urodziny, ale na pewno byłem wtedy z siebie bardzo dumny i szczęśliwy, że już jestem taki dorosły. Taaa, jasne – życia uczyłem się przez wiele kolejnych lat i jeszcze nie do końca się udało 😉 Na szczęście z jednostkami ds. bezpieczeństwa sieci jest „nieco” inaczej. Co prawda CERT Orange Polska mianem Computer Emergency Response Team może się dumnie określać „dopiero” od 2006 r., jako specjalistyczna jednostka poświęcona wyłącznie bezpieczeństwu w internecie istnieje już 20 lat. I co więcej – są w naszym gronie jeszcze prawdziwe dinozaury, które to pamiętają!

I o ile 20 lat u młodego człowieka to wciąż niewiele, to już CERT ze swojego wieku może być dumny, chwalić się, dzielić wiedzą i dawać przykład. Ostatnie dwie rzeczy rokrocznie przekuwamy na Raport CERT Orange Polska, powstały dzięki tytanicznej pracy… maszyn i algorytmów. To chyba główna zmiana, gdyby porównać przeciwne bieguny tych 20 lat bezpieczeństwa w Telekomunikacji Polskiej, PTK Centertel i wreszcie Orange Polska. Automatyzacja do pewnego stopnia codziennej operacyjnej roboty pozwala wykrywać więcej i z większą pewnością, a także skupić się bardziej na krytycznych aspektach bezpieczeństwa sieci. A tych jest sporo – dla „domowych” klientów przeróżne rodzaje złośliwego oprogramowania z wyraźnym naciskiem na strzelające w górę słupki ransomware, zaś dla biznesu jeszcze dodatkowo wciąż łatwe do wykonania i mogące napsuć sporo krwi ataki DDoS.

Warto przeczytać, jeśli choć trochę interesujecie się bezpieczeństwem w sieci, na stu stronach na pewno znajdziecie coś dla siebie. To, co tam znajdziecie, a przede wszystkim wysoki poziom bezpieczeństwa w sieci Orange Polska, to efekt ciężkiej codziennej pracy sporej grupy ludzi i gromadzonego mozolnie przez 20 lat doświadczenia. Raport znajdziecie na stronie CERT Orange Polska. Miłej lektury!

Udostępnij: Nowy raport już jest, czyli kolejny rok za nami
podaj nick
podaj poprawny adres e-mail
komentarz jest wymagany

Komentarze

  • komentarz
    Alan 14:37 15-03-2017
    witam'pewna sieć zrobila piękna ofertę teraz czekamy na wasz krok na wasz ruch. przydał by się również nowa taryfa gdzie można mieć darmowe sms mms i nim po'doladow np za5zł to1tys za 10zł to1tys za 25/30np 2lub3tys za 40zł to np 5lub6tys za 50zł to 10tys lub12tys za 100zł to 20/30/50tys za200zł to 50tys lub 100lub150tys ale z każde osobna:) i pakiety gb np 3gb za5zł 25zł to50gb i żeby się sumowalo i tylko tyle i już mieć tylko 3taryfy i już
    Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 20:34 16-03-2017
    Szykuje się ciekawa lektura :)
    Odpowiedz

Innowacje

Poznajcie szczęśliwą #9 finalistów Orange Fab (1)

14 marca 2017

Poznajcie szczęśliwą #9 finalistów Orange Fab
1

W piątek, 10 marca br., poznaliśmy finalistów 4. edycji Orange Fab. Na pokład naszego akceleratora zaprosiliśmy 9 startupów z dziedziny Internetu Rzeczy (IoT), energetyki, nauki języków i obsługi klienta. Przez kolejne 12 tygodni
finaliści we współpracy z ekspertami i pod okiem mentorów (możecie poznać ich tutaj) stworzą wspólną ofertę z Orange Polska. Będą także uczestniczyć w warsztatach z takich dziedzin jak user experience, design thinking, agile czy relacje inwestorskie.

Jesteście ciekawi, kto jedzie z nami dalej? Poznajcie startupy z 4. edycji.

Wiecie, że Orange Fab istnieje 3 lat? Zaczynaliśmy w 2014 r., jako jeden z pierwszych akceleratorów na polskim rynku. Przypomnijmy sobie, jak wyglądało ogłoszenie finalistów 1. edycji.

 

Do tej pory w programie wzięło udział 550 startupów, głównie z Polski i Europy Środkowo -Wschodniej. Dotychczas akcelerację przeszło 13 startupów, a 8 podpisało umowy komercyjne, m.in. OORT, Hollo, InPay, Baked Games, CallPage. Przeprowadziliśmy także testy rozwiązań Deskdoo, Sher.ly oraz  iWisher.

Poza Polską w Orange Fab uczestniczą Izrael, Japonia, Korea Płd., Tajwan, Hiszpania, Francja, Senegal i USA. Od początku 2016 r. Orange Fab działa także w formule non stop, co oznacza, że startupy mogą zgłaszać projekty przez cały rok. Program stale się rozwija. Obecnie budujemy sieć kontaktów w Europie Środkowej i Wschodniej. Więcej informacji w biurze prasowym i na stronie Orange Fab.

Udostępnij: Poznajcie szczęśliwą #9 finalistów Orange Fab
podaj nick
podaj poprawny adres e-mail
komentarz jest wymagany

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 19:23 14-03-2017
    Gratulacje 🎆
    Odpowiedz

Oferta

Huawei P10 w przedsprzedaży w Orange Polska (22)

10 marca 2017

Huawei P10 w przedsprzedaży w Orange Polska
22

Piotrek Domański

Huawei P10 to flagowiec zaprezentowany na Mobile World Congress 2017 w Barcelonie. Jeżeli śledzicie profil Wojtka na Twitterze pewnie widzieliście już ten wpis nie powinniście być zaskoczeni informacją, że możecie już go zamówić w przedsprzedaży.

Huawei P10 ma bez wątpienia bardzo bogate wnętrze. Napędza go ośmiordzeniowy procesor Kirin 960, wspierany przez 4 GB RAM i układ graficzny Mali‑G71. Efekty pracy tego trio będziemy mogli zaobserwować na ekranie o przekątnej 5,1 cala i w jakości 1080×1920 pikseli. Skoro jesteśmy już przy technikaliach nowy Huawei obsługuje agregację pasma 4G LTE Cat 9, co oznacza, że w Polskich warunkach może rozpędzić się do maksymalnie 300 Mb/s, oczywiście jeżeli znajdziemy się z nim przy stacji bazowej, która agreguje wszystkie pasma nośne 4G LTE. Takich stacji jest w Orange Polska coraz więcej, więc sądzę, że macie szanse na przetestowanie tej możliwości. Dodam, że telefon posiada 64 GB pamięci, którą można rozbudować. Warto jeszcze wspomnieć o baterii, która ma pojemność 3200 mAh.

Na osobny akapit zasługuje aparat zamontowany w Huawei P10. Dwa obiektywy zastosowane po raz pierwszy w modelu P9 zostały, jak zapewnia producent, twórczo rozwinięte w P10. Zdjęcia z pierwszego – kolorowe i drugiego – monochromatyczne są na siebie nakładane, dzięki czemu efekt końcowy wygląda lepiej niż wykonane pojedynczym. Ma to szczególne znaczenie przy słabym oświetleniu. W końcu co Leica to Leica 😉

Obudowa, w której zamknięto to bardzo porządne wnętrze również wygląda całkiem fajnie Oczywiście metalowe, z ekranem praktycznie pozbawionym bocznych ramek. Żadnych wygiętych ekranów i bajerów – prostota i ergonomia.

Huawei P10 w Orange

Jeżeli zamówicie telefon w ramach przedsprzedaży czeka na Was także zestaw akcesoriów, a wśród nich Selfie Stick z funkcją statywu, samochodowa SuperCharger i Powerbank AP08Q 10 000 mAh.

Napisałem już co, teraz pojawia się pytanie: za ile, w końcu to flagowiec. Na całe szczęście dla naszych portfeli Huawei znany jest z rozsądnego podejścia do ceny. W Smart Plan LTE za 129 zł zapłacicie za niego dodatkowo 50 zł miesięcznie i 369 na start. Czyli miesięcznie za telefon, nielimitowane rozmowy, SMS, MMS, 20 GB internetu oraz 400 minut i 100 MB zapłacicie179 zł 😉 Więcej znajdziecie na stronie orange.pl. Pamiętajcie, że przenoszący numer przez pierwsze 6 miesięcy płacą 0 zł 😉

Smartfony wysyłamy po dniu polskiej premiery – 21 marca.

Udostępnij: Huawei P10 w przedsprzedaży w Orange Polska
podaj nick
podaj poprawny adres e-mail
komentarz jest wymagany

Komentarze

  • komentarz
    mike278 10:38 10-03-2017
    "Pamiętajcie, że przenoszący numer przez pierwsze 6 miesięcy płacą 10 zł 😉 " Plus 50 za ratę za terminal? A co do samego P10-fajny z tym że z podejściem cenowym to bym nie przesadzał. Huawei zaczął się cenić, to nie to samo co czasy P8, P8 Lite czy nawet P9 lite, o serii Honor nie wspomnę. Cenią się i w sumie nic dziwnego, bo parametry i jakość wykonania są w czołówce sprzętu. To nie czasy Ideosa . :)
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 10:54 10-03-2017
      Nie 10 zł, a 0 zł ;-) Moja literówka. Oczywiście 0 zł + 50 zł miesięcznej opłaty za telefon.
      Odpowiedz
      • komentarz
        mike278 11:07 10-03-2017
        A dodajecie informację żeby nie ściągać folii? Wg telepolis nie jest to dobry pomysł. :P
        Odpowiedz
        • komentarz
          pablo_ck 12:01 10-03-2017
          Też to czytałem, wpadka dość istotna. Dla mnie cena kosmos.
          Odpowiedz
  • komentarz
    PAWEŁ 10:51 10-03-2017
    Producenci smartfonów mogli by je robić z grafenu były by lekkie i wytrzymałe .
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 10:59 10-03-2017
      Biorąc pod uwagę koszty wytworzenia oraz ukształtowania grafenu najprawdopodobniej pracowalibyśmy wtedy kilka lat na jeden smartfon. Dlatego zostańmy na razie przy metalu/plastiku ;-)
      Odpowiedz
      • komentarz
        pablo_ck 12:05 10-03-2017
        Ale może kiedyś doczekamy takich czasów :)
        Odpowiedz
  • komentarz
    PAWEŁ 11:49 10-03-2017
    LTE cat 9 daje prędkość do 450 Mb/s '' Prędkość transmisji danych zależy również od terminalu, czyli od urządzenia – telefon komórkowy, tablet, router – które pracuje w sieci 4G LTE: terminale kategorii 3 – DL (pobieranie) do 100Mb/s, UL (wysyłanie) do 50Mb/s terminale kategorii 4 – DL do 150Mb/s, UL do 50Mb/s terminale kategorii 6 – DL do 300Mb/s, UL do 50Mb/s terminale kategorii 9 – DL do 450Mb/s, UL do 50Mb/s ''
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 14:53 10-03-2017
      Masz w pełni rację, gdyby nie jeden szkopuł - CAT 9 wymaga 3x20 MHz, czyli zasobów pasma, którymi w Polsce nie dysponuje żaden operator. Dlatego w tekście napisałem: "co oznacza, że w Polskich warunkach może rozpędzić się do maksymalnie 300 Mb/s". Zakładam, że są kraje, w których operatorzy mają większe zasoby pasma i tam faktycznie można skorzystać z pełnych możliwości CAT 9
      Odpowiedz
      • komentarz
        PAWEŁ 15:02 10-03-2017
        Macie w Warszawie stacje do 600 Mb/s http://gsmonline.pl/artykuly/orange-4g-lte-rekord-predkosci-warszawa-huawei
        Odpowiedz
        • komentarz
          Piotr Domański 15:16 10-03-2017
          Dzięki zastosowaniu MIMO 4x4 (czyli transmisji wieloantenowej) - to technologia, która na tych samych zasobach pasma pozwala rozwinąć większe szybkości (i pokryć jednym eNodeB większy obszar). Niestety obsługiwana nadal przez niewiele urządzeń. Dlatego P10 tak jak napisałem - w Polskich warunkach nie wyciągnie się więcej niż 300 Mb/s. O tym czym jest MIMO 4x4 pisaliśmy na blogu: http://biuroprasowe.orange.pl/blog/stacja-bazowa-z-predkoscia-swiatlowodu-czyli-co-to-mimo4x4/.
          Odpowiedz
  • komentarz
    PAWEŁ 12:45 10-03-2017
    A jak wycofać zgody z tej promocji ? http://www.telepolis.pl/grafika/newsy/2017-03/orange-bonus-za-zgody-teleplolis-1.pdf W regulaminie nic nie pisze jak to zrobić .
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 14:48 10-03-2017
      Tradycyjnie - wizyta w salonie lub kontakt z infolinią.
      Odpowiedz
      • komentarz
        mike278 14:56 10-03-2017
        Piotrze nie żebym Cię chciał poprawiać,ale nie wystarczy "wizyta" na swoim koncie on-line? W zakładce "moje zgody"?
        Odpowiedz
        • komentarz
          Piotr Domański 15:01 10-03-2017
          Wiesz co... trochę mi ćwieka zabiłeś. Mam mieć odpowiedzieć w poniedziałek to dam znać.
          Odpowiedz
        • komentarz
          Piotr Domański 11:32 13-03-2017
          Sprawdzone - w Mój Orange można cofnąć te zgody, które złożyło się na etapie podpisywania umowy. Czyli jednak tylko infolinia lub wizyta w salonie ;-)
          Odpowiedz
          • komentarz
            mike278 14:28 13-03-2017
            A to troszkę dziwne. Wychodzi że mimo że odznaczam zgody to one nadal są aktywne. Ciekawe. Dwa różne zestawy zgód, czy jak
            Odpowiedz
  • komentarz
    Korek 01:36 11-03-2017
    Witam, czy doczekamy się w ofertach na kartę cywilizowanych usług jak połączenie oczekujące oraz zarządzanie pocztą gł? czasami chce korzystać z poczty gł. i muszę na nowo ustawiać powitania, itp. a potem jak nie chce jej mieć to dezaktywuję i wszystko usuwa się, więc chce mieć możliwość z pozycji telefonu zarządzaniem przekierowaniami.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Koolo 08:19 13-03-2017
    Zmieńcie coś na stronie "Przenieś numer do Orange na kartę" bo sformułowania na niej zawarte sugerują że przenosi się "do abonamentu" a konsultanci z chęci "zysku" jeszcze utwierdzają w tym przekonaniu co skutecznie zniechęca potencjalnych klientów ...
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 11:20 13-03-2017
      Dzięki za cynk, przekażę komu trzeba ;-)
      Odpowiedz
  • komentarz
    Astis 13:47 16-03-2017
    179 zl !!!! Masakra, to ile my zarabiamy ? :/ ceny w euro a wynagrodzenie w Zlotych :(
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 13:52 16-03-2017
      Przecież to flagowiec, a cena jak za flagowiec raczej rozsądna. Są przecież urządzenia ze średnich czy niższych półek, które są znacznie tańsze.
      Odpowiedz

Dodano do koszyka.