Reklama

Noblistka w nowym spocie Orange na Kartę (31)

14 kwietnia 2017

Noblistka w nowym spocie Orange na Kartę
31

Od dziś ruszamy z nową kampanią Orange na Kartę. Promujemy w niej Rozmowy bez Limitu do wszystkich sieci komórkowych za jedyne 25 złotych miesięcznie. Kampanię zobaczycie w telewizji i internecie. A w spocie nie byle kto, bo pewna noblistka oraz paryskie perypetie jej córki.

Za kreację materiału odpowiada agencja Publicis, produkcją zajął się Lemon, postprodukcją Studio Orka, a media zaplanował dom mediowy Initiative Media. Spot wyreżyserował Michał Gazda, który ma na swoim koncie takie seriale, jak Usta Usta, Wataha, Druga Szansa czy Belle Epoque.

Korzystając z okazji życzę Wam wszystkim spokojnych Świąt, w pełnej ciepła rodzinnej atmosferze i miłych

niespodzianek od zajączka. 🙂

Udostępnij: Noblistka w nowym spocie Orange na Kartę
podaj nick
podaj poprawny adres e-mail
komentarz jest wymagany

Komentarze

  • komentarz
    Prz 12:46 14-04-2017
    Widać, że reklamę zaczęto tworzyć przed ruchami konkurencji w tym sektorze usług :p
    Odpowiedz
    • komentarz
      Oliwia 14:42 18-04-2017
      wstyd orange. powinno być no limit sms mms nim za20zł w ofercie free a w yes np za16zł no limit i 2/3gb i już albo w yes zrobić darmowe nim sms mms po doladow np za5zł 2tys nim i 2tys sms/mms za10zł np po 4tys czy 5. itd a zrobić pakiety gb ważność'na2miesiące i już
      Odpowiedz
  • komentarz
    Katani1 14:37 14-04-2017
    Poważnie ? Reklamujecie ofertę, która ma już 1,5 roku i jest delikatnie mówiąc mało atrakcyjna.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Orange Ekspert 11:57 17-04-2017
      Dziękujemy za przekazaną opinię. Nie jest to jedyna usługa w naszej ofercie. Więcej usług znajdziesz tutaj: https://oran.ge/2oOAodB
      Odpowiedz
      • komentarz
        Katani1 16:07 17-04-2017
        Dzięki, ja znam te wszystkie oferty, z niektórych nawet korzystam. Jednak nie z tej archiwalnej :)
        Odpowiedz
  • komentarz
    PAWEŁ 17:37 14-04-2017
    Musicie zaatakować ofertą na kartę i być jak '' MOAB '' matką wszystkich ofert pre-paid 🐔🐑🐏🐇🐣🐓
    Odpowiedz
  • komentarz
    n 18:11 14-04-2017
    3zł więcej i do tego jest nolimit sms i 8GB neta. Jeśli to tylko tyle kosztuje to poproszę ofertę tylko za te 3zł.
    Odpowiedz
  • komentarz
    maxi14 18:28 14-04-2017
    Za 25 zł tylko rozmowy do komórkowych? Żart? Jesteście daleko w tyle za konkurencją. W tej cenie u konkurencji są też smsy mmsy i paczka internetu.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Orange Ekspert 11:55 17-04-2017
      Dziękujemy za przekazane uwagi. Jeśli jesteś zainteresowany rozmowami i SMS-ami bez limitu, a także pakietem danych, może zainteresuje Cię ta usługa: https://oran.ge/2ozRv0j
      Odpowiedz
      • komentarz
        wwww 15:05 18-04-2017
        Do orange.pl - widzę, że ostatnio Wy w orange jak i play bijecie się na głowę z pytaniem - "co by tu jeszcze spiepszyć" ;). Wy piepszycie ofertę na kartę - gdy inni za 25zł dają nielimitowane rozmowy stacj i komórkowe, smsy i mmsy do każdej pl sieci komórkowej i 10GB netu potem lejek. To Wy za 25zł dajecie TYLKO rozmowy i to TYLKO komórkowe...! Play z tym odNWOA też ostro przesadził. Myślę że orange razem z playem macie za dużo klientów i staracie się ich (narazie - nie powiem - skutecznie) zrazić do siebie i by przeszli do konkurencji. Na szczęście jest a2 mobile, jest plush, jest heyah... - także jest gdzie przechodzić - a co do rozmów międzynarodowych są voipy... Pozdrawiam - konkurencja z chęcią przyjmie nasze numery od Was...
        Odpowiedz
  • komentarz
    Kajka 20:53 14-04-2017
    Żałosna promocja, są to tylko rozmowy, a ja mam zmienność nastrojów, czasem chce smsa wysłać, czasem zadzwonić, więc w niższej cenie są u konkurencji oferty fajne.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Ron 21:14 14-04-2017
    Świetna reklama, ponieważ troszkę zmienia trendy i do tego śmieszna. Co do ceny, Orange jest usprawiedliwione, dlaczego? Jakość jakość sieci :)
    Odpowiedz
    • komentarz
      d 08:46 15-04-2017
      RON jak ludzie zaczną przenosić karty do Zielonych lub Różowych bo tam oferta jest teraz o niebo lepsza to i jakość się skończy:) Ja jeszcze u nich zostaję ale jak ktoś da lepszą ofertę niż tą co mam to papa pomarańczko:)
      Odpowiedz
      • komentarz
        jjj 15:06 16-04-2017
        Jak przeniosą numery do innych sieci to właśnie jakość jeszcze wzrośnie, bo odciążą sieć.
        Odpowiedz
    • komentarz
      maxi14 12:18 15-04-2017
      Orange nie jest usprawiedliwione. O jakiej jakości mówimy? Nie będę słyszał rozmówcy? Sms dojdzie nie wyraźny czy w innym języku? Taniej mają wszyscy z wielkiej czwórki!!!
      Odpowiedz
    • komentarz
      pablo_ck 13:52 15-04-2017
      @Ron owszem jakość sieci w Orange jest dobra, ale obecna i reklamowana oferta nie pasuje już do obecnych ofert. U zielonyH za ta kwotę dostajesz na limit na komórkowe, stacjonarne, sms, mms, 10 gb neta, portale społecznościowe za free. Jest różnica. Ja mieszkam w mieście, tutaj każda sieć ma super zasięg, więc.......Kochane Orange czekam na Orange LOVE na kartę :)
      Odpowiedz
  • komentarz
    Tomek 00:00 15-04-2017
    Dlaczego tylko komórkowe? To jest dzisiaj oferta bardzo mało atrakcyjna.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Jamessz 10:55 15-04-2017
    Szkoda kasy na reklamę, która u zorientowanych użytkowników wywoła uśmieszek politowania (konkurencja za 25zl daje duuuuuzo wiecej) No chyba ze szukamy nieświadomych co zapłacą - wtedy przypomina to marketing rodem z TP sa a to juz nie jest fajne bo tracą juz manipulacja
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 09:09 16-04-2017
      Pokazujemy w reklamie swoją ofertę, podobnie jak cała reszta. Co w tym złego?
      Odpowiedz
      • komentarz
        d 16:41 16-04-2017
        A widzieliście co oferuje konkurencja za tą samą kwotę? Marnujecie tylko kasę na taką reklamę nikt normalnie myślący nie złapie się na nią (chyba że liczycie na januszy co zapłacą 25 zł za same rozmowy) KONKURENCJA WAM UCIEKA OBUDŹCIE SIĘ!!!!!!!
        Odpowiedz
  • komentarz
    rino 15:16 15-04-2017
    Powiem tak jesteście daleko za konkurencją a pyzatym konkurencja ma bardziej znane gwiazdy chodziarz dla mnie i lepsza ofertę ale zauważyłem że teraz wolicie się ścigać na gwiazdy a nie oferty. Zauważyłem tyż raczej podwyżki w waszych ofertach na abonament jak ktoś śledzi dobrze oferty lub pamięta modyfikacje i ceny. Ale to dla wtajemniczonych że tak powiem bo korzystam z waszej oferty choć się pośpieszył a późnij żałowałem bo tydzień późnij pokazała się lepsza ale właśnie w niej zauważałem modyfikacje niekorzystne typu dodania minut i gigabajtów ale podniesienia abo dosyć w górę. Pozdrawiam
    Odpowiedz
  • komentarz
    Astis 11:02 16-04-2017
    Wesołego Alleluja ;) Wesołych świąt Wielkanocnych;)))
    Odpowiedz
  • komentarz
    tm 15:28 16-04-2017
    Wyciągniętą oferta z lamusa, od ponad roku za 28 zl min i sms że stacjonarnymi + 8 GB. Teraz co miesiąc +1GB już 16 GB. I tu mając Sony Xperia Z3 Compact System Android zjada połowę GB , co może być powodem tego. Osoba mająca ten sam model telefonu i Virgin Mobile wspomniany System zjada do 100 MB. W tej sytuacji pozostaje zmienić sieć. Może ktosc wie co może być powodem nadmiernego zużycia.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Koolo 08:49 18-04-2017
      Nie narzekajcie tak bardzo OFnK jest nadal atrakcyjną ofertą (gigantyczne bonusy danych kumulujące się praktycznie w nieskończoność, kilka pakietów "nolimit" cyklicznych i jednorazowych) niestety tylko dla nowych klientów. lojalnych traktuje się jak barany do strzyżenia (jestem w OFnK od jej początków) czas wyrównać warunki jak z doładowaniami przez internet które zwielokrotniały bonusowe dane ...
      Odpowiedz
      • komentarz
        Krzysztof 10:06 18-04-2017
        Rzeczywiście dla przenoszących numer oferta nie jest zła, tylko 3zł drożej niż o konkurencji (choć ciągle brak MMSów), jednak dla aktualnych klientów, oferta jest zdecydowanie grosza niż u innych.
        Odpowiedz
        • komentarz
          Koolo 15:39 18-04-2017
          Jak doładowujesz za 100zł dostajesz 110zł na konto główne i 50GB danych (bonusowe dane nie przepadają jak się ich nie wykorzysta), więc można wybrać no limit za 26zł bez internetu czyli realny koszt wszystkiego (12,5GB na miesiąc) bez mms-ów to 23,50 zł ... szkoda że tylko dla nowych klientów ;-(
          Odpowiedz
          • komentarz
            Krzysztof 18:11 18-04-2017
            Tylko, ze u konkurencji też wyższe zasilenia się premiowane, więc nie jest to wcale coś to by zachęciło kogoś do droższej oferty Orange. Podobno obiecywali uaktualnić ofertę jeszcze w kwietniu, poczekamy może dobiją choć do górnej stawki (25zł za rozmowy komórki/stacjonarne, SMSy/MMSy, 10GB internetu - ponieważ pamiętajmy, ze są też tańsze oferty)
            Odpowiedz
  • komentarz
    Krzysztof 10:03 18-04-2017
    Kiedy nowa oferta ? reklamowana tutaj to 25zł za nielimitowe rozmowy na komórki. Konkurencja (CAŁA) za tą cenę (lub mniej), ma dodatkowo: 1. stacjonarne 2. SMSy 3. MMSy 4. ~10GB internetu W Orange na kartę podobna oferta kosztuje 35zł, ale nie ma MMSów i ma mniej internetu
    Odpowiedz
  • komentarz
    szczypior 11:09 18-04-2017
    reklama faktycznie jak z Belle Epoque, ale oferty chyba orange ma lepsze do reklamowania, za duzo tych wszystkich pakietow i pakiecikow. dobrze ze liczba palnow na karte zostala zmniejszona, chociaz nie rozumie jak mozna bylo usmiercic popa- ktory byl pierwsza taryfa i tyle lat istnial no ale nic sie nie poradzi, teraz czas zmniejszyc liczbe pakietow
    Odpowiedz
    • komentarz
      PAWEŁ 13:30 18-04-2017
      Pakiety zostawić tylko elastyczne a reszte zlikwidować , na ich miejsce wprowadzić nowe wersje multi pakietów zawierające rozmowy bez limitu ze wszystkimi sieciami w tym stacjonarne i smsy/mmsy i 5 GB za 8 zł na 7 dni i drugi multi pakiet 30 dniowy za 15 zł 15 GB i reszta no-limit .
      Odpowiedz
  • komentarz
    Koolo 11:38 19-04-2017
    Mam pomysł na ciekawą opcje prepaid-u, chodzi mi o możliwość wykupienia np. na cały rok (lub chociaż 6 miesięcy ) nolimit w sieci lub na określone numery tak żeby dzieciak nawet jak ma 0 na koncie mógł do "mamuni" lub "tatunia" zadzwonić ...
    Odpowiedz

Innowacje

Kolej na KOLEO, #Generacja Startup (1)

13 kwietnia 2017

Kolej na KOLEO, #Generacja Startup
1

Czy kolej może być dobrym biznesem? Tak, jeśli naprawdę się ją kocha. O miłości do kolei, biznesie i tworzeniu startupu w klimacie lat 50- tych rozmawiam z KOLEO, półfinalistą Orange Fab w 2. odcinku „Generacji Startup”.

KOLEO to platforma i aplikacja umożliwiająca zakup biletów na kilkuodcinkową podróż od różnych przewoźników.  Takie rozwiązania są popularne w przypadku podróży lotnicznych, ale nie zetknęłam się do tej pory z podobną usługą dla kolei.

Niedawno obchodzili pierwsze urodziny, ale stworzenie platformy zajęło im ponad 3 lata.  Jeśli jesteście ciekawi, jak tworzy się startup kolejowy, kim są mikole i czy Polacy kochają kolej, zapraszam na 2. odcinek „Generacji Startup”.

Jak Wam się podoba appka kolejowa? Korzystalibyście? A może już znacie i korzystacie? Dajcie znać w komentarzach.

 

Udostępnij: Kolej na KOLEO, #Generacja Startup
podaj nick
podaj poprawny adres e-mail
komentarz jest wymagany

Komentarze

  • komentarz
    Ania 18:20 13-04-2017
    Świetna apka, sama często z niej korzystam :)
    Odpowiedz

Bezpieczeństwo

Android pod ogniem (5)

13 kwietnia 2017

Android pod ogniem
5

Michał Rosiak

Przeglądając sobie różne strony w sieci trafiłem na ciekawe statystyki. Nie tylko CERT Orange Polska publikuje swój raport 🙂 W tej grupie jest także Nokia, która m.in. od 2012 śledzi infekcje złośliwym oprogramowaniem w sieci mobilnej. Jej statystyki dotyczące bezpieczeństwa systemu Android jeżą włos na głowie, jednocześnie potwierdzając trend opisany w naszym raporcie.

81% celów cyberataków w 2016 stanowiły smartfony i tablety z Androidem. Tu działa oczywiście efekt skali, komputery mogą ze smutkiem patrzeć jak ilościowo zostają w tyle za smartfonami, tym niemniej wrażenie jest spore. W sieci mobilnej w październiku zainfekowanych było 1,35% urządzeń. Mało? Obecnie jest ich w sieci ok. 3,5 miliarda, co zgrubnie licząc daje ok. 50 milionów sztuk sprzętu kontrolowanego przez przestępców. Mimo wszystko to chyba jednak sporo. W stosunku do 2015 roku liczba ataków na smartfony wzrosła o 400 procent, a same infekcje – w 2. połowie 2016 o 63% w stosunku do pierwszej części roku.

Co się może stać jeśli „łykniemy” infekcję? W wersji najbardziej optymistycznej reklamy z aplikacji, których używamy, będą podmieniane na te, z których zysk czerpie przestępca. Coraz częściej zdarzają się jednak sytuacje, gdy zarażony telefon bez naszej wiedzy wysyła SMSy Premium, a to już może zaboleć, no i oczywiście – last but not least – złośliwe oprogramowanie może podsłuchiwać nasz ruch sieciowy i wykradać dane.

Co robić? Cóż, to akurat warto powtarzać do znudzenia.

  • Instalować aplikacje wyłącznie z Google Play.
  • Unikać aplikacji nowych, z małą liczbą niskich ocen.
  • Nie ściągać podróbek, cheatów, map, kodów, itd.
  • Analizować uprawnienia, o które prosi aplikacja – nowsze wersje Androida pozwalają przydzielać je selektywnie, a nie zero-jedynkowo.

A w ogóle to najlepiej rzucić telefon w kąt i spędzić czas z rodziną. W końcu święta idą 🙂 Spokojnych Świąt Wam życzę.

PS: Raport Nokii ściągnięcie stąd.

Photo by Blogtrepreneur

Udostępnij: Android pod ogniem
podaj nick
podaj poprawny adres e-mail
komentarz jest wymagany

Komentarze

  • komentarz
    emitelek 10:37 13-04-2017
    Puenta wyśmienita! :D Również zdrowych i wesołych Świąt Wielkanocnych!!!
    Odpowiedz
  • komentarz
    mike278 16:15 13-04-2017
    Najgorsze że do ludzi nie dociera że smartfon to też komputer, że ma system operacyjny i swoje zagrożenia. Przecież to tylko telefon, więc czego ja chcę ciągle trujac żeby przestrzegać PODSTAWOWYCH zasad bezpieczeństwa. Ale portfela jakoś nikt nie chce zostawić na wierzchu, a przecież to mała różnica.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Adam 17:15 13-04-2017
    Warto by w tym miejscu napisać o braku aktualizacji dla telefonów z Androidem brandowanych przez Orange
    Odpowiedz
    • komentarz
      Orange Ekspert 11:59 17-04-2017
      Co dokładnie masz na myśli?
      Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 13:54 15-04-2017
    Również zdrowych i wesołych świat dla całej redakcji Blogów Orange.
    Odpowiedz

Odpowiedzialny biznes

MegaMisja – wybór jest tylko jeden (3)

12 kwietnia 2017

MegaMisja – wybór jest tylko jeden
3

To mój pierwszy wpis na tym blogu. Trzymajcie proszę kciuki – przede mną ambitne zadanie, aby w możliwie jak najbardziej przystępny sposób opowiedzieć Wam o fascynującej działalności Fundacji Orange.

Jest rok 1999 rok. Właśnie kończą się wakacje. A ja siedzę na premierowym pokazie „Matrixa”, który – co pokazał czas – zyskał status kultowego. Żadne dzieło filmowe wcześniej w tak przekonujący sposób nie ostrzegało nas przed zagrożeniami płynącymi z rozpowszechnienia nowoczesnych technologii. Co zmieniło się od tego czasu? Mnóstwo. Dzieci, które rozpoczynają swoją przygodę z edukacją szkolną, w przedziale: 6-10 lat (będące zarazem grupą docelową MegaMisji, czyli jednego z flagowych programów Fundacji Orange), nie mają takiego wyboru jak moje pokolenie (jestem rocznikiem 1986) i starsi. W znakomitej większości przypadków nie mogą zdecydować pomiędzy niebieską lub czerwoną pigułką, parafrazując znamienną scenę z filmu. Dla nich wybór jest jeden: życie od najmłodszych lat w otoczeniu nowoczesnych technologii, internetu i social mediów.

Mimo gigantycznych korzyści płynących z tego stanu rzeczy wielkim wyzwaniem, zwłaszcza dla Fundacji Orange, jest edukowanie najmłodszych, jak wykorzystać olbrzymi potencjał płynący ze zdobyczy nowoczesnej cywilizacji – przede wszystkim w sposób odpowiedzialny i przemyślany. Dlaczego w przypadku małych dzieci jest to aż tak istotne? Bo to pierwsze kroki w świat edukacji cyfrowej są kluczowe. I właśnie dlatego powołaliśmy do życia MegaMisję.

MegaMisja – na czym to właściwie to polega?

To całkowicie bezpłatny program edukacyjny, który stworzyliśmy w 2015 roku z myślą o szkołach podstawowych i świetlicach szkolnych. Wybrane przez nas placówki otrzymują wsparcie, między innymi w postaci sprzętu oraz gotowych scenariuszy zajęć. Aby „lekcje” (cudzysłów nieprzypadkowy) były dla dzieci maksymalnie angażujace, nadaliśmy im kształtu gry edukacyjnej. Ich wspólnym mianownikiem są postaci animowanych bohaterów oraz cel: mądre, krok po kroku, oswajanie najmłodszych ze światem nowoczesnych technologii.

Do tej pory, w jednej pilotażowej i pierwszej pełnej edycji MegaMisji, odbyło się w sumie aż 10 tysięcy takich zajęć (sic!). W programie uczestniczy obecnie 350 szkół i nie zamierzamy się na tym zatrzymywać – właśnie trwa rekrutacja do kolejnej, startującej w roku szkolnym 2017/2018 odsłony akcji.

Jeśli chcesz aby Twoje dziecko również mogło skorzystać z korzyści, jakie wiążą się  z udziałem w programie oraz rozwinęło swój potencjał jeszcze efektywniej, koniecznie zapytaj jego nauczyciela lub wychowawcę, czy słyszał o MegaMisji (gwarantuję, że na pewno udzieli twierdzącej odpowiedzi :)) i zmobilizuj go – proces rekrutacyjny zakończy się już 30 kwietnia.

Więcej informacji znajdziesz tutaj: www.MegaMisja.pl

Miłego dnia,
Bartosz Rymkiewicz

Mediateka

Udostępnij: MegaMisja – wybór jest tylko jeden
podaj nick
podaj poprawny adres e-mail
komentarz jest wymagany

Komentarze

  • komentarz
    Francesco 17:22 12-04-2017
    Gdyby taka MegaMisja była w szkołach wtedy, kiedy my byliśmy uczniami, to pewnie poziom wagarów znacznie by się obniżył ;)
    Odpowiedz
  • komentarz
    Lalilu 17:24 12-04-2017
    Świetny program i do tego bardzo dobrze napisany tekst! I oczywiście zamierzam zachęcić wychowawczynię ze szkoły mojego dziecka :) P.s. czekamy na kolejne wpisy na blogu
    Odpowiedz
  • komentarz
    Lizardman 13:27 13-04-2017
    Ciekawa inicjatywa i dobry pierwszy tekst. Wygląda na interesujący program i ciekaw jestem jak będzie dalej realizowany. W polskich uczniach z pewnością jest duży potencjał, ważne jest żeby go właściwie rozwijać. Może któryś z waszych podopiecznych będzie w przyszłości kolejnym Zuckerbergiem albo Jobsem. Trzymam kciuki i pozdrawiam
    Odpowiedz

Innowacje

Premiery i zaskoczenia na Innovation Gardens Summit – cz. 2 (16)

10 kwietnia 2017

Premiery i zaskoczenia na Innovation Gardens Summit – cz. 2
16

Marta Cieślak-Krajewska

W piątek pokazaliśmy Wam pierwszą część relacji z Innovation Gardens Summit  Prelegenci opowiedzieli o tym, co czeka nas w perspektywie wdrożenia 5G.

Dzisiaj mamy dla Was z Piotrkiem drugą część relacji z IGS – tym razem w praktycznym ujęciu. Częścią IGS była wystawa rozwiązań, które przyjechały z Mobile World Congress oraz zupełnie nowych, wcześniej nieprezentowanych, jak nowy flagowiec S8 – było ich  sumie 30. Przygotowaliśmy dla Was przegląd najciekawszych rozwiązań – według nas.
Wypróbowaliśmy okulary Virtual Reality w kilku wariantach (sprawdźcie w relacji, co zobaczył w nich Piotrek:-)), przepłynęliśmy się kajakiem, sprawdziliśmy, jak działa sztuczna inteligencja obsługująca klienta, zajrzeliśmy do wnętrza nowoczesnego miasta, przetestowaliśmy breloczki – trackery i zmierzyliśmy się z robotem Eugeniuszem, który chciał za nas zrobić relację na blog 🙂

Zobaczcie, jak wygląda druga odsłona IGS. Oczywiście, czekamy na Wasze komentarze na blogu 🙂

Udostępnij: Premiery i zaskoczenia na Innovation Gardens Summit – cz. 2
podaj nick
podaj poprawny adres e-mail
komentarz jest wymagany

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 18:21 10-04-2017
    Szkoda że nie miałem w ten dzień wolnego ;p Ale.......relacja z wydarzenia super :) Jesteście super "parą" ;p ;p
    Odpowiedz
    • komentarz
      Marta Cieślak-Krajewska 11:08 11-04-2017
      dzięki pablo :-) uściślę tylko, że parą prowadzących na blogu, żeby nikogo nie wprowadzać w błąd (i nie denerwować Piotrka ;-))
      Odpowiedz
      • komentarz
        pablo_ck 22:46 11-04-2017
        Owszem Marciu :) Dlatego napisałem "parą" w cudzysłowie :) Parą prezenterów Blogów Orange :)
        Odpowiedz
  • komentarz
    karo 10:29 11-04-2017
    Takiemu maluszkowi gogle zakładać to już przesada...
    Odpowiedz
    • komentarz
      Marta Cieślak-Krajewska 11:15 11-04-2017
      karo, dla najmłodszego pokolenia VR to będzie codzienność, więc trening trzeba zacząć od kołyski ;-) a tak serio, okulary VR założył maluchowi tata, i to na chwilę, więc wszystko było pod kontrolą.
      Odpowiedz
      • komentarz
        kuba 00:04 12-04-2017
        Pani Marto jaki jest tytuł utworu muzycznego wykorzystanego w materiale filmowym.
        Odpowiedz
  • komentarz
    robert 12:09 11-04-2017
    Fajny ten robot, który ma Was zastąpić... Póki co ma w jednym nad Wami przewagę - potrafi ruszać uszami ;-)
    Odpowiedz
    • komentarz
      Marta Cieślak-Krajewska 13:17 11-04-2017
      nie chwaląc się, ja też potrafię :-))
      Odpowiedz
      • komentarz
        robert 13:23 11-04-2017
        Taaak? Wiedziałem, że jesteś idealną prowadzącą :-) P.S. W kolejnym odcinku poproszę abyś pomachała do mnie uchem ;-)
        Odpowiedz
  • komentarz
    Pan Pikuś 18:09 12-04-2017
    Czy przewidujecie dla klientów Orange Finanse wprowadzenie płatności smartfonem poprzez Android Pay?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 18:26 12-04-2017
      Pracujemy nad tym dość intensywnie, więc tak - przewidujemy ;-)
      Odpowiedz
      • komentarz
        kuba 22:25 12-04-2017
        panie piotrku jaki jest tytuł utworu muzycznego wykorzystanego w materiale filmowym.
        Odpowiedz
        • komentarz
          Pan Pikuś 08:36 13-04-2017
          Klienci będą Wam wdzięczni. Bardzo duża wygoda :-)
          Odpowiedz
  • komentarz
    sd 21:24 12-04-2017
    Robot najlepszy. ;) widac, doskonała zabawa :) pozdrawiam.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Pan Pikuś 12:55 13-04-2017
    Jak można oczekiwać od operatorów poprawy oferty skoro Play serwuje takie potworki jak dziś :-/
    Odpowiedz
    • komentarz
      Kajka 14:30 13-04-2017
      Play akurat zaserwował fajną ofertę na kartę, jest coś czego brakowało bardzo, a mianowicie pakiety ważne po wieki ;-) poczekam aż orange coś w tym kierunku zrobi, a jak nie to przechodzimy z Rodzinką do Play, bo chce mieć komfort korzystania z pakietów kiedy chce, a nie na siłę, bo ogranicza mnie ważność i wyzerowanie!
      Odpowiedz

Dodano do koszyka.