Mediateka

Zarząd Orange Polska. Jolanta Dudek, Członek Zarządu ds. Obsługi Klientów i Strategii Relacji z Klientami

20 grudnia 2016

Zarząd Orange Polska. Jolanta Dudek, Członek Zarządu ds. Obsługi Klientów i Strategii Relacji z Klientami

Jolanta Dudek (ur. 1964) ukończyła Wydział Filologiczny Uniwersytetu Śląskiego oraz studia podyplomowe z zakresu Zarządzania Gospodarką Europejską, uzyskując dyplom francuskiej Ecole des Hautes Etudes Commerciales (HEC), Juy-en Josas oraz Szkoły Głównej Handlowej (SGH) w Warszawie. Jest również absolwentką Akademii Psychologii Przywództwa (2013) i Szkoły Mentorów (2015) przy Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. Posiada doświadczenie, jako Auditor Wiodący Systemu Zarządzania Jakością ISO 2002 oraz jako Koordynator COPC® – Customer Operations Performance Center. Karierę w branży telekomunikacyjnej rozpoczęła w 2000 roku w PTK Centertel sp. z o.o. na stanowiskach menadżerskich związanych z zarządzaniem obsługą Klientów Indywidualnych. W latach 2004-2010 pełniła funkcję Dyrektora Obsługi Klientów Biznesowych sieci komórkowej Orange. W październiku 2010 roku objęła stanowisko Dyrektora Obsługi Klientów Biznesowych w Orange Customer Service sp. z o.o., a od listopada 2013 roku pełni funkcję Prezesa Zarządu Orange Customer Service sp. z o.o. Od listopada 2013 była Dyrektorem Wykonawczym ds. Obsługi Klientów w Orange Polska. Od 2014 dodatkowo odpowiada za obszar Relacji z Klientami Orange Polska.

Udostępnij: Zarząd Orange Polska. Jolanta Dudek, Członek Zarządu ds. Obsługi Klientów i Strategii Relacji z Klientami

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej