Urządzenia

Twój dom, Twoje WiFi, Mój Funbox (13)

Piotr Domański

30 sierpnia 2017

Twój dom, Twoje WiFi, Mój Funbox
13

Obojętnie czy posiadacie Funbox 3.0, czy też Funbox 2.0 czasem trzeba nieco „przemeblować” nasze domowe WiFi. Narzędziem ku temu może być aplikacja Mój Funbox. Powodów może być wiele – planujemy przyjęcie i chcielibyście przesłać wszystkim gościom hasło do domowego WiFi w łatwy i przyjemny sposób? A może Wasza pociecha wchodzi w wiek, w którym chcielibyście zaznajomić ją z cyfrowym światem, a jednocześnie mieć pewność, że nie przebywa w nim zbyt długo? Czy też najzwyczajniej na świecie chcielibyście, znaleźć najlepsze miejsce dla Waszego modemu.

Aplikacja Mój Funbox – jak zacząć?

Właśnie do tego wszystkiego i wielu innych rzeczy służy aplikacja Mój Funbox. Od dzisiaj jest dostępna dla urządzeń z iOS, możecie pobrać ją z AppStore. Do tej pory była dostępna wyłącznie dla Androida (jeżeli jeszcze nie pobraliście oto bezpośredni link do sklepu Google Play), Fani Apple, których nieco odwiedza naszego bloga powinni być zadowoleni ;-).

Całą zabawę z aplikacją zaczynamy oczywiście od jej pobrania i uruchomienia. Następnie łączymy nasz smartfon lub tablet z naszym Funboxem (czyli modemem) poprzez WiFi – tutaj aplikacja będzie Was już prowadziła za rękę, więc nie będę się nad tym rozwodził. Radzę tylko, by po logowaniu, ze względów bezpieczeństwa, zmienić hasło administracyjne. Poczytajcie teksty Michała Rosiaka – dowiecie się jak zadbać, by spełniało ono swoje zadanie. Aplikacja poprowadzi Was także, jak po sznurku po samym procesie instalacji wybranego przez Was modemu.

Mój FunBox do Twojego WiFi

Moim zdaniem zarządzanie dostępem poszczególnych urządzeń w domu to jedna z najciekawszych funkcji aplikacji. Można ustawić pewne zasady – na przykład tablet naszego dziecka nie może się logować do sieci dłużej niż przez 2 godziny. I po tych godzinach faktycznie „Bang”… i sieć dla tego konkretnego urządzenia przestaje działać. O ileż to bardziej cywilizowane, niż zabieranie kabla sieciowego? I działa także, wtedy gdy nie ma nas w domu, oczywiście, pod warunkiem, że dziecko korzysta z sieci przez WiFi. W innym przypadku polecam aplikacje „Chroń Dzieci w Sieci”.

Drugą przydatną funkcją jest szybkie udostępnianie hasła do WiFi. Wystarczy jeden SMS, lub QR kod i już wszyscy mogą korzystać z sieci. Przydatne, czy to podczas imprez, czy też wtedy, gdy właśnie zmieniliśmy hasło i chcemy się nim podzielić z domownikami.

Aplikacja Mój Funbox dostępna teraz także na iOS

Aplikacja, pozwala także na sprawne zarządzanie kanałami WiFi. To szczególnie ważne w blokach, gdzie tłok jest duży, a domowa sieć sąsiadów sprawnie utrudnia działanie naszej. Wtedy można przełączyć się na mniej oblegane kanały. Z tą funkcjonalnością powiązana jest kolejna – aplikacja daje nam możliwość określenia optymalnego miejsca dla ustawienia modemu. Kilkukrotnie już pisałem na blogu o tym dlaczego to takie ważne, poniżej linki do tych tekstów.

Dlaczego moje WiFi działa tak wolno? Podpowiadamy
Speedtest po miedzi i światłowodzie

Diagnostyka modemu i technikalia

Aplikacja daje dostęp do parametrów technicznych naszego modemu. Jednocześnie umożliwia diagnostykę problemów z siecią domową i podłączonymi do niej urządzeniami. Chodzi między innymi o VoIP. Warto skorzystać z tej opcji nim zadzwonicie (oczywiście przez aplikację Mój Orange) na naszą infolinię.

Czy warto korzystać z aplikacji Jeżeli jeszcze Was nie przekonałem zajrzyjcie do sklepu Google Play – 4,1 gwiazdki coś oznacza. Szczególnie, że aplikacje pobrało kilka tysięcy klientów 😉

WiFi od Orange

Jednak, obojętnie jak na to spojrzeć, ta aplikacja to dodatek. Cenny, ważny, lecz tylko dodatek do samego WiFi i sprzętu, dzięki któremu możecie z niego korzystać – Funboxa 2.0 i 3.0. Trzeba dodać, że oba te urządzenia są tak stworzone, by w pełni wykorzystać możliwości jakie daje nasz internet, także ten światłowodowy – co oznacza, że zapewnia transfer nawet do 600 Mb/s. Oczywiście by w pełni skorzystać z tych możliwości Wasze domowe urządzenia również muszą obsługiwać transfer z odpowiednią prędkością. Pisałem o tym w tekście „Speedtest po miedzi i światłowodzie”, do którego link znajdziecie nieco wyżej.

P.S. Możliwości Funbox 3.0 i aplikacja Mój Funbox to nie są nasze ostatnie słowa. Do końca roku wprowadzimy kilka nowych gadżetów. Spodobają się Wam 😉

Mediateka

Udostępnij: Twój dom, Twoje WiFi, Mój Funbox
podaj nick
podaj poprawny adres e-mail
komentarz jest wymagany

Komentarze

  • komentarz
    mike278 09:32 30-08-2017
    Fajnie że funkcjonalność się zwiększa. Czy ma to związek ze zwiększeniem opłaty miesięcznej za wypożyczenie FunBoxa? O ile pamiętam z 1 pln (tyle u mnie się płaci) do 10 plnów w nowej, przejrzystej taryfie?
    Odpowiedz
  • komentarz
    MAURYCY 10:12 30-08-2017
    "...aplikacja Mój Funbox. Od dzisiaj jest dostępna dla urządzeń z iOS [...] Fani Apple, których nieco odwiedza naszego bloga powinni być zadowoleni ;-)." Bardziej byśmy byli zadowoleni z aplikacji do zarządzania NJU na iOS. Aaa no i z WifiCalling w iPhone 5S :-D
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 14:43 30-08-2017
      W pierwszym temacie - trudno mi określić, czy i kiedy wprowadzimy aplikację. Na razie koledzy z nju pracują ostro nad aplikacją do WiFi Calling, analogiczną do tej wprowadzonej niedawno w Orange. Co do modelu 5S, trudno mi coś więcej powiedzieć.
      Odpowiedz
      • komentarz
        pablo_ck 20:53 31-08-2017
        O Windows Phone nie ma chyba co marzyć ;p ;p Hehe ;p
        Odpowiedz
  • komentarz
    robert 13:18 30-08-2017
    czy planujecie wprowadzic pakiety mms, albo dodac mmsy do pakietow no-limit dla prepaid? w sumie dlaczego rozdajac tysieca gigabajtow nie chcecie udostepnic no limit dla mms-ow zajmujacy pare kilo? pozdrawiam
    Odpowiedz
    • komentarz
      Kajka 13:54 30-08-2017
      Brawo! właśnie też mnie dziwi, że nie dają nam w prepaid MMSów, nawet ciekawych pakietów MMS nie posiadają, ale za to w mój orange w bilingu od dłuższego czasu połączyli SMS z MMS i dopiero po cenie widzę czy wysyłałam SMS czy MMS. Skoro mój orange nie prezentuje osobno sms i mms to żądamy jednakowej ceny za MMSa!
      Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 14:40 30-08-2017
      MMS-y są obecnie dostępnie w większości planów abonamentowych. Nie wiem nic o planach wprowadzenia ich w prepaid.
      Odpowiedz
      • komentarz
        robert 14:52 30-08-2017
        Piotrze, w takim razie jako klient i pewnie nie tylko ja prosiłbym Orange o dodanie MMS-ow do pakietow. Czy 1000 czy 1100GB nie robi duzej roznicy, a dodanie mms-ow (cena 40gr/mms tez przeraza w porownaniu z pozostalymi cenami uslug) przez Orange byloby super!
        Odpowiedz
        • komentarz
          Kajka 17:58 30-08-2017
          Robert, ja niestety nie mam na to nadziei, bo od lat nie promują MMSów, a szkoda bo nie każdy ma smartfony i cuda wianki. Moja mamusia uwielbia swoją nokie E52 i właśnie w ten sposób dzielimy się emocjami- MMSami, ale są drogie w Orange 40 gr
          Odpowiedz
          • komentarz
            zły 18:40 01-09-2017
            Od dawna powinni dodawać MMSy do pakietów SMS, bo wszędzie to już standard. Jeżeli dodają do abo, to płacąc tyle samo za pakiety na kartę też chce mieć mmsy.
            Odpowiedz
  • komentarz
    Piotrekk85 16:01 30-08-2017
    A planujecie podobne narzędzia/aplikacje dla sieci mobilnej? Jakieś aplikacje do sterowania mobilnymi routerami z Waszej oferty (obecnie wszystkie apki np. w Google Play od producenta są po angielsku co stanowi barierę dla niektórych). Ponadto przydałaby się jakaś diagnostyka do konfiguracji apnów w telefonie i po stronie sieci (zarówno do internetu i mmsów), sprawdzenie centrum sms, CLIRa, ew. innych ustawień.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Krzysiek87 21:18 30-08-2017
    Piotrze,w Nowym Sączu do końca roku z tego co wiem ma być podłączona cała wysoka zabudowa pod FTTH,a kiedy wchodzicie w domki jednorodzinne?W Maju były przeprowadzane ankiety i informowano,że być może we Wrześniu. Mógłbyś zaczerpnąć gdzieś informacji na ten temat?Pozdrawiam
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 22:41 30-08-2017
      Zobaczę jak wyglada sytuacja i dam znać.
      Odpowiedz

Sieć

Tak pracowaliśmy i naprawialiśmy skutki nawałnicy (9)

Wojtek Jabczyński

25 sierpnia 2017

Tak pracowaliśmy i naprawialiśmy skutki nawałnicy
9

Przez ostatnie dni na bieżąco dostawałem raporty, jak przywracaliśmy usługi klientom i usuwaliśmy skutki nawałnicy z 12 sierpnia. Chociaż minęło już prawie dwa tygodnie, to dopiero wczoraj do ostatnich 4 stacji bazowych poszkodowanych podczas burzy dotarł prąd z sieci energetycznej. Wcześniej pracowały na naszych agregatach. Łącznie nawałnica spowodowała, że 179 naszych stacji nie miało dostępu do prądu przez krótszą lub dłuższą chwilę. Żadna stacja nie zawaliła się, ani nie zostały uszkodzone nadajniki. Mobilne agregaty pracowały przy 135 stacjach.

Większe szkody nawałnica wyrządziła naszej sieci stacjonarnej. Bezpośrednio jej skutki odczuło ponad 25 tys. klientów. Mam na myśli połamane słupy, zerwane kable i uszkodzenia innych urządzeń telekomunikacyjnych, w tym także bezpośrednio znajdujących się w domach klientów (dekodery, rutery). Większość uszkodzeń naprawiliśmy w ciągu kilku dni. W tej chwili zostało nam ok. 100 trudnych przypadków, w których aby w 100 proc. przywrócić usługi klientom musimy odbudować dużą część infrastruktury, co niestety wydłuża czas naprawy.

W okresie nawałnic i po nich nasze centra obsługi miały kilkakrotnie więcej zgłoszeń niż zazwyczaj. W usuwanie skutków nawałnicy było zaangażowanych łącznie ponad 1,4 tys. pracowników Orange Polska i firm współpracujących z nami. Technicy pracowali po 12 godzin dziennie, w weekendy, a część z nich ściągnęliśmy z urlopów. Przejechali samochodami technicznymi ponad 70 tys. kilometrów.

Korzystając z okazji, WIELKIE dzięki dla wszystkich, którzy byli zaangażowani w pomoc i usuwanie skutków nawałnic.

Ps. Dane, które przedstawiłem dotyczą województwa kujawsko-pomorskiego, które najbardziej ucierpiało podczas burz.

Udostępnij: Tak pracowaliśmy i naprawialiśmy skutki nawałnicy
podaj nick
podaj poprawny adres e-mail
komentarz jest wymagany

Komentarze

  • komentarz
    Buka 13:25 25-08-2017
    Panie Wojtku, Czy są już może jakieś plany względem ffth w Łomiankach? Pozdrawiam
    Odpowiedz
    • komentarz
      Wojciech Jabczyński 08:34 30-08-2017
      Rozważamy inwestycje światłowodowe w Łomiankach, ale to jeszcze nie jest przesądzone. Pozdrawiam
      Odpowiedz
  • komentarz
    161 23:07 28-08-2017
    Pisałem że nie potrzeba nawałnicy aby słupy łamały się jak zapalki a kable zwisaly do samej ziemi. Widzę że prawdy cudne korpo nie przelknie! !! Stop propagandzie
    Odpowiedz
  • komentarz
    manyaky 00:15 29-08-2017
    Ciekawe, czy klienci pozbawieni zasięgu - jeszcze zanim pojawiły się agregaty - mieli okazję skorzystać z roamingu krajowego w Pewnej innej sieci?
    Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 09:53 29-08-2017
    A gdyby takie drewniane słupy zastąpić stalowymi?? Może wówczas byłoby mniej szkód???
    Odpowiedz
    • komentarz
      hjg 17:41 29-08-2017
      Jak dopłacisz drugie tyle co płacą za drewniany słup to mogą budować.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Wojciech Jabczyński 08:36 30-08-2017
        Najlepszym rozwiązaniem jest "schowanie" kabli do ziemi, co staramy się sukcesywnie robić. Pozdrawiam
        Odpowiedz
        • komentarz
          mjnn 19:59 30-08-2017
          Ale wtedy częściej występuje słynne połączenie kabla z rozszalałą koparką.
          Odpowiedz
          • komentarz
            Frank 11:43 06-09-2017
            @Mjnn -> A to to akurat prawda, do tego stopnia że to już klasyka U nas na bielanach już kilka razy się zdarzało że pan "kieroffca" koparki zaczepił o kable no ale przecież "nie zrobiłem tego specjalnie" - A łączności przez 2 dni nie było
            Odpowiedz

Urządzenia

Ruszyliśmy z przedsprzedażą Galaxy Note 8 (4)

Wojtek Jabczyński

25 sierpnia 2017

Ruszyliśmy z przedsprzedażą Galaxy Note 8
4

Wczoraj w Nowym Jorku Samsung pokazał światu model Galaxy Note 8. Dziś w Orange Polska ruszyliśmy z jego przedsprzedażą, która potrwa do 14 września. Zamawiający otrzymają urządzenie w zestawie ze stacją dokującą Samsung DeX. Mamy przygotowanych 350 kompletów. Dostępne kolory w przedsprzedaży to czarny i złoty. Pod tym linkiem znajdziecie oficjalny komunikat Samsunga opisujący Note 8. Dzięki uprzejmości Wojtka Piechockiego z GSMonline poniżej zamieszczam zdjęcia z nowojorskiego wydarzenia.

Udostępnij: Ruszyliśmy z przedsprzedażą Galaxy Note 8
podaj nick
podaj poprawny adres e-mail
komentarz jest wymagany

Komentarze

  • komentarz
    vdsl2 12:30 25-08-2017
    Aby nie było już problemu jak z S7
    Odpowiedz
    • komentarz
      Mati 00:09 26-08-2017
      Z Note7, jak już.
      Odpowiedz
  • komentarz
    robert 10:22 28-08-2017
    poza tematem, ale moze odpowiecie: czy planujecie wprowadzic pakiety mms, albo dodac mmsy do pakietow no-limit dla prepaid? w sumie dlaczego rozdajac tysieca gigabajtow nie chcecie udostepnic no limit dla mms-ow zajmujacy pare kilo? pozdrawiam
    Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 09:56 29-08-2017
    Sprzęt fajny, dla mnie osobiście trochę za duży :)
    Odpowiedz

Reklama

Orange LOVE – nowa kampania (5)

Stella Widomska

25 sierpnia 2017

Orange LOVE – nowa kampania
5

Dziś wystartowaliśmy z kampanią pakietu Orange LOVE. Macie w nim telewizję, światłowód i nielimitowane rozmowy, a teraz jeszcze smartfony Samsung w niespotykanych cenach. O tym wszystkim jest nasz nowy spot, za którego kreację odpowiada agencja Publicis (adaptacja kreacji agencji Comunica). Produkcją zajęła się Film Produkcja, a postprodukcją Orka. Spot wyreżyserował Michał Gazda, którego możecie kojarzyć głównie z seriali np. Belle Epoque, Wataha, Druga Szansa czy Usta Usta.

Udostępnij: Orange LOVE – nowa kampania
podaj nick
podaj poprawny adres e-mail
komentarz jest wymagany

Komentarze

  • komentarz
    manyaky 00:20 29-08-2017
    Strasznie skaczecie po tych motywach reklamowych. ;P Jednego dnia kucharze z motywem LOVE, później (bardzo udana) "cinematyczna" reklama, później Krupa, a teraz znów piosenka LOVE. Spójność górą.
    Odpowiedz
    • komentarz
      pablo_ck 10:00 29-08-2017
      Tutaj popieram Twoje zdanie manyaky. Też mi się to troszkę nie podoba.
      Odpowiedz
      • komentarz
        mike278 15:55 29-08-2017
        Nowe zasady, nowe, przejrzyste taryfy-nowa kampania? Może poprzednie się nie sprawdziły i dlatego powrót do pierwszej wersji?
        Odpowiedz
    • komentarz
      Pan Pikuś 21:21 29-08-2017
      Anja Rubik 😀
      Odpowiedz
      • komentarz
        manyaky 04:14 30-08-2017
        Faktycznie, sorry!
        Odpowiedz

Odpowiedzialny biznes

Raport zintegrowany Orange Polska 2016 (14)

Monika Kulik

23 sierpnia 2017

Raport zintegrowany Orange Polska 2016
14

Wierzymy w liczby. Jesteśmy w przekonani, że najlepiej powiedzą nam o biznesie – dlatego co roku w firmach przygotowujemy sprawozdania finansowe, w których dominują skomplikowanych tabelki z liczbami. Wydaje się jednoznaczne, że skoro w 2015 było 9 a w 2016 roku 12 to coś tam wzrosło, a jeśli 8 – to spadło. Ale co zdążyło się w ciągu roku „pomiędzy” tymi liczbami i jak to się ma do prognozy na przyszłość – tego nie wyczytamy z tabeli. Dla dobrej interpretacji i prognoz potrzebny jest nam szerszy kontekst ekonomiczny i społeczny.

Dlatego coraz większy nacisk kładziemy na ujawnianie przez firmy danych niefinansowym, mówiących o społecznych, ekologicznych czy etycznych aspektach funkcjonowania przedsiębiorstwa na rynku. Ostatni kryzys ekonomiczny pokazał, jak ważne są takie kwestie, jak etyka, compliance i ład korporacyjny. Katastrofy ekologiczne zaś ujawniają, jak ważne są sprawy ochrony środowiska, także u naszych firm partnerskich i dostawców.

Raportowanie niefinansowe

W 2014 roku Unia Europejska rozszerzyła sprawozdawczość firm o obowiązek ujawnienia danych niefinansowych. Zgodnie z nową dyrektywą 2014/95/UE część firm musi informować w ramach sprawozdania z działalności o swojej polityce w zakresie środowiska, spraw społecznych, pracowniczych, poszanowania praw człowieka, przeciwdziałania korupcji i łapownictwu oraz przedstawić politykę w zakresie różnorodności.

W Polsce grupa firm, które są objęte dyrektywą stanowi, według danych Ministerstwa Finansów, prawie 300 podmiotów. Nowy obowiązek informacyjny dotyczy dużych jednostek zainteresowania publicznego zatrudniających powyżej 500 osób ( różnorodność od 250 osób), których sumy bilansowe przekraczają 85 mln złotych, albo których przychody netto ze sprzedaży towarów i produktów przekraczają 170 mln złotych.

Firma ma do wyboru formę raportowania – może  to być oświadczenie na temat informacji niefinansowych w sprawozdaniu z działalności lub oddzielny raport np. raport społecznej odpowiedzialności. My, podobnie jak kilkadziesiąt firm w Polsce, przygotowujemy takie raporty już od ponad 10 lat, ale wiele firm przygotuje taki raport w przyszłym roku po raz pierwszy.

Raportowanie zintegrowane

Raportowanie zintegrowane to kolejny krok.  Jakościowe, a nie tylko formalne połączenie danych niefinansowych i finansowych w jeden komplementarny dokument.

W tym roku opracowaliśmy nasz pierwszy Raport zintegrowany, który wskaźniki finansowe i dane niefinansowe łączy w jedną spójna opowieść o firmie, jej roli biznesowej i społecznej.  Było to dla nas duże wzywanie i wymagało wyjścia poza dotychczas stosowane schematy, przygotowanie nowej opowieści o firmie – pełniejszej, z szerszym kontekstem rynkowym i społecznym. W raporcie pokazaliśmy nasz model biznesowy, z jakich zasobów społecznych, ekonomicznych i naturalnych korzystamy, jakie są efekty i rezultaty naszych działań a także nasz wpływ na otoczenie.

W lipcu zaprosiliśmy Was do testowania strony internetowej z naszym Raportem zintegrowanym. Dziękujemy za Wasze zaangażowanie i cenne uwagi.

Konkurs

Zapraszamy was do czytania Raportu. A jeśli podoba Wam się ta forma przekazu – zagłosujcie na nas w Konkursie Raporty Społeczne.

Na stronie konkursu znajdziecie kilkadziesiąt raportów społecznych i a także kilka zintegrowanych. Sprawdźcie, jak do odpowiedzialności społecznej podchodzi Wasz bank, dostawca energii czy firma, z której produktów korzystacie na co dzień. Może wtedy spojrzycie na nią trochę inaczej?

 

Udostępnij: Raport zintegrowany Orange Polska 2016
podaj nick
podaj poprawny adres e-mail
komentarz jest wymagany

Komentarze

  • komentarz
    Krzysiek 16:01 23-08-2017
    Głos oddany
    Odpowiedz
    • komentarz
      Monika Kulik 08:46 24-08-2017
      dziękujemy ;)
      Odpowiedz
  • komentarz
    zły 23:43 23-08-2017
    Mój Orange 4.0 jest Tragiczna! poczytajcie sobie opinie klientów o aplikacji i zróbcie coś z tym! Poprzednia wersja była lekka i przejrzysta, ale postawiliście na wodotryski i obrazki świnki, portfeliki i inne badziewia przez co apka stała się nie użyteczna i ciężka! Czy nie możecie zrobić porządnej aplikacji lekkiej i przejrzystej, aby na jednym ekranie wyświetlały się podstawowe informacje, stan konta, pakietów, GB i inne. Po co te duże obrazki i inne zbędne animacje. Wersja 4.0 to totalne dno!
    Odpowiedz
    • komentarz
      Monika Kulik 09:07 25-08-2017
      Obecnie trwają prace nad optymalizacją aplikacji. Niebawem każdy użytkownik będzie mógł sam wybrać, które dane chce widzieć na głównym ekranie.
      Odpowiedz
  • komentarz
    andrzej 14:00 24-08-2017
    A co z aplikacją MOJ ORANGE na iOS, od wielu miesięcy jest nieużywalny (wyłącza się po minucie)?
    Odpowiedz
    • komentarz
      zły 15:46 24-08-2017
      Andrzej, dla mnie to bardzo nie zrozumiałe, że nie potrafią stworzyć prostej, lekkiej aplikacji pobierającej na bieżąco dane konta. Nie musi być wystrzałowa grafika, animacja, wodotryski. Chcemy podstawowe dane widzieć i to wszystko.
      Odpowiedz
    • komentarz
      Monika Kulik 09:12 25-08-2017
      Andrzej, próbowałeś odinstalować i zainstalować apkę ponownie i to nie pomogło? Jeśli tak, proszę o informację jaki to model telefonu i plan taryfowy oraz e-mail do kontaktu, a przekażę Twój problem do Doradcy. Mój mail - monika.kulik@orange.com
      Odpowiedz
  • komentarz
    pabl0_ck 22:04 24-08-2017
    Głos oddany :)
    Odpowiedz
    • komentarz
      Monika Kulik 09:14 25-08-2017
      dzięki ;)
      Odpowiedz
      • komentarz
        pablo_ck 10:01 29-08-2017
        pablo_ck oczywiście ;p
        Odpowiedz
        • komentarz
          mike278 16:06 29-08-2017
          Poszedłem w Twoje ślady, głos oddany i się pochwalę. :P
          Odpowiedz
          • komentarz
            Monika Kulik 16:15 29-08-2017
            dzięki ;)
            Odpowiedz
  • komentarz
    rtx 15:49 25-08-2017
    Panie Wojtku. W związku z wprowadzeniem nowej oferty abonamentowej Orange chciałem zapytać: 1 września będę miał aktywny Plan Wspólny na koncie a 23 sierpnia został zamówiony w sklepie internetowym internet mobilny LTE dla domu. Umowa do salonu dotrze w przyszłym tygodniu. Czy zatem zostanie mi naliczony od 1 września rabat Orange Open Extra po aktywowaniu internetu mobilnego? Bardzo proszę o odpowiedź.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Wojciech Jabczyński 10:16 29-08-2017
      Nie potrafię odpowiedzieć ze 100 proc. pewności. Nie mam wglądu w dane/usługi klientów. Prośba o kontakt z BOK. Pozdrawiam
      Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej