Sieć

Tak pracowaliśmy i naprawialiśmy skutki nawałnicy (9)

Wojtek Jabczyński

25 sierpnia 2017

Tak pracowaliśmy i naprawialiśmy skutki nawałnicy
9

Przez ostatnie dni na bieżąco dostawałem raporty, jak przywracaliśmy usługi klientom i usuwaliśmy skutki nawałnicy z 12 sierpnia. Chociaż minęło już prawie dwa tygodnie, to dopiero wczoraj do ostatnich 4 stacji bazowych poszkodowanych podczas burzy dotarł prąd z sieci energetycznej. Wcześniej pracowały na naszych agregatach. Łącznie nawałnica spowodowała, że 179 naszych stacji nie miało dostępu do prądu przez krótszą lub dłuższą chwilę. Żadna stacja nie zawaliła się, ani nie zostały uszkodzone nadajniki. Mobilne agregaty pracowały przy 135 stacjach.

Większe szkody nawałnica wyrządziła naszej sieci stacjonarnej. Bezpośrednio jej skutki odczuło ponad 25 tys. klientów. Mam na myśli połamane słupy, zerwane kable i uszkodzenia innych urządzeń telekomunikacyjnych, w tym także bezpośrednio znajdujących się w domach klientów (dekodery, rutery). Większość uszkodzeń naprawiliśmy w ciągu kilku dni. W tej chwili zostało nam ok. 100 trudnych przypadków, w których aby w 100 proc. przywrócić usługi klientom musimy odbudować dużą część infrastruktury, co niestety wydłuża czas naprawy.

W okresie nawałnic i po nich nasze centra obsługi miały kilkakrotnie więcej zgłoszeń niż zazwyczaj. W usuwanie skutków nawałnicy było zaangażowanych łącznie ponad 1,4 tys. pracowników Orange Polska i firm współpracujących z nami. Technicy pracowali po 12 godzin dziennie, w weekendy, a część z nich ściągnęliśmy z urlopów. Przejechali samochodami technicznymi ponad 70 tys. kilometrów.

Korzystając z okazji, WIELKIE dzięki dla wszystkich, którzy byli zaangażowani w pomoc i usuwanie skutków nawałnic.

Ps. Dane, które przedstawiłem dotyczą województwa kujawsko-pomorskiego, które najbardziej ucierpiało podczas burz.

Udostępnij: Tak pracowaliśmy i naprawialiśmy skutki nawałnicy
podaj nick
podaj poprawny adres e-mail
komentarz jest wymagany

Komentarze

  • komentarz
    Buka 13:25 25-08-2017
    Panie Wojtku, Czy są już może jakieś plany względem ffth w Łomiankach? Pozdrawiam
    Odpowiedz
    • komentarz
      Wojciech Jabczyński 08:34 30-08-2017
      Rozważamy inwestycje światłowodowe w Łomiankach, ale to jeszcze nie jest przesądzone. Pozdrawiam
      Odpowiedz
  • komentarz
    161 23:07 28-08-2017
    Pisałem że nie potrzeba nawałnicy aby słupy łamały się jak zapalki a kable zwisaly do samej ziemi. Widzę że prawdy cudne korpo nie przelknie! !! Stop propagandzie
    Odpowiedz
  • komentarz
    manyaky 00:15 29-08-2017
    Ciekawe, czy klienci pozbawieni zasięgu - jeszcze zanim pojawiły się agregaty - mieli okazję skorzystać z roamingu krajowego w Pewnej innej sieci?
    Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 09:53 29-08-2017
    A gdyby takie drewniane słupy zastąpić stalowymi?? Może wówczas byłoby mniej szkód???
    Odpowiedz
    • komentarz
      hjg 17:41 29-08-2017
      Jak dopłacisz drugie tyle co płacą za drewniany słup to mogą budować.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Wojciech Jabczyński 08:36 30-08-2017
        Najlepszym rozwiązaniem jest "schowanie" kabli do ziemi, co staramy się sukcesywnie robić. Pozdrawiam
        Odpowiedz
        • komentarz
          mjnn 19:59 30-08-2017
          Ale wtedy częściej występuje słynne połączenie kabla z rozszalałą koparką.
          Odpowiedz
          • komentarz
            Frank 11:43 06-09-2017
            @Mjnn -> A to to akurat prawda, do tego stopnia że to już klasyka U nas na bielanach już kilka razy się zdarzało że pan "kieroffca" koparki zaczepił o kable no ale przecież "nie zrobiłem tego specjalnie" - A łączności przez 2 dni nie było
            Odpowiedz

Urządzenia

Ruszyliśmy z przedsprzedażą Galaxy Note 8 (4)

Wojtek Jabczyński

25 sierpnia 2017

Ruszyliśmy z przedsprzedażą Galaxy Note 8
4

Wczoraj w Nowym Jorku Samsung pokazał światu model Galaxy Note 8. Dziś w Orange Polska ruszyliśmy z jego przedsprzedażą, która potrwa do 14 września. Zamawiający otrzymają urządzenie w zestawie ze stacją dokującą Samsung DeX. Mamy przygotowanych 350 kompletów. Dostępne kolory w przedsprzedaży to czarny i złoty. Pod tym linkiem znajdziecie oficjalny komunikat Samsunga opisujący Note 8. Dzięki uprzejmości Wojtka Piechockiego z GSMonline poniżej zamieszczam zdjęcia z nowojorskiego wydarzenia.

Udostępnij: Ruszyliśmy z przedsprzedażą Galaxy Note 8
podaj nick
podaj poprawny adres e-mail
komentarz jest wymagany

Komentarze

  • komentarz
    vdsl2 12:30 25-08-2017
    Aby nie było już problemu jak z S7
    Odpowiedz
    • komentarz
      Mati 00:09 26-08-2017
      Z Note7, jak już.
      Odpowiedz
  • komentarz
    robert 10:22 28-08-2017
    poza tematem, ale moze odpowiecie: czy planujecie wprowadzic pakiety mms, albo dodac mmsy do pakietow no-limit dla prepaid? w sumie dlaczego rozdajac tysieca gigabajtow nie chcecie udostepnic no limit dla mms-ow zajmujacy pare kilo? pozdrawiam
    Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 09:56 29-08-2017
    Sprzęt fajny, dla mnie osobiście trochę za duży :)
    Odpowiedz

Reklama

Orange LOVE – nowa kampania (5)

Stella Widomska

25 sierpnia 2017

Orange LOVE – nowa kampania
5

Dziś wystartowaliśmy z kampanią pakietu Orange LOVE. Macie w nim telewizję, światłowód i nielimitowane rozmowy, a teraz jeszcze smartfony Samsung w niespotykanych cenach. O tym wszystkim jest nasz nowy spot, za którego kreację odpowiada agencja Publicis (adaptacja kreacji agencji Comunica). Produkcją zajęła się Film Produkcja, a postprodukcją Orka. Spot wyreżyserował Michał Gazda, którego możecie kojarzyć głównie z seriali np. Belle Epoque, Wataha, Druga Szansa czy Usta Usta.

Udostępnij: Orange LOVE – nowa kampania
podaj nick
podaj poprawny adres e-mail
komentarz jest wymagany

Komentarze

  • komentarz
    manyaky 00:20 29-08-2017
    Strasznie skaczecie po tych motywach reklamowych. ;P Jednego dnia kucharze z motywem LOVE, później (bardzo udana) "cinematyczna" reklama, później Krupa, a teraz znów piosenka LOVE. Spójność górą.
    Odpowiedz
    • komentarz
      pablo_ck 10:00 29-08-2017
      Tutaj popieram Twoje zdanie manyaky. Też mi się to troszkę nie podoba.
      Odpowiedz
      • komentarz
        mike278 15:55 29-08-2017
        Nowe zasady, nowe, przejrzyste taryfy-nowa kampania? Może poprzednie się nie sprawdziły i dlatego powrót do pierwszej wersji?
        Odpowiedz
    • komentarz
      Pan Pikuś 21:21 29-08-2017
      Anja Rubik 😀
      Odpowiedz
      • komentarz
        manyaky 04:14 30-08-2017
        Faktycznie, sorry!
        Odpowiedz

Odpowiedzialny biznes

Raport zintegrowany Orange Polska 2016 (14)

Monika Kulik

23 sierpnia 2017

Raport zintegrowany Orange Polska 2016
14

Wierzymy w liczby. Jesteśmy w przekonani, że najlepiej powiedzą nam o biznesie – dlatego co roku w firmach przygotowujemy sprawozdania finansowe, w których dominują skomplikowanych tabelki z liczbami. Wydaje się jednoznaczne, że skoro w 2015 było 9 a w 2016 roku 12 to coś tam wzrosło, a jeśli 8 – to spadło. Ale co zdążyło się w ciągu roku „pomiędzy” tymi liczbami i jak to się ma do prognozy na przyszłość – tego nie wyczytamy z tabeli. Dla dobrej interpretacji i prognoz potrzebny jest nam szerszy kontekst ekonomiczny i społeczny.

Dlatego coraz większy nacisk kładziemy na ujawnianie przez firmy danych niefinansowym, mówiących o społecznych, ekologicznych czy etycznych aspektach funkcjonowania przedsiębiorstwa na rynku. Ostatni kryzys ekonomiczny pokazał, jak ważne są takie kwestie, jak etyka, compliance i ład korporacyjny. Katastrofy ekologiczne zaś ujawniają, jak ważne są sprawy ochrony środowiska, także u naszych firm partnerskich i dostawców.

Raportowanie niefinansowe

W 2014 roku Unia Europejska rozszerzyła sprawozdawczość firm o obowiązek ujawnienia danych niefinansowych. Zgodnie z nową dyrektywą 2014/95/UE część firm musi informować w ramach sprawozdania z działalności o swojej polityce w zakresie środowiska, spraw społecznych, pracowniczych, poszanowania praw człowieka, przeciwdziałania korupcji i łapownictwu oraz przedstawić politykę w zakresie różnorodności.

W Polsce grupa firm, które są objęte dyrektywą stanowi, według danych Ministerstwa Finansów, prawie 300 podmiotów. Nowy obowiązek informacyjny dotyczy dużych jednostek zainteresowania publicznego zatrudniających powyżej 500 osób ( różnorodność od 250 osób), których sumy bilansowe przekraczają 85 mln złotych, albo których przychody netto ze sprzedaży towarów i produktów przekraczają 170 mln złotych.

Firma ma do wyboru formę raportowania – może  to być oświadczenie na temat informacji niefinansowych w sprawozdaniu z działalności lub oddzielny raport np. raport społecznej odpowiedzialności. My, podobnie jak kilkadziesiąt firm w Polsce, przygotowujemy takie raporty już od ponad 10 lat, ale wiele firm przygotuje taki raport w przyszłym roku po raz pierwszy.

Raportowanie zintegrowane

Raportowanie zintegrowane to kolejny krok.  Jakościowe, a nie tylko formalne połączenie danych niefinansowych i finansowych w jeden komplementarny dokument.

W tym roku opracowaliśmy nasz pierwszy Raport zintegrowany, który wskaźniki finansowe i dane niefinansowe łączy w jedną spójna opowieść o firmie, jej roli biznesowej i społecznej.  Było to dla nas duże wzywanie i wymagało wyjścia poza dotychczas stosowane schematy, przygotowanie nowej opowieści o firmie – pełniejszej, z szerszym kontekstem rynkowym i społecznym. W raporcie pokazaliśmy nasz model biznesowy, z jakich zasobów społecznych, ekonomicznych i naturalnych korzystamy, jakie są efekty i rezultaty naszych działań a także nasz wpływ na otoczenie.

W lipcu zaprosiliśmy Was do testowania strony internetowej z naszym Raportem zintegrowanym. Dziękujemy za Wasze zaangażowanie i cenne uwagi.

Konkurs

Zapraszamy was do czytania Raportu. A jeśli podoba Wam się ta forma przekazu – zagłosujcie na nas w Konkursie Raporty Społeczne.

Na stronie konkursu znajdziecie kilkadziesiąt raportów społecznych i a także kilka zintegrowanych. Sprawdźcie, jak do odpowiedzialności społecznej podchodzi Wasz bank, dostawca energii czy firma, z której produktów korzystacie na co dzień. Może wtedy spojrzycie na nią trochę inaczej?

 

Udostępnij: Raport zintegrowany Orange Polska 2016
podaj nick
podaj poprawny adres e-mail
komentarz jest wymagany

Komentarze

  • komentarz
    Krzysiek 16:01 23-08-2017
    Głos oddany
    Odpowiedz
    • komentarz
      Monika Kulik 08:46 24-08-2017
      dziękujemy ;)
      Odpowiedz
  • komentarz
    zły 23:43 23-08-2017
    Mój Orange 4.0 jest Tragiczna! poczytajcie sobie opinie klientów o aplikacji i zróbcie coś z tym! Poprzednia wersja była lekka i przejrzysta, ale postawiliście na wodotryski i obrazki świnki, portfeliki i inne badziewia przez co apka stała się nie użyteczna i ciężka! Czy nie możecie zrobić porządnej aplikacji lekkiej i przejrzystej, aby na jednym ekranie wyświetlały się podstawowe informacje, stan konta, pakietów, GB i inne. Po co te duże obrazki i inne zbędne animacje. Wersja 4.0 to totalne dno!
    Odpowiedz
    • komentarz
      Monika Kulik 09:07 25-08-2017
      Obecnie trwają prace nad optymalizacją aplikacji. Niebawem każdy użytkownik będzie mógł sam wybrać, które dane chce widzieć na głównym ekranie.
      Odpowiedz
  • komentarz
    andrzej 14:00 24-08-2017
    A co z aplikacją MOJ ORANGE na iOS, od wielu miesięcy jest nieużywalny (wyłącza się po minucie)?
    Odpowiedz
    • komentarz
      zły 15:46 24-08-2017
      Andrzej, dla mnie to bardzo nie zrozumiałe, że nie potrafią stworzyć prostej, lekkiej aplikacji pobierającej na bieżąco dane konta. Nie musi być wystrzałowa grafika, animacja, wodotryski. Chcemy podstawowe dane widzieć i to wszystko.
      Odpowiedz
    • komentarz
      Monika Kulik 09:12 25-08-2017
      Andrzej, próbowałeś odinstalować i zainstalować apkę ponownie i to nie pomogło? Jeśli tak, proszę o informację jaki to model telefonu i plan taryfowy oraz e-mail do kontaktu, a przekażę Twój problem do Doradcy. Mój mail - monika.kulik@orange.com
      Odpowiedz
  • komentarz
    pabl0_ck 22:04 24-08-2017
    Głos oddany :)
    Odpowiedz
    • komentarz
      Monika Kulik 09:14 25-08-2017
      dzięki ;)
      Odpowiedz
      • komentarz
        pablo_ck 10:01 29-08-2017
        pablo_ck oczywiście ;p
        Odpowiedz
        • komentarz
          mike278 16:06 29-08-2017
          Poszedłem w Twoje ślady, głos oddany i się pochwalę. :P
          Odpowiedz
          • komentarz
            Monika Kulik 16:15 29-08-2017
            dzięki ;)
            Odpowiedz
  • komentarz
    rtx 15:49 25-08-2017
    Panie Wojtku. W związku z wprowadzeniem nowej oferty abonamentowej Orange chciałem zapytać: 1 września będę miał aktywny Plan Wspólny na koncie a 23 sierpnia został zamówiony w sklepie internetowym internet mobilny LTE dla domu. Umowa do salonu dotrze w przyszłym tygodniu. Czy zatem zostanie mi naliczony od 1 września rabat Orange Open Extra po aktywowaniu internetu mobilnego? Bardzo proszę o odpowiedź.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Wojciech Jabczyński 10:16 29-08-2017
      Nie potrafię odpowiedzieć ze 100 proc. pewności. Nie mam wglądu w dane/usługi klientów. Prośba o kontakt z BOK. Pozdrawiam
      Odpowiedz

Urządzenia

Smartfony Nokia wracają do Orange (14)

Piotr Domański

22 sierpnia 2017

Smartfony Nokia wracają do Orange
14

Był już teaser  w postaci Noki 3310, teraz czas na prawdziwe wejście smoka. Nokia 3 i Nokia 5 właśnie pojawiły się w naszej ofercie. To już nie ciekawe produkty dla niszowego odbiorcy, a pełnoprawne smartfony ze sporymi możliwościami. Spodziewajcie się na blogu testów obu modeli (podzieliliśmy się nimi ze Zbyszkiem), a na razie czas na szybki przegląd możliwości nowych smartfonów.

Nokia 3

Smartfon Nokia 3 w ofercie Orange Polska - zdjęcie urządzenia

Zacznijmy od mniejszego z nich – Nokia 3. Celowo nie piszę „tego z niższej półki”, bo to bardzo fajny, dobrze wykonany smartfon, z niezłymi parametrami. Jednak bez wątpienia jest mniejszy 😉 Ma 143x71x8,48 mm, a waży tyle co nic. To zapewne efekt zastosowania obudowy z poliwęglanów i aluminiowej ramki. By dokończyć temat wyglądu – smartfon wyposażony jest w wyświetlacz o przekątnej 5 cali z matrycą w technologii LCD, przykryty szkłem Gorilla Glass. Posiada klawisze pod ekranem i regulację głośności oraz przycisk on/off po prawej stronie ekranu.

Telefon działa dzięki czterordzeniowemu procesorowi 1,3 MHz, 2 GB RAM, a dane są przechowywane na 16 GB pamięci twardej z możliwością rozszerzenia o 128 GB dzięki karcie MicroSD. Cały zestaw napędza bateria o pojemności 2630 mAh. Działa na Androidzie 7.0. Telefon posiada oczywiście dwa aparaty, oba o rozdzielczości matrycy 8 MP. Obsługuje agregację pasm 4G LTE – CAT 4, czyli wysłanie plików do 50 Mb/s a pobieranie do 150 Mb/s.

Za smartfon Nokia 3 na start zapłacicie za od 169 zł (przy najtańszych Smart Planach LTE) do 0 zł przy Smart Planie LTE Wspólny za 129 zł. Opłata miesięczna to 20, 15 lub 10 zł. W przypadku Smart Plan LTE za 39 zł, z którego sam korzystam, płacicie za telefon na start 129 zł, a później miesięcznie, już razem z abonamentem – 49,99 zł. Przy Smart Plan LTE  za 49,99 zł na start płacicie 69 zł, a następnie co miesiąc 64,99 zł. Oczywiście już z abonamentem, w ramach którego możecie korzystać z 5 GB neta (a przez pierwsze 3 miesiące z 9 GB), nielimitowanych rozmów, SMS-ów i MMS-ów oraz 4,06 GB w roamingu w UE.

Nokia 5

Smarton Nokia 5 w ofercie Orange Polska

Teraz czas na większego z dzisiejszych bohaterów. To również nie jest telefon z najwyższej półki, ale bardzo fajny „średniak”. Telefony są podobnej wielkości – Nokia 5 jest o 6 mm dłuższa, i półtorej milimetra szersza. Mieści za to ekran o rozdzielczości 5,2 cala i matrycę 1280×720 w technologii LCD. Tu również mamy Gorilla Glass. Skoro już przy obudowie jesteśmy – ta w przypadku Nokii 5 jest całkowicie aluminiowa i bardzo dobrze leży w ręce. Smartfon jest jednak przez to cięższy.

Od mniejszego krewniaka Nokię 5 aparat – to już 13 Mp. Drugi nadal ma 8 Mp. Kolejnym elementem wyposażenia, na który trzeba zwrócić uwagę jest procesor. Tutaj mamy już pełnoprawnego Qualcomm Snapdragon 430, wspieranego przez 2 GB RAM. Pamięć telefonu mieści 16 GB danych, a można ją rozszerzyć o 128 GB. Całość napędza bateria o pojemności 3000 mAh. Podobnie jak mniejszy kuzyn obsługuje CAT 4. Za to, w przeciwieństwie do niego, posiada czytnik linii papilarnych.

Nokia 5, jest już klasycznym telefonem ze średniej półki, więc cena, jak się domyślacie jest wyższa niż w przypadku Noki 3. Jednak różnica nie jest duża. W Smart Plan LTE za 29 zł kwota na start to 239 zł, podczas gdy miesięczna rata to 30 zł. Miesięcznie zapłacicie więc 49,99 zł (przypominam o rabacie wysokości 10 zł za plan z urządzeniem). W kolejnym planie taryfowym cena na start się nie zmienia, jednak obniżamy miesięczną opłatę do 25 zł. Oznacza to, że za plan mobilny, z nielimitowanymi rozmowami i SMS, a dodatkowo 2 GB neta oraz smartfon zapłacicie miesięcznie 54 zł. Gdybyście się zdecydowali na Smart Plan LTE, za 79 zł za telefon zapłacicie 119 zł na start i 84 zł miesięcznie. A to już 10 GB neta, nielimitowane rozmowy, SMS, MMS, 5,07 GB w roamingu i 100 minut rozmów międzynarodowych.

Udostępnij: Smartfony Nokia wracają do Orange
podaj nick
podaj poprawny adres e-mail
komentarz jest wymagany

Komentarze

  • komentarz
    mike278 17:35 22-08-2017
    3 to low end, 5 to middle ale jakiś taki słabiutki. I jak dla mnie to już Nokia tylko z nazwy. I żartem, Zbyszek i Piotrek testerami? A Michał? ;)
    Odpowiedz
    • komentarz
      mike278 18:38 22-08-2017
      I jak by co to też chętnie bym potestował takie np. LG Q6. Teraz mam więcej czasu a i mam nadzieję że forma będzie inna, nie tylko film. :P
      Odpowiedz
    • komentarz
      Piotrek Domański 21:14 23-08-2017
      Sami chcemy spróbować :-) Po za tym nie chcemy Michała zbytnio eksploatować :-)
      Odpowiedz
  • komentarz
    Juzew 19:41 22-08-2017
    Czy telefony obsługują pomarańczowe VoLTE i VoWiFi?
    Odpowiedz
  • komentarz
    mike278 11:37 23-08-2017
    Poczytałem na telepolis o aneksach, likwidacji Orange Open i Extra. Ja całkiem poważnie proszę o wskazanie szanowną Redakcję jasnych stron (dla klienta) tej nowej oferty. Ja jakoś ich nie widzę. Jakbym nie patrzył to ciągle wynika mi że za symulowane przejścia ludzie którymi się zajmuję będą płacić więcej. Zresztą chyba nie tylko ja tak to widzę sądząc po ankiecie na telepolis. (wiem, to nie jest miarodajne dla całego rynku z tej prostej przyczyny że na portalach telco wypowiadają się w zasadzie tylko "hard user'zy")
    Odpowiedz
    • komentarz
      Pan Pikuś 13:47 23-08-2017
      Może zaczynają się oszczędności związane z nowym roamingiem....
      Odpowiedz
    • komentarz
      ziemowy 08:09 24-08-2017
      Dokładnie, nowe taryfy są tragiczne. Ja mam orange światłowód i abonament współny za który płacę 50% z racji Orange Open. Teraz likwidowane są zarówno abonameny wspólne jak i orange open. W listopadzie mam możliwość przedłużenia umowy i muszę się poważnie zastanowić i wyliczyć czy mi się to opłaca.
      Odpowiedz
  • komentarz
    robert 11:47 23-08-2017
    A czy pojawią się testy w wykonaniu Michała?
    Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 21:33 23-08-2017
    O proszę :) Nokia reaktywacja. Mike278 też mam już teraz odrobinę więcej czasu. Ale video kolegi, zawodowego vlogera było dla nas gwoździem do naszej trumienki ;p
    Odpowiedz
    • komentarz
      mike278 09:49 24-08-2017
      Pablo, Mateusz wygrał zasłużenie, ja pierwszy to stwierdzę, ale tych Q6 może będzie więcej, i jeśliby cudem udałoby się załapać na testy nam, to Mateusz i tak wszystkich nie zgarnie. ;)
      Odpowiedz
      • komentarz
        pablo_ck 20:02 24-08-2017
        To czekamy na oficjalny komunikat na Blogu o konkursie (testach). Może jakimś cudem uda się ponownie załapać :) Ale HTC U11 chyba bije wszystkich jakością swoich zdjęć. Jak przeglądam zrobione tym modelem fotki na komputerze to szczena opada :) Jakość jest mega :)
        Odpowiedz
  • komentarz
    Marko 13:05 24-08-2017
    Bezduszne korpo! W tamtym roku kupowałem wydruk Orange 50zł aby mieć na potem i doładować konto, wpisałem kod do notesu i potem wyjechałem za chlebem za granicę ciężko pracując. Wróciłem niedawno i chciałem zasilić ów kodem prepaida, ale wyświetla się, że przeterminowana karta. Dowiedziałem się, że w lutym minęła ważność. Pisząc z wielką, serdeczną prośbą do orange o wyjątkowe doładowanie konta tym kodem, otrzymałem stanowcze NIE! do kosza 50zł mam wrzucić, gdzie dla nich to kod który i tak nie trafi ponownie do sprzedaży. Tak są proklienccy i "wielkoduszni". Niech Wam bokiem wyjdzie te 50zł!
    Odpowiedz
  • komentarz
    xz 22:08 24-08-2017
    Nokia 3 to wejście smoka?! Przecież ten telefon to jeden z gorszych low endów. Spodobał mi się z wyglądu, więc postanowiłem go kupić, niestety 2 GB RAM nie ratuje bardzo słabego procesora, poza tym ma MALI T720 MP1, to jeden jest bardzo ważne, ponieważ oznacza, że karta graf. ma tylko jeden rdzeń i to do tego słaby. Miałem umowę w Orange prawie od początku (1998 Idea), na przestrzeni lat operator zmienił się w jednego z najgorszych. Udało mi się też pracować w Orange, stek kłamstw dotyczący mapy zasięgu powodował tylko telefony zdenerwowanych ludzi, że nie mają zasięgu, mimo że na mapce wszystko było w porządku. Później jak wchodziła łączność 3G to było to samo. Telefony od niezliczonej liczby osób, że konsultanci podczas zawierania umowy nakłamali odnośnie 3G, prawie zawsze okazywało się, że w rzeczywistości działa tylko gprs.. Ogónie tragedia z tą siecią, jedyny jej plus, to to, że zapoczątkowała telefonię komórkową w Polsce, szkoda tylko że telekomunikacja nie dogadała się wtedy z niemieckim T Mobile, na pewno lepiej by to dla wszystkich wyszło.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Astis 11:15 22-09-2017
    Nie dla mnie bleee
    Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej