Wojtek Jabczyński
Kilkanaście tygodni temu informowałem, że nie zdecydowaliśmy się na przedłużenie rezerwacji na częstotliwość 450 MHz ze względu na wysoką cenę. Konsekwencją tego była zapowiedź końca świadczenia usług z wykorzystaniem tego pasma.
#Ważne. Wycofaliśmy się z ubiegania o przedłużenie częstotliwości 450 MHz. Cena była za duża. Klientom #CDMA zaproponujemy inne oferty
— Wojtek Jabczyński (@RzecznikOrange) 6 marca 2017
Dzięki tymczasowym pozwoleniom od UKE klienci mieli jednak nieprzerwany dostęp do usług CDMA 450 MHz, a my w tym czasie - tam gdzie było to możliwe - zaproponowaliśmy przejście na oferty wykorzystujące zdecydowanie nowocześniejsze technologie. Wielu klientów się na to zdecydowało - zasięg 3G/4G Orange mamy niemal w każdym zakątku kraju. Ten przejściowy okres właśnie się skończył i ostatecznie wyłączyliśmy usługi. Dziękujemy, że przez wiele lat z nich korzystaliście, ale telekomunikacyjny świat pędzi do przodu. Szybko kończą się kolejne rozdziały mobilnej historii, w której wszyscy uczestniczymy. Jeden z nich właśnie teraz się zamknął
Komentarze
Byłem jednym z tych abonentów co korzystali z tego pasma od czerwca 97r do maja 2000r . a późnie z CDMA od maja 2009r do maja 2014r .
OdpowiedzTeraz czas na 2G. A co z klientami, którzy mieli w regulaminach dostęp do CDMA, ale z niego ani razu nie skorzystali? Mogą zerwać umowę?
OdpowiedzWypowiedzieliśmy umowy klientom, którzy korzystali wyłącznie z usług świadczonych w paśmie 450MHz. Uprawnienie do rozwiązania umowy otrzymali także ci klienci, dla których CDMA w paśmie 450 MHz było jedną z kilku technologii oferowanych przez Orange w ramach ich umowy, ale utrata tej częstotliwości spowodowała u nich obniżenie jakości lub brak usługi dostępu do internetu. Pozdrawiam
Odpowiedz2G na chwilę obecną zostaje 🙂 Za dużo urządzeń na rynku pracuje w tym paśmie – miliony telefonów naszych babć i dziadków, ja też mam 2 telefony które pracuję tylko w trybie 2 g, więc…….
OdpowiedzCiekawe czy te babcie i dziadkowie i twoje 2 telefony są w stanie zwrócić koszt utrzymania sieci 2G w całym kraju?
OdpowiedzJak chcesz o czymś pisać to proponuje trochę poczytać. 2G zostaje i jest opłacalne.
OdpowiedzO widzę znowu najmądrzejszy się odezwał. Jest opłacalne tylko dlatego, że póki co działa na nim M2M. Jak M2M przejdzie na LTE, a wbrew pozorom stanie się do dość szybko to 2G poleci na ryj. Prawdy nie oszukasz głupawymi tekstami. 😉
OdpowiedzKorzystałam z internetu w tym paśmie, dostałam pismo w Wielki Piątek (na liście data nadania 10.04.2017r.) że Orange traci prawo do świadczenia usług z tą częstotliwością, a w Poniedziałek Wielkanocny ostatni dzień działał internet. We wtorek po świętach nie mogłam już się połączyć, udałam się więc do salonu aby zapytać co dalej. Zaproponowano mi internet ale wraz z telefonem, nie skorzystałam bo mam umowę w innej firmie. Rozwiązałam umowę, tak jak było napisane w liście bez opłaty, ale zapytałam czy muszę opłacić fakturę, która przyszła tego samego dnia, dostałam odpowiedź że tak, a dodatkowo data rozwiązania umowy jest za dwa miesiące, więc mam płacić 3 miesiące za usługę z której nie skorzystam bo nie ma częstotliwości. Gdyby wcześniej poinformowano, to mogłabym korzystać przez ten czas wypowiedzenia. Brawo Orange! Świetnie dbacie o dobro klientów!
OdpowiedzProponuje przez ten czas korzystać z 3G lub LTE .
OdpowiedzPrzykro nam z powodu tej sytuacji. Z jakiej oferty korzystasz? Jeśli posiadasz urządzenie które obsługuje technologię 3G/LTE to zachęcam do korzystanie z tej technologii. Podaj nam miejscowość, ulicę oraz model urządzenia z którego korzystasz. Chętnie coś doradzimy.
OdpowiedzCzy mógłbym prosić o przesłanie treści tego pisma lub wklejenie jego treści?
Ja również wypowiedziałem co… otrzymałem notę obciążeniową za zerwanie umowy!!!
OdpowiedzSkontaktowałem się z obsługą orange ale kompletnie mnie olali, jak odpisali moje argumenty pozostawiają „bez merytorycznego rozpatrzenia”, skandal
kiedy zmiana w nju mobile na kartę wszystko komórkowe’dziennie’z 1.20zł na50gr:) było’by idealnie:)
OdpowiedzInformacja o wyłączeniu pasma na 3 dni przed odebraniem dostępu nie była w dobrym tonie. Szkoda również, że Orange nie oferuje nic w zamian. Zasięg 3G/LTE, mimo że mapa zasięgu pokazuje na full nie istnieje. Chciałem skorzystać z kabla- Orange się nie zgadza, bo trzeba kabel przez drogę puścić i koszt inwestycji przerasta możliwości tak dużego Operatora. Pozostaje szukać lepszego usługodawcy…
Odpowiedzdlaczego w nju na kartę wszystko komórkowe dziennie nie ma zmiany z 1.20zł na50gr czy 39gr i już było by:) to od razu przeszła bym z innej sieci jak również znajomi.
OdpowiedzProszę o umożliwienie doładowań nju mobile na kartę przez usługę Dzięki Tobie sms 501700700, kiedyś mogłam zasilać nr nju a teraz mam smsa, że tylko orange. Powinniście pozostawić te udogodnienie skoro to generuje zysk Firmy. Chce mieć możliwość zasilania nju mobile w ten sposób właśnie.
OdpowiedzDlaczego jest (przynajmniej ja tak mam) zamknięte dodawanie komentarzy w temacie wyzej na temat „Nasz Orange”?
OdpowiedzJakiś błąd, ale już powinno działać.
OdpowiedzWasze paranoje są bezbłędne: korzystam z promocji Twój Dzień i rzetelnie ładuje konto aby dostawać bonusy i właśnie dostałam bonus 50sms do wszystkich, mimo że mam bez limitu smsy włączone i nie skorzystam z prezentu. To jest chore a wystarczyło dać MMSy też. System powinien analizować usługi aktywne i dać prezent Trafiony!
OdpowiedzKomentarzPrzykro nam, jeśli promocja nie spełnia do końca Twoich oczekiwań. Każda usługa działa zgodnie z jej regulaminem. Przekażemy Twoje uwagi do odpowiedniego działu. Zachęcamy też do korzystania z naszych innych usług dodatkowych dostępnych w ofercie na kartę, które znajdziesz tutaj http://www.promocje.orange.pl.
OdpowiedzOd rana próbuje przedłużyć umowe na TV+internet+telefon i masakra a wszystko zaczelo sie wczoraj zamówieniem w sklepie internetowym. Anulowano oczywiscie bez podania przyczyny ok. Zadzwonie z aplikacji mój orange łączy mnie aplikacja z numerem 502 802 800 odzywa sie sekretarka jak chcesz połączyć bezpłatnie z konsultantem Orange w celu przedłużenia umowy połącz sie przez aplikacje Orange. śmiać mi się zachciało bo włąsnie się przez nią łączyłem od 4h. ok tak sie tez nie da , ide na czat 5 razy konsultanci sie zmienili jak juz podalem pesel Pani minie pyta czy dowód zmieniałem bo nie ma mnie a ja od kilkunastu już chyba lat 2 abonamenty + internet kazała czekać i sesja wygasla i mam dość. Zawsze Pan Wojtek mnie ratuje ( już chyba ze 2-3 razy jak nabroją w orange )
OdpowiedzNo i się skończyło, ale może i lepiej dla klientów … ? Zobaczymy.
Odpowiedz