;

Inne

LG Q6 do ścigania burz i obserwacji biedronek! (26)

Wojtek Jabczyński

7 września 2017

LG Q6 do ścigania burz i obserwacji biedronek!
26

Za nami pierwsza część konkursu. Jury od rana oceniało Wasze prace i wiemy do kogo trafi 10 smartfonów LG Q6. Byliście bardzo kreatywni. Niektóre pomysły odlotowe. Obserwacja biedronek mnie urzekła, a pościgi za burzami zaniepokoiły. Do rzeczy, oto zwycięska 10 w pierwszym etapie konkursu: Pan Pikuś, JarKen, mike278, Liliana, piter98, elizam, Dziadova, ziemowy, Mateusz i Ewelina. Gratuluję i zaczynamy drugą część zabawy – testy smartfona.

Pierwsze zadanie to unboxing. Stawiamy na nieszablonowość, więc przed Wami spore wyzwanie, bo rozpakowywanie robiono już na wiele sposobów. Drugie zadanie to stworzenie kursu fotografii mobilnej wykorzystując możliwości LG Q6 w formie minimum 3 minutowego filmu. Trzecie zadanie będzie największym wyzwaniem, biorąc pod uwagę aurę – pokazać końcówkę lata dzięki szerokokątnym zdjęciom LG Q6. Ostatnim wyzwaniem jest pokazanie możliwości ekranu LG Q6, oczywiście po stosownych testach.

Testy ruszą po dostarczeniu smartfonów. Prośba o wysłanie e-maila pod adres biuro(at)welldoneproduction.pl z namiarami do Was. Macie 14 dni, od momentu otrzymania telefonów na rozpoczęcie testów.

Pozostałym uczestnikom pierwszej części konkursu dziękuję za wzięcie udziału i proszę trzymajcie kciuki za testerów. Będą jeszcze inne konkursy na blogu więc szansa się powtórzy. Po prostu śledźcie nas.

Udostępnij: LG Q6 do ścigania burz i obserwacji biedronek!
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Heart. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    mike278 15:50 07-09-2017
    Dziękuje. I mam już faworyta do pierwszego miejsca. :) Nie, nie siebie. Ale też na literkę M. :P
    Odpowiedz
    • komentarz
      pablo_ck 16:14 07-09-2017
      Ja też. Mateusz pewnie odpali znów rakietę ;)
      Odpowiedz
      • komentarz
        Mateusz 11:59 08-09-2017
        Dzięki Panowie za miłe słowa. Postaram się Was nie zawieść, po głowie chodzą mi dziwne pomysły :)
        Odpowiedz
        • komentarz
          pablo_ck 21:06 09-09-2017
          Szkoda że się nie załapałem, ale...daję szansę innym :) A gdyby było inaczej to myślę że moglibyśmy nagrać coś razem, to byłby test ;p ;p Oczywiście gdybyś się zgodził ;p Może kiedyś ;p Miałbym 2w1 test i naukę tworzenie "mistrzowskiego" videotestu :)
          Odpowiedz
          • komentarz
            Mateusz 14:38 11-09-2017
            Dobrze, że "mistrzowskiego" ująłeś w cudzysłowie, bo mimo wszystko w każdym filmie mógłbym sporo poprawić. Wbrew pozorom nagranie kursu fotografii na przykładzie akurat tego modelu będzie ogromnym wyzwaniem, dlatego cieszę się, że dostałem swoją szansę :)
            Odpowiedz
  • komentarz
    Pan Pikuś 16:29 07-09-2017
    Bardzo uprzejmie dziękuję. Wstyd się przyznać ale w mojej smartfonowej przygodzie pierwszy raz wyjdę poza Samsunga.
    Odpowiedz
  • komentarz
    JarKen 18:10 07-09-2017
    Nie mylicie się panowie - faworyt jest. Dobrze robisz filmy Mateusz - rób tak dalej. Gratulacje. Osobiście raczej nie będę miał czasu na dobry materiał, więc macie większe szanse - oczywiście chętnie po testuję. Wygrywajcie. PS: Wojtek przekonaj LG, że każdy dostanie smarta :P
    Odpowiedz
    • komentarz
      pablo_ck 10:00 08-09-2017
      @JarKen jestem za :) Czasem regulaminy ulegają zmianie ;p
      Odpowiedz
  • komentarz
    MAURYCY 22:06 07-09-2017
    Gratulacje. Pokażcie teraz że się staracie.
    Odpowiedz
  • komentarz
    cbr 22:12 07-09-2017
    Wiadomo coś o dzisiejszej awarii? W całej Polsce występują problemy z nawiązaniem połączeń: http://downdetector.pl/status/orange
    Odpowiedz
  • komentarz
    Tomasz 22:13 07-09-2017
    Mam proste pytanie, czemu nie informujecie klientów o trwającej awarii, a na wielokrotne pytania zadawane przez Wasz czat czy FB odpowiadacie wymijająco bez podania godziny wykonania naprawy. O ile oczywistym są mogące się zdarzyć awarie, o tyle brak informacji po 9 godzinach awarii w wypadku telefonów biznesowych jest już skandalem. I pytanie pomocnicze - czemu na Waszej stronie brak informacji o trwającej obecnie (tj od godzin południowych 7.09.2017) awarii?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Wojtek Jabczyński 08:04 08-09-2017
      Tomasz przepraszam, że nie dostałeś informaccji jakiej oczekiwałeś. Rzeczywiście mieliśmy chwilowe, techniczne kłopoty z usługą Ekstra Numer. W nocy je usunęliśmy. Pozdrawiam
      Odpowiedz
      • komentarz
        Tomasz 09:17 08-09-2017
        O ile trudno mieć pretensje co do awarii, to brak rzetelnej informacji w mojej skromnej ocenie jest nie do przyjęcia. Zakładam też, ze Orange mając na celu dobrą dalsza współpracę sama wystąpi z inicjatywą jakieś rekompensaty za tak długą awarię. Choćby jeden miesiąc darmowego Ekstra Numeru. I nie chodzi oczywiście o pieniądze, ale o relacje z biznesowymi, długoletnimi klientami.
        Odpowiedz
  • komentarz
    Dziadova 22:19 07-09-2017
    Dziękuję! Podpinam się z tezą, że smartfon dla każdego to dobra opcja ;)
    Odpowiedz
  • komentarz
    juzew 22:29 07-09-2017
    Dziś znów ogólnopolska wielogodzinna awaria usług w Orange. Tym razem padło na numery główne w Smartplanach Głównych, na numery mające włączone usługę Ekstra numer, podpiętą dodatkową kartę itp. Od popołudnia kompletny brak zasięgu. Parę dni temu ogólnopolska kilkugodzinna awaria na telefonach z VoLTE i VoWIFi: nie działały połączenia głosowe. Kilka miesięcy temu ogólnopolska wielogodzinna awaria pt. brak mobilnej transmisji danych. W zeszłym roku począwszy od lipca: przez pół doby kompletny pad sieci w całym kraju, zero zasięgu. Później w zeszłoroczne wakacje jeszcze kilka parugodzinnych ogólnopolskich awarii pt. brak zasięgu. Mija trochę czasu i kolejna awaria w zeszłym roku: nie działają przez pól dnia numery w taryfie prepaid. Co się z Wami dzieje? Idziecie na dno. A wymieniłem tylko najpoważniejsze awarie, te ogólnopolskie. O mniejszych, regionalnych nawet nie wspomnę. Ktoś odpowie: awarie zdarzają się wszędzie. Zgoda. Ale tak długie, tak rozległe i tak często? Proszę wymienić mi drugą sieć mobilną w Polsce, która miałaby tyle tak poważnych awarii w tak krótkim czasie. Ilość poważnych awarii nękających od zeszłego roku mobilne Orange jest wręcz żenująca.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Wojtek Jabczyński 08:08 08-09-2017
      Juzew przepraszam za kłopoty. Awarie zdarzają się wszystkim operatorom. Czasami jest tak, że nieszczęścia chodzą parami. Zapewniam Cię, że robimy wszystko aby ich uniknąć. Mieliśmy chwilowe, techniczne kłopoty z usługą Ekstra Numer. W nocy je usunęliśmy. Pozdrawiam
      Odpowiedz
  • komentarz
    JanekW 10:59 08-09-2017
    Wczoraj awaria VoLTE i WiFi Calling. Dziś ponownie awaria tych usług. Macie kunę w serwerowni? Czy może tak działa sieć #1? Generalnie od około 1,5 roku miesiąc bez awarii to miesiąc stracony.
    Odpowiedz
    • komentarz
      martix 20:11 08-09-2017
      VoLTE i VoWiFi nadal nie działa. Orange to są kpiny.
      Odpowiedz
    • komentarz
      Jan 10:43 09-09-2017
      Trzeci dzień leżą usługi Orange. Nadal nie działa VoLTE i WiFi Calling. Sieć #1 w awariach.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Liliana 19:11 10-09-2017
    Dziękuję. To będzie wiele ciekawych dni. Już piszę email z namiarami :)
    Odpowiedz
  • komentarz
    elizam 17:49 13-09-2017
    Cieszę się, że w moje łapki wpadło takie cudo! Czekam niecierpliwie na przesyłkę, a warunki pogodowe już pokazują, że testy będą owocne!
    Odpowiedz
  • komentarz
    Liliana 17:27 14-09-2017
    Telefon dotarł :) Potrzebuję się upewnić - 14 dni liczymy od dzisiaj? Czyli 28.09 muszą wpłynąć wykonane zadania?
    Odpowiedz
    • komentarz
      elizam 14:33 15-09-2017
      Mój smartfon też właśnie dojechał, pierwsze spotkanie zaliczymy wieczorem, kiedy wrócę do domu. Kurier nie zabrał jednak dokumentów...
      Odpowiedz
      • komentarz
        Piotr Domański 17:08 15-09-2017
        Pozwolę sobie odpowiedzieć: Liliana - tak, elizam - ech Ci roztargnieni kurierzy. Odeślij proszę na adres Well Done Sp. z o.o. Sp. K, ul. Kuratowskiego 2/49, 02-747 Warszawa.
        Odpowiedz
        • komentarz
          Liliana 00:56 23-09-2017
          Kurier dokumenty zabrał :D Potrzebuję wiedzieć którego DNIA muszą wpłynąć wykonane zadania. Nie chcę się spóźnić :D
          Odpowiedz
          • komentarz
            Ewelina 00:20 24-09-2017
            Z tego co ktoś wyżej napisał, to 28 :) Kurde z dwójką dzieci, to zamiast spać testuje telefon nocami.. I widzę, że nie ja jedna :)
            Odpowiedz

;

Oferta

Orange Finanse z najlepszym Kontem Oszczędnościowym wg Bankier.pl (13)

Kasia Barys

7 września 2017

Orange Finanse z najlepszym Kontem Oszczędnościowym wg Bankier.pl
13

Orange Finanse zajął 1 miejsce w rankingu Bankier.pl za najlepsze Konto Oszczędnościowe. I to wcale nie jest zaskoczenie. Dlaczego? Ponieważ Orange Finanse kolejny już miesiąc utrzymuje się na pozycji lidera wśród rachunków z wkładem do 10 000 zł.  Na koncie można zaoszczędzić rocznie 3,6 proc. Przepustką do osiągnięcia takiego zysku jest korzystanie z usług Orange Finanse, a dokładnie płatności kartą na kwotę min. 300 zł w miesiącu. Warto również podkreślić, że otwarcie i prowadzenie konta jest bezwarunkowo darmowe, a  konto posiada 24-miesięczną gwarancję braku opłat za: prowadzenie rachunku, kartę, wypłaty z bankomatów i przelewy, do tego rabat na usługi mobilne i konwergentne Orange Polska. Polecam, bo warto docenić bezpieczeństwo, wygodę i możliwości Orange Finanse.

Udostępnij: Orange Finanse z najlepszym Kontem Oszczędnościowym wg Bankier.pl
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Plane. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    mike278 15:22 07-09-2017
    Z tego co na stronie widać nie pierwsza to nagroda.
    Odpowiedz
  • komentarz
    rafciu 15:54 07-09-2017
    Szkoda że to konto oszczędnościowe na 3,6% jest tylko dla nowych klientów..
    Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 16:44 07-09-2017
    Gratulacje :)
    Odpowiedz
  • komentarz
    Pan Pikuś 17:25 07-09-2017
    No dobrze. Załóżmy, że chciałbym przejść do Orange Finanse. Tylko czy zmiana dostawcy usług finansowych jest tak samo prosta jak przeniesienie numeru telefonu? Czy nr konta będzie ten sam co w moim dotychczasowym banku?
    Odpowiedz
    • komentarz
      mike278 18:14 07-09-2017
      Nie, Pikuś Pan. :) Jest to wielka niedogodność ale czasem usprawiedliwiona ekonomicznie. Oszczędności mogą sięgać kilkuset złotych w ciągu tych 2 lat. Wszędzie gdzie masz polecenia zapłaty itp. musisz robić na nowo zlecenia, zakład pracy też się wlicza z podaniem nowego numeru inaczej wypłata "odpłynie w niebyt" ;) Taki los.
      Odpowiedz
    • komentarz
      Katarzyna Barys 10:22 08-09-2017
      Przy otwieraniu konta w Orange Finanse zostanie nadany inny numer, w bankach to niestety nie działa tak jak w telefonii komórkowej, przy każdym otwarciu konta zawsze nadawany jest unikalny numer dla rachunku. Konto w Orange Finanse otwiera się w zaledwie kilka minut więc jest to szybka czynność
      Odpowiedz
      • komentarz
        mike278 11:48 08-09-2017
        Tak Kasiu otworzenie to moment, ale zmiany jeśli mamy polecenia zapłaty, zmiany u różnych dostawców, w zakładzie pracy to już troszkę czasu trwa. Ale powtórzę bywa to ekonomicznie opłacalne.
        Odpowiedz
  • komentarz
    Łukasz 15:20 10-09-2017
    Może trochę z innej beczki temat ale gdzieś to w końcu należy napisać kiedy będzie możliwość utworzenia sobie konta do komentowania waszych artykułów.Szczerze wolałbym mieć konto z hasłem gdzie będę identyfikowany że to jestem "ja" a tak to wszystko szlak trafia wszystkie się zlewa niby Wojtek komentuje ale szczerze nie wiem czy to jest faktycznie Wojtek. Myślicie o jakiś zmianach czy raczej dalej będziecie brnąć w to co jest...
    Odpowiedz
    • komentarz
      Pan Pikuś 17:00 10-09-2017
      Miały być zmiany o których piszesz. Ale coś faktycznie ucichło w tym temacie.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Piotr Domański 13:14 11-09-2017
        Tak to Wojtek ;-) Blog jest moderowany, również dlatego by, jeżeli któryś z autorów nie zaloguje się przed dodaniem komentarza wyeliminować próby podszywania. Jeżeli chodzi o możliwość logowania się dla czytelników, to z powodów bezpieczeństwa, przynajmniej na razie nie zdecydujemy się na takie rozwiązanie.
        Odpowiedz
        • komentarz
          mike278 13:50 11-09-2017
          Pan Pikuś jak znam życie to kwestia przechowywania danych. Nie wiem jak jest z możliwością połączenia bloga np z disqusem ale wg mnie to też nie jest dobre rozwiązanie. Będę zalogowany np jako Wojciech Jabczynski albo Piotrek Domański (albo inne podobnie brzmiące założone na disqusie) Jest jak jest i dopóki Orange nie zdecyduje się na założenie bazy danych ( a co z weryfikacją?)
          Odpowiedz
          • komentarz
            Piotr Domański 11:10 12-09-2017
            Po pierwsze dane osobowe - zbieranie, przechowywanie, raportowanie. Nawet nie wiecie jakie to wyzwanie. Druga sprawa - bezpieczeństwo strony i ochrona przed włamaniem, a także, co bardzo istotne, zasady weryfikacji osób, które dostają możliwość logowania. Z tych samych powodów nie zdecydujemy się też na narzędzie zewnętrzne - na przykład Disqus.
            Odpowiedz
  • komentarz
    Astis 10:59 12-09-2017
    Kto teraz oszczędza i zostawia kasę w banku, zwlaszcza po nowych dyrektywach ...
    Odpowiedz

;

Bezpieczeństwo

Internet Rzeczy, internet absurdów (4)

Michał Rosiak

7 września 2017

Internet Rzeczy, internet absurdów
4

Ciężko się wkręcić na obroty po powrocie z urlopu. Na szczęście temat dzisiejszego tekstu – nieco pieprzny 😉 przyszedł do mnie sam. Choć nie, w zasadzie podał mi go nieoceniony Twitter. Internet Rzeczy – znacie to, prawda? Bardzo nośne hasło, związane z tym problemy z bezpieczeństwem, itd. W ogóle żyjemy w świecie, gdy wszystko podłącza się do sieci. Pytanie, czy wszystko trzeba? Na przykład… wibrator?

Internet Rzeczy będzie wszędzie?

Wszystko jest dla ludzi, seks też, nie ma co się krygować. Nie widzę problemu (tzn. widzę, ale jestem w stanie to zrozumieć) w podłączaniu do internetu telewizora, lodówki, zegarków, czy opasek. Ryzyka bez cienia wątpliwości są – można nas podglądać kamerą w telewizorze, przy lukach w oprogramowaniu lodówki przedostać się np. do domowej sieci, sklonować opaskę/zegarek i dzięki temu np. odblokować nasz telefon. Wciąż jednak współistnienie tych urządzeń z siecią ma sens. W przypadku gadżetu będącego antybohaterem tego wpisu już niekoniecznie. Ba – fakt, iż ktoś może chcieć korzystać ze streamingu na żywo przez WiFi z zamontowanej w nim kamery sprawia, iż wątpię w słuszność teorii Darwina. Co więcej, poziom „zabezpieczeń” opisywanego urządzenia trąci jeszcze większym absurdem.

A co to jest bezpieczeństwo?

Konfiguracja wibratora o którym od wczoraj mówi bezpieczniacki internet to podręcznikowy przykład jak nie należy tego robić. Każdy z tych gadżetów do połączenia z aplikacją kreuje własny punkt dostępowy o niemożliwej do zmienienia nazwie, z domyślnym hasłem „88888888”. Dobrze, że przynajmniej hasło można zmienić, pytanie czy ktokolwiek ze zwykłych użytkowników wpada na takie pomysły? Co więcej, każdy kto uzyska dostęp do urządzenia, może dostać się do jego panelu administracyjnego i zalogować się, wpisując login „admin” i puste hasło…

Zagrożenia? Oj multum – od przejęcia treści z kamery i ośmieszania/szantażowania właścicieli, poprzez próby włamania się do urządzenia, sterującego wibratorem, skończywszy na przejęciu go i dołączenia do botnetu budowanego w oparciu o Internet Rzeczy, włącznie z podmianą oprogramowania urządzenia, że o przejęciu kontroli nad jego aktywnością nie wspomnę.

Podsumowanie? Tutaj akurat jest trywialne. Pewne rzeczy powinny na zawsze pozostać off-line. Czego – standardowo już – Państwu i sobie życzę 🙂

Grafika: Wikimedia Commons

Udostępnij: Internet Rzeczy, internet absurdów
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Star. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    robert 09:33 07-09-2017
    sodomia i gomoria ;-)
    Odpowiedz
    • komentarz
      Pan Pikuś 10:18 07-09-2017
      Ha ha ha ?
      Odpowiedz
  • komentarz
    mike278 10:50 07-09-2017
    I dlatego jestem przeciwnikiem "radosnego" podłączania wszystkiego do sieci.
    Odpowiedz
    • komentarz
      emitelek 13:39 07-09-2017
      Ja również!!! :D
      Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej