Klienci Orange Polska zyskają wsparcie w problemach technicznych dzięki społeczności pasjonatów technologii, stworzonej w oparciu o platformę szwajcarskiej firmy Mila. Użytkownicy usług Orange będą mogli poprzez stronę internetową skorzystać za opłatą z ich pomocy. Pilotaż projektu rozpoczął się w Warszawie.
Firma Mila (www.mila.com) w ramach współpracy z Orange Polska, stworzyła platformę społecznościową Orange Friends. Klienci Orange będą mogli zamówić przez nią wsparcie w instalacji lub rozwiązywaniu problemów z ruterami, systemami „Inteligentnych Domów”, smartfonami, tabletami czy telewizorami. Opłaty za wsparcie techniczne Orange Friends zaczynają się od 75 zł. Orange Friends to społeczność znających się na obsłudze urządzeń fanów technologii, którzy zarejestrują się na stronie www.mila.com/orange/friends. Dzięki temu będą mogli oni pomóc osobom w swoim sąsiedztwie, a jednocześnie dodatkowo zarobić. Umiejętności Orange Friends będą sprawdzane za pomocą testu na stronie platformy. Konieczne będzie także dodanie zdjęcia i podanie swoich danych w trakcie rejestracji.
- Klientom zależy, by wsparcie w problemach technicznych docierało do nich bardzo szybko i odpowiadało na ich potrzeby. Wymaga to od nas zastosowania nowych metod działania i jedną z nich jest stworzenie społeczności Orange Friends. To platforma pozwalająca szybko zapewnić fachowe wsparcie naszym klientom. Z drugiej strony daje ona możliwość dodatkowego zarobku pasjonatom nowych technologii, którzy mogą zgłosić chęć pomagania w razie trudności ze sprzętem. – mówi Remigiusz Franek Dyrektor Obsługi w Kanałach Automatycznych i Cyfrowych Orange Polska.
- Dzięki stronie interentowej i aplikacji na urządzenia mobilne, każdy chcący skorzystać z usług Orange Friends może samodzielnie wybrać interesujący go pakiet usług lub też skorzystać z systemu podpowiedzi Mila Bot. Dzięki temu klienci mogą się umówić dokładnie wtedy, gdy im to odpowiada. - tłumaczy Christian Viatte, CEO Mila.
Przykładową funkcjonalnością, jaką daje Orange Friends, jest zamówienie instalacji i konfiguracji urządzeń poprzez stronę mila.com lub aplikację Mila App. Następnie Mila wysyła zapytanie do Orange Friends znajdujących w okolicy, którzy potwierdzili zainteresowanie realizacją danego rodzaju zadania. O przydzieleniu zgłoszenia decyduje szybkość działania. Pozwala to zapewnić sprawność wykonania usługi. Klient korzystający z platformy wie dokładnie, który z Orange Friends i kiedy zapewni mu wsparcie. Po zakończeniu usługi klient może w łatwy sposób zapłacić za usługę poprzez stronę internetową oraz ocenić jakość wykonania pracy.
Więcej informacji: www.mila.com/orange
O Mila
Mila (www.mila.com) łączy osoby obeznane z nowoczesną techniką oraz profesjonalnych usługodawców z ludźmi, którzy potrzebują pomocy przy instalacji produktów technologicznych lub muszą rozwiązać inne problemy techniczne. Firmy mogą korzystać z usług Mila w celu optymalizacji, crowdsourcingu usługi lub jej budowy od podstaw. Mila powstała w 2013 roku jako spin-off Coresystems świadczącego usługi serwisowe w terenie (www.coresystems.net). W 2015 roku szwajcarski operator telekomunikacyjny Swisscom nabył większościowy pakiet akcji Mila. Firma posiada biura w Niemczech (Berlin) i Szwajcarii (Zurych).
Jak działa Mila: https://www.youtube.com/watch?v=qXDGs7Lq-Hs
Kontakt dla mediów w Mila
Anastasia Albert
E-Mail: aalbert@mila.com
Tel.: +49 (0)1723069510
Kontakt dla mediów Orange Polska
Wojciech Jabczyński,
Rzecznik Orange Polska
e-mail: biuro.prasowe@orange.com
Twitter: @RzecznikOrange