;

Obsługa i Relacje z Klientami

Oglądajcie filmy z Orange Ekspertami, naprawdę warto (12)

Regina Jabczyńska

17 lutego 2017

Oglądajcie filmy z Orange Ekspertami, naprawdę warto
12

Regina Jabczyńska
Cześć, nazywam się Regina i jestem nową blogerką. Będę dla Was pisała o obsłudze Klientów w Orange. A dokładniej o tym, co robimy, żebyście czuli się w naszej sieci dobrze, mając jak najwięcej pozytywnych doświadczeń.

Na dzień dobry chcę Was zaprosić do oglądania filmów z naszymi Orange Ekspertami. Krótkie wideo może zdziałać cuda. Nie tylko w prosty sposób pokazuje jak coś działa, ale i podsuwa gotowe odpowiedzi na ewentualne pytania. Z filmów dowiecie się np. jak korzystać z aplikacji Mój Orange, jak uzyskać dostęp w telefonie do muzyki bez ograniczeń i reklam, czy jak płacić bezpiecznie za rachunki.

Dotychczas nakręciliśmy dla Was 161 filmów i w 2016 roku obejrzane zostały aż 1 370 313 razy! Moim zdaniem to fajny wynik i pokazuje, że lubicie tę formę prezentacji.

A wiecie, co było najbardziej popularne w ubiegłym roku?  Konfigurowanie Orange Airbox w usłudze Free Net – 119 482 wyświetleń, Jak przenieść kontakty z Windows Phone na Androida? – 80 301 wyświetleń, Konfiguracja usług w telefonie – 68 825 wyświetleń.

Tematykę filmów dobieramy słuchając i czytając, z jakimi sprawami zwracacie się do nas najczęściej. W filmach nie występują zawodowi aktorzy, tylko nasze koleżanki i koledzy, którzy najlepiej potrafią wyjaśnić działanie nawet najbardziej skomplikowanej usługi.

Jeśli macie pomysł na kolejny film, to koniecznie dajcie znać, czekam na Wasze propozycje. Każdy z Was może być pomysłodawcą następnego odcinka Orange Eksperta.

Wszystkie filmy znajdziecie w kanale Orange Polska w serwisie YouTube – Playlisty/Technologie Orange. Subskrybujcie kanał YouTube oglądajcie Orange Ekspertów i klikajcie „łapki w górę”.

Udostępnij: Oglądajcie filmy z Orange Ekspertami, naprawdę warto
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the House. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Renatek6361 16:09 17-02-2017
    Jestem fanką tych filmów! Miło powitać nową blogerkę - powodzenia :)
    Odpowiedz
    • komentarz
      Regina Jabczyńska 18:21 17-02-2017
      Dzięki za oglądanie filmów OE i miłe słowa:)
      Odpowiedz
  • komentarz
    emitelek 17:33 17-02-2017
    Jabczyńska - zbieżność nazwisk z Wojtkiem przypadkowa? ;)
    Odpowiedz
    • komentarz
      Regina Jabczyńska 18:22 17-02-2017
      Niekoniecznie;)
      Odpowiedz
  • komentarz
    sd 21:52 17-02-2017
    Ja nie mam daru wysławiania się i niejednokrotnie będąc pytanym (szczegolnie przez moją kochaną siostrę- którą pozdrawiam!) odsyłałem do tych wideo-pomocy. Także sprawdzają się i służą tym mniej biegłym w technologicznych nowinkach. Bo to właśnie dla takich są one tworzone. Pozdrawiam. Szczególnie nową blogerkę :)
    Odpowiedz
  • komentarz
    Asa 00:16 18-02-2017
    szkoda że nie myślicie też dla stałych klientów powinniście myśleć i robić dla nowych i jak dla stałych. music zmienić no limit sms i rozmowy za28zł i 18gb i tak samo 25zł 10gb powinno być to dla szystko jak i dla nowych i przynoszący nr. moje zdanie. tak
    Odpowiedz
  • komentarz
    manyaky 01:37 18-02-2017
    Trzeba było nie ujawniać zakresu kompetencyjnego, bo zaraz będzie wiele pytań/zażaleń dot. obsługi klienta. :D Np. takich, dlaczego nie można się dodzwonić na infolinię w nocy, bo po 20 minutach oczekiwania jesteśmy rozłączani.
    Odpowiedz
  • komentarz
    mike278 12:48 19-02-2017
    Korzystam raczej rzadko, częściej daje namiar komuś innemu. Witam też uprzejmie "świeżą krew" w ekipie.
    Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 14:21 20-02-2017
    Witamy Cię Reniu :) Mhm........zapowiada się fajny cykl filmików :) I jeszcze to nazwisko :) ;p
    Odpowiedz
    • komentarz
      emitelek 21:08 20-02-2017
      Bardzo tajemniczo zabrzmiała odpowiedź na moje pytanie; może Wojtek się też wypowie ;)
      Odpowiedz
      • komentarz
        MAURYCY 07:55 21-02-2017
        A w czym problem że rodzina pracuje razem? Zachowujecie się jakbyście pierwszy raz się z taką sytuacją spotkali...
        Odpowiedz
  • komentarz
    marcin12 21:05 20-02-2017
    pytanie nie na temat ale może ktoś odpowie, chciałbym otworzyć salon Orange- partnerzy nie odpowiadają może ma ktoś pewny kontakt lub wie w jaki sposób dotrzeć aby otrzymać autoryzacje.
    Odpowiedz

;

Bezpieczeństwo

Nowe zagrożenie – analiza trojana H-Worm (2)

Michał Rosiak

17 lutego 2017

Nowe zagrożenie – analiza trojana H-Worm
2

Michał Rosiak

W ostatnich dniach CERT Orange Polska zanotował znaczącą liczbę infekcji w naszej sieci klienckiej, będących efektem jednej odmiany złośliwego oprogramowania. Dlatego też przyjrzeliśmy się dokładnie malware’owi H-Worm, Remote Access Trojanowi, którego dokładną analizę znajdziecie pod tym linkiem. W przypadku zainstalowania daje ono cyberprzestępcy pełną kontrolę nad zainfekowanym komputerem użytkownika, pozwalając m.in. na dostęp do jego plików, a także doinstalowanie dodatkowych złośliwych modułów.

Oczywiście korzystając z sieci Orange Polska jesteście zabezpieczeni przed efektami infekcji (blackholing serwerów C&C), a jeśli korzystacie z Neostrady i zostaliście zainfekowani – poinformuje Was o tym CyberTarcza, możecie też sprawdzić się sami.

Udostępnij: Nowe zagrożenie – analiza trojana H-Worm
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Star. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 13:09 17-02-2017
    Jak dobrze że jestem w Orange :)
    Odpowiedz
    • komentarz
      emitelek 17:27 17-02-2017
      A co; nie potrafisz sam zabezpieczyć Swoich sprzętów? ;)
      Odpowiedz

;

Obsługa i Relacje z Klientami

Kochamy naszych przedsiębiorców (7)

Stella Widomska

16 lutego 2017

Kochamy naszych przedsiębiorców
7

Wiemy, że nasi klienci biznesowi, jak wszyscy przedsiębiorcy, mają wiele spraw do załatwienia i mało czasu. Wiemy też jak ważna jest sprawna i efektywna obsługa, która pozwala zaoszczędzić czas, tak bardzo potrzebny osobom prowadzącym własną działalność. Aby nasi klienci biznesowi poczuli się wyjątkowo, postawiliśmy na skuteczność, profesjonalizm doradców i szereg przywilejów, takich jak obsługa przez Biznes Eksperta (mamy ich już 230), który zna historię firmy klienta czy możliwość umówienia się na spotkanie na konkretną godzinę. O tym opowiada nasz najnowszy spot który powstał we współpracy z agencją VML. Za produkcję odpowiadało Sputnik Studio, postprodukcję – Miło, spot wyreżyserowała Martyna Iwańska. Kampania jest emitowana wyłącznie w internecie.

Nie wiem jak Wy, ale ja czekam na czerwony dywan. 😉

Udostępnij: Kochamy naszych przedsiębiorców
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Tree. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    MAURYCY 10:47 16-02-2017
    Coś się chyba link do filmu nie załączył ;-)
    Odpowiedz
    • komentarz
      Stella Widomska 10:52 16-02-2017
      MAURYCY, dziękuję za czujność. Już jest. :-) Jeszcze mnie przerasta nowa platforma blogowa, ale na szczęście Piotrek Domański jak zwykle uratował sytuację.
      Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 15:59 17-02-2017
      Komentarz
      Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 20:38 16-02-2017
    Klient, klient biznesowy to "nasz Pan" :)
    Odpowiedz
    • komentarz
      emitelek 22:01 16-02-2017
      Trochę przeginasz; będziesz lizał? ;) słodzić nie zaszkodzi, ale... Bez urazy :D
      Odpowiedz
  • komentarz
    manyaky 04:51 17-02-2017
    To mi wygląda na Smart Store na Pańskiej. Poproszę o informację, kiedy te testy chóru gospel - chętnie się przejdę. :-)
    Odpowiedz
  • komentarz
    sd 21:57 17-02-2017
    Nic dziwnego. To biznesowy zostawia z pewnością najwięcej kasy u Was i to nad odpływem tych biznesowych najmniej zapewne Wam zależy:) Chyba każdy operator "ma jak Wy"...
    Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej