Innowacje

50 twarzy innowacyjności. Piotr Muszyński dla Rzeczpospolita TV

22 grudnia 2016

50 twarzy innowacyjności. Piotr Muszyński dla Rzeczpospolita TV

Czy innowacyjność zawsze równa się startup? Czy Daimler-Benz i Harley Davidson byli startupowcami? Jaka wygląda prawdziwa twarz innowacyjności? I po co tak dużemu operatorowi, jak Orange jest potrzebny program akceleracyjny dla startupowców. Tego dowiecie się z rozmowy, jaką z Piotrem Muszyńskim, wiceprezesem  Orange Polska ds. Strategii i Transformacji przeprowadził redaktor Marcin Piasecki.

Kliknijcie w zdjęcie poniżej, aby zobaczyć cały wywiad.

miniatura

A czy Waszym zdaniem, w polskich firmach jest miejsce na prawdziwną innowacyjność? Jak jest u Was w pracy? Czeka na Wasze komentarze.

Udostępnij: 50 twarzy innowacyjności. Piotr Muszyński dla Rzeczpospolita TV

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej