Reklama

Orange LOVE – nowa kampania

25 sierpnia 2017

Orange LOVE – nowa kampania

Dziś wystartowaliśmy z kampanią pakietu Orange LOVE. Macie w nim telewizję, światłowód i nielimitowane rozmowy, a teraz jeszcze smartfony Samsung w niespotykanych cenach. O tym wszystkim jest nasz nowy spot, za którego kreację odpowiada agencja Publicis (adaptacja kreacji agencji Comunica). Produkcją zajęła się Film Produkcja, a postprodukcją Orka. Spot wyreżyserował Michał Gazda, którego możecie kojarzyć głównie z seriali np. Belle Epoque, Wataha, Druga Szansa czy Usta Usta.

Udostępnij: Orange LOVE – nowa kampania

Innowacje

Włącz wyobraźnię: kobiety na rzecz zrównoważonego rozwoju

21 kwietnia 2017

Włącz wyobraźnię: kobiety na rzecz zrównoważonego rozwoju

Dawno nie pisałam o naszym międzynarodowym konkursie pomysłów, Imagine with Orange. To nie znaczy, że nic się nie dzieje – dzieje się i to sporo. Trwa właśnie nowa kampania: Kobiety na rzecz zrównoważonego rozwoju. Cel jest szczytny: szukamy pomysłów, które pomogą stworzyć zróżnicowany, a przy tym zrównoważony i bardziej zintegrowany świat z udziałem kobiet.

Ta kampania ma szczególny wymiar, ponieważ pomysły mogą zgłaszać ludzie z takich krajów: Egipt, Rumunia, USA, Francja, Tunezja, gdzie role kobiet są postrzegane bardzo odmiennie.  Jak piszą organizatorzy, kampania jest skierowana zarówno do humanistów, którzy chcą zaproponować rozwiązania technologiczne ułatwiające dostęp do nowych technologii dla kobiet niepełnosprawnych, starszych lub obawiających się cyfrowego świata, wojowników zrównoważonego rozwoju, fanów feng shui dążących do równowagi, czy ekologicznych punków którzy chcą wykorzystać sztuczną inteligencję do zmieniania świata na lepsze. Czyli do wszystkich, którzy wierzą, że świat może stać się bardziej różnorodny, a jednocześnie bardziej zrównoważony.

Jeśli też wierzycie, że zmiana zaczyna się od słowa, a słowa wiodą do czynów – zgłoście swój pomysł w kampanii. Termin zgłoszeń upływa 17 czerwca br. Pomysły zgłaszamy poprzez stronę Imagine with Orange.

Do wygrania szansa na zaprezentowanie swojego projektu w Paryżu w dn. 20 czerwca br. Kobiety, które zgłoszą pomysły będą wspierane przez stowarzyszenie WHAT* w realizacji swoich projektów. Tradycyjnie można także otrzymać bon Amazon o wartości 250 Euro.

*WHAT (Women Hackers Action Tank) to zbiorowy projekt, stowarzyszenie kobiet i mężczyzn, łączący pracowników, pracodawców, stowarzyszenia akademickie, sieci członkowskie, osoby indywidualne lub reprezentujące stowarzyszenia i organizacje wszelkiego rodzaju. Jesteśmy pasjonatami innowacji przekonanymi, że najlepsze rozwiązania mogą pojawić się w dowolnym miejscu i zmienić społeczeństwo i przedsiębiorstwa w kierunku otwartych wartości.

Udostępnij: Włącz wyobraźnię: kobiety na rzecz zrównoważonego rozwoju

Informacje prasowe

Orange Polska rozwija cyfrowe kompetencje Polaków

23 marca 2015

Orange Polska rozwija cyfrowe kompetencje Polaków

Rusza kampania „Tydzień z Internetem”, która w tym roku stawia sobie za cel przybliżanie różnorodnych możliwości internetu i nowych technologii, szczególnie tych potrzebnych do poruszania się po rynku pracy i planowania ścieżki zawodowej. Partnerami kampanii są Orange Polska i Fundacja Orange.

Między 23 a 29 marca w całym kraju organizowane będą spotkania pokazujące ciekawe i praktyczne możliwości wykorzystania nowoczesnych technologii, zwłaszcza dla tych osób, które z nich do tej pory nie korzystały. W kampanii uczestniczą m.in. wolontariusze z Orange Polska, którzy w szkołach, bibliotekach i świetlicach będą uczyć dzieci, młodzież i seniorów, jak korzystać z internetu w sposób bezpieczny i z pożytkiem. Motywem przewodnim wszystkich spotkań będzie selfie – autoportret wykonywany z trzymanego w ręku aparatu lub telefonu komórkowego W konkursie „Kreatywne selfowanie” można wygrać m.in. smartfony ufundowane przez Orange.

„Internet daje ogromne możliwości ale samo zapewnienie dostępu do globalnej sieci to nie wszystko. Równie ważna jest edukacja cyfrowa, pokazywanie roli jaką internet może pełnić w upowszechnianiu dostępu do wiedzy, kultury, wyrównywaniu szans życiowych i edukacyjnych. Pokazanie, jak korzystać z tego narzędzia nie tylko biernie, ale twórczo, zmieniając swoje otoczenie na lepsze. Orange Polska od lat buduje zasięg internetu, także w białych plamach, gdzie nikt inny nie chce inwestować. Staramy się być również przewodnikiem po cyfrowym świecie. W ten sposób mamy realny wpływ na poprawę jakości życia Polaków” – powiedział Konrad Ciesiołkiewicz, dyrektor Komunikacji Korporacyjnej i CRS w Orange Polska a zarazem prezes Fundacji Orange.

Orange dba o cyfrową edukację już od najmłodszych lat, w ramach programu „Edukacja z internetem” zapewnia dostęp do sieci na preferencyjnych warunkach prawie 10 tys. placówek, w których uczy się 4 miliony dzieci.

W małych miejscowościach i wsiach działa 50 Pracowni Orange – multimedialnych świetlic wyposażonych w komputery i bezpłatny dostęp do internetu. Funkcjonują jako centra lokalnych aktywności, do których ludzie przychodzą rozwijać swoje cyfrowe kompetencje. Łącznie korzysta z nich ok 250 tys. osób.

Podobną rolę spełniają biblioteki, zwłaszcza w niewielkich miejscowościach. Orange Polska dostarcza bezpłatnie internet ponad 3 tys. bibliotek. Organizuje także zajęcia z bezpiecznego korzystania z internetu dla dzieci i młodzieży oraz szkolenia dla seniorów. Kontakt z siecią w bibliotekach miało już ponad 5 mln osób, znaczna ich część po raz pierwszy.

Program grantowy Akademia Orange zapewnia wsparcie organizacjom pozarządowym, instytucjom kultury i placówkom oświatowym, które łączą pasję do działania z młodymi ludźmi z otwartością na nowe technologie. Dzieci uczą się w nich przez doświadczenie – tworzą medialaby, interaktywne murale, wirtualne mapy, teledyski, remiksy, animacje. Tym samym zdobywają cyfrowe umiejętności, które dziś wspierają realizację ich pasji, a w przyszłości pomogą im odnaleźć się na rynku pracy. Już ponad 20 tysięcy dzieci i młodzieży ma za sobą takie cyfrowe eksperymenty.

***

Tydzień z Internetem (Get Online Week) to ogólnoeuropejska kampania, której celem jest zachęcenie jak największej liczby osób do skorzystania z Internetu. Kampania organizowana jest w Polsce już po raz czwarty. Jej koordynatorem jest Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej Bronisław Komorowski objął ją honorowym patronatem.

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
email: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Orange Polska rozwija cyfrowe kompetencje Polaków

Oferta

Z Orange dostajesz więcej!

11 maja 2014

Z Orange dostajesz więcej!

Dziś wystartowaliśmy z kampanią pakietu Orange LOVE. Macie w nim telewizję, światłowód i nielimitowane rozmowy, a teraz jeszcze smartfony Samsung w niespotykanych cenach. O tym wszystkim jest nasz nowy spot, za którego kreację odpowiada agencja Publicis (adaptacja kreacji agencji Comunica). Produkcją zajęła się Film Produkcja, a postprodukcją Orka. Spot wyreżyserował Michał Gazda, którego możecie kojarzyć głównie z seriali np. Belle Epoque, Wataha, Druga Szansa czy Usta Usta.

Udostępnij: Z Orange dostajesz więcej!

Informacje prasowe

Nagroda Effie dla Serca i Rozumu

14 października 2013

Nagroda Effie dla Serca i Rozumu

Kampania Serce i Rozum została doceniona w polskiej edycji prestiżowego konkursu Effie Awards, zdobywając nagrodę w kategorii „Long term marketing excellence”. To wyróżnienie za niekwestionowany sukces reklamowych bohaterów oraz spójność i skuteczność marketingową. Nagrodę odebrały wspólnie Orange Polska, agencje Publicis i Lemon Sky oraz dom mediowy MEC.

Serce i Rozum to niezwykli bohaterowie kampanii promujących usługi Orange Polska. W ciągu ostatnich trzech lat „zagrali” w ponad 50 spotach telewizyjnych i 60 radiowych. Na swoim profilu na Facebooku zgromadzili 2,1 mln fanów. Spoty reklamowe z Sercem i Rozumem wyświetlono ponad 42 mln razy na YouTube. Działania z ich udziałem zdobyły nagrody w wielu konkursach: Webstar Creative, KTR, Golden Arrow, Złote Orły oraz Grand Prix Effie Awards i Złote Effie w kategorii telekomunikacja.

– Cieszę się, że jury konkursu doceniło efekt naszych wieloletnich działań. Nagroda, którą otrzymaliśmy dowodzi, że dobry pomysł i konsekwencja w budowaniu przekazu marketingowego procentuje. Serce i Rozum są popularni i lubiani. W prosty sposób tłumaczą nasze usługi. Uważam, że taki właśnie przekaz do klientów jest w obecnych czasach najefektywniejszy – powiedział Paweł Patkowski, Dyrektor Marki, Mediów i Komunikacji Orange Polska.

Effie Awards to jeden z najważniejszych na świecie konkursów marketingowych, zainicjowany w 1968 roku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. W Polsce prowadzi go Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, a nasz kraj jest jednym z 40 na świecie, gdzie jest organizowany konkurs. Polska edycja konkursu Effie Awards odbyła się po raz czternasty.
Więcej informacji o konkursie na stronie: www.effie.pl

***
Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
Tel.: 22 527 19 39
e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Nagroda Effie dla Serca i Rozumu

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej