Oferta

Samodzielna wymiana SIM w Orange i nju

Piotr Domański Piotr Domański
03 lipca 2017
Samodzielna wymiana SIM w Orange i nju

Przyznaję się bez bicia. Przespałem jeden z najlepszych newsów ostatnich tygodni, a może i miesięcy w naszej sieci. Na swoje usprawiedliwienie mam tylko dzielną walkę na Openerze (po raz kolejny „powered by Orange”).

Może i sprawa niewielka, ale bardzo, bardzo przydatna, a co więcej unikatowa dla naszej sieci – nie ma tego nikt w Polsce, a o takim rozwiązaniu poza naszym krajem też nie słyszeliśmy (choć może gdzieś na końcu świata ktoś to stosuje).

Zrób to sam – wymień SIM

To do meritum. Możecie teraz wymienić kartę SIM w nju i Orange zupełnie samodzielnie, z dowolnego miejsca 24 godziny, 7 dni w tygodniu przez okrągły rok. Wystarczy, że w najbliższym kiosku, stacji benzynowej czy znanej sieci sklepów z zielonym płazem w logo, drogą zakupu zdobędziecie starter Orange na Kartę o wartości do 15 zł albo nju mobile na kartę o wartości 4 lub 5 zł. Następnie z używanej dotychczas karty SIM wysyłacie SMS na numer 80511 (w przypadku Orange) lub 80512 dla nju mobile w treści wpisując jej kod PUK. Po weryfikacji dostajecie SMS z potwierdzeniem oraz prośbą o przesłanie danych nowej karty (tej którą przed chwilą kupiliście)– jej numer lub numer telefonu oraz kod PUK. Całość trwa mniej więcej 15 minut.

Dodam tylko, że będzie wymiany można dokonać także poprzez nowe Mój Orange (to w wersji beta), wtedy procedura jest nieco inna, ale równie prosta.

15 zł i nowy SIM jest Wasz

Koszt całej akcji to 15 zł. Płacicie za nią w części ceną nowego startera, a różnica między nią a owymi 15 zł zostanie doliczona do Waszego rachunku (dla klientów abonamentowych) lub ściągnięta z Waszego konta głównego (dla prepaid). Z innych ważnych spraw – samodzielnie można wymienić tylko karty aktywne. Jeżeli gdzieś „posialiście” kartę, to niestety nie zadziała. Ważne jest także to, jakich kart można użyć do wymiany. Po pierwsze nie mogą one zostać zarejestrowane, po drugie zakupionych przed 2 lutego i zablokowanych, a także starterów, które utraciły ważność. O tym, że muszą być to startery o wartości do 15 zł już pisałem.

Ci którzy czytać nie lubią mogą obejrzeć wideo przygotowane przez Orange Eksperta ;-)

Tutaj znajdziecie linki z większą ilością informacji:

Samodzielna wymiana karty SIM w Orange

Samodzielna wymiana karty SIM w Nju mobile

Komentarze

Pan Pikuś
Pan Pikuś 10:59 03-07-2017

Niedługo będę wymieniał simkę. Dla mnie bardzo ważna wiadomość. A czy numer PUK jest widoczny na karcie SIM?

Odpowiedz
    Damian
    Damian 11:12 03-07-2017

    kod PUK dotychczasowej karty SIM możesz sprawdzić w mój orange (oferta na abonament), jeśli jesteś w ofercie na kartę to kontakt z salonem albo infolinia. Kod PUK dotychczasowej SIM znajdzie również na plastikowej karcie z której wyłamałeś swoją obecną SIM.

    kod PUK nowej karty SIM znajduje się na plastikowej kacie 🙂

    Odpowiedz
      Piotr Domański
      Piotr Domański 17:55 03-07-2017

      Panie Pikusiu, Damian to człowiek, który wie o tym całkiem sporo, więc można mu zaufać 🙂

      Odpowiedz
        Pan Pikuś
        Pan Pikuś 18:55 03-07-2017

        Ależ ja mu wierzę, Piotrze 🙂

        Odpowiedz
juras
juras 11:06 03-07-2017

Dlaczego tak drogo za wymianę? I jeszcze w dodatku każecie płacić tym, co mają stare SIMy, i ze względów technologicznych potrzebują micro czy nano kartę… zdzierstwo do potęgi !!!

Odpowiedz
    Damian
    Damian 11:32 03-07-2017

    wymiana karty SIM w salonie to koszt 25 zł. Samodzielna wymiana SIM to koszt 15 zł. Czyli taniej 🙂
    Pamiętaj, że samodzielna wymiana to również oszczędność czasu.

    jeśli Twoja obecna karta nie wspiera LTE – możesz wymienić bezpłatnie w salonie.

    Odpowiedz
      emitelek
      emitelek 11:57 03-07-2017

      Orange! Może ktoś potwierdzić, że wymiana starej karty SIM, która nie obsługuje LTE jest darmowa? Oferta SMART na kartę.

      Odpowiedz
      PAWEŁ
      PAWEŁ 10:46 07-07-2017

      ’@Damian – wprowadza nas w błąd . Wymiana karty sim która nie wspiera LTE nie jest darmowa , oto odpowiedź z BOK

      ” Dzień dobry,
      otrzymaliśmy Pana zgłoszenie, które dotyczyło wymiany karty sim.

      Niestety nie możemy uznać Pana reklamacji, gdyż bezpłatna wymiana karty sim przysługuje tylko wtedy, kiedy powód wymiany leży po stronie operatora (karta SIM przestała działać). W pozostałych przypadkach (kradzież, zgubienie, zablokowanie karty SIM, wymiana karty SIM na inny rodzaj) wymiana karty SIM jest płatna. Dotyczy to również starszych kart SIM. Zgodnie z cennikiem jest płatne 25 zł lun 15 zł przy samodzielnej wymianie po zakupie startera.

      Przykro nam, że doszło do takiej sytuacji.

      W ramach dobrej współpracy postanowiliśmy zwrócić na konto główne 15 zł.

      Zachęcamy do skorzystania z aplikacji na telefon mój Orange, która ułatwi kontrolę kosztów i usług w przyszłości.

      Pozdrawiamy,
      Orange ”

      Odpowiedz
        emitelek
        emitelek 18:37 07-07-2017

        No to czekamy teraz na komentarz/odpowiedź PIOTRA DOMAŃSKIEGO!!!

        Odpowiedz
        PAWEŁ
        PAWEŁ 13:43 10-07-2017

        Telefoniczna odpowiedź z Nju jest taka . Darmowa wymiana karty sim która nie wspiera LTE tylko w wybranych salonach Orange .

        Odpowiedz
          PAWEŁ
          PAWEŁ 08:54 11-07-2017

          Dodam tylko , że Nju zwrócił mi nie 15zł ale 11zł w ramach dobrej współpracy . Ja jestem zadowolony bo od Orange i Nju dostałem zwrot .

          Odpowiedz
        PAWEŁ
        PAWEŁ 14:04 10-07-2017

        A czy moja to wina , że karta sim nie ma LTE ,micro i nano sim ? Raczej nie bo producęci telefonów to wymyślili . Ja uważam , że karta z tych powodów powinna być darmowa .

        Odpowiedz
          Piotr Domański
          Piotr Domański 06:46 11-07-2017

          Sprawdzam sprawę. Faktycznie mamy taką możliwość, jednak dla wybranych planów abonamentowych. Gdy dowiem się więcej wrócę do Was z informacją.

          Odpowiedz
MAURYCY
MAURYCY 11:53 03-07-2017

To by było warte pochwały gdyby nie kosztowało 15 zł a jedynie wartość startera na jaki się zdecydujemy, czyli najtańszy za bodajże 5 zł. Bo niby za co jest te 10 dodatkowych złotych? Za samo umożliwienie wymiany karty? Przecież cały proces jest zautomatyzowany po waszej stronie, a po naszej wymaga działań.

Odpowiedz
    Pan Pikuś
    Pan Pikuś 13:36 03-07-2017

    Jeśli będą tak poprawiać ofertę jak ostatnio w nju to ja im zapłacę te 15 zł…

    Odpowiedz
Pan Pikuś
Pan Pikuś 12:59 03-07-2017

Niedługo będę wymieniał simkę. Dla mnie bardzo ważna wiadomość. A czy numer PUK jest widoczny na karcie SIM?

Odpowiedz
    Damian
    Damian 13:12 03-07-2017

    kod PUK dotychczasowej karty SIM możesz sprawdzić w mój orange (oferta na abonament), jeśli jesteś w ofercie na kartę to kontakt z salonem albo infolinia. Kod PUK dotychczasowej SIM znajdzie również na plastikowej karcie z której wyłamałeś swoją obecną SIM.

    kod PUK nowej karty SIM znajduje się na plastikowej kacie 🙂

    Odpowiedz
      Piotr Domański
      Piotr Domański 19:55 03-07-2017

      Panie Pikusiu, Damian to człowiek, który wie o tym całkiem sporo, więc można mu zaufać 🙂

      Odpowiedz
        Pan Pikuś
        Pan Pikuś 20:55 03-07-2017

        Ależ ja mu wierzę, Piotrze 🙂

        Odpowiedz
juras
juras 13:06 03-07-2017

Dlaczego tak drogo za wymianę? I jeszcze w dodatku każecie płacić tym, co mają stare SIMy, i ze względów technologicznych potrzebują micro czy nano kartę… zdzierstwo do potęgi !!!

Odpowiedz
    Damian
    Damian 13:32 03-07-2017

    wymiana karty SIM w salonie to koszt 25 zł. Samodzielna wymiana SIM to koszt 15 zł. Czyli taniej 🙂
    Pamiętaj, że samodzielna wymiana to również oszczędność czasu.

    jeśli Twoja obecna karta nie wspiera LTE – możesz wymienić bezpłatnie w salonie.

    Odpowiedz
      emitelek
      emitelek 13:57 03-07-2017

      Orange! Może ktoś potwierdzić, że wymiana starej karty SIM, która nie obsługuje LTE jest darmowa? Oferta SMART na kartę.

      Odpowiedz
      PAWEŁ
      PAWEŁ 12:46 07-07-2017

      @Damian – wprowadza nas w błąd . Wymiana karty sim która nie wspiera LTE nie jest darmowa , oto odpowiedź z BOK

      ” Dzień dobry,
      otrzymaliśmy Pana zgłoszenie, które dotyczyło wymiany karty sim.

      Niestety nie możemy uznać Pana reklamacji, gdyż bezpłatna wymiana karty sim przysługuje tylko wtedy, kiedy powód wymiany leży po stronie operatora (karta SIM przestała działać). W pozostałych przypadkach (kradzież, zgubienie, zablokowanie karty SIM, wymiana karty SIM na inny rodzaj) wymiana karty SIM jest płatna. Dotyczy to również starszych kart SIM. Zgodnie z cennikiem jest płatne 25 zł lun 15 zł przy samodzielnej wymianie po zakupie startera.

      Przykro nam, że doszło do takiej sytuacji.

      W ramach dobrej współpracy postanowiliśmy zwrócić na konto główne 15 zł.

      Zachęcamy do skorzystania z aplikacji na telefon mój Orange, która ułatwi kontrolę kosztów i usług w przyszłości.

      Pozdrawiamy,
      Orange ”

      Odpowiedz
        emitelek
        emitelek 20:37 07-07-2017

        No to czekamy teraz na komentarz/odpowiedź PIOTRA DOMAŃSKIEGO!!!

        Odpowiedz
        PAWEŁ
        PAWEŁ 15:43 10-07-2017

        Telefoniczna odpowiedź z Nju jest taka . Darmowa wymiana karty sim która nie wspiera LTE tylko w wybranych salonach Orange .

        Odpowiedz
          PAWEŁ
          PAWEŁ 10:54 11-07-2017

          Dodam tylko , że Nju zwrócił mi nie 15zł ale 11zł w ramach dobrej współpracy . Ja jestem zadowolony bo od Orange i Nju dostałem zwrot .

          Odpowiedz
        PAWEŁ
        PAWEŁ 16:04 10-07-2017

        A czy moja to wina , że karta sim nie ma LTE ,micro i nano sim ? Raczej nie bo producęci telefonów to wymyślili . Ja uważam , że karta z tych powodów powinna być darmowa .

        Odpowiedz
          Piotr Domański
          Piotr Domański 08:46 11-07-2017

          Sprawdzam sprawę. Faktycznie mamy taką możliwość, jednak dla wybranych planów abonamentowych. Gdy dowiem się więcej wrócę do Was z informacją.

          Odpowiedz
MAURYCY
MAURYCY 13:53 03-07-2017

To by było warte pochwały gdyby nie kosztowało 15 zł a jedynie wartość startera na jaki się zdecydujemy, czyli najtańszy za bodajże 5 zł. Bo niby za co jest te 10 dodatkowych złotych? Za samo umożliwienie wymiany karty? Przecież cały proces jest zautomatyzowany po waszej stronie, a po naszej wymaga działań.

Odpowiedz
    Pan Pikuś
    Pan Pikuś 15:36 03-07-2017

    Jeśli będą tak poprawiać ofertę jak ostatnio w nju to ja im zapłacę te 15 zł…

    Odpowiedz
rwe
rwe 15:07 03-07-2017

Właśnie jestem po wymianie sim w nju internetowym. Zaktualizujcie informacje na www i przeszkolcie ludzi w social media bo wprowadzają w błąd. Kupiłem starter za 4zł, bez pinu, bez dopisku mc i poszło wszystko w 3 minuty. Strona www wprowadza w błąd, nie musicie wcale szukać starterów z dopiskiem 'MC’ za S/N karty.

Odpowiedz
    Piotr Domański
    Piotr Domański 13:50 04-07-2017

    Dziękuję za sygnał, damy znać komu trzeba.

    Odpowiedz
rwe
rwe 17:07 03-07-2017

Właśnie jestem po wymianie sim w nju internetowym. Zaktualizujcie informacje na www i przeszkolcie ludzi w social media bo wprowadzają w błąd. Kupiłem starter za 4zł, bez pinu, bez dopisku mc i poszło wszystko w 3 minuty. Strona www wprowadza w błąd, nie musicie wcale szukać starterów z dopiskiem 'MC’ za S/N karty.

Odpowiedz
    Piotr Domański
    Piotr Domański 15:50 04-07-2017

    Dziękuję za sygnał, damy znać komu trzeba.

    Odpowiedz
mają
mają 18:59 03-07-2017

mogli byście dac coś nowego na kkartę w ważność 60dni

Odpowiedz
Ron
Ron 20:24 03-07-2017

A wiecie, że skorzystam z tej usługi 🙂 Uwielbiam niezależność i robić wszystko zdalnie. Nie muszę patrzeć w salonie na konsultanta. Wiedziałem o tym od jakiegoś czasu na Nasz Orange i dobrze, że pojawiło się na BLOGU. Takimi usługami/możliwościami należy się chwalić! 🙂

Odpowiedz
    Piotr Domański
    Piotr Domański 13:45 04-07-2017

    Ron, tak jak pisałem – nasz błąd. Całe szczęście, że koledzy z Nasz.Orange.pl czasem nas prześcigną (Pozdrowienia dla Artura ;-D )

    Odpowiedz
      Ron
      Ron 21:10 04-07-2017

      ’@Piotr Domański, ale to nie krytyka, że wcześniej na Nasz Orange 🙂 Dla mnie przywilej jako stałego bywalca forum Nasz Orange 😉 Fakt jest taki, że usługa samodzielnej wymiany SIM „unikatowa” 🙂

      Odpowiedz
mają
mają 20:59 03-07-2017

mogli byście dac coś nowego na kkartę w ważność 60dni

Odpowiedz
pogodabartek
pogodabartek 22:20 03-07-2017

Smsy wysłane 2 razy już,wszystko niby poprawnie i dalej cisza !!!

czy jest szansa by to jakoś naprawić?

Mogę podjechać do salonu we Wrocławiu ze starą kartą SIM i nowym starterem, bo nie chcę tego chol..ego kodu PIN karty SIM.

Czy Pan Panie Wojtku może jakoś poradzić temu problemowi?

Adres email kontaktowy

r.xxx@xxx.xx

tel 5xxxxxxx2 lub 6xxxxxxxx8

Czy Drogie Orange potrafi naprawić jakoś tą sytuację czy nie?

Odpowiedz
    mike278
    mike278 05:50 04-07-2017

    Nie pozostawiaj danych na forum, proszę. Chyba lepiej skorzystać z pomocy na Nasz Orange, niż rozgłaszać dane wszem i wobec. 🙂

    Odpowiedz
      Piotr Domański
      Piotr Domański 06:44 04-07-2017

      Dokładnie tak, wystarczy wrzucić komentarz z prośbą o kontakt i (jeżeli nie wypadnie nam z głowy, a zdarza się to rzadko) staramy się pomóc. Pozwolę sobie nieco zagumkować dane a sprawę przesłać dalej.

      Odpowiedz
        pogodabartek
        pogodabartek 19:36 10-07-2017

        proszę o pomoc,wymieniłem dziś starą kartę sim na nowego typu SIM 4G LTE MC i karta się nie aktywowała,a wymiana był napis,że w trakcie tak mówił konsultant z salonu głównego Orange Wrocław Kazimierza Wlk.

        Stara karta dalej działa,a ja muszę wpisywać durny kod PIN po każdym restarcie routera.

        Dane kontaktowe powyżej Panie Domański

        Odpowiedz
        pogodabartek
        pogodabartek 19:49 10-07-2017

        Proszę o kontakt w tej sprawie.

        Odpowiedz
        pogodabartek
        pogodabartek 16:35 16-07-2017

        Panie Domański ile można czekać na kontakt i pomoc w opisywanej sprawie ?

        Orange to sieć nr 1 w olewaniu klientów ?

        Odpowiedz
        pogodabartek
        pogodabartek 18:28 16-07-2017

        Długo mam czekać na kontakt z Pana Panie Domański strony lub Orange?

        Odpowiedz
          Piotr Domański
          Piotr Domański 20:48 24-07-2017

          Sprawa przekazana do naszych magików zajmujących się obsługą klienta. Moja wina bo dość późno. Daj proszę znać czy wszystko udaliśmy się załatwić.

          Odpowiedz
        karina
        karina 20:06 16-07-2017

        I jak tam pogodabartek odezwał się do Ciebie Pan Domański?

        Interesuje mnie sprawa załatwienia zdjęcia tego kodu PIN bo sama mam ten sam problem.

        Odpowiedz
Ron
Ron 22:24 03-07-2017

A wiecie, że skorzystam z tej usługi 🙂 Uwielbiam niezależność i robić wszystko zdalnie. Nie muszę patrzeć w salonie na konsultanta. Wiedziałem o tym od jakiegoś czasu na Nasz Orange i dobrze, że pojawiło się na BLOGU. Takimi usługami/możliwościami należy się chwalić! 🙂

Odpowiedz
    Piotr Domański
    Piotr Domański 15:45 04-07-2017

    Ron, tak jak pisałem – nasz błąd. Całe szczęście, że koledzy z Nasz.Orange.pl czasem nas prześcigną (Pozdrowienia dla Artura ;-D )

    Odpowiedz
      Ron
      Ron 23:10 04-07-2017

      @Piotr Domański, ale to nie krytyka, że wcześniej na Nasz Orange 🙂 Dla mnie przywilej jako stałego bywalca forum Nasz Orange 😉 Fakt jest taki, że usługa samodzielnej wymiany SIM „unikatowa” 🙂

      Odpowiedz
pogodabartek
pogodabartek 00:20 04-07-2017

Smsy wysłane 2 razy już,wszystko niby poprawnie i dalej cisza !!!

czy jest szansa by to jakoś naprawić?

Mogę podjechać do salonu we Wrocławiu ze starą kartą SIM i nowym starterem, bo nie chcę tego chol..ego kodu PIN karty SIM.

Czy Pan Panie Wojtku może jakoś poradzić temu problemowi?

Adres email kontaktowy

r.xxx@xxx.xx

tel 5xxxxxxx2 lub 6xxxxxxxx8

Czy Drogie Orange potrafi naprawić jakoś tą sytuację czy nie?

Odpowiedz
    mike278
    mike278 07:50 04-07-2017

    Nie pozostawiaj danych na forum, proszę. Chyba lepiej skorzystać z pomocy na Nasz Orange, niż rozgłaszać dane wszem i wobec. 🙂

    Odpowiedz
      Piotr Domański
      Piotr Domański 08:44 04-07-2017

      Dokładnie tak, wystarczy wrzucić komentarz z prośbą o kontakt i (jeżeli nie wypadnie nam z głowy, a zdarza się to rzadko) staramy się pomóc. Pozwolę sobie nieco zagumkować dane a sprawę przesłać dalej.

      Odpowiedz
        pogodabartek
        pogodabartek 21:36 10-07-2017

        proszę o pomoc,wymieniłem dziś starą kartę sim na nowego typu SIM 4G LTE MC i karta się nie aktywowała,a wymiana był napis,że w trakcie tak mówił konsultant z salonu głównego Orange Wrocław Kazimierza Wlk.

        Stara karta dalej działa,a ja muszę wpisywać durny kod PIN po każdym restarcie routera.

        Dane kontaktowe powyżej Panie Domański

        Odpowiedz
        pogodabartek
        pogodabartek 21:49 10-07-2017

        Proszę o kontakt w tej sprawie.

        Odpowiedz
        pogodabartek
        pogodabartek 18:35 16-07-2017

        Panie Domański ile można czekać na kontakt i pomoc w opisywanej sprawie ?

        Orange to sieć nr 1 w olewaniu klientów ?

        Odpowiedz
        pogodabartek
        pogodabartek 20:28 16-07-2017

        Długo mam czekać na kontakt z Pana Panie Domański strony lub Orange?

        Odpowiedz
          Piotr Domański
          Piotr Domański 22:48 24-07-2017

          Sprawa przekazana do naszych magików zajmujących się obsługą klienta. Moja wina bo dość późno. Daj proszę znać czy wszystko udaliśmy się załatwić.

          Odpowiedz
        karina
        karina 22:06 16-07-2017

        I jak tam pogodabartek odezwał się do Ciebie Pan Domański?

        Interesuje mnie sprawa załatwienia zdjęcia tego kodu PIN bo sama mam ten sam problem.

        Odpowiedz
PAWEŁ
PAWEŁ 09:22 04-07-2017

Moja karta sim nie wspiera LTE . Czy po wymianie sms-em dostanę zwrot 15zł po złożeniu reklamacji ?

Odpowiedz
    emitelek
    emitelek 12:15 04-07-2017

    Też mnie to interesuje 😉 Pytałem konkretnie o Smarta powyżej 😀

    Odpowiedz
    PAWEŁ
    PAWEŁ 14:21 06-07-2017

    Karta wymieniona , reklamacja złożona .

    Odpowiedz
      Piotr Domański
      Piotr Domański 20:51 24-07-2017

      Paweł, wiem że sprawa się zakończyła. Potwierdzisz proszę?

      Odpowiedz
PAWEŁ
PAWEŁ 11:22 04-07-2017

Moja karta sim nie wspiera LTE . Czy po wymianie sms-em dostanę zwrot 15zł po złożeniu reklamacji ?

Odpowiedz
    emitelek
    emitelek 14:15 04-07-2017

    Też mnie to interesuje 😉 Pytałem konkretnie o Smarta powyżej 😀

    Odpowiedz
    PAWEŁ
    PAWEŁ 16:21 06-07-2017

    Karta wymieniona , reklamacja złożona .

    Odpowiedz
      Piotr Domański
      Piotr Domański 22:51 24-07-2017

      Paweł, wiem że sprawa się zakończyła. Potwierdzisz proszę?

      Odpowiedz
Ron
Ron 09:26 05-07-2017

Dlaczego nie można kupić startera bez rejestracji?? Byłem w salonie partnerskim Orange, a ktoś na forum pisze, że Neonet też odmawia sprzdaży. O co chodzi???? https://nasz.orange.pl/t5/Na-kart%C4%99/Samodzielna-wymiana-karty-SIM-przy-u%C5%BCyciu-startera-prepaid/m-p/37647#M3838

Odpowiedz
    Ron
    Ron 21:44 05-07-2017

    Zakupiłem starter w Filii Poczty Polskiej bez problemów. Szkoda, że partnerzy Orange są mało… Karta SIM wymieniona na nową. Potwierdzam wszystko działa jak należy 🙂

    Odpowiedz
    Piotr Domański
    Piotr Domański 20:45 24-07-2017

    Dziwne, ja ostatnio kupowałem starter w punkcie RUCHu i nie rejestrowałem go na miejscu. Napisz, gdzie zdążyła Ci sie taka „przygoda”

    Odpowiedz
Ron
Ron 11:26 05-07-2017

Dlaczego nie można kupić startera bez rejestracji?? Byłem w salonie partnerskim Orange, a ktoś na forum pisze, że Neonet też odmawia sprzdaży. O co chodzi???? https://nasz.orange.pl/t5/Na-kart%C4%99/Samodzielna-wymiana-karty-SIM-przy-u%C5%BCyciu-startera-prepaid/m-p/37647#M3838

Odpowiedz
    Ron
    Ron 23:44 05-07-2017

    Zakupiłem starter w Filii Poczty Polskiej bez problemów. Szkoda, że partnerzy Orange są mało… Karta SIM wymieniona na nową. Potwierdzam wszystko działa jak należy 🙂

    Odpowiedz
    Piotr Domański
    Piotr Domański 22:45 24-07-2017

    Dziwne, ja ostatnio kupowałem starter w punkcie RUCHu i nie rejestrowałem go na miejscu. Napisz, gdzie zdążyła Ci sie taka „przygoda”

    Odpowiedz
Szymon
Szymon 11:52 05-07-2017

Co z kodem PIN? Chce w koncu móc wyłączyć kod PIN na mojej karcie od Orange

Odpowiedz
    Czaciek
    Czaciek 19:13 05-07-2017

    Jezeli posiadasz nowa kartę 3 w jednym to juz powinieneś miec opcje na karcie odblokowana.

    Odpowiedz
      Ron
      Ron 08:35 06-07-2017

      2 w 1 czyli micro SIM też bez PINu.

      Odpowiedz
Szymon
Szymon 13:52 05-07-2017

Co z kodem PIN? Chce w koncu móc wyłączyć kod PIN na mojej karcie od Orange

Odpowiedz
    Czaciek
    Czaciek 21:13 05-07-2017

    Jezeli posiadasz nowa kartę 3 w jednym to juz powinieneś miec opcje na karcie odblokowana.

    Odpowiedz
      Ron
      Ron 10:35 06-07-2017

      2 w 1 czyli micro SIM też bez PINu.

      Odpowiedz
oko
oko 20:44 05-07-2017

Mam nr tel 1 z działającą kartą SIM
Mam nr tel 2 z działającą kartą SIM
Mam kopertę z nową kartą SIM na wymianę otrzymaną dla nr tel 1 przy przedłużaniu z nowym aparatem

Czyli jeśli wyślę SMS z danymi z tej koperty (karta nieużywana) z intencją aktywacji ale dla nr tel 2, to nic się nie uda? To byłoby trochę dziwne, że mając już nową kartę nie mogę zdecydować który swój tel. chcę pod nią przenieść.

Odpowiedz
oko
oko 22:44 05-07-2017

Mam nr tel 1 z działającą kartą SIM
Mam nr tel 2 z działającą kartą SIM
Mam kopertę z nową kartą SIM na wymianę otrzymaną dla nr tel 1 przy przedłużaniu z nowym aparatem

Czyli jeśli wyślę SMS z danymi z tej koperty (karta nieużywana) z intencją aktywacji ale dla nr tel 2, to nic się nie uda? To byłoby trochę dziwne, że mając już nową kartę nie mogę zdecydować który swój tel. chcę pod nią przenieść.

Odpowiedz
Astis
Astis 07:28 09-07-2017

No szacun za taki obieg sprawy 😉 Szybko i sprawnie. Tylko cena i tak za wielka ! Powinna być taka jak za zmiane numeru. Max. 5 zeta. Zawsze Piotrze tlumaczyliscie nam, że to koszt wyrobienia nowej karty…. ale za nową kartę już zapłaciliśmy. Czekam na kwote 5 zeta i mam nadzieję, że się doczekam 🙁

Odpowiedz
Astis
Astis 09:28 09-07-2017

No szacun za taki obieg sprawy 😉 Szybko i sprawnie. Tylko cena i tak za wielka ! Powinna być taka jak za zmiane numeru. Max. 5 zeta. Zawsze Piotrze tlumaczyliscie nam, że to koszt wyrobienia nowej karty…. ale za nową kartę już zapłaciliśmy. Czekam na kwote 5 zeta i mam nadzieję, że się doczekam 🙁

Odpowiedz
Nick
Nick 15:34 10-07-2017

Proszę zróbcie coś żeby można było zrobić cesję w Nju z rachunkiem wiele osób się na to skarży

Odpowiedz
Nick
Nick 17:34 10-07-2017

Proszę zróbcie coś żeby można było zrobić cesję w Nju z rachunkiem wiele osób się na to skarży

Odpowiedz
ania
ania 09:40 20-08-2017

czy po wymianie nowa karta dostaje w spadku po poprzedniej środki z konta głównego oraz czas odbierania/wysyłania połączeń?

Odpowiedz
    Piotr Domański
    Piotr Domański 04:43 21-08-2017

    Tak, zmienia się tylko karta SIM, a nie numer czy inne parametry konta.

    Odpowiedz
ania
ania 11:40 20-08-2017

czy po wymianie nowa karta dostaje w spadku po poprzedniej środki z konta głównego oraz czas odbierania/wysyłania połączeń?

Odpowiedz
    Piotr Domański
    Piotr Domański 06:43 21-08-2017

    Tak, zmienia się tylko karta SIM, a nie numer czy inne parametry konta.

    Odpowiedz
patrycja
patrycja 23:54 22-01-2018

Czy przy wymianie prawie 20-sto letniej karty SIM z logo Idea, która uległa mechanicznemu zniszczeniu przy bezsensownej próbie docięcia tego zabytku trzeba ją okazać w salonie (mieć przy sobie) i czy biorąc pod uwagę, że z pewnością nawet działając nie obsługiwałaby LTE jest szansa na darmową wymianę?

Odpowiedz
patrycja
patrycja 00:54 23-01-2018

Czy przy wymianie prawie 20-sto letniej karty SIM z logo Idea, która uległa mechanicznemu zniszczeniu przy bezsensownej próbie docięcia tego zabytku trzeba ją okazać w salonie (mieć przy sobie) i czy biorąc pod uwagę, że z pewnością nawet działając nie obsługiwałaby LTE jest szansa na darmową wymianę?

Odpowiedz
grakos
grakos 08:17 27-02-2018

Bardzo proszę o pomoc. Po prawie 20 latach Orange zmieniłam na nju mobile. A teraz potrzebuję najlepszej karty sim do alarmu. Ma służyć wyłącznie do odbierania sms-ów . Czy możecie doradzić karta jakiej sieci będzie najtańsza w eksploatacji?
Pozdrawiam
grakos

Odpowiedz
    Piotr Domański
    Piotr Domański 09:18 27-02-2018

    W nju możesz przytulić dodatkowy numer za 9 zł. Powinien wystarczyć.

    Odpowiedz
grakos
grakos 09:17 27-02-2018

Bardzo proszę o pomoc. Po prawie 20 latach Orange zmieniłam na nju mobile. A teraz potrzebuję najlepszej karty sim do alarmu. Ma służyć wyłącznie do odbierania sms-ów . Czy możecie doradzić karta jakiej sieci będzie najtańsza w eksploatacji?
Pozdrawiam
grakos

Odpowiedz
    Piotr Domański
    Piotr Domański 10:18 27-02-2018

    W nju możesz przytulić dodatkowy numer za 9 zł. Powinien wystarczyć.

    Odpowiedz
Magda
Magda 11:44 28-06-2018

No nie takie znowu 15 minut… Smsa wysłałam rano, i do tej pory nie otrzymałam odpowiedzi. ;p

Odpowiedz
Magda
Magda 13:44 28-06-2018

No nie takie znowu 15 minut… Smsa wysłałam rano, i do tej pory nie otrzymałam odpowiedzi. ;p

Odpowiedz
NKc
NKc 11:56 06-09-2019

Witam, mam pytanie, przy samodzielnej wymianie karty sim (w ofercie na kartę) za pomocą smsa 80511, który kod puk ostatecznie po przeniesieniu numeru na nową sim będzie obowiązywał?

Ten oryginalny z wcześniejszej karty sim na której był aktualny numer telefonu, która została wyłączona, czy będzie to nowy kod puk który był razem z zakupionym nowym starterem który aktualnie został uaktywniony z przypisanym starym numerem tel?

Odpowiedz
NKc
NKc 13:56 06-09-2019

Witam, mam pytanie, przy samodzielnej wymianie karty sim (w ofercie na kartę) za pomocą smsa 80511, który kod puk ostatecznie po przeniesieniu numeru na nową sim będzie obowiązywał?

Ten oryginalny z wcześniejszej karty sim na której był aktualny numer telefonu, która została wyłączona, czy będzie to nowy kod puk który był razem z zakupionym nowym starterem który aktualnie został uaktywniony z przypisanym starym numerem tel?

Odpowiedz

Rozrywka

Anja Rubik w kolejnej odsłonie kampanii Orange Love

Stella Widomska Stella Widomska
03 lipca 2017
Anja Rubik w kolejnej odsłonie kampanii Orange Love

Dziś startuje druga odsłona kampanii promującej najnowszy smartfon Samsung Galaxy S8 w ofercie Orange Love. Bohaterką naszej reklamy ponownie została ikona mody – Anja Rubik.

Modelka promuje nie tylko doskonały aparat smartfonu Galaxy S8, ale także ofertę Orange Love, dzięki której w ramach Unii Europejskiej można korzystać z usług operatora na takich samych zasadach jak w Polsce.

Pamiętajcie, że do 30 września Orange jest jedynym operatorem oferującym Galaxy S8 kolorze niebieskim.

I jeszcze garść informacji technicznych. J Kampanii telewizyjnej towarzyszyć będą również działania w internecie. Za kreację odpowiada agencja Leo Burnett. Spot wyprodukowała agencja Selfish 3 Production, a za postprodukcję odpowiedzialna była firma Lunapark. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Media.

Podoba Wam się?

 

Komentarze

Astis
Astis 18:10 05-11-2024

Kasiu, pomóż… Ja w innej sprawie. Ta subskrypca w Nju to ma prawdopodobnie pewne niedociągnięcia ? Czy jest Ktoś Kto mógłby pomóc znajomemu w przywróceniu subskrypcji, a bardziej w numerze, który po wybraniu „Zrezygnuj z usługi” przepadł bez powrotnie … numer kontakt do wszystkiego, jednym kliknięciem 🙁 AŁC

Odpowiedz
Artur
Artur 18:37 05-11-2024

Jeżeli z subskrypcji zrezygnuje się przed upływem 14 dni od rozpoczęcia świadczenia usługi lub subskrypcja nie zostanie odnowiona do 6 miesięcy, to numer przepada bezpowrotnie. Jeszcze w przypadku ofert na kartę jest szansa odzyskania, z subskrypcji już niestety nie. Nawet podjąłem próbę przeniesienia do innego operatora po wyłączeniu numeru w subskrypcji, nastąpiła odmowa, numer już niedostępny.

Odpowiedz
Astis
Astis 10:29 07-11-2024

no to nieźle … a we wszystkich podobnych sytuacjach potrzeba 30 dni na wypowiedzenie usługi:) prawdopodobnie znalazłem ” furtkę” jak szybko wyłączyć swój numer z sieci…. 🙂

Odpowiedz
Astis
Astis 10:33 07-11-2024

Kto teraz chodzi do Kina ? 🙂

Odpowiedz
Astis
Astis 10:43 07-11-2024

Tak też to rozumiem, ale nie wierzę, że nic się nie da zrobić?!

Odpowiedz

Bezpieczeństwo

Kiedy cyberataki cofną nas do ery analogowej?

Michał Rosiak Michał Rosiak
29 czerwca 2017
Kiedy cyberataki cofną nas do ery analogowej?

Dzisiaj będzie krótko, felietonowo i jakoś tak egzystencjonalnie. W sumie dobry klimat na późny wieczór, dla blogera, który przypomniał sobie przed snem, że przecież dziś jest czwartek i pora uraczyć czytelników, czymś interesującym o bezpieczeństwie ;)

Przez ostatnie lata zdarzyło mi się kilka tekstów, gdzie zastanawiałem się "co by było gdyby". Co by się stało, gdyby te wszystkie sieciowe zdobycze cywilizacji nam odebrać (bo przecież z własnej woli z nich nie zrezygnujemy)? I coraz bardziej zaczynam się zastanawiać, że pytanie nie powinno brzmieć: "Czy?", tylko "Kiedy?". O ile - to mój absolutnie prywatny punkt widzenia - kampanie WannaCry i Petyi być może różnią się założeniem (jedna rozpleniła się po całym świecie przypadkiem, a druga na co wszystko wskazuje, przypadkiem wyszła jedynie poza Ukrainę, bo tam miała planowo narobić problemów) to łączy je efekt - pokazały nam, że mimo coraz większych nakładów na bezpieczeństwo w internecie, w wielu kluczowych miejscach/elementach wciąż jesteśmy słabi. A czy w świecie, gdzie sensacja sprzedaje się najlepiej, panika nakręca słupki i reklamowe wyświetlenia, a wiele osób jest bardzo otwartych na sugestie, łatwo wywołać panikę? W mojej opinii nigdy nie było łatwiej. A potem spirala zacznie się nakręcać i to, czego nie zdołają uszkodzić przestępcy, zDDoSujemy my, elementy infrastruktury będą siadać jeden po drugim, panika i szaleństwo będą się nakręcać, aż wreszcie to wszystko sypnie się w diabły... Wystarczy dobry, dopracowywany choćby w takich jak opisywane akcjach soft i kilku/dziesięciu/set zdolnych ludzi przed komputerami. I to wcale nie musi być wstęp do interwencji militarnej (choć takie scenariusze regularnie czytam w książkach jednego z moich ulubionych styli, political fiction), przy wyjątkowo niesprzyjających dla kraju-ofiary okolicznościach nie potrzeba czołgów i komandosów, by cofnąć kraj do ery kamie... analogowej. Jesteście na to gotowi? Potrafilibyście dać sobie radę? Bo ja - choć rozwój technologii czasami przerasta nawet mnie - nie wiem, czy potrafiłbym już żyć w pełni analogowo.

Photo by Georgia National Guard on CC-BY-2.0 license

Komentarze

Scroll to Top