Informacje prasowe

Orange Finanse – 3 lata mobilnego i taniego bankowania

2 października 2017

Orange Finanse – 3 lata mobilnego i taniego bankowania
0

Orange Finanse pojawiło się na bankowym rynku 3 lata temu. Z jego usług skorzystało już 460 tys. klientów,  którzy zrobili przelewy na ponad miliard zł. Ponad dwie trzecie logowała się do banku ze swojego smartfona. W ten sposób szybko, wygodnie i bezpiecznie zarządzali swoimi finansami z każdego miejsca.

Cieszę się, że klienci Orange Polska są nowocześni i coraz częściej wykorzystują mobilne rozwiązania w finansach osobistych. Smartfon staje się dla Polaków centrum dowodzenia ich pieniędzmi. Za pomocą telefonu robimy przelewy, bierzemy kredyty, sprawdzamy stan konta czy historię transakcji. Daliśmy klientom wygodne, łatwe oraz bezpieczne bankowanie. I tanie, co jest ważne na tak konkurencyjnym rynku – powiedział Piotr Muszyński, wiceprezes Zarządu ds. Strategii i Transformacji, odpowiedzialny za rozwój Orange Finanse.

Orange Finanse oferuje proste do założenia konto bankowe, konto oszczędnościowe do 10 tys. zł oprocentowane nawet do 3,6 proc. Jako pierwszy polski telekom uruchomił płatność telefonem z Android Pay, która jest zintegrowana z Orange Finanse. Klient może aktywować płatność telefonem, dodać kartę debetową lub kredytową bezpośrednio w bankowości mobilnej Orange Finanse.

Tym, co wyróżnia nasz mobilny bank spośród innych ofert na rynku to m.in. unikatowy rabat na usługi mobilne i konwergentne Orange Polska. Płacąc z Orange Finanse można rocznie zaoszczędzić nawet 150 zł na usługach telekomunikacyjnych. Przez 3 lata suma wszystkich tych benefitów telekomunikacyjnych wyniosła ponad milion zł. To pieniądze, które zostały w kieszeniach klientów tylko dzięki temu, że korzystają Orange Finanse.

Orange Finanse to wspólny projekt Orange Polska, największego operatora telekomunikacyjnego w Polsce i mBanku – jednego z najbardziej innowacyjnych banków na świecie.

Szczegółowe informacje dotyczące Orange Finanse i oferty są na stronie http://www.orangefinanse.pl/

Kontakt dla mediów:

Wojciech Jabczyński
Rzecznik Orange Polska
biuro.prasowe@orange.com 

Udostępnij: Orange Finanse – 3 lata mobilnego i taniego bankowania

Informacje prasowe

Orange i Netflix podpisali znaczące, międzynarodowe porozumienie

14 września 2017

Orange i Netflix podpisali znaczące, międzynarodowe porozumienie
0

Grupa Orange i Netflix odnowiły podpisaną w 2014 roku umowę, dotyczącą dystrybucji serwisu Netflix dla klientów Orange TV we Francji. Jednocześnie rozszerzyli partnerstwo na wszystkie państwa, w których obecna jest Grupa Orange. W ciągu kilku miesięcy także klienci Orange w Polsce będą mogli skorzystać z oferty Netflix w Orange TV.

Strategiczne partnerstwo pozwoli klientom Orange w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie na korzystanie z serwisu Netflix dystrybuowanego przez Orange TV. Dzięki temu klienci Orange uzyskają dostęp do bogatej i ekskluzywnej oferty oryginalnych seriali, filmów, komediowych stand-upów, dokumentów oraz programów dla dzieci, którą będą mogli oglądać na telewizorze, telefonie czy komputerze. Na serwisie Netflix dostępne są popularne i nagradzane seriale własnej produkcji „Stranger Things”, „Orange is the New Black”, „House of Cards” i „The Crown” a także światowe hity 13 Powodów” oraz Narcos”.

Od 2014 roku Orange jest dystrybutorem serwisu Netflix we Francji, a od kilku miesięcy również w Hiszpanii. W nadchodzących miesiącach dostęp do serwisu Netflix, jako część oferty telewizyjnej, zyskają także klienci Orange Polska. W kolejnych krajach serwis będzie dostępny w 2018 roku.

Chcemy zaoferować naszym klientom najlepsze treści, mówi Stéphane Richard, prezes i CEO Orange, dlatego począwszy od października 2014 r. byliśmy pierwszym dystrybutorem serwisu Netflix we Francji, a zawarcie nowej umowy wzmocni naszą pozycję na międzynarodowym poziomie”.

Reed Hastings, prezes Netflix, powiedział: “To partnerstwo buduje naszą silną relację z Orange we Francji, a w przyszłości umożliwi również milionom naszych klientów w wielu krajach prosty i wygodny dostęp do wiodącego na świecie serwisu internetowego oferującego rozrywkę w jednym miejscu.”

Informacje na temat Netflix

Posiadając ponad 100 mln użytkowników w ponad 190 państwach oraz oferując 125 mln godzin programów każdego dnia, w tym seriali, filmów dokumentalnych oraz produkcje oryginalne, Netflix jest światowym liderem w streamingu video. Dzięki umowie bez zobowiązania, abonenci serwisu Netflix mają nieograniczony dostęp do programów na różnych ekranach w dowolnym miejscu i czasie. Użytkownik może oglądać, przerywać i wznawiać programy w dowolnym momencie, bez przerw na reklamy.

 

Mediateka

Zainteresował Cie wpis? Jeśli chcesz otrzymywać informacje prasowe, zostaw nam swój adres e-mail
Napisz do Nas
Udostępnij: Orange i Netflix podpisali znaczące, międzynarodowe porozumienie

Informacje prasowe

FabLab powered by Orange – nowe miejsce kreatywnej edukacji

14 września 2017

FabLab powered by Orange – nowe miejsce kreatywnej edukacji
0

Warszawa zyskała wyjątkowe miejsce, łączące kreatywność i nowe technologie: FabLab powered by Orange. Wystarczy wziąć udział w warsztatach, by zrealizować swoje pomysły dzięki wsparciu trenerów i nowoczesnym urządzeniom, np. drukarkom 3D, ploterom laserowym, czy cyfrowym frezarkom. Zapraszają Fundacja Orange i Stowarzyszenie Robisz.to!

Orange od wielu lat angażuje się w różnorodne działania związane z cyfrową edukacją. Dostarczamy narzędzia do nauki i rozwoju, oparte na nowoczesnych technologiach służących komunikowaniu się, jak światłowód. Tutaj, w FabLabie, dosłownie dajemy narzędzia do realizowania pomysłów. Wierzymy, że innowacje i kreatywność to podstawa nowoczesnej polskiej gospodarki. Dlatego angażujemy się w edukację cyfrową i wspieranie przedsiębiorczości. Cieszę się, że jako Orange możemy w ten sposób wspomagać inteligentny rozwój Polski – powiedział podczas otwarcia FabLabu Gervais Pellissier, wiceprezes Orange odpowiedzialny za rynki europejskie.

FabLab powered by Orange wpisuje się w międzynarodowy ruch FabLabów (z ang. fabricaton laboratory), zrzeszający entuzjastów ruchu DIY (do-it-yourself), konstruktorów, makerów, majsterkowiczów. Na całym świecie powstało już ponad 1000 takich miejsc. Przestrzeń przy ulicy Twardej 14/16 w Warszawie składa się z kilku pracowni, takich jak: markerspace, strefa druku 3D, strefa elektroniki, prototypownia, pracownia cyfrowej obróbki drewna, strefa szycia, stolarnia. Zajęcia i poszczególne pracownie są otwarte dla dzieci, młodzieży i dorosłych, niezależnie od umiejętności i doświadczenia.

FabLab to królestwo nowych technologii, miejsce, w którym można puścić wodze fantazji, by wykonać dowolną rzecz np. robota czy drona. Nie zabraknie też nauki programowania oraz pracy z układami elektronicznymi. W FabLabie nie tylko uczymy, jak przekształcić pomysł w gotowy i praktyczny prototyp, ale pamiętamy o wsparciu przedsiębiorczości. Stąd pomysł na warsztaty kierowane dla kobiet wchodzących na rynek pracy, czy wracających do pracy po urlopie macierzyńskim. Będziemy też pracować z młodzieżą, którą wspierają wolontariusze Orange – mówi Ewa Krupa, prezes Fundacji Orange.

W FabLab można nie tylko stworzyć swój własny longboard i nauczyć się obsługiwać drukarkę 3D, ale też wziąć udział w szkoleniach, które zwiększą szanse na znalezienie nowej pracy. W ofercie jest wiele zajęć bezpłatnych organizowanych przez Fundację Orange oraz komercyjnych, organizowanych przez Stowarzyszenie Robisz.to. Miejsce na warsztatach można w prosty sposób zarezerwować przez internet.

Społeczeństwo cyfrowe nie istnieje tylko w sieci. Społeczeństwo cyfrowe tworzą ludzie, tacy jak my, korzystający z nowych technologii, by tworzyć lepszą rzeczywistość. Rolą cyfryzacji nie jest przeniesienie ludzkiej aktywności do sieci, ale wyposażenie ludzi w narzędzia do lepszego funkcjonowania w nowej rzeczywistości. Bardzo dziękuję za zaproszenie – powiedziała Anna Streżyńska, Minister Cyfryzacji.

Anna Streżyńska, minister cyfryzacji w trakcie otwarcia FabLab powered by Orange

W tygodniu otwarcia FabLab powered by Orange (11-15 września 2017) mieszkańcy Warszawy mogli wziąć udział w bezpłatnych warsztatach i stworzyć m.in. własny syntezator, koszyk na rower czy model pojazdu.

Warszawa to metropolia o znaczącym potencjale kreatywnym. Od lat tworzymy warunki wspierające kreatywnych i zaangażowanych mieszkańców oraz powstawanie i rozwój nowatorskich inicjatyw.  Począwszy od budowy infrastruktury dla designu i innych branż kreatywnych, jak chociażby Centrum Kreatywności Targowa, przez projekty związane z rozwijaniem kompetencji biznesowych, po promowanie stolicy jako miasta innowacji na międzynarodowych targach – mówi Hanna Gronkiewicz-Waltz, prezydent Warszawy.

W przestrzeni Orange FabLab dostępne będzie miejsce do pracy dla startupów uczestniczących w programie akceleracyjnym Orange Fab. Młode firmy będą tu mogły znaleźć wsparcie doradcze i szkoleniowe ekspertów Orange Labs w zakresie m.in.: machine learning, user experience a także wsparcie doradcze w zakresie zweryfikowania potencjału technologicznego rozwiązania. Cztery dotychczasowe edycje wyłoniły 23 finalistów. Kolejna edycja Orange Fab wystartuje na początku października.

To nie koniec bezpłatnych zajęć. Informacje o kolejnych już wkrótce pojawią się na stronie www.FabLabTwarda.pl.

Orange Polska wspiera edukację cyfrową w Polsce również poprzez inwestycje w nowoczesną infrastrukturę. Na mocy porozumienia z Ministerstwem Cyfryzacji, firma z własnych środków w trzy lata podłączy ponad 4,5 tys. szkół do sieci światłowodowej, umożliwiając im korzystanie z dostępu do internetu o prędkości co najmniej 100 Mb/s. Do kolejnych 3,7 tys. szkół światłowód od Orange dotrze dzięki POPC. Operator pomaga też wyrównać szanse edukacyjne dzieci. W 75 miejscowościach mieszkańcy korzystają z multimedialnych Pracowni Orange, otwartych dla społeczności. W ramach programu Bezpiecznie Tu i Tam zarówno młodzi internauci, jak również ich opiekunowie i nauczyciele uczą się dbać o bezpieczeństwo w sieci. Z kolei dzięki programowi #SuperKoderzy uczniowie z klas 4-6 uczą się kodowania na lekcjach innych niż informatyka.

Zobacz relację z otwarcia FabLab powered by Orange

Pobierz więcej zdjęć FabLab powered by Orange

Dodatkowych informacji mediom udzielą:

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
biuro.prasowe@orange.com

Bartłomiej Kuczyński, Fundacja Orange,
+48 518 278 522, bartlomiej.kuczynski@orange.com

Mediateka

Zainteresował Cie wpis? Jeśli chcesz otrzymywać informacje prasowe, zostaw nam swój adres e-mail
Napisz do Nas
Udostępnij: FabLab powered by Orange – nowe miejsce kreatywnej edukacji

Informacje prasowe

Lubuska Unia Światłowodowa rośnie w siłę

12 września 2017

Lubuska Unia Światłowodowa rośnie w siłę
0

Dziś Orange Polska, Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego oraz Zrzeszenie Gmin Województwa Lubuskiego powołały Lubuską Unię Światłowodową. Pierwszego dnia przystąpiło do niej 36  lubuskich gmin. Celem Unii Światłowodowej jest zapewnienie szerokopasmowego internetu i likwidacja „białych plam” w Lubuskiem oraz rozwój społeczeństwa informacyjnego. 

Orange Polska przygotowuje się do realizacji  na terenie województwa lubuskiego  inwestycji współfinansowanych ze środków  Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa (POPC). Obejmą one 62 gminy, w których światłowód dotrze do ponad 53 tys. gospodarstw domowych i 418 szkół.

Gminy, które przystąpią do Lubuskiej Unii Światłowodowej, będą uczestniczyć w ustalaniu  założeń projektu inwestycyjnego, aby wybudowana sieć jak najlepiej zaspakajała potrzeby mieszkańców, firm i jednostek publicznych. Przystąpienie do Unii daje gminom możliwość promocji gminy jako lokalizacji przyjaznej inwestorom a zrealizowana inwestycja pozwoli na  wprowadzenie publicznych e-usług i oszczędnościowych rozwiązań typu Smart City.

Deklaracje o przystąpieniu podpisały dziś m.in. gminy: Gubin, Dąbie, Nowa Sól i Przewóz.

******

W ramach projektów pozyskanych w drugim konkursie POPC, Orange Polska planuje wybudować sieć światłowodową dla ponad 360 tysięcy gospodarstw domowych na terenie kilkuset gmin w kraju. Łącznie na realizację tych inwestycji operator przeznaczy 289 milionów zł własnych środków oraz 744 milionów zł dofinansowania ze środków europejskich. Operator podłączy do sieci także 3,7 tys. działających na tych obszarach szkół.

Ponadto, Orange Polska realizuje inwestycje światłowodowe z własnych środków – to  najbardziej ambitny program inwestycyjny w historii firmy. Obecnie sieć światłowodowa operatora jest dostępna dla ponad 2 milionów  gospodarstw domowych w 54 miastach kraju. Zgodnie z ogłoszonym właśnie planem strategicznym Orange.One, na rozbudowę sieci światłowodowej w Polsce w latach 2018 – 2020 firma planuje przeznaczyć ponad 2,8 mld zł. Dzięki temu z usługi Orange Światłowód będzie mogło skorzystać nawet 5 mln gospodarstw domowych.

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska

e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Twitter: RzecznikOrange

Zainteresował Cie wpis? Jeśli chcesz otrzymywać informacje prasowe, zostaw nam swój adres e-mail
Napisz do Nas
Udostępnij: Lubuska Unia Światłowodowa rośnie w siłę

Informacje prasowe

Orange.one – nowy plan strategiczny Orange Polska

4 września 2017

Orange.one – nowy plan strategiczny Orange Polska
0

Orange Polska jako operator pierwszego wyboru dla klientów indywidualnych i biznesowych, działający w oparciu o model biznesowy, który zapewni stabilny wzrost przychodów i zysków. Taką wizję do 2020 roku przedstawił dziś zarząd firmy w nowym planie strategicznym Orange.One.

Plan zakłada osiągnięcie celów poprzez rozwój usług i produktów najwyższej jakości, wsparty kompleksową rozbudową sieci światłowodowej i cyfryzacją, a także poprzez istotną poprawę efektywności operacyjnej.

– Pozytywne wyniki realizacji planu działań przedstawionego w lutym 2016 roku dowodzą, że jesteśmy na właściwej drodze do przywrócenia wzrostu. Wraz z przyjęciem Orange.one przechodzimy do następnego etapu realizacji tej strategii, który określiłbym jako nadanie jej nowej dynamiki. Chcemy nie tylko przywrócić wzrost, ale ukształtować model biznesowy, który pomoże w budowaniu wartości w dłuższym okresie. Aby osiągnąć ten cel, potrzebujemy sprawniejszej realizacji, jaśniej określonych priorytetów oraz zwiększonej szybkości i elastyczności. We wszelkich decyzjach i działaniach będziemy się kierowali budowaniem wartości, a wszystkie propozycje dla klientów będą się cechowały prostotą i spójnością – powiedział prezes Orange Polska Jean-François Fallacher.

Prezes zapowiedział też, że firma będzie kontynuować inwestycje w sieć światłowodową, aby stać się niekwestionowanym liderem pod względem jakości sieci dużych prędkości, a także promować ofertę konwergentną jako kluczową propozycję dla gospodarstw domowych i małych przedsiębiorstw w Polsce oraz rozwijać cyfrowy potencjał sieci sprzedaży i kanałów dystrybucji.

– W celu sfinansowania ukierunkowanych na wartość inwestycji, musimy poprawić naszą efektywność operacyjną, koncentrując się wyłącznie na działaniach generujących wartość oraz optymalizując strukturę kosztów. W ten sposób chcemy osiągnąć trwały wzrost przychodów i EBITDA począwszy od 2020 roku. Równolegle, będziemy rozwijać działalność w nowych, komplementarnych obszarach, aby zapewnić podstawy rentownego wzrostu po 2020 roku – zadeklarował.

Orange.one stawia przed firmą nowe cele biznesowe do 2020 roku.

Na rynku masowym OPL chce powiększyć liczbę klientów ofert konwergentnych o 1-1,5 mln, zakłada nawet 6-krotny wzrost liczby klientów usług światłowodowych oraz wzrost liczby klientów usług TV o 0,3-0,6 mln. Będzie także dążyć do osiągnięcia pierwszego miejsca w rankingu NPS (Net Promoter Score) na rynku telekomunikacyjnym.

Prezentacja strategii Orange.one na GPW w Warszawie

Na rynku biznesowym Orange Polska zamierza powiększyć udział klientów konwergentnych w segmencie małych i średnich przedsiębiorstw do 55% a także osiągnąć wzrost liczby klientów komórkowych usług głosowych o 0,6 mln. Także na tym rynku chce być liderem w rankingu NPS.

Kluczowe cele finansowe OPL na lata 2017-2020 to:

  • Stabilizacja przychodów ze sprzedaży w 2019 roku i wzrost w kolejnych latach, dzięki znaczącemu wzrostowi liczby klientów i przychodów z usług konwergentnych, większemu naciskowi na tworzenie wartości, skutecznemu rozwojowi i dynamicznemu wzrostowi działalności w obszarach komplementarnych do usług telekomunikacyjnych (ICT, Orange Energia, Orange Finanse, Orange Smart Care, sprzedaż sprzętu) a także spadkowi udziału tradycyjnych usług stacjonarnych w całości przychodów.
  • Stabilizacja EBITDA w 2018 roku i wzrost w kolejnych latach, dzięki poprawie trendu przychodów, dźwigni operacyjnej i dalszej optymalizacji kosztów (obniżenie bazowych kosztów pośrednich o 12-15% do 2020 roku w porównaniu z poziomem z 2016 roku).
  • Nakłady inwestycyjne w wysokości 2,0-2,2 mld zł w 2018 roku oraz wstępnie przewidywane nakłady w wysokości 2,0-2,2 mld zł w 2019 roku i ok. 2 mld zł w 2020 roku, odzwierciedlające program poprawy jakości sieci oraz konieczność transformacji biznesu. Na rozbudowę sieci światłowodowej w latach 2018-2020 wstępnie przewidywane są nakłady w wysokości ok. 2,8 mld zł. Celem jest objęcie jej zasięgiem ponad 5 mln gospodarstw domowych.
  • Potwierdzone cele na 2017 rok to skorygowana EBITDA w przedziale 2,8-3,0 mld zł oraz wskaźnik zadłużenia netto do skorygowanej EBITDA na poziomie nie wyższym niż 2,6.

– Dzięki nowemu, związanemu z kursem akcji programowi motywacyjnemu, działania Zarządu Orange Polska będą obecnie w pełni powiązane z celami strategii Orange.one w zakresie wzrostu przychodów i zysków. Zakładamy i oczekujemy, że w kolejnych miesiącach i latach realizacja planu działań na rzecz budowania wartości będzie się przekładać na wzrost kursu akcji Orange Polska – powiedział Jean-François Fallacher.

Kontakt dla mediów:
Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
biuro.prasowe@orange.com
https://twitter.com/RzecznikOrange

Mediateka

Zainteresował Cie wpis? Jeśli chcesz otrzymywać informacje prasowe, zostaw nam swój adres e-mail
Napisz do Nas
Udostępnij: Orange.one – nowy plan strategiczny Orange Polska

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej