Obsługa i Relacje z Klientami

Wakacje z Płatnością Elektroniczną – konkurs

27 czerwca 2017

Wakacje z Płatnością Elektroniczną – konkurs

Zaczęło się wakacyjne szaleństwo – jedni z nas już w podróży, a drudzy dopiero planują. Najchętniej ucieklibyśmy od codziennych, żmudnych obowiązków i zatopili się w przyjemnym nic nie robieniu. Mam dla Was doskonałą propozycję na dodatkowe umilenie sobie tego czasu.

Uruchomiliśmy właśnie wakacyjny konkurs z usługą Płatność Elektroniczna. Postaraliśmy się, aby jego zasady były dla Was tak proste, jak korzystanie z tej usługi. Wystarczy, że opłacicie fakturę Orange Płatnością Elektroniczną, dokończycie na stronie konkursowej zdanie < kocham wakacje z Płatnością Elektroniczną, ponieważ…>, wpiszecie obok numer telefonu lub usługi, za który zapłaciliście oraz telefon kontaktowy do siebie i…. gotowe. Nie zwlekajcie, bo w każdym etapie konkursu do wygrania jedna z trzech nagród pieniężnych: 1 x 1500 zł i 2 x 600 zł. A wiadomo gotówka na wakacje zawsze się przyda:)

Jak skorzystać z usługi Płatność Elektroniczna dowiecie się z filmu  Orange Ekspert oraz z naszej strony www.orange.pl/platnoscelektroniczna

Udostępnij: Wakacje z Płatnością Elektroniczną – konkurs

Bezpieczeństwo

Prywatność ceną bezpieczeństwa?

13 marca 2014

Prywatność ceną bezpieczeństwa?

Boicie się płacić kartami? Nosicie je w specjalnych futerałach z folii aluminiowej i obsesyjnie codziennie sprawdzacie, czy aby Wasz plastik nie pojechał sobie bez Waszej wiedzy do Argentyny, dalekiej Rosji, czy w inne równie atrakcyjne turystycznie regiony? Klonowanie kart płatniczych spędza sen z powiek wielu osobom – niektórzy te bezsenne noce wykorzystują do zastanawiani się nad sposobami poradzenia sobie z tym problemem.

Na jeden z nich wpadł MasterCard do spółki z zajmującą się technologiami mobilnymi firmą Syniverse. Według Departamentu Sprawiedliwości USA w 2012 roku na całym świecie w efekcie fraudów, związanych z kartami płatniczymi przestępcy wzbogacili się o ponad 5,5 miliarda dolarów, więc jest o co walczyć. Na czym polega rozwiązanie, które zostało już pilotażowo wdrożone dla niewielkiej grupy klientów? Otóż w momencie transakcji system odpytuje macierzystą sieć komórkową użytkownika o fizyczne położenie przyporządkowanego do usługi telefonu komórkowego. Jeśli okaże się, że znajdują się zbyt daleko od siebie – transakcja nie będzie możliwa. Firmy nie pochwaliły się dokładniejszymi szczegółami rozwiązania, ale zakładam, że w jego docelowej wersji będzie można ustawić, czy mechanizm alarmowy ma się uruchomić jeśli położenie telefonu i karty będzie się różnić o 10, 50, 100, czy 1000 kilometrów. W końcu nie można przesadzić, bo wtedy pozostawienie telefonu w domu oznaczałoby, że z zakupów nici 🙂

Jak Wam się podoba ten pomysł? Czy bylibyście w stanie zrezygnować z pewnej części prywatności za cenę większego bezpieczeństwa dla Waszych pieniędzy? Ja bym to poważnie rozważył, bo czego bym nie zrobił, to akurat dane, dotyczące położenia mojego smartfona, i tak będą się gdzieś wysyłać. Jedyną radą byłoby niekorzystanie z mobilnych technologii, ale tego już nie potrafię.

Udostępnij: Prywatność ceną bezpieczeństwa?

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej