Reklama

Ojcowie – słodkie fajtłapy? Nie w reklamie Orange!

2 października 2017

Ojcowie – słodkie fajtłapy? Nie w reklamie Orange!

Inicjatywa Tato.Net doceniła reklamę Orange Love za promowanie dobrego wizerunku ojca „na drodze odkrywania i rozwoju talentów dziecka”. Pewnie kojarzycie tatę uczącego śpiewać córkę „All You Need Is Love” i wspierającego ją podczas występu. Takie wyróżnienia cieszą szczególnie, bo nie przyznaje ich szacowne grono marketingowców. Nie decydują też mądre wskaźniki, tylko nasi klienci-ojcowie.

Muszę przyznać, że wcześniej nie patrzyłem na reklamy z takiego punktu widzenia. Nie miałem też nic przeciwko temu, aby pokazać nas mężczyzn trochę, jako słodkie fajtłapy nie ogarniające gotowania zupy. Autoironia także w reklamach jest jak najbardziej potrzebna. Z drugiej strony – przecież dajemy radę!

Paweł Patkowski, Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska

Paweł Patkowski, Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska

Prezentacja wyróżnionych reklam „top dads” nie zmieniło przesadnie mojej opinii o reklamach, ale szersze spojrzenie na pozytywną promocję ojców i walkę ze stereotypami – jestem za. Ciekawe czy Wy zwracacie uwagę na takie aspekty naszego życia prezentowane w spotach?

 

Prócz Orange Polska Tato.Net wyróżnił jeszcze trzy inne reklamy: Mercedes-Benz, Allegro i Fundacji Mamy i Taty.

 

Udostępnij: Ojcowie – słodkie fajtłapy? Nie w reklamie Orange!

Reklama

Dwie nowe kampanie Orange

8 września 2017

Dwie nowe kampanie Orange

Dziś wystartowały dwie nowe kampanie reklamowe. Pierwsza z nich to mój ulubiony Robert Górski, w kolejnej odsłonie Orange na kartę. Nie ma kiosku, ale nadal jest zabawnie. Zobaczcie kto mu tym razem towarzyszy. Podpowiem, że będzie Zosia, Litwa i dusza romantyka. Resztę sprawdźcie sami. Dodam garść informacji praktycznych: za kreację spotu odpowiada Agencja Publicis, produkcję – Studio Tyrka, postprodukcję – Orka, a spot wyreżyserował Michał Gazda (reżyser m.in. serialu Wataha, Druga Szansa czy Belle Epoque). Media kupił dom mediowy Initiative Media.

 

Druga nowa kampania to Orange LOVE dla Firm, a w niej wesoła scenka z udziałem znanych Wam z wcześniejszych kampanii dwóch kucharzy. Za kreację tego spotu odpowiada Agencja Havas. Produkcją zajęło się M5, postprodukcją Miło, a materiał wyreżyserował Maciej Kowalczuk. Media kupił dom mediowy Initiative Media.

 

Udostępnij: Dwie nowe kampanie Orange

Reklama

Orange LOVE – nowa kampania

25 sierpnia 2017

Orange LOVE – nowa kampania

Dziś wystartowaliśmy z kampanią pakietu Orange LOVE. Macie w nim telewizję, światłowód i nielimitowane rozmowy, a teraz jeszcze smartfony Samsung w niespotykanych cenach. O tym wszystkim jest nasz nowy spot, za którego kreację odpowiada agencja Publicis (adaptacja kreacji agencji Comunica). Produkcją zajęła się Film Produkcja, a postprodukcją Orka. Spot wyreżyserował Michał Gazda, którego możecie kojarzyć głównie z seriali np. Belle Epoque, Wataha, Druga Szansa czy Usta Usta.

Udostępnij: Orange LOVE – nowa kampania

Reklama

Po 19 zł na głowę w nju za wszystko

3 lipca 2017

Po 19 zł na głowę w nju za wszystko

Stella, nasza blogowa specjalista od reklam była na urlopie, postanowiłem przejąć temat ;-). Jak pewnie wiecie z postu Zbyszka przed weekendem wprowadziliśmy sporo zmian w ofercie nju. Dodaliśmy do wszystkich planów no limit także na numery stacjonarne i pogmeraliśmy przy paczkach GB. Moim zdaniem wyszło super, a z tego co czytałem w komentarzach – Waszym też.

Czytaj więcej: W nju z rachunkiem wszystkie połączenia za max 19 zł, a nawet mniej

Teraz nadszedł czas by pochwalić się nowymi ofertami nieco szerzej niż tylko na naszym blogu. Szczególnie że znaleźliśmy bardzo fajne rozwiązanie, które część nazwie „efektem synergii”, a inni porostu „combosem”. Otóż jeżeli weźmiecie plan za 29 zł, dobierzecie do niego dodatkowy numer za 9 zł to dostajecie no limit rozmów, SMS i sporą paczkę GB na dwa numery za… 19 zł na głowę. Oczywiście to wszystko także w ramach roamingu w Unii Europejskiej.

W efekcie powstało takie dzieło z „tym żółtym”, jego koleżanką, tandemem, Warszawą, Berlinem, Rzymem i Paryżem w rolach głównych:

Wideo przygotowała agencja kreatywna Ogilvy&Mather, wyprodukował RedWorks, za postprodukcję obrazu odpowiadała Grupa Smacznego, a dźwięku Lunapark.

Udanych wakacji 😉

Udostępnij: Po 19 zł na głowę w nju za wszystko

Reklama

Anja Rubik w kolejnej odsłonie kampanii Orange Love

3 lipca 2017

Anja Rubik w kolejnej odsłonie kampanii Orange Love

Dziś startuje druga odsłona kampanii promującej najnowszy smartfon Samsung Galaxy S8 w ofercie Orange Love. Bohaterką naszej reklamy ponownie została ikona mody – Anja Rubik.

Modelka promuje nie tylko doskonały aparat smartfonu Galaxy S8, ale także ofertę Orange Love, dzięki której w ramach Unii Europejskiej można korzystać z usług operatora na takich samych zasadach jak w Polsce.

Pamiętajcie, że do 30 września Orange jest jedynym operatorem oferującym Galaxy S8 kolorze niebieskim.

I jeszcze garść informacji technicznych. J Kampanii telewizyjnej towarzyszyć będą również działania w internecie. Za kreację odpowiada agencja Leo Burnett. Spot wyprodukowała agencja Selfish 3 Production, a za postprodukcję odpowiedzialna była firma Lunapark. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Media.

Podoba Wam się?

 

Udostępnij: Anja Rubik w kolejnej odsłonie kampanii Orange Love

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej