Odpowiedzialny biznes

Warsztaty dla seniorów w salonach

6 kwietnia 2022

Warsztaty dla seniorów w salonach

Od lutego do kwietnia zorganizowaliśmy cykl warsztatów on-line dla seniorów – „Mój pierwszy smartfon – jak zacząć korzystać ze smartfona i wykorzystywać jego funkcjonalności na co dzień”. Kurs składał się z 9 szkoleń na platformie ABC senior, a wzięło w nim udział 356 seniorów. Poznali oni nowe funkcjonalności swoich telefonów. Nauczyli się też wiele o aplikacjach, które na co dzień mogą się przydać, aby być w kontakcie z bliskimi, zadbać o zdrowie czy zaplanować podroż. Zaznajomili się też z zasadami bezpieczeństwa w sieci.

Trwają przygotowania do nowej edycji kursów on-line, a tym czasem zaczęliśmy się spotykać także stacjonarnie w naszych salonach. Warsztaty dla seniorów odbyły się już w Łodzi, Częstochowie i Bielsku Białej. Zobaczcie, krótką relację z ostatniego szkolenia.

Udostępnij: Warsztaty dla seniorów w salonach

Mediateka

Prawie 700 salonów Orange w całej Polsce

9 listopada 2020

Prawie 700 salonów Orange w całej Polsce

Prawie 700 salonów Orange w całej Polsce działa dla klientów.

Udostępnij: Prawie 700 salonów Orange w całej Polsce

Informacje prasowe

Ponad 400 tys. klientów Orange podpisało dokumenty na tablecie. Teraz będzie można to zrobić w każdym salonie operatora

30 września 2019

Ponad 400 tys. klientów Orange podpisało dokumenty na tablecie. Teraz będzie można to zrobić w każdym salonie operatora

Od początku tego roku, w 198 salonach własnych Orange Polska, klienci mogą podpisać umowę, czy złożyć reklamację na ekranie tabletu. Teraz będzie to możliwe także w ponad 400 salonach partnerskich. Podpisanie dokumentów na ekranie tabletów jest szybsze, bardziej ekologiczne i bezpieczne.

– Dzięki możliwości podpisywania umów na tablecie wspólnie z naszymi klientami zaoszczędziliśmy już ponad 2,2 mln kartek papieru. Widzimy, że spodobało im się to rozwiązanie i korzystała z niego większość klientów. Dlatego postanowiliśmy rozszerzyć taką możliwość na całą sieć sprzedaży Orange Polska – informuje Mariusz Gaca, wiceprezes zarządu ds. rynku konsumenckiego Orange Polska.

Klient podpisujący umowę na tablecie ma takie same prawa do reklamacji i rękojmi jak ten, który złoży podpis na dokumencie papierowym. Zapozna się ze wszystkimi dokumentami, na ekranie urządzenia, a po podpisaniu umowy zostaną mu one wysłane pocztą elektroniczną. Na życzenie umowa może być dodatkowo wydrukowana, ale tylko w jednej kopii, dla klienta. Podpisu nie można w żaden sposób przekopiować, ani podmienić w dokumencie i jest całkowicie bezpieczny. Urządzenia wykorzystywane do podpisywania umów dostarczył Samsung, a integratorem rozwiązania jest polska firma Infinite.

Orange Polska rozpoczął pierwsze testy tego rozwiązania jeszcze w 2017 roku. Na przełomie 2018 i 2019 roku wdrożył je we wszystkich salonach własnych. Zmiany poprawiają efektywność firmy, jednocześnie zmniejszając wpływ Orange Polska na środowisko naturalne. To element szerszych działań proekologicznych. Orange Polska stara się m.in. ograniczać zużycie energii w sieci komórkowej, a niedawno zastąpiła torby plastikowe w salonach Orange bardziej przyjaznymi dla środowiska, torbami papierowymi.

******

Kontakt dla mediów:

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
biuro.prasowe@orange.com
Twitter: @RzecznikOrange

Mediateka

Udostępnij: Ponad 400 tys. klientów Orange podpisało dokumenty na tablecie. Teraz będzie można to zrobić w każdym salonie operatora

Oferta

Pies – robot w warszawskich salonach Orange

8 listopada 2018

Pies – robot w warszawskich salonach Orange

Do 16 listopada w dwóch warszawskich smart storach Orange: w Sezamie i w Arkadii możecie zobaczyć, dotknąć i sprawdzić, jak działa pies-robot marki Sony, czyli „aibo”.

Sony postanowił, że aibo zostanie ambasadorem ich najnowszego flagowca, Xperii XZ3. Co ich łączy? Sztuczna inteligencja, która sprawia, że zarówno smartfon, jak i pies uczą się i dostosowują do swojego właściciela

Sztuczna inteligencja ukryta w psie

Aibo to pokaz możliwości sztucznej inteligencji: rozpoznaje opiekunów, widzi, słyszy, reaguje na dotyk i komendy. Potrafi siadać, przybija piątkę, udaje martwego, a gdy się zmęczy, ładuje baterie (dosłownie) ucinając sobie drzemkę.  Jak twierdzi producent, każdy pies jest inny, ponieważ rozwija osobowość w zależności od zachowania opiekunów. W Japonii pies-robot jest prawdziwym hitem; właściciele traktują go nie tylko jako zabawkę, ale antidotum na samotność. W Europie aibo nie jest dostępny w sprzedaży.

Możecie go jednak poznać, odwiedzając salony Orange w Warszawie. Aibo czeka na was do 16 listopada w Sezamie (ul. Marszałkowska 126/134) i w Arkadii (Al. Jana Pawła II 82).

Konkurs z nagrodami

Z okazji spotkań z aibo trwa promocja Xperii XZ3. W obu smart storach Orange, przy zakupie najnowszego flagowca Sony otrzymacie gratis bezprzewodową ładowarką WCH20 o wartości 429,99 zł.

Dodatkowo, będziecie mogli wziąć udział w konkursie z nagrodami. Wystarczy rozwiązać quiz lub zrobić zdjęcie z aibo, oznaczyć je hasztagiem #aiboXperiaXZ3 i wstawić na swoim profilu na Facebooku lub Instagramie.

Na autorów najlepszych czekają: Xperia XZ2 oraz słuchawki stereo SBH24 i ładowarka bezprzewodową WCH24.

Sony Xperia XZ3

Xperia XZ3 jest także dostępna w sklepie orange. Możecie kupić ją z abonamentem, jako dodatkowy telefon do posiadanego abonamentu, lub bez abonamentu. Więcej informacji: Sony Xperia XZ3

A jeśli jeszcze się zastanawiacie, czy warto zainwestować w Xperię XZ3, zobaczcie mój test.

Udostępnij: Pies – robot w warszawskich salonach Orange

Obsługa i Relacje z Klientami

Wirtualny salon na orange.pl

10 sierpnia 2018

Wirtualny salon na orange.pl

Wyobraźcie sobie salon, do którego zawsze możecie zajrzeć, bez wychodzenia z domu i pogadać z żywym człowiekiem, dosłownie twarzą w twarz. Taką możliwość odpaliliśmy na orange.pl i to pierwszy taki „salon” w Polsce. Między 13 a 18, bo właśnie wtedy salon jest otwarty w prawym dolnym rogu strony orange.pl pojawia się mała ikonka z logo Orange i podpisem „wirtualny salon”.

 

Gdy w nią klikniecie, pojawi się czat wideo z naszą dzielną koleżanką lub kolegą, którzy cały czas odpowiadają na Wasze pytania.

wirtualny salon na stronie orange.pl

Działa to tak samo sprawnie na komputerze jak i na komórce. Różnica jest tylko taka, że na komórce wirtualny salon zobaczycie na całym ekranie.

By samemu takie pytanie zadać, wystarczy podać swoje imię lub nick i wpisać je w oknie, które właśnie się pojawiło. Oczywiście, jeżeli nasz konsultant zostanie zasypany gradobiciem pytań, będzie odpowiadał w kolejności.

Teraz czas na kilka ciekawostek. Salon otwarty jest codziennie. Nie ma tam żadnego bota, lecz żywy człowiek, który zupełnie fizycznie siedzi w tych godzinach w Smart Store w Miasteczku Orange. Można nawet przyjść i go zobaczyć 😉 Każdego dnia rozmowy z konsultantem słucha około 900 osób, a co trzeci zadaje pytania. Jeżeli ktoś jest zainteresowany ofertą może zamówić rozmowę – zadzwonimy w ciągu 28 sekund. O co najczęściej pytają klienci? O przejście i przedłużenie oferty, o Orange Love, o roaming, a także o to, czy są w zasięgu światłowodu. Największy ruch jest około godziny 15.

wirtualny salon na stronie orange.pl

Udostępnij: Wirtualny salon na orange.pl

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej