Reklama

Nowa kampania Orange na kartę (3)

Stella Widomska

9 lutego 2024

Nowa kampania Orange na kartę
3

Tydzień temu pisałam Wam o sezonie komercyjnym zima i tym, co przygotowaliśmy dla klientów abonamentowych. Mamy też coś dla posiadaczy usług na kartę. Zapraszam do obejrzenia zabawnej reklamy, a także jeszcze śmieszniejszej relacji z wizyty na planie zdjęciowym Bartka z Ekipy Orange, któremu osobiście powróży Robert Górski.

Zacznijmy od najważniejszego, czyli od tego, co Wam proponujemy w ofercie Orange na kartę. Teraz pierwszy miesiąc za darmo (potem 35 zł miesięcznie), a do tego 5000 GB przez cały rok z usługą Bez limitu i zgodą marketingową. A to wszystko oczywiście w 5G jakości Orange.

Co mamy w kampanii

No i tu zaczyna się zabawa, bo w ofercie wróż, w którego rolę wcielił się niezastąpiony Robert Górski. Muszę przyznać, że jest tak plastyczny, że wygląda świetnie zarówno jako kioskarz, którym był przez wiele sezonów w naszych reklamach, jak i pełen magii ezoteryk w turbanie i upierścienionych palcach. Ja wróżenia się boję, ale do kabalarza Roberta bym poszła. A Wy? Zobaczcie naszą kampanię i dajcie znać.

Kto za tym stoi

Z moich tekstów o świecie reklamy wiecie, że plan zdjęciowy to nie tylko pan Robert, pan Mikołaj i operator kamery, ale cały sztab ludzi, których praca sprowadza się do 30 sekund materiału wideo w telewizji. To wiele godzin ciężkiej pracy na planie, gdzie poza aktorami, reżyserem, operatorami, oświetleniowcami, dźwiękowcami, makijażystami, kostiumografami czy panami, którzy ten plan sprawnie montują, a potem rozmontowują, są też agencje, które pomagają nam wymyślić i zrobić dla Was taką kampanię.

W przypadku tej kreacje z zespołem Orange Polska stworzyło Leo Burnett. Za produkcję odpowiadało Graffiti Films. Postprodukcją zajęła się Orka. Nasz spot wyreżyserował Adrian Chudek. Media zaplanował i kupił dom mediowy Value Media (we współpracy ze mną, bo jak już Wam kiedyś pisałam jestem mediowcem i pod moją opieką są m.in. oferty na kartę i dla firm). Tu wielki ukłon dla Michała, bo nasz plan wielokrotnie przechodził proces dynamicznych zmian. No i wisienka na torcie, czyli media społecznościowe, które darzę miłością szczególną bo to moja działka i – trochę się pochwalę – piąty rok z rzędu byliśmy numerem jeden wśród telekomów, jeśli chodzi o najważniejsze wskaźniki mediowe. Współpracujemy tutaj z Follow Agency stąd moje ogromne podziękowania dla Anetki, Natalii, Kacpra oraz Tomka. Robimy razem świetną robotę!

Co działo się na planie zdjęciowym

I przechodzimy do mojej ulubionej części każdego planu zdjęciowego, czyli relacji co tam się wyprawia od kuchni. Tym razem gościliśmy w progach warszawskiej Fabryki Norblin, a właściwie na jej patio. Jeśli tam nie byliście, to polecam – świetnie odrestaurowane miejsce, które zachowało swój dawny klimat i zawsze tętni życiem. Ale wróćmy na plan. Za poły namiotu wróża zajrzał dla Was Bartek z #EkipyOrange. Ba, nie tylko zajrzał – był na tyle odważny, że nawet dał sobie powróżyć z magicznej kuli. A co tam dla niego wypatrzył Robert Górski? Koniecznie sprawdźcie sami w naszej relacji.

Mam nadzieję, że tak jak ja uśmiechnęliście się co najmniej kilka razy. I tego Wam życzę – dużo uśmiechu. I byle do wiosny! Do zobaczenia/ przeczytania w kolejnym wpisie!

Udostępnij: Nowa kampania Orange na kartę
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Car. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Piotrek 13:53 09-02-2024
    Czekam na dobrą wróżbę dla starych klientów OFNK bo inaczej "w róż" pójdą klienci bo w zieleń nie warto wchodzić a fiolet jakiś taki nijaki
    Odpowiedz
    • komentarz
      emitelek 21:12 09-02-2024
      W róż??? A co tam w karcie takiego fajnego??? :O
      Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 19:48 11-02-2024
    A może by tak Serce i Rozum reaktywacja. Uważam że czas na zmiany 🙂
    Odpowiedz

Reklama

Zapraszamy na plan naszej kampanii reklamowej (2)

Stella Widomska

2 lutego 2024

Zapraszamy na plan naszej kampanii reklamowej
2

Tydzień temu pisałam Wam o sezonie komercyjnym zima i tym, co przygotowaliśmy dla klientów abonamentowych. Mamy też coś dla posiadaczy usług na kartę. Zapraszam do obejrzenia zabawnej reklamy, a także jeszcze śmieszniejszej relacji z wizyty na planie zdjęciowym Bartka z Ekipy Orange, któremu osobiście powróży Robert Górski.

Zacznijmy od najważniejszego, czyli od tego, co Wam proponujemy w ofercie Orange na kartę. Teraz pierwszy miesiąc za darmo (potem 35 zł miesięcznie), a do tego 5000 GB przez cały rok z usługą Bez limitu i zgodą marketingową. A to wszystko oczywiście w 5G jakości Orange.

Co mamy w kampanii

No i tu zaczyna się zabawa, bo w ofercie wróż, w którego rolę wcielił się niezastąpiony Robert Górski. Muszę przyznać, że jest tak plastyczny, że wygląda świetnie zarówno jako kioskarz, którym był przez wiele sezonów w naszych reklamach, jak i pełen magii ezoteryk w turbanie i upierścienionych palcach. Ja wróżenia się boję, ale do kabalarza Roberta bym poszła. A Wy? Zobaczcie naszą kampanię i dajcie znać.

Kto za tym stoi

Z moich tekstów o świecie reklamy wiecie, że plan zdjęciowy to nie tylko pan Robert, pan Mikołaj i operator kamery, ale cały sztab ludzi, których praca sprowadza się do 30 sekund materiału wideo w telewizji. To wiele godzin ciężkiej pracy na planie, gdzie poza aktorami, reżyserem, operatorami, oświetleniowcami, dźwiękowcami, makijażystami, kostiumografami czy panami, którzy ten plan sprawnie montują, a potem rozmontowują, są też agencje, które pomagają nam wymyślić i zrobić dla Was taką kampanię.

W przypadku tej kreacje z zespołem Orange Polska stworzyło Leo Burnett. Za produkcję odpowiadało Graffiti Films. Postprodukcją zajęła się Orka. Nasz spot wyreżyserował Adrian Chudek. Media zaplanował i kupił dom mediowy Value Media (we współpracy ze mną, bo jak już Wam kiedyś pisałam jestem mediowcem i pod moją opieką są m.in. oferty na kartę i dla firm). Tu wielki ukłon dla Michała, bo nasz plan wielokrotnie przechodził proces dynamicznych zmian. No i wisienka na torcie, czyli media społecznościowe, które darzę miłością szczególną bo to moja działka i – trochę się pochwalę – piąty rok z rzędu byliśmy numerem jeden wśród telekomów, jeśli chodzi o najważniejsze wskaźniki mediowe. Współpracujemy tutaj z Follow Agency stąd moje ogromne podziękowania dla Anetki, Natalii, Kacpra oraz Tomka. Robimy razem świetną robotę!

Co działo się na planie zdjęciowym

I przechodzimy do mojej ulubionej części każdego planu zdjęciowego, czyli relacji co tam się wyprawia od kuchni. Tym razem gościliśmy w progach warszawskiej Fabryki Norblin, a właściwie na jej patio. Jeśli tam nie byliście, to polecam – świetnie odrestaurowane miejsce, które zachowało swój dawny klimat i zawsze tętni życiem. Ale wróćmy na plan. Za poły namiotu wróża zajrzał dla Was Bartek z #EkipyOrange. Ba, nie tylko zajrzał – był na tyle odważny, że nawet dał sobie powróżyć z magicznej kuli. A co tam dla niego wypatrzył Robert Górski? Koniecznie sprawdźcie sami w naszej relacji.

Mam nadzieję, że tak jak ja uśmiechnęliście się co najmniej kilka razy. I tego Wam życzę – dużo uśmiechu. I byle do wiosny! Do zobaczenia/ przeczytania w kolejnym wpisie!

Udostępnij: Zapraszamy na plan naszej kampanii reklamowej
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Truck. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 20:51 08-02-2024
    Serce i Rozum kiedy powrót?
    Odpowiedz
  • komentarz
    Korrado 17:00 05-03-2024
    Odzywka bacy "te, inteligent, dawaj no tu ku mnie", czyli promowanie chamstwa. Czyżby do takiej grupy docelowej Orange kierował tę reklamę?
    Odpowiedz

Reklama

Trochę o zimie i kampanii Orange na kartę (2)

Stella Widomska

7 lutego 2023

Trochę o zimie i kampanii Orange na kartę
2

Tydzień temu pisałam Wam o sezonie komercyjnym zima i tym, co przygotowaliśmy dla klientów abonamentowych. Mamy też coś dla posiadaczy usług na kartę. Zapraszam do obejrzenia zabawnej reklamy, a także jeszcze śmieszniejszej relacji z wizyty na planie zdjęciowym Bartka z Ekipy Orange, któremu osobiście powróży Robert Górski.

Zacznijmy od najważniejszego, czyli od tego, co Wam proponujemy w ofercie Orange na kartę. Teraz pierwszy miesiąc za darmo (potem 35 zł miesięcznie), a do tego 5000 GB przez cały rok z usługą Bez limitu i zgodą marketingową. A to wszystko oczywiście w 5G jakości Orange.

Co mamy w kampanii

No i tu zaczyna się zabawa, bo w ofercie wróż, w którego rolę wcielił się niezastąpiony Robert Górski. Muszę przyznać, że jest tak plastyczny, że wygląda świetnie zarówno jako kioskarz, którym był przez wiele sezonów w naszych reklamach, jak i pełen magii ezoteryk w turbanie i upierścienionych palcach. Ja wróżenia się boję, ale do kabalarza Roberta bym poszła. A Wy? Zobaczcie naszą kampanię i dajcie znać.

Kto za tym stoi

Z moich tekstów o świecie reklamy wiecie, że plan zdjęciowy to nie tylko pan Robert, pan Mikołaj i operator kamery, ale cały sztab ludzi, których praca sprowadza się do 30 sekund materiału wideo w telewizji. To wiele godzin ciężkiej pracy na planie, gdzie poza aktorami, reżyserem, operatorami, oświetleniowcami, dźwiękowcami, makijażystami, kostiumografami czy panami, którzy ten plan sprawnie montują, a potem rozmontowują, są też agencje, które pomagają nam wymyślić i zrobić dla Was taką kampanię.

W przypadku tej kreacje z zespołem Orange Polska stworzyło Leo Burnett. Za produkcję odpowiadało Graffiti Films. Postprodukcją zajęła się Orka. Nasz spot wyreżyserował Adrian Chudek. Media zaplanował i kupił dom mediowy Value Media (we współpracy ze mną, bo jak już Wam kiedyś pisałam jestem mediowcem i pod moją opieką są m.in. oferty na kartę i dla firm). Tu wielki ukłon dla Michała, bo nasz plan wielokrotnie przechodził proces dynamicznych zmian. No i wisienka na torcie, czyli media społecznościowe, które darzę miłością szczególną bo to moja działka i – trochę się pochwalę – piąty rok z rzędu byliśmy numerem jeden wśród telekomów, jeśli chodzi o najważniejsze wskaźniki mediowe. Współpracujemy tutaj z Follow Agency stąd moje ogromne podziękowania dla Anetki, Natalii, Kacpra oraz Tomka. Robimy razem świetną robotę!

Co działo się na planie zdjęciowym

I przechodzimy do mojej ulubionej części każdego planu zdjęciowego, czyli relacji co tam się wyprawia od kuchni. Tym razem gościliśmy w progach warszawskiej Fabryki Norblin, a właściwie na jej patio. Jeśli tam nie byliście, to polecam – świetnie odrestaurowane miejsce, które zachowało swój dawny klimat i zawsze tętni życiem. Ale wróćmy na plan. Za poły namiotu wróża zajrzał dla Was Bartek z #EkipyOrange. Ba, nie tylko zajrzał – był na tyle odważny, że nawet dał sobie powróżyć z magicznej kuli. A co tam dla niego wypatrzył Robert Górski? Koniecznie sprawdźcie sami w naszej relacji.

Mam nadzieję, że tak jak ja uśmiechnęliście się co najmniej kilka razy. I tego Wam życzę – dużo uśmiechu. I byle do wiosny! Do zobaczenia/ przeczytania w kolejnym wpisie!

Udostępnij: Trochę o zimie i kampanii Orange na kartę
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Plane. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 18:41 07-02-2023
    Reklama fajna, Stella a kiedy ja zagram w Waszej reklamie chociaż statyste 🤪😜🤪😜??
    Odpowiedz
    • komentarz
      Stella 08:19 08-02-2023
      A wiesz, że obiecuję pochylić się nad tym tematem. Oczywiście o ile serio masz ochotę. Dam znać. Dobrego dnia Pablo! :)
      Odpowiedz

Reklama

Święta w Orange (2)

Stella Widomska

15 listopada 2022

Święta w Orange
2

Tydzień temu pisałam Wam o sezonie komercyjnym zima i tym, co przygotowaliśmy dla klientów abonamentowych. Mamy też coś dla posiadaczy usług na kartę. Zapraszam do obejrzenia zabawnej reklamy, a także jeszcze śmieszniejszej relacji z wizyty na planie zdjęciowym Bartka z Ekipy Orange, któremu osobiście powróży Robert Górski.

Zacznijmy od najważniejszego, czyli od tego, co Wam proponujemy w ofercie Orange na kartę. Teraz pierwszy miesiąc za darmo (potem 35 zł miesięcznie), a do tego 5000 GB przez cały rok z usługą Bez limitu i zgodą marketingową. A to wszystko oczywiście w 5G jakości Orange.

Co mamy w kampanii

No i tu zaczyna się zabawa, bo w ofercie wróż, w którego rolę wcielił się niezastąpiony Robert Górski. Muszę przyznać, że jest tak plastyczny, że wygląda świetnie zarówno jako kioskarz, którym był przez wiele sezonów w naszych reklamach, jak i pełen magii ezoteryk w turbanie i upierścienionych palcach. Ja wróżenia się boję, ale do kabalarza Roberta bym poszła. A Wy? Zobaczcie naszą kampanię i dajcie znać.

Kto za tym stoi

Z moich tekstów o świecie reklamy wiecie, że plan zdjęciowy to nie tylko pan Robert, pan Mikołaj i operator kamery, ale cały sztab ludzi, których praca sprowadza się do 30 sekund materiału wideo w telewizji. To wiele godzin ciężkiej pracy na planie, gdzie poza aktorami, reżyserem, operatorami, oświetleniowcami, dźwiękowcami, makijażystami, kostiumografami czy panami, którzy ten plan sprawnie montują, a potem rozmontowują, są też agencje, które pomagają nam wymyślić i zrobić dla Was taką kampanię.

W przypadku tej kreacje z zespołem Orange Polska stworzyło Leo Burnett. Za produkcję odpowiadało Graffiti Films. Postprodukcją zajęła się Orka. Nasz spot wyreżyserował Adrian Chudek. Media zaplanował i kupił dom mediowy Value Media (we współpracy ze mną, bo jak już Wam kiedyś pisałam jestem mediowcem i pod moją opieką są m.in. oferty na kartę i dla firm). Tu wielki ukłon dla Michała, bo nasz plan wielokrotnie przechodził proces dynamicznych zmian. No i wisienka na torcie, czyli media społecznościowe, które darzę miłością szczególną bo to moja działka i – trochę się pochwalę – piąty rok z rzędu byliśmy numerem jeden wśród telekomów, jeśli chodzi o najważniejsze wskaźniki mediowe. Współpracujemy tutaj z Follow Agency stąd moje ogromne podziękowania dla Anetki, Natalii, Kacpra oraz Tomka. Robimy razem świetną robotę!

Co działo się na planie zdjęciowym

I przechodzimy do mojej ulubionej części każdego planu zdjęciowego, czyli relacji co tam się wyprawia od kuchni. Tym razem gościliśmy w progach warszawskiej Fabryki Norblin, a właściwie na jej patio. Jeśli tam nie byliście, to polecam – świetnie odrestaurowane miejsce, które zachowało swój dawny klimat i zawsze tętni życiem. Ale wróćmy na plan. Za poły namiotu wróża zajrzał dla Was Bartek z #EkipyOrange. Ba, nie tylko zajrzał – był na tyle odważny, że nawet dał sobie powróżyć z magicznej kuli. A co tam dla niego wypatrzył Robert Górski? Koniecznie sprawdźcie sami w naszej relacji.

Mam nadzieję, że tak jak ja uśmiechnęliście się co najmniej kilka razy. I tego Wam życzę – dużo uśmiechu. I byle do wiosny! Do zobaczenia/ przeczytania w kolejnym wpisie!

Udostępnij: Święta w Orange
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Flag. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Lukasz 12:13 15-11-2022
    To prawda im wcześniej tym lepiej bo później będą korki
    Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 20:28 21-11-2022
    Reklamy super 💪
    Odpowiedz

Reklama

Konkurs z Maxem (2)

Stella Widomska

12 października 2022

Konkurs z Maxem
2

Tydzień temu pisałam Wam o sezonie komercyjnym zima i tym, co przygotowaliśmy dla klientów abonamentowych. Mamy też coś dla posiadaczy usług na kartę. Zapraszam do obejrzenia zabawnej reklamy, a także jeszcze śmieszniejszej relacji z wizyty na planie zdjęciowym Bartka z Ekipy Orange, któremu osobiście powróży Robert Górski.

Zacznijmy od najważniejszego, czyli od tego, co Wam proponujemy w ofercie Orange na kartę. Teraz pierwszy miesiąc za darmo (potem 35 zł miesięcznie), a do tego 5000 GB przez cały rok z usługą Bez limitu i zgodą marketingową. A to wszystko oczywiście w 5G jakości Orange.

Co mamy w kampanii

No i tu zaczyna się zabawa, bo w ofercie wróż, w którego rolę wcielił się niezastąpiony Robert Górski. Muszę przyznać, że jest tak plastyczny, że wygląda świetnie zarówno jako kioskarz, którym był przez wiele sezonów w naszych reklamach, jak i pełen magii ezoteryk w turbanie i upierścienionych palcach. Ja wróżenia się boję, ale do kabalarza Roberta bym poszła. A Wy? Zobaczcie naszą kampanię i dajcie znać.

Kto za tym stoi

Z moich tekstów o świecie reklamy wiecie, że plan zdjęciowy to nie tylko pan Robert, pan Mikołaj i operator kamery, ale cały sztab ludzi, których praca sprowadza się do 30 sekund materiału wideo w telewizji. To wiele godzin ciężkiej pracy na planie, gdzie poza aktorami, reżyserem, operatorami, oświetleniowcami, dźwiękowcami, makijażystami, kostiumografami czy panami, którzy ten plan sprawnie montują, a potem rozmontowują, są też agencje, które pomagają nam wymyślić i zrobić dla Was taką kampanię.

W przypadku tej kreacje z zespołem Orange Polska stworzyło Leo Burnett. Za produkcję odpowiadało Graffiti Films. Postprodukcją zajęła się Orka. Nasz spot wyreżyserował Adrian Chudek. Media zaplanował i kupił dom mediowy Value Media (we współpracy ze mną, bo jak już Wam kiedyś pisałam jestem mediowcem i pod moją opieką są m.in. oferty na kartę i dla firm). Tu wielki ukłon dla Michała, bo nasz plan wielokrotnie przechodził proces dynamicznych zmian. No i wisienka na torcie, czyli media społecznościowe, które darzę miłością szczególną bo to moja działka i – trochę się pochwalę – piąty rok z rzędu byliśmy numerem jeden wśród telekomów, jeśli chodzi o najważniejsze wskaźniki mediowe. Współpracujemy tutaj z Follow Agency stąd moje ogromne podziękowania dla Anetki, Natalii, Kacpra oraz Tomka. Robimy razem świetną robotę!

Co działo się na planie zdjęciowym

I przechodzimy do mojej ulubionej części każdego planu zdjęciowego, czyli relacji co tam się wyprawia od kuchni. Tym razem gościliśmy w progach warszawskiej Fabryki Norblin, a właściwie na jej patio. Jeśli tam nie byliście, to polecam – świetnie odrestaurowane miejsce, które zachowało swój dawny klimat i zawsze tętni życiem. Ale wróćmy na plan. Za poły namiotu wróża zajrzał dla Was Bartek z #EkipyOrange. Ba, nie tylko zajrzał – był na tyle odważny, że nawet dał sobie powróżyć z magicznej kuli. A co tam dla niego wypatrzył Robert Górski? Koniecznie sprawdźcie sami w naszej relacji.

Mam nadzieję, że tak jak ja uśmiechnęliście się co najmniej kilka razy. I tego Wam życzę – dużo uśmiechu. I byle do wiosny! Do zobaczenia/ przeczytania w kolejnym wpisie!

Udostępnij: Konkurs z Maxem
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Key. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 13:50 13-10-2022
    Fajny konkurs 🙂
    Odpowiedz
    • komentarz
      mike278 17:55 13-10-2022
      I masz spore szanse bo odpowiedzi na konkurs nie aż tak wiele. Za to krytyki Orange na hektary. Jeśli jeszcze z czymś wyskoczą negatywnym to świątecznych premii za plany sprzedażowe raczej nie będzie. ;)
      Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej