Odpowiedzialny biznes

Zagłosuj na Orange Polska (1)

Monika Kulik

21 kwietnia 2017

Zagłosuj na Orange Polska
1

Dziękujemy wszystkim, którzy już zagłosowali na nas w konkursie The European Business Awards. Dzięki Waszym głosom, oddanym na film Orange Polska prezentujący działania w obszarze „Środowisko & Odpowiedzialne Zarządzanie”, zdobyliśmy tytuł National Public Champion.

Teraz, jako jedyna firma z Polski, przeszliśmy do ostatniego etapu konkursu i walczymy w gronie 34 liderów europejskiego biznesu o nagrodę internautów – European Public Champion.
Jeśli chcesz nam pomóc – wystarczy wejść na stronę konkursu www.businessawardseurope.com i zagłosować na Orange Polska. Głosowanie potrwa do 27 kwietnia.

European Business Awards to największy konkurs biznesowy w Europie promujący dobre praktyki przedsiębiorstw. Do pierwszego etapu w obecnej, dziesiątej edycji konkursu zgłosiło się ponad 33 tysiące firm z 34 krajów.

Twój głos się liczy!

Udostępnij: Zagłosuj na Orange Polska
podaj nick
podaj poprawny adres e-mail
komentarz jest wymagany

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 19:58 22-04-2017
    To głosujemy :)
    Odpowiedz

Bezpieczeństwo

Otwarte drzwi? Byle nie w komputerze! (1)

Michał Rosiak

20 kwietnia 2017

Otwarte drzwi? Byle nie w komputerze!
1

Michał Rosiak

„Nie ma sieci w pełni bezpiecznych, są tylko źle przeskanowane”; „Chcesz bezpiecznego komputera? Nie podłączaj go do internetu”. Niby to takie bezpieczniackie żarciki, ale kto z Was w zgodzie z własnym sumieniem powie, że nie ma tym cienia prawdy? Cyberprzestępczy czarny rynek to ogromne pieniądze – kwoty zarobione przez złych ludzi na okradaniu nas i naszych firm w internecie już zdaje się przekroczyły zyski z handlu narkotykami! Trudno się nie zgodzić z tym, że okazja czyni złodzieja (plus oczywiście złodziejska mentalność), prawda? Dobra, pora zatem na trudne pytanie: czy wszystkie programy na Waszych komputerach są uaktualnione?

Nie rzucę pierwszy kamieniem. Po części dlatego, że na służbowym komputerze to nie ja muszę o to dbać, a w domu rzadko używam peceta – jestem typowym przykładem na faktycznie istnienie ery post-PC. I o ile system operacyjny i przeglądarka uaktualniają mi się same (o to chyba od zawsze dba Microsoft, a od jakiegoś czasu producenci przeglądarek) to nie mam pewności jak wygląda np. sprawa z czytnikiem PDFów, Javą, czy Flashem, które przez lata pełniły na komputerach rolę sera szwajcarskiego, nierzadko składając się z większej ilości „dziur” niż bezpiecznego kodu.

Dlatego namawiam Was, i zacznę od siebie. Upewnijcie się, że aplikacje, których używacie, które mogą być potencjalnym punktem wejścia do Waszych systemów, są na pewno zaktualizowane do najnowszych wersji. Ba, przede wszystkim upewnijcie się, czy w ogóle ich potrzebujecie, bo być może taki Flash w erze HTML 5 do niczego się Wam nie przydaje, a tylko wpływa na bezpieczeństwo komputera? Przejrzycie opcje i gdzie tylko się da włączcie automatyczne aktualizacje. Jeśli nie macie pojęcia jakie programy macie na swoim komputerze – można skorzystać z gotowych rozwiązań, które znajdą potencjalne wektory ataku za Was, a nawet podsuną Wam pod rękę linki do najnowszych wersji felernych programów, bądź pozwolą od razu uruchomić aktualizację.

Fajnie jest być przyjaznym, miłym, otwartym na nowe doznania i przyjaźnie, ale filozofia rozwalonych na oścież drzwi do naszej prywatności na domowym pececie niekoniecznie popłaca.

Udostępnij: Otwarte drzwi? Byle nie w komputerze!
podaj nick
podaj poprawny adres e-mail
komentarz jest wymagany

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 20:03 22-04-2017
    Ja osobiście ograniczam się do minimum aplikacji, nawet zastanawiałem się nad instalacją Facebooka, który moim zdaniem "kradnie" nasze dane.
    Odpowiedz

Odpowiedzialny biznes

Nie zatrzymujmy się w połowie drogi (0)

Bartosz Rymkiewicz

19 kwietnia 2017

Nie zatrzymujmy się w połowie drogi
0

W swoim pierwszym wpisie przybliżyłem wam MegaMisję od Fundacji Orange, skierowaną do dzieci w wieku 6-10 lat. Biegniemy dalej. Pora na program dedykowany ich starszym kolegom – #SuperKoderów.

Moje, nieco ponure skojarzenia związane ze szkołą wyglądają następująco: matematyka – wkuwanie wzorów i rozwiązywanie zadań przy tablicy, informatyka – opanowanie podstaw Excela, język polski – nauka na pamięć i recytowanie wierszy, historia – przyswajanie niezliczonej ilości dat i nazwisk. Każda z tych dyscyplin posiada swoją własną specyfikę, podstawy programowe i pisanie w zgodzie z ich założeniami podręczniki, ale zarazem wszystkie bywają obarczone wspólnym mianownikiem: schematyczności.

Dzieci, zwłaszcza te w wieku podstawówkowym, od najmłodszych lat otoczone są nowoczesnymi technologiami. Każdego dnia do ich wciąż rozwijających się mózgów spływa więcej informacji niż kilka tysięcy lat temu do człowieka… przez całe jego życie. W konsekwencji nierzadko najmłodsi mają problem ze skoncentrowaniem się na tym, co nie zainteresuje ich w pierwszej chwili, nie wzbudzi ciekawości, nie zaintryguje.

Nie każda szkoła ma na sumieniu grzech sztampowości. Jednak dla każdej z nich rutyna i taśmowość jest olbrzymim zagrożeniem. Aby zmierzyć się z tym wyzwaniem i podać napój izotoniczny nieco zdyszanym przedmiotom szkolnym, postanowiliśmy stworzyć program #SuperKoderzy, skierowany do uczniów w wieku 9-12 lat. Dzięki niemu, wybrane lekcje informatyki stają się wciągającymi zajęciami z robotyki, muzyki – warsztatami z miksowania muzyki przy użyciu komputera, języka angielskiego – wspólną pracą nad stworzeniem komputerowej animacji w języku Szekspira. I nie tylko.

Każda szkoła kwalifikująca się do naszego programu otrzymuje, poza dostępnymi scenariuszami zajęć,  grant na zakup niezbędnego sprzętu oraz merytoryczne wsparcie dla dwóch osób, które w danej szkole będą odpowiadać za prowadzenie #SuperKoderów.

Zobacz reportaż o naszych programach

Brzmi i wygląda dobrze, prawda?:) Mam jeszcze jedną dobra informację – rekrutacja do tego programu właśnie trwa! Dowiedz się więcej: TUTAJ

Miłego dnia,
Bartosz Rymkiewicz

Mediateka

Udostępnij: Nie zatrzymujmy się w połowie drogi
podaj nick
podaj poprawny adres e-mail
komentarz jest wymagany

Obsługa i Relacje z Klientami

I zlot i pierwszych 10 tys. członków społeczności Nasz Orange (15)

Regina Jabczyńska

18 kwietnia 2017

I zlot i pierwszych 10 tys. członków społeczności Nasz Orange
15

Regina Jabczyńska

W ubiegłym roku oddaliśmy Wam nowe, lepsze internetowe forum porad i wymiany doświadczeń – Nasz Orange. To idealne miejsca jeśli potrzebujecie szybkiej podpowiedzi, dlaczego warto skorzystać z tej lub innej naszej usługi lub chcecie zapytać, jak uruchomić właśnie zakupiony sprzęt, który po przyjściu do domu odmówił współpracy.

Zasada działania jest dziecinnie prosta – wystarczy wrzucić post na stronę i poczekać, aby otrzymać precyzyjne wskazówki, co i jak zrobić. I co najważniejsze są to rady w stu procentach trafne i cenne, bo dajcie je Wy sami po wcześniejszym samodzielnym przetestowaniu. Ale dają je również  nasi pracownicy, którzy w prywatnym czasie wykorzystują swoją wiedzę do pomagania innym.

Tak naprawdę do Nasz Orange może dołączyć każdy nawet osoby, które jeszcze nie mają usług w Orange, a chcą na przykład zapytać innych klientów jaką ofertę wybrać. Zresztą zobaczcie sami jak działa społeczność https://youtu.be/yJU9ehQYRuA.

Choć Nasz Orange ma dopiero 7 miesięcy – ma już grupę stałych, zaprzyjaźnionych ze sobą użytkowników, którzy tworzą świetną atmosferę do rozmów i pomagania innym. Najmłodszy z nich ma 20-kilka lat, a najstarszy – niedawno świętował 70 urodziny z Nasz Orange. Wielu z Was aktywnie udziela się zarówno na forum jak i na blogu – dzięki  pablo_ckvdsl2, i Piotrekk85. Pod koniec marca mieliście okazję spotkać się twarzą w twarz na I zlocie społeczności Nasz Orange.  Jak wiecie tradycje zlotów w Orange mamy już długą i bogatą. Uczestnicy zlotu spotkali się z Wojtkiem i Piotrkiem oraz zespołem tworzącym Nasz Orange. Poznali najnowsze rozwiązania w Ogrodach Innowacji i wspólnie zaprojektowali stronę Nasz Orange na nowo. Po pracowitym dniu, przyszedł czas na integrację, która zakończyła się późnym wieczorem….

Od sierpnia do dziś, nowe forum bardzo przyspieszyło i rozwinęło się, ale właściwie każdego dnia coś się na nim zmienia, bo to „żywa społeczność” głodna i ciekawa nowych wyzwań. To Wasza zasługa, bo wspólnie z nami uwierzyliście w ten projekt i chcecie, w nim pracować – za co bardzo, bardzo dziękujemy.

A przy okazji dla nas, to bardzo ważna lekcja, bo w ten sposób mamy okazję poznać Wasze potrzeby i wspólnie znaleźć najlepsze rozwiązanie. Statystyki mówią same za siebie – ponad 800 tematów zostało oznaczonych jako rozwiązane, a same rozwiązania były wyświetlane ponad 200 000 razy. Najbardziej skuteczny okazał się – Piotrekk85 – sam do tej pory rozwiązał ponad 150 spraw. Gratulacje!!!!

Już wkrótce społeczność Nasz Orange osiągnie 10 000 zarejestrowanych użytkowników. Z tej okazji 10 osób, które zarejestrują się w Nasz Orange jako użytkownicy od 10 000 – 10 009 otrzyma zestawy gadżetów Nasz Orange. Jeśli nie macie jeszcze konta – Wy również możecie je mieć. Do „usłyszenia” na forum.

Udostępnij: I zlot i pierwszych 10 tys. członków społeczności Nasz Orange
podaj nick
podaj poprawny adres e-mail
komentarz jest wymagany

Komentarze

  • komentarz
    mabud73 06:05 19-04-2017
    Jak miło czyta się o czymś, co zna się, można rzec, od podszewki :)
    Odpowiedz
    • komentarz
      pablo_ck 13:36 19-04-2017
      Dokładnie, miłe słowa :) @Piotrekk85 to prawdziwy mistrzuniu. Ja niestety nie dysponuję aż taką wiedzą i czasem jak Piotrek - ale........zapraszam wszystkich chętnych do aktywnego udzielania się na Nasz Orange.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Piotrekk85 19:18 19-04-2017
        E tam. Moja rola niewielka :-)
        Odpowiedz
        • komentarz
          pablo_ck 20:12 19-04-2017
          Dla mnie jesteś "mistrzem" w tym co robisz. Zastraszam Was do udzielania się też tutaj :) Na Blogach Orange też jest fajnie :)
          Odpowiedz
          • komentarz
            Piotrekk85 20:33 19-04-2017
            Udzielam się, ale wpisywanie danych mnie męczy, więc czasem pod innym nickiem :)
            Odpowiedz
            • komentarz
              pablo_ck 14:37 20-04-2017
              ps. nie zastraszam tylko ZAPRASZAM!!!! ;p ;p ;p Ach ten słownik w mojej LUMII 920 sprawia pśikusy ;p
              Odpowiedz
  • komentarz
    Mati55 20:47 19-04-2017
    W takim razie muszę i ja też zarejestrować się, poznać ten wyjątkowy klimat oraz pomagać. W sumie nie wiem dlaczego jeszcze tego nie zrobiłem. :)
    Odpowiedz
  • komentarz
    burebusek 23:03 19-04-2017
    Pięknie! Takich ludzi trzeba szanować i doceniać, ponieważ wszystko robią z wielkim poświęceniem. To giganci-pasjonaci w rozwiązywaniu spraw mniejszego kalibru, aż po techniczne powikłaną materię problemów w Orange. Szacun!
    Odpowiedz
  • komentarz
    VDSL2 12:50 20-04-2017
    A kto ma pomagać jak nie my....
    Odpowiedz
  • komentarz
    Szatyneczka 15:43 20-04-2017
    Ja też się zarejestruję :) myślę, że warto
    Odpowiedz
  • komentarz
    Pan Pikuś 20:11 20-04-2017
    Wstyd się przyznać ale dopiero z tego wpisu dowiedziałem się o tej użyteczności :-/
    Odpowiedz
    • komentarz
      Astis 13:55 21-04-2017
      No co ty ;) To działa i śmiga jak ta lata ;))) No to tylko Wam pogratulować. Gratki :)
      Odpowiedz
    • komentarz
      pablo_ck 15:54 21-04-2017
      @Pan Pikuś zapraszam :) Orange Heros to miejsce dla Ciebie :)
      Odpowiedz
  • komentarz
    do pablo 16:01 25-04-2017
    czy pan tworzy oferty na kartę? jeśli tak to'mógł by pan zrobić taka ofertę lepsza? mam dużo pomysł.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Artur 12:12 02-05-2017
    Ojojoj, co to był za zlot! :D Najlepsi ludzie ever! Pozdro Herosi!
    Odpowiedz

Sieć

Koniec telko epoki, czyli wyłączyliśmy pasmo 450 MHz (21)

Wojtek Jabczyński

18 kwietnia 2017

Koniec telko epoki, czyli wyłączyliśmy pasmo 450 MHz
21

Wojtek Jabczyński

Kilkanaście tygodni temu informowałem, że nie zdecydowaliśmy się na przedłużenie rezerwacji na częstotliwość  450 MHz ze względu na wysoką cenę. Konsekwencją tego była zapowiedź końca świadczenia usług z wykorzystaniem tego pasma.

Dzięki tymczasowym pozwoleniom od UKE klienci mieli jednak nieprzerwany dostęp do usług CDMA 450 MHz, a my w tym czasie – tam gdzie było to możliwe – zaproponowaliśmy przejście na oferty wykorzystujące zdecydowanie nowocześniejsze technologie. Wielu klientów się na to zdecydowało – zasięg 3G/4G Orange mamy niemal w każdym zakątku kraju. Ten przejściowy okres właśnie się skończył i ostatecznie wyłączyliśmy usługi. Dziękujemy, że przez wiele lat z nich korzystaliście, ale telekomunikacyjny świat pędzi do przodu. Szybko kończą się kolejne rozdziały mobilnej historii, w której wszyscy uczestniczymy. Jeden z nich właśnie teraz się zamknął

Udostępnij: Koniec telko epoki, czyli wyłączyliśmy pasmo 450 MHz
podaj nick
podaj poprawny adres e-mail
komentarz jest wymagany

Komentarze

  • komentarz
    PAWEŁ 14:31 18-04-2017
    Byłem jednym z tych abonentów co korzystali z tego pasma od czerwca 97r do maja 2000r . a późnie z CDMA od maja 2009r do maja 2014r .
    Odpowiedz
  • komentarz
    jh 15:18 18-04-2017
    Teraz czas na 2G. A co z klientami, którzy mieli w regulaminach dostęp do CDMA, ale z niego ani razu nie skorzystali? Mogą zerwać umowę?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Wojtek Jabczyński 08:32 19-04-2017
      Wypowiedzieliśmy umowy klientom, którzy korzystali wyłącznie z usług świadczonych w paśmie 450MHz. Uprawnienie do rozwiązania umowy otrzymali także ci klienci, dla których CDMA w paśmie 450 MHz było jedną z kilku technologii oferowanych przez Orange w ramach ich umowy, ale utrata tej częstotliwości spowodowała u nich obniżenie jakości lub brak usługi dostępu do internetu. Pozdrawiam
      Odpowiedz
      • komentarz
        pablo_ck 13:30 19-04-2017
        2G na chwilę obecną zostaje :) Za dużo urządzeń na rynku pracuje w tym paśmie - miliony telefonów naszych babć i dziadków, ja też mam 2 telefony które pracuję tylko w trybie 2 g, więc.......
        Odpowiedz
        • komentarz
          j 15:48 19-04-2017
          Ciekawe czy te babcie i dziadkowie i twoje 2 telefony są w stanie zwrócić koszt utrzymania sieci 2G w całym kraju?
          Odpowiedz
          • komentarz
            Ron 17:47 19-04-2017
            Jak chcesz o czymś pisać to proponuje trochę poczytać. 2G zostaje i jest opłacalne.
            Odpowiedz
            • komentarz
              j 08:22 20-04-2017
              O widzę znowu najmądrzejszy się odezwał. Jest opłacalne tylko dlatego, że póki co działa na nim M2M. Jak M2M przejdzie na LTE, a wbrew pozorom stanie się do dość szybko to 2G poleci na ryj. Prawdy nie oszukasz głupawymi tekstami. ;-)
              Odpowiedz
  • komentarz
    monika 18:52 18-04-2017
    Korzystałam z internetu w tym paśmie, dostałam pismo w Wielki Piątek (na liście data nadania 10.04.2017r.) że Orange traci prawo do świadczenia usług z tą częstotliwością, a w Poniedziałek Wielkanocny ostatni dzień działał internet. We wtorek po świętach nie mogłam już się połączyć, udałam się więc do salonu aby zapytać co dalej. Zaproponowano mi internet ale wraz z telefonem, nie skorzystałam bo mam umowę w innej firmie. Rozwiązałam umowę, tak jak było napisane w liście bez opłaty, ale zapytałam czy muszę opłacić fakturę, która przyszła tego samego dnia, dostałam odpowiedź że tak, a dodatkowo data rozwiązania umowy jest za dwa miesiące, więc mam płacić 3 miesiące za usługę z której nie skorzystam bo nie ma częstotliwości. Gdyby wcześniej poinformowano, to mogłabym korzystać przez ten czas wypowiedzenia. Brawo Orange! Świetnie dbacie o dobro klientów!
    Odpowiedz
    • komentarz
      PAWEŁ 19:04 18-04-2017
      Proponuje przez ten czas korzystać z 3G lub LTE .
      Odpowiedz
    • komentarz
      Orange Ekspert 13:10 21-04-2017
      Przykro nam z powodu tej sytuacji. Z jakiej oferty korzystasz? Jeśli posiadasz urządzenie które obsługuje technologię 3G/LTE to zachęcam do korzystanie z tej technologii. Podaj nam miejscowość, ulicę oraz model urządzenia z którego korzystasz. Chętnie coś doradzimy.
      Odpowiedz
    • komentarz
      tr 19:59 01-06-2017
      Czy mógłbym prosić o przesłanie treści tego pisma lub wklejenie jego treści? Ja również wypowiedziałem co... otrzymałem notę obciążeniową za zerwanie umowy!!! Skontaktowałem się z obsługą orange ale kompletnie mnie olali, jak odpisali moje argumenty pozostawiają "bez merytorycznego rozpatrzenia", skandal
      Odpowiedz
  • komentarz
    Nikita 19:14 18-04-2017
    kiedy zmiana w nju mobile na kartę wszystko komórkowe'dziennie'z 1.20zł na50gr:) było'by idealnie:)
    Odpowiedz
  • komentarz
    konrad0409 13:51 19-04-2017
    Informacja o wyłączeniu pasma na 3 dni przed odebraniem dostępu nie była w dobrym tonie. Szkoda również, że Orange nie oferuje nic w zamian. Zasięg 3G/LTE, mimo że mapa zasięgu pokazuje na full nie istnieje. Chciałem skorzystać z kabla- Orange się nie zgadza, bo trzeba kabel przez drogę puścić i koszt inwestycji przerasta możliwości tak dużego Operatora. Pozostaje szukać lepszego usługodawcy...
    Odpowiedz
  • komentarz
    mama 14:55 19-04-2017
    dlaczego w nju na kartę wszystko komórkowe dziennie nie ma zmiany z 1.20zł na50gr czy 39gr i już było by:) to od razu przeszła bym z innej sieci jak również znajomi.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Kajka 20:33 19-04-2017
    Proszę o umożliwienie doładowań nju mobile na kartę przez usługę Dzięki Tobie sms 501700700, kiedyś mogłam zasilać nr nju a teraz mam smsa, że tylko orange. Powinniście pozostawić te udogodnienie skoro to generuje zysk Firmy. Chce mieć możliwość zasilania nju mobile w ten sposób właśnie.
    Odpowiedz
  • komentarz
    mike278 11:32 20-04-2017
    Dlaczego jest (przynajmniej ja tak mam) zamknięte dodawanie komentarzy w temacie wyzej na temat "Nasz Orange"?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 12:07 20-04-2017
      Jakiś błąd, ale już powinno działać.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Kajka 14:58 20-04-2017
    Wasze paranoje są bezbłędne: korzystam z promocji Twój Dzień i rzetelnie ładuje konto aby dostawać bonusy i właśnie dostałam bonus 50sms do wszystkich, mimo że mam bez limitu smsy włączone i nie skorzystam z prezentu. To jest chore a wystarczyło dać MMSy też. System powinien analizować usługi aktywne i dać prezent Trafiony!
    Odpowiedz
    • komentarz
      Orange Ekspert 09:49 21-04-2017
      KomentarzPrzykro nam, jeśli promocja nie spełnia do końca Twoich oczekiwań. Każda usługa działa zgodnie z jej regulaminem. Przekażemy Twoje uwagi do odpowiedniego działu. Zachęcamy też do korzystania z naszych innych usług dodatkowych dostępnych w ofercie na kartę, które znajdziesz tutaj www.promocje.orange.pl.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Michał 13:41 24-04-2017
        Od rana próbuje przedłużyć umowe na TV+internet+telefon i masakra a wszystko zaczelo sie wczoraj zamówieniem w sklepie internetowym. Anulowano oczywiscie bez podania przyczyny ok. Zadzwonie z aplikacji mój orange łączy mnie aplikacja z numerem 502 802 800 odzywa sie sekretarka jak chcesz połączyć bezpłatnie z konsultantem Orange w celu przedłużenia umowy połącz sie przez aplikacje Orange. śmiać mi się zachciało bo włąsnie się przez nią łączyłem od 4h. ok tak sie tez nie da , ide na czat 5 razy konsultanci sie zmienili jak juz podalem pesel Pani minie pyta czy dowód zmieniałem bo nie ma mnie a ja od kilkunastu już chyba lat 2 abonamenty + internet kazała czekać i sesja wygasla i mam dość. Zawsze Pan Wojtek mnie ratuje ( już chyba ze 2-3 razy jak nabroją w orange )
        Odpowiedz
  • komentarz
    Astis 09:09 11-05-2017
    No i się skończyło, ale może i lepiej dla klientów ... ? Zobaczymy.
    Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej