Darmowy numer bez ograniczeń

311

Wojtek Jabczyński

Takie news`y lubię przekazywać najbardziej. Od poniedziałku w łatwy sposób zaoszczędzicie, bo damy Wam możliwość darmowych połączeń z jednym wybranym numerem z dowolnej sieci komórkowej i stacjonarnej w Polsce. Usługa będzie dostępna dla klientów taryf: Orange One, Orange POP i Nowe Orange GO. Co więcej jej aktywacja będzie bezpłatna i wystarczy wysłać SMS-em numer bliskiej osoby pod bezpłatny numer 100. Aby skorzystać nie trzeba doładowywać konta określonymi nominałami. Po prostu będzie dla każdego i wystarczy posiadanie aktywnych połączeń wychodzących. Korzystanie z darmowego numeru dostaniecie na zawsze, a dodatkowo raz w roku będziecie mogli go zmienić bez żadnych opłat. Ważna uwaga - oferty nie połączycie z promocją „Rok ważności konta”. Wiem, że nie jesteśmy pierwsi na rynku z taką usługą, ale moim zdaniem nasza jest zdecydowanie atrakcyjniejsza niż u konkurencji. Zresztą sami będziecie mogli w poniedziałek porównać, kiedy opublikujemy regulamin. 

komentarze

  • Jamessz (185.5..**)
    2013-01-18 16:57:23
    To teraz czekamy na kopie dzisiejszej oferty play gdzie dostaniemy darmowe rozmowy i smsy w Orange za rozsądna cenę w każdym z abonamentow
    • kordian1982 (93.157..**)
      2013-01-18 17:25:08
      Stary na co ty liczysz! Takie ochłapy rzucają a ty liczysz zaraz na nie wiadomo co!:) Wyśmiewają się z Playa z ich znajomych na facebooku, a nie potrafią i niczym konkretnym nie odpowiedzą na nową ofertę Play!!! I wiem co mówię bo siedzę w tym czymś już 12 lat lecz od jutra koniec i przechodzę do Play!
      Pozdrawiam
      • Andrew (89.78..**)
        2013-01-18 17:52:37
        @Kordian - nie naśmiewają się, tylko zwracają uwagę na realny problem podejrzanego, azjatyckiego zaciągu. Jakoś wśród innych marek nie widzę tylu hindusów, którzy mówią w naszym langłidzu :)
        • kordian1982 (93.157..**)
          2013-01-18 19:15:50
          Słuchaj Andrew, mnie te facebooki interesują tyle co śnieg sprzed dziesięciu lat! Nie robią nic konkretnego, wymyślają jakieś lipne promocje, a mi jak zasięg zepsuli prawie trzy lata temu i nic z tym nie robią to ich nie obchodzi, wciskają mi kity że jest wszystko ok, jeden mi odpowiada że awaria nadajnika, inny że go zlikwidowali, jeszcze inny mi mówi że nic nie robili z zasięgiem itd itp. Całe orange jest lipne tak jak ich promocje!!!
          • Andrew (89.78..**)
            2013-01-19 13:21:01
            Ale rozumiem, że w Play to wszystko zniknie jak za odjęciem czarodziejskiej różdżki? Czy wiesz na czyich nadajnikach działa play? Trollujesz, nie wnosząc nic konstruktywnego do dyskusji
    • Astis (37.30..**)
      2013-01-21 10:28:40
      No to jakiś kroczek do przodu . . . choć rewelki nie ma ! ;/ tracimy rok ważności konta bez możliwości powrotu. 2. tylko połączenia a brak smsów. 3. Gwarancji nie ma, że będziemy mieli tą "Promocje" - "na zawsze"
  • olo (93.105..**)
    2013-01-18 17:09:41
    Mam obecnie konto ważne dajmy na to 300 dni, włączam tą usługę i ile będzie wynosić wtedy okres ważności konta?
    • Wojtek Jabczyński (212.160..**)
      2013-01-18 17:43:36
      Jeśli masz aktywną promocję "Rok ważności konta", to próbując aktywować darmowy numer, dostaniesz SMS-em info, że musisz najpierw wyłączyć promocję. System tam Cię pokieruje, że od razu będziesz mógł to zrobić lub zrezygnować. Pozdrawiam
      • Wojtek Jabczyński (212.160..**)
        2013-01-18 18:37:04
        Uściślając dodam, że jak zrezygnujesz z promocji "Rok ważności konta" to od tego dnia ważność będziesz miał na 30 dni, a potem zgodnie z kwotami swoich doładowań. Pozdrawiam
      • adzik777 (95.49..**)
        2013-02-01 11:05:21
        ta, poinformują, pokierują, możliwość rezygnacji?
        U mnie niestety tak nie było. Zanim włączyłam 'numer bez ograniczen' nie wiedzialam, że anuluja mi 'waznosc konta przez rok'. Gdybym wiedziała, to bym sie nie zdecydowała. Po prostu po tygodniu przysłali mi smsa, że teraz mam 30 dni ważne konto i już.
        • bolo (62.233..**)
          2013-02-01 14:55:09
          U mnie to samo! Skandal Panie Wojtku!
          • jacek_pl_33@yahoo.pl (109.95..**)
            2013-07-22 22:56:11
            Trzeba czytac regulamin przed włączeniem jakiejkolwiek usługi . Czytaccccc nie umiecie, w regulaminie usug wszytko pisze ale Polak mądry po szkodzie. Reszta bez komentarza. Pozdrawiam
    • ewe (83.6..**)
      2013-04-02 19:01:20
      30 dni
  • pawel319 (89.67..**)
    2013-01-18 17:11:53
    A dla Orange Free na kartę?
    konkurencja staje się coraz lepsza...
  • kanion (89.228..**)
    2013-01-18 17:23:04
    Niektóra konkurencja to ma no limit na rozmowy i smsy po własnej sieci w prepaidzie przez 3 miesiące gratis do głupiego doładowania.
    • Wojtek Jabczyński (212.160..**)
      2013-01-18 17:33:02
      Kanion oferta dotyczy wybranego numeru do jakiejkolwiek sieci chcesz i bez konieczności doładowania. A to duża różnica. Pozdrawiam
      • Maniek99 (77.253..**)
        2013-01-18 18:59:22
        Czyli jest konieczność doładowania minimum 200/rok.
  • Sebastian (87.205..**)
    2013-01-18 17:33:29
    I znowu orange kopiuje plusa :/
    Szkoda że sami nie możecie czegoś wymyślić...

    Ehhh utrata ważności rocznego konta.

    To jak podziękuję za taką ofertę...
    • Wojtek Jabczyński (212.160..**)
      2013-01-18 17:38:08
      To nie jest kopia tylko sporo lepsza oferta. W Plusie aby dostać numer musisz się doładować i nie masz go na zawsze. Ponadto nie możesz go też zmienić. Pozdrawiam
      • lord (217.171..**)
        2013-01-18 17:41:59
        te rozmowy to bez limitu czy z limitem
        • Wojtek Jabczyński (212.160..**)
          2013-01-18 17:47:46
          Absolutny no limit na rozmowy :-)
          • lord (217.171..**)
            2013-01-18 19:54:24
            2 dni temu wysłałem meil i do dziś bez odpowiedzi - czy macie jakieś abo bez tel bo na waszej stronie nie żadnych info - jak tak to daj link
            • Wojtek Jabczyński (84.10..**)
              2013-01-19 16:16:52
              Mamy na przykład ofertę no limit bez telefonu http://www.orange.pl/kid,4002009272,id,4002516536,title,Rozmowy-bez-limitu,article.html Pozdrawiam
      • Maciek-G (83.27..**)
        2013-01-18 19:18:12
        Tere-fere Panie Rzeczniku. Może do aktywacji i przez pierwsze 30 dni nie trzeba, ale pózniej to doladujemy tak samo jak w Plusie...a w zasadzie niekoniecznie, bo tam 100+15 na 6 miesięcy, a tu 100+10 na 5 miesięcy.
      • Sebastian (78.31..**)
        2013-01-18 22:14:08
        @Wojtek Jabczyński (212.160..**) .
        "To nie jest kopia tylko sporo lepsza oferta. W Plusie aby dostać numer musisz się doładować i nie masz go na zawsze. Ponadto nie możesz go też zmienić. Pozdrawiam"
        ========================

        Taaa... robienie takiej samej promocji tylko że na innych warunków wcale nie jest kopią ;-)
  • Calm7 (217.212..**)
    2013-01-18 17:40:25
    Olo. Po włączeniu, skasuje się 300, i zapewne dostaniesz 31 dni. Po doładowaniu za 50zł = 90 dni.
  • Underek (91.220..**)
    2013-01-18 17:40:51
    Brawa za czas reakcji czekamy na regulamin i smaczki w nim zawarte ;P
    • jamessz (185.5..**)
      2013-01-18 17:45:51
      "smaczki" piękny eufemizm.... Lubię To !
  • PRC (176.241..**)
    2013-01-18 17:49:14
    Fajnie, że bez doładowania... Fajnie, że można "raz w roku" (częściej płatnie?) zmienić numer... Fajnie, że dowolna sieć (o ile "dowolna" to faktycznie dowolna, a nie "dowolna z wyjątkiem" - choć asymetria w MTR znika, to i chyba takie "gwiazdki" też)

    Ale znowu traci się roczną ważność konta, a patrząc na czas obowiązywania No Limit (może jeszcze przypomnę o pakiecie 600 SMS do wszystkich) i ludzi którzy skorzystali, a teraz pozostali bez rocznej ważności konta i bez No Limit - chyba warto się zastanowić, czy faktycznie się to opłaca, czy się nie skończy równie szybko...

    Aż tak ciąży Wam "na sercu" (portfelu) ta roczna ważność konta?

    I tak kasa leci - połączenia i SMS z innymi numerami - zwłaszcza SMS'y poza sieć... Na pakiety internetowe... Na...

    Więc tak czy inaczej doładować się trzeba, a usługa "Przelew SMS" wykastrowana tak, że jeszcze jedna modyfikacja i już wyraz "przedział" (przy 1-3) będzie zbyteczny...
  • QWERTY (178.43..**)
    2013-01-18 17:50:22
    Nius chyba na szybkiego robiony, aby nie było dzisiaj tylko o Play i ich NOWOŚCIACH. Niestety dno mułem się pokryło w Orange już dawno. Wygrzebać z niego będzie bardzo trudno.
    • Wojtek Jabczyński (212.160..**)
      2013-01-18 18:02:18
      QWERTY dawno Cie nie było na blogu, ale widzę formy nie straciłeś :-) Miłego wieczoru
  • rudyqts (89.77..**)
    2013-01-18 17:51:06
    to będą nielimitowane rozmowy i smsy czy tylko same rozmowy?
    • Wojtek Jabczyński (212.160..**)
      2013-01-18 18:02:59
      Tylko rozmowy. Pozdrawiam
  • xperia (89.70..**)
    2013-01-18 17:53:17
    mam nadzieję, że darmowe będą nie tylko połączenia ale i smsy. Jeżeli nie to oferta kiepska. U konkurencji jest znacznie lepiej - darmowe rozmowy i smsy ze wszystkimi w sieci
    • Wojtek Jabczyński (212.160..**)
      2013-01-18 18:03:53
      Tylko rozmowy, a numer będziesz mógł wybrać z dowolnej sieci, a nie tylko swojej. Pozdrawiam
  • Piotr (46.151..**)
    2013-01-18 17:58:25
    Panie Wojtku - czyli moje konto jest ważne teraz 300 ileśtam dni..
    A ile będzie ważne jak będę chciał włączyć tą usługę??? Będę musiał wyłączyć "rok ważności konta" - a na ile system - czyli szanowne orange mi zmieni ważność konta?
    • Wojtek Jabczyński (212.160..**)
      2013-01-18 18:04:47
      Piotr spójrz proszę wyżej, odpowiadałem już na to pytanie. Pozdrawiam
      • Piotr (46.151..**)
        2013-01-18 18:20:32
        Wojtku - to Ty spójrz wyżej.. Odpowiedziałeś tak - że nic nie powiedziałeś!

        "Jeśli masz aktywną promocję "Rok ważności konta", to próbując aktywować darmowy numer, dostaniesz SMS-em info, że musisz najpierw wyłączyć promocję. System tam Cię pokieruje, że od razu będziesz mógł to zrobić lub zrezygnować. Pozdrawiam"

        Czyli dalej nie wiem!!!
        Czy to takie trudne odpowiedzieć?! Całe orange - na maile nie odpowiadają - rzecznik widzę już też zaczyna zbywać...
        Powtórzę - konto mam ważne 300 dni doładowałem się np pół roku temu kartą 50pln - czyli te 90 dni już minęło gdyby patrzeć na wążność konta po doładowaniu - na ile system mi to zmieni po wyłączeniu usługi "Rok ważności konta"?!?!
        • Wojtek Jabczyński (212.160..**)
          2013-01-18 18:27:57
          Zakładając, że masz 300 dni i włączasz darmowy numer to ważność konta będzie wynosiła od tego dnia 30 dni, a potem w zależności od kwoty jaką będziesz się doładowywał. Mam nadzieję, że teraz jest bardziej konkretnie :-) Pozdrawiam
          • Piotr (46.151..**)
            2013-01-18 19:02:38
            @Wojtek Jabczyński (212.160..**) .
            "Zakładając, że masz 300 dni i włączasz darmowy numer to ważność konta będzie wynosiła od tego dnia 30 dni, a potem w zależności od kwoty jaką będziesz się doładowywał. Mam nadzieję, że teraz jest bardziej konkretnie :-) Pozdrawiam"
            ========================

            Czyli kiszka.. no cóż zostawię sobie numer przez te 300 dni - poczekam aż w mojej Rodzinie skończą się umowy w orange i Adios pomarańcze! Równia pochyła od kilku lat..
            Weźmiemy sobie konkurencję, którą nawet w Bangladeszu lubi się :-P i w sieci będziemy mieli rodzinnie za free!
  • ziemowy (83.5..**)
    2013-01-18 17:59:18
    WOW!!! Super oferta! Dla mnie rewelacja i o wiele lepsza niż konkurencja. BRAWO!
  • dreaph (212.160..**)
    2013-01-18 18:02:29
    Jak mam rok ważności konta i aktywuje usługę to do ilu dni skróci mi się ważność?
    • Wojtek Jabczyński (212.160..**)
      2013-01-18 18:06:38
      Bez promocji "Rok ważności konta", ważność będzie taka, jak wynika z doładowania. Pozdrawiam
      • Wojtek Jabczyński (212.160..**)
        2013-01-18 18:30:49
        Jeszcze uściślając dodam, że jak zrezygnujesz z promocji "Rok ważności konta" to od tego dnia ważność będziesz miał na 30 dni, a potem zgodnie z kwotami swoich doładowań. Pozdrawiam
  • Calm7 (217.212..**)
    2013-01-18 18:10:19
    No przecież pisałem wyraźnie: skróci się ważność konta do 31 dni. * PS. Czy ta promocja dotyczy też ZETAFONA ?
  • kw (178.56..**)
    2013-01-18 18:11:22
    A czy oferta bedzie obowiązywała w Zetafonie?
    • Wojtek Jabczyński (212.160..**)
      2013-01-18 18:16:49
      Tak, będzie obowiązywała dla Zetafona. Pozdrawiam
  • Radosław Kwiecień (87.101..**)
    2013-01-18 18:23:18
    a operator da gwarancje jak długo ta "promocja" będzie trwała i czy nie powtórzy się sytuacja, że z powodów zbyt małej lub zbyt dużego zainteresowania lub innych plam na słońcu pewnego dnia otrzymamy komunikat że niestety jesteśmy zmuszeni do likwidacji usługi ?

    czy po rezygnacji z darmowego numeru będzie powrót do rocznej ważności czy też palimy za sobą mosty ?

    P.S. Literówka - "Od poniedzłaku"
    • Wojtek Jabczyński (84.10..**)
      2013-01-19 16:18:50
      Poprawione. Dzięki Radek. Pozdrawiam
  • PAWEŁ (5.185..**)
    2013-01-18 18:24:36
    No rewelacji nie ma , lepiej było by dać do wszystkich w Orange na wzór Play skoro tracimy rok ważności konta.
  • jamessz (217.16..**)
    2013-01-18 18:24:44
    a kiedy pakiety smsów do innych sieci w jakieś zmodyfikowanej formie wróci ? Wybiore numer z innej sieci, ale smsy nadal do tego numeru są po 0,20zł
    • Wojtek Jabczyński (212.160..**)
      2013-01-18 18:36:12
      Cześć jamessz. Niestety doskonale wiesz, że nie mogę odpowiedzieć na to pytanie, bo mnie marketing rozszarpie :-) Pozdrawiam
      • PRC (176.241..**)
        2013-01-18 18:40:49
        Hm... Czyżby też "cenzura" przetrzymała i w ramach "niepewności czy wysłane" poszło jeszcze raz, i mamy Rezcznikowy Dubel? (Bi nie napisać "kopię" ;-))
  • serti (95.108..**)
    2013-01-18 18:37:07
    Panie Rzeczniku, ponieważ mimo zapoznania się z regulaminem Plusa i Pana zapowiedzią za ch....rę nie mogę znaleźć w czym Orange jest lepsze uprzejmie proszę o podanie przewagi O w punktach (może być w poniedziałek). Pozdrawiam.
    • Wojtek Jabczyński (212.160..**)
      2013-01-18 18:41:21
      1. usługa dostępna bez doładowania (w Plusie po określonym doładowaniu)
      2. numer dostajesz na zawsze (w Plusie na rok)
      3. darmowa zmiana numeru raz w roku (brak możliwości zmiany numeru)

      Pozdrawiam
      • Jamessz (185.5..**)
        2013-01-18 19:18:04
        Z tym "na zawsze" to ostatnio orange w promocjach nie poszalalo, co chwila cos sie pojawia i znika.... Oby tym razem to sie nie powtorzylo.
      • serti (95.108..**)
        2013-01-18 20:12:34
        Hmmm, dość wirtualne te korzyści w stosunku do Plusa:
        ad. 1) istotą usług prepaid jest doładowywanie więc tak czy siak trzeba doładować konto żeby korzystać z usługi - ok. jak ktoś ma już skarbonkę to rzeczywiście skorzysta, ale odwołanie rocznej wartości konta powoduje że i tak musi dość intensywnie np. w Orange One bodajże 30 zł miesięcznie doładowywać.
        ad. 2) życie i historia nauczyły użytkowników Orange, że wszystko da się odwołać - nie wierzę, że regulamin nie będzie zawierał formułki "O zastrzega sobie prawo .......".
        ad. 3) dobra, tu jest przewaga ale z drugiej strony czy rzeczywiście tak znacząca? Zastanówmy się kto może skorzystać z tej oferty. Czy ktoś użyje tego w kontaktach z kontrahentami - raczej nie bo ma się ich raczej więcej niż jednego. Czy skorzystają z tego rodziny - raczej nie ponieważ różne stawki do sieci i do innych sieci spowodowały, że rodziny od dawna raczej korzystają z jednej sieci w ramach sieci rodzinnej czy też wybrane numery (wiem z autopsji). Zostaje zatem klasyczna sytuacja "Pani poznała Pana". Jeżeli ktoś zwiąże się na dłużej to i tak przenosi się razem z partnerem/ką do wybranej sieci (ponownie odwołuję się do osobistego doświadczenia). Jeżeli ktoś lubi krótkotrwałe związki, to trwać on będzie zdecydowanie krócej niż 1 rok więc przy następnym związku i tak nie skorzysta ;)

        Dla mnie osobiście przykre jest że ORANGE nie jest już innowatorem - zwłaszcza w prepaid. Dla mnie ofertę prepaid ORANGE dyskwalifikuje brak ofert pakietów internetowych z lejkiem oraz konieczność uruchamiania pakietów (zwłaszcza tak krótkich jak w ORANGE). Ideałem jest tu dla mnie PLUS i jego odnawiające się pakiety.

        Pozdrawiam Rzecznika i mam nadzieję że odpowiedź zważywszy na dzień i godzinę (piątek po 18) nie była wysyłana z pracy. No dobra będę złośliwy pewnie Rzecznik jest w pracy i razem z działem marketingu gorączkowo zastanawia się jak odpowiedzieć na nową ofertę PLAY ;-)
  • Marcin (79.186..**)
    2013-01-18 18:48:45
    Czy ta promocja będzie działała w Zetafonie w taryfie Orange Pop?
    • Wojtek Jabczyński (212.160..**)
      2013-01-18 18:53:34
      Tak, będzie działać. Pozdrawiam
      • Jan (195.66..**)
        2013-01-18 19:04:03
        Panie Wojtku SZACUN. Mam inną sieć, ale kłaniam się w pas za DOŻYWOTNIĄ USŁUGĘ:) A włączyć można nawet za rok pierwszy numer ??
        • Wojtek Jabczyński (84.10..**)
          2013-01-19 16:21:53
          Czy możesz doprecyzować, o co konkretnie pytasz? Pozdrawiam
          • Jan (195.66..**)
            2013-01-19 19:54:34
            Przepraszam moja pisownia. Chodzi mi o to, że jak przeniosę numer za rok do Orange, to czy dalej będzie możliwość włączenia usługi?
            • Wojtek Jabczyński (84.10..**)
              2013-01-19 20:35:45
              Tego zagwarantować nie mogę, ale jak przeniesiesz teraz to na pewno :-) Pozdrawiam
  • Prezesek (31.63..**)
    2013-01-18 18:58:12
    Chociaż nie korzystam z oferty na kartę to mogę stwierdzić, że promocja całkiem fajna. Właśnie Wojtku.. muszę Was pochwalić ponownie! Ostatnio bez meczenia Ciebie smsami z prośbą o pomoc.. rozpatrzono moją reklamacje w DWA dni! ;-) Dodatkowo dostałem jakiś rabat i oczywiście korektę faktury za brak usług przez parę dni. ;) Chociaż sytuacja była dla mnie bardzo denerwująca, rabacik wynagrodził mi moje cierpienia z powodu braku Internetu, heheh. PS Pozdrowienia dla Całej Ekipy ze Zlotów Blogerów ;) Wojtku pozdrowienia również dla Ciebie oraz Kasi.B, Ryśka i Luccy.M! / Adam.S
  • Fan Orange (79.185..**)
    2013-01-18 19:13:37
    Panie Wojtku mam do pana takie pytanie, co z odświeżeniem oferty pre paid w Orange? Zapowiadał pan to rok temu, jak to pan skomentuje?
    • Wojtek Jabczyński (84.10..**)
      2013-01-19 16:25:24
      Na to czy oferta zmienia się i jak, decyduje bardzo wiele czynników rynkowych, głównie marketingowych. Przykładem może być sytuacja z no limit w prepaid. Dlatego czasami, plany są weryfikowane. Pozdrawiam
      • Fan Orange (95.49..**)
        2013-01-20 11:29:56
        @Wojtek Jabczyński (84.10..**) .
        "Na to czy oferta zmienia się i jak, decyduje bardzo wiele czynników rynkowych, głównie marketingowych. Przykładem może być sytuacja z no limit w prepaid. Dlatego czasami, plany są weryfikowane. Pozdrawiam"
        ========================
        Rozumiem, ale chodzi mi o zmianę całej struktury Orangektóra miała nastąpić. Miały wejść nowe pakiety i te maleńkie np. Mini pakiet SMS miały zniknąć
  • Jan (213.238..**)
    2013-01-18 19:28:27
    Ej, marudy (i płatne trolle Play z socializera i podobnych), nie narzekać. Oferta bardzo dobra, co prawda wszystkiego dowiemy się z regulaminów, ale jak na razie prezentuje się znacznie lepiej niż "orginał" w Plusie. Jeżeli komuś nie przeszkadza brak rocznej wazności konta to powinien być więcej niż zadowolony. Ja już poinformowałem o niej dwie osoby, które wyrzucą odpowiednio karty z Heyah i Play, bo miały je do kontaktu z wybraną osobą w tych sieciach (odpowiednio 9 i 10 zł za 30 dni rozmów bez limitu). Teraz to im zapewni Orange, bo i tak tutaj mają główny numer.
    • Jamessz (185.5..**)
      2013-01-18 19:52:46
      Jednak jest "malutka" różnica, ze twoi wyrzucacze kart za ta opłatę mieli nielimitowane rozmowy ze wszystkimi w sieci (a w heyah po doladowaniu za 30zl za free) a w Orange taka usługa niestety nawet nie istnieje, a połączenie z jednym numerem i to bez gratisowych SMSow jest średnim rozwiązaniem. Nie ukrywajmy ze można to samo osiągnąć "wspólna orbitę" za 6zl na miesiąc czyli za 72zl/rok a zostawić sobie roczna ważność konta
  • artur (46.113..**)
    2013-01-18 19:35:14
    Długo mnie tu nie było, niewiele się polepszyło ale miło że Pan Wojtek częściej niż zwykle w ostatnim czasie komentuje nasze posty i stara się odpowiadać na trudne pytania. Nie jest idealnie w mojej sieci, ale przynajmniej ostatnimi czasy tam milej jak można się wyżalić Panu rzecznikowi :) I zobaczyć że nas czyta :)
    • Wojtek Jabczyński (84.10..**)
      2013-01-19 16:27:15
      Zawsze czytam, chociaż nie na wszystkie pytania mogę odpowiedzieć. Dzięki za miłe słowa. Pozdrawiam
  • Pan Pikuś (81.210..**)
    2013-01-18 19:35:43
    Mam przeczucie graniczące z pewnością,że wykluczy się z Ty i 3 w Popie oraz z Wybranymi Numerami w ONE
    • Wojtek Jabczyński (84.10..**)
      2013-01-19 16:43:05
      Dobrze, że nie dałeś za to swojej głowy Panie Pikuś ;-) Usługa nie wyklucza się z innymi, prócz "Roku ważności konta". Pozdrawiam
      • Pan Pikuś (89.73..**)
        2013-01-19 19:54:39
        Oj nie,nie.Głowy to nie :) Miłe zaskoczenie.Dzięki za info.
  • zainteresowany (5.185..**)
    2013-01-18 19:59:19
    Pora na moje pytanie bo na to chyba nikt nie wpadł jeszcze dziś: czy po aktywacji darmowego numeru będzie można zrezygnować z tej usługi, a następnie powrócić do promocji rocznej ważności konta?
    • MiMnok (89.206..**)
      2013-01-18 20:32:44
      do zainteresowany: mylisz się, już ktoś o to pytał -spójrz na post z godz. 18.23.
      Skoro Pan Rzecznik nie odpowiada, mam przekonanie graniczące z pewnością, że nie będzie możliwości powrotu do rocznej ważności. Inaczej szanowny W.J. na pewno pochwaliłby się tym ;)
      • zainteresowany (31.60..**)
        2013-01-18 22:45:50
        No rzeczywiście było już to pytanie niedawno. I rzeczywiście brak odpowiedzi na nie. No cóż, trzeba zaczekać na oficjalną informację, ale podejrzewam że niestety masz rację i nie będzie powrotu do rocznej ważności konta na danym numerze. Ah te smaczki w ofercie. Krzyczymy głośno i bijemy wielką pianę jak to za darmo i fajnie, następnie trochę piany opada i okazuje się, że nie za darmo bo utrzymanie tego "darmowego" myku kosztuje minimum 200zł rocznie, no a jak już cała piana opadnie to ukazuje się tzw. goła d. a konkretnie to, że na danym numerze już zawsze będziemy musieli ładować min. 50zł co 3 miesiące.

        Generalnie złe to nie jest i lepiej taki ruch niż żaden. Ale suma haczyków sprawia, że nie skorzystam. Takie moje prawo.
      • Radosław Kwiecień (87.101..**)
        2013-01-18 23:53:30
        A na pewno przeczytał po poprawił literówkę w notce ;-)
        • Wojtek Jabczyński (84.10..**)
          2013-01-19 16:31:04
          Potwierdzam, że nie ma powrotu do promocji "Rok ważności konta". Pozdrawiam
  • potter28 (193.164..**)
    2013-01-18 20:07:06
    Wojtku a doczekamy się darmowych esów w sieci orange jak jest w heyah ? :)
    • PRC (176.241..**)
      2013-01-18 21:00:49
      W sieci mam (są w Orange) za 1 grosz (NOG#100+, lub pakiety), więc akurat średnio interesujące darmowe w sieci...

      Chętniej bym widział tańsze "poza sieć", bo w tej chwili to 18gr (jak dobrze pamiętam) za jeden, czyli 10 SMS'ów poza sieć to prawie 2zł (1,8zł, czyli 180 w ramach Orange)


      Ps. A,że nowa promocja bez SMS'ów, to jak ktoś wyżej już napisał: lepiej zachować roczną ważność konta i aktywować Wspólną Orbitę (oby tylko nie był to "pocałunek śmierci" dla tej usługi)
      • potter28 (193.164..**)
        2013-01-18 23:00:18
        1 grosz... pisz miesięcznie ok 2000 sms i oblicz sobie swój 1 gr :)
        • PRC (176.241..**)
          2013-01-19 14:19:16
          Więc "obliczam": 2000 SMS do Orange po 1gr to 20zł... (i to bez kalkulatora ;-))

          To sobie policz, że "te Twoje" 20zł starcza na ~111 SMS'ów do wszystkich sieci...
          A chyba większym problemem "dla mas" jest drogi SMS poza sieć, niż 20zł za 2000 SMS'ów w Orange...

          I by było jasne: za darmowe w sieci się nie obrażę, ale wolę (a w Orange zazwyczaj jest "coś za coś") tańsze "poza"
          • azlive (31.60..**)
            2013-01-19 15:31:52
            W Orange One jest pakiet za 10 zł 1000 SMS do wszystkich sieci ważny 14 dni. Można więc i tanio pisać poza sieć.
            • PRC (176.241..**)
              2013-01-19 16:40:39
              Dla tych co wysyłają 2000 miesięcznie... Mi starcza ok 400-600, z tego poza sieć z 20-50, a i One to specyficzna taryfa... Dzięki, jeszcze chwile w NOG (muszę dopiąć "całą paczkę" do migracji ;-))
              • PRC (176.241..**)
                2013-01-19 18:08:08
                A nawet mniej, bo gdzie mogłem to na Talku idzie... Zwłaszcza poza sieć - nie chcą zarabiać mniej, to niech nie zarabiają nic... Pakiet internetowy i tak muszę mieć...
    • Wojtek Jabczyński (84.10..**)
      2013-01-19 16:32:43
      Cześć Potter28, jak będą na pewno o tym napisze. na razie nie moge nic powiedzieć o naszych planach. Pozdrawiam
  • Kamil Malinowski (81.210..**)
    2013-01-18 20:17:40
    jaka mam pewność że za dwa miesiące nie wyłączycie tej usługę jak pakiet sms czy no limit nie dam się nabrać na te wasze tanie gierki dno i wodorosty
  • pablo_ck (31.63..**)
    2013-01-18 20:20:32
    Dla mnie oferta dobra. Co prawda gdybym mógł to troszkę bym ją zmodyfikował ;p Dał bym do wybranego numery dodatkowo za free smsy, oraz nie zabierał bym "rocznej ważności konta". Promocję zaoferował bym tak że po doładowaniu kwotą 50 zł i powyżej dostajemy wybrany numer z dowolnej sieci na 6 msc :)
    • serti (95.108..**)
      2013-01-18 21:38:15
      Pablo, po Twojej "troszkę modyfikacji" to jest zupełnie INNA oferta ;-)
    • serti (95.108..**)
      2013-01-19 00:16:05
      Pablo, po Twojej "troszkę modyfikacji" to jest zupełnie INNA oferta ;-)
  • Jamessz (185.5..**)
    2013-01-18 20:30:03
    Wow Wojtku osobiście promujesz swojego bloga na telepolis.pl Szacun !
    • pomaranczowy (83.11..**)
      2013-01-18 22:17:48
      # papa-orange, sajonara :D e tam jakieś fioletowe promocje... ;) ja mam Orange'ową ofertę, które bije na głowę te Twoje koszulkowo-rozmiarowe oferty :)
  • Krzysiek87 (83.5..**)
    2013-01-18 20:39:10
    Bardzo fajna oferta.Ciekawi mnie,czy Orange odpowie na ruch Play?
  • Pan Pikuś (89.73..**)
    2013-01-18 21:12:40
    @pablo_ck (31.63..**) .
    "Dla mnie oferta dobra. Co prawda gdybym mógł to troszkę bym ją zmodyfikował ;p Dał bym do wybranego numery dodatkowo za free smsy, oraz nie zabierał bym "rocznej ważności konta". Promocję zaoferował bym tak że po doładowaniu kwotą 50 zł i powyżej dostajemy wybrany numer z dowolnej sieci na 6 msc :)"
    ========================

    Chyba po raz pierwszy odkąd Cię czytam na tym blogu,napisałeś coś rozsądnego.
    • pablo_ck (31.63..**)
      2013-01-19 20:09:22
      Zawsze staram się pisać obiektywnie :) Lubię Orange i będę je lubił :) Napisałem tylko swoją propozycję :) Pozdrawiam.
  • linux (80.239..**)
    2013-01-18 22:05:39
    orange posiada jestrze co drugą minute gratis w popie. w w nowym orange go dostaje sie aż 10 minut za 2 wygadane nawet do play waruniem jest doładowanie 100 zł. orange do rozmów jest świetne ale sms i internet to już niestety dramat :-)
  • JarKen (82.177..**)
    2013-01-18 22:20:54
    " aż 10 minut za 2 wygadane nawet do play "
    9 minut i nie jest do play
  • Gargamel (89.67..**)
    2013-01-18 22:59:56
    @linux W Nowym Orange GO w promocji Minuty za Minuty dostajesz 9 minut w zamian za wygadane 2 minuty po doładowaniu za 100 PLN. Minuty nie obowiązują na połączenia do PLAY. Tak więc mylisz się, ja korzystam z tej usługi i wiem, zresztą przeczytaj regulamin.
  • Gargamel (89.67..**)
    2013-01-18 23:00:05
    @linux W Nowym Orange GO w promocji Minuty za Minuty dostajesz 9 minut w zamian za wygadane 2 minuty po doładowaniu za 100 PLN. Minuty nie obowiązują na połączenia do PLAY. Tak więc mylisz się, ja korzystam z tej usługi i wiem, zresztą przeczytaj regulamin.
  • potter28 (193.164..**)
    2013-01-18 23:11:43
    A co w przypadku gdy zakładając nasz wybrany numer jest w Plusie i mamy z nim właczone no limit ale osoba z plusa przenosi się do Play czy T Mobile. to musimy na nowo aktywowac czy zmiana op nie wpływa na free numer?
    • Wojtek Jabczyński (84.10..**)
      2013-01-19 16:46:29
      Przeniesienie numeru do innej sieci nie ma wpływu na usługę. Pozdrawiam
  • Underek (79.186..**)
    2013-01-19 00:01:17
    Wojtku zgłoś proszę że orange.pl wywala Operę mobile. Wysłałem dwa maile w tej sprawie ale to było we wrześniu a błąd nadal występuje .
  • Gregorio (91.227..**)
    2013-01-19 00:53:29
    Myślałem, że nie zdążycie przed Playem, a jednak się myliłem ;-). Po tym, że konkurencja się nie spieszy, można wnioskować, że raczej Was nie przebiją :-/.
  • piotr215 (31.130..**)
    2013-01-19 05:18:23
    Panie rzeczniku a co z tymi co wzieli udział w promocji nielimitowane rozmowy i sms do wszystkich sieci dlaczego po zrezygnowaniu z tej promocji nie mozna przedłuzyc waznosci konta o rok
    • Wojtek Jabczyński (84.10..**)
      2013-01-19 16:54:54
      Promocja dalej obowiązuje. Wyślij bezpłatnego SMS-a o treści START pod numer 8002. Jeśli nie zadziała reklamuj i wyślij mi info na e-mail. Pozdrawiam
  • Suchy (217.212..**)
    2013-01-19 07:40:36
    A można też na numer dostępowy do połączenia z internetem przez isdn?
    • Wojtek Jabczyński (84.10..**)
      2013-01-19 16:57:36
      Ufff, zapytam mądrzejszych ode mnie w poniedziałek i postaram Ci się odpowiedzieć. Pozdrawiam
      • Wojtek Jabczyński (212.160..**)
        2013-01-21 10:05:13
        Sprawdziłem i nie można. Pozdrawiam
  • MAURYCY (83.17..**)
    2013-01-19 07:43:40
    Ja jeszcze chciałbym uszczegółowić kwestię ważności konta. Zakładam że dziś doładowuję konto zdrapką za 200 zł i w zamian przedłużacie mi konto wychodzące do 10 mscy. W poniedziałek wyłączam 'Rok ważności konta" i aktywuję ten darmowy numer i co, zabieracie mi 9 mscy ważności, mimo że parę dni wcześniej doładowałem za 2 stówki?
    • QWERTY (178.43..**)
      2013-01-19 10:36:32
      Twoje rozumowanie jest POPRAWNE.
  • RobertS (80.239..**)
    2013-01-19 09:01:46
    pablo pierwszy chyba raz udzielil odpowiedzi bez wazeliny, mydla i wychwalania Orange.... Brawo za zsuwajce sie klapki z oczu !!!
    • pablo_ck (31.63..**)
      2013-01-19 20:18:08
      RobertS czy ja wiem czy aż tak negatywnie oceniłem Orange :) Napisałem że promocja dobra :) Napisałem tylko swoją propozycję. Ale jeśli mam być szczery to uwazam że ów promocja jest dużo lepsza od konkurencji :) Szkoda tylko rocznej ważności konta. Być może skorzystam z tej promocji bo wydaje mi się ciekawa. Ja bym może jeszcze rozgraniczył tą promocję, że w przypadku gdy wybierzemy numer z sieci Orange to nie tracimy "bonusa" jakim jest roczna ważność konta :) Pozdrawiam.
  • Grzegorz (80.239..**)
    2013-01-19 09:11:13
    dajcie taki system że będzie pokazywał nadajniki swoje na mapie u was i będzie pokazywał wam swój stan techniczny.
  • rino (31.63..**)
    2013-01-19 09:19:46
    Ja mam inne pytanie czy ceny połączeń do pley będą teraz w nowe orange zrownane z innymi operotorami? Pozdrawiam
    • Wojtek Jabczyński (84.10..**)
      2013-01-19 17:00:43
      Z czasem z pewnością, tak. Kiedy konkretnie nie potrafię jeszcze odpowiedzieć. Pozdrawiam
  • tomekjot (87.207..**)
    2013-01-19 09:24:25
    piotr215

    Wydaje mi się, że jak operator zakończył promocję to i wszystkie inne postanowienia regulaminu przestały obowiązywać. Powinni to zmienić inaczej posypią się skargi do UOKiK
  • Misiek (80.239..**)
    2013-01-19 09:28:22
    A ja mam pytanie, a nawet prośbę. Czy nie moglibyście dać Bezpiecznego Internetu do ofert na kartę? Dojdzie do tego że Wasze rozwiązanie prędzej wprowadzi konkurencja niż Wy i znowu będzie narzekanie że Orange tylko kopiuje. Dla Was to żadna strata a dla nas ogromna wygoda. Przemyślcie to. W malejącą stawkę za neta już nie wierzę ale Bezpieczny Internet jest przecież realny.
    • Wojtek Jabczyński (84.10..**)
      2013-01-19 17:08:44
      Bezpieczny Internet w Telefonie to rzeczywiście prosta i dobra usługa. Po piątku, wiemy również, że jest kopiowalna przez konkurencję :-) Czy włączymy ją w prepaidzie, nie wiem bo inny rodzaj oferty. Nie ma takiej obawy przed tzw. billshock, jak w abonamencie. Pozdrawiam
  • Calm7 do Maurycy (80.239..**)
    2013-01-19 10:12:07
    Nie, nie stracisz tych miesięcy. Cofanie obowiązuje przy włączonej rocznej ważności. Wyłączając ją, przechodzisz na tryb kart zdrapek. PS. Swoją drogą nie ładuj za 200zł, tylko za 100zł :)
    • MAURYCY (83.17..**)
      2013-01-19 10:51:28
      Kiedyś korzystałem z rocznej ważności konta (jeszcze jak było promocyjne wydłużenie na 2 lata). Teraz jak po doładowaniu za 200 zł mam podane, że środki główne ważne przez 316 dni i promocyjne przez 286 dni, to nie wiem czy zostanie to zredukowane do 1 miesiąca po włączeniu darmowego numeru? Bo jak tak to ja dziękuję za takie coś.
      A czemu nie ładować za 200? Przecież jak doładowanie się dobrze rozegra to za doładowania 200 zł + 25 zł ma się na koncie głównym blisko 300 zł oraz na promocyjnym blisko 100 zł, do tego dostaje się 320 darmowych minut do wszystkich sieci na miesiąc, uzupełnia skarbonkę o grubą kasę, otrzymuje się częściowy zwrot za włączone pakiety itp. ;) Wolę doładować raz za 225 zł i mieć z tego dużo korzyści, jednocześnie starcza mi to spokojnie na pół roku nie oszczędzając na rozmowach, smsach, necie itp, zamiast bawić się w małe doładowania np. co chwilę po 25 zł. I nie trzeba się martwić że się ważność konta niespodziewanie skończy. Wytłumacz mi czym przeważa doładowanie za stówkę nad tym za 2 stówki?
  • PAWEŁ (188.47..**)
    2013-01-19 10:29:56
    Może i darmowy ale nie dla fiskusa który może ten darmowy numer opodatkować. Jak w tym przypadku chce zrobić.

    http://wyborcza.pl/1,75248,13200972,Fiskus_chce_pieniedzy_od_premii_za_zakupy.html
    • PRC (176.241..**)
      2013-01-19 14:23:27
      Na szczęście już nie jedna "finansowo-podatkowa" głowa wypowiedziała się, że to "sianie zamętu" i nie ma co się obawiać :-)
  • tpt (178.36..**)
    2013-01-19 11:33:27
    Panie rzeczniku, proszę powiedzieć mi jak wygląda sprawa ważności konta, jesli przenosiłem nr do waszej sieci, i od razu miałem 365 dni bez włączania "konto ważne rok. Zostanie mi te 90 dni które mam obecnie, czy skrócicie do 30 ?
    • Wojtek Jabczyński (84.10..**)
      2013-01-19 17:14:52
      Nie potrafię teraz odpowiedzieć. Upewnię się w poniedziałek i wrócę z informacją. Pozdrawiam
      • Wojtek Jabczyński (212.160..**)
        2013-01-21 10:04:15
        Sprawdziłem. Po aktywacji "Wybranego numeru" ważność skróci się do 30 dni. Pozdrawiam
  • Calm7 (80.239..**)
    2013-01-19 12:08:23
    Maurycy, a chociaż tymi minutami: nie na miesiąc, a na 55dni. Poza tym konto ważne 9 miesięcy, kasa niby taka sama 220zł.. Ale nie ma aż tak straasznej różnicy :-) No, plus 30% za staż.
    • MAURYCY (83.17..**)
      2013-01-19 12:17:33
      W jakiej ofercie 55 dni? Ja mam POP i z moich obliczeń doładowanie za 225 najbardziej mi się opłaca i jest najwygodniejsze ;)
  • Calm7 (217.212..**)
    2013-01-19 12:41:05
    Maurycy, jak Ci wygodnie, przeca siem ni upiram ;-) PS. Chodzi mi o Go, 3nr na 60dni, +120', po 25 dniach + kolejne 120', + 30% itd.. itd..
  • jurak (89.73..**)
    2013-01-19 15:46:15
    Darmowa zmiana numeru raz w roku. A kolejna zmiana będzie możliwa ?
    • Wojtek Jabczyński (84.10..**)
      2013-01-19 17:19:46
      W roku jest jedna darmowa zmiana numeru, a kolejne nie są możliwe. Pozdrawiam
  • M (95.49..**)
    2013-01-19 16:49:17
    Ja dalej proponuje coś zrobić z pakietami internetowymi, tak byśmy nie musieli pamiętać o comiesięcznej aktywacji, jak i sprawdzać ilości danych jakie pozostały w pakiecie. Myślę, że zautomatyzowanie tej usługi w połączeniu z atrakcyjną ofertą dla prepaida było by zbawienne dla użytkowników.
  • Misiek (178.183..**)
    2013-01-19 17:28:23
    Panie Wojtku, oczywiście że warto dać Bezpieczny Internet w ofercie na kartę. Owszem, nie ma tu takiego billshocku ale można wyzerować swoje konto i być odciętym od rozmów. Poza tym klienci ładujący większe kwoty byliby spokojniejsi. Ewentualnie może dajcie pakiety kwartalne lub półroczne na internet. Naprawdę jest z tym problem kiedy stawki za neta są tak wysokie. Nie chodzi o to że musi być taniej, ale o to by było bezpieczniej. Myślę że na pakiety kilkumiesięczne chętni by się znaleźli, a dla Was to też korzyść by była. Jak można ułatwić życie klientom to warto to zrobić, skoro Was to nic nie kosztuje.
  • potter28 (193.164..**)
    2013-01-19 18:16:06
    A ja mam pomysł na prostą ofertą pre paid Orange :)
    Stawka za minute: 19gr ;)
    Sms do innej sieci -9 gr ;)
    Minuta w Orange- 15 gr ;)
    Sms w orange- DARMOWE
    (powyzej standard bez pakietow/uslug)
    Skasowanie wszelkich bonusow /uslug na 5 dni./ 14 dni ;D
    Pakiety:
    Sms - 1000 sms do wszystkich sieci za 6 zł / 30 dni (sms do orange nie pobiera z pakietu)
    Min- 100 minut do wszystkich sieci za 6 zł/30dni
    Internet- 9zł>100 mb z lejkiem
    5zł- 50 mb z lejkiem
    12zł-500 mb z lejkiem
    16zł- 1gb z lejkiem
    9zł- darmowe rozmowy w orange
    Bonusy:
    5% - skarbonka :D
    Doladowanie 25zł/ darmowe rozmowy w orange/ miesiac
    Doladowanie 100zł/darmowe rozmowy i sms do wszystkich sieci na miesiac
    Oczywiscie kazdy pakiet jest cykliczny wiec nie musimy sai go aktywowac , są srodki na koncie sam sie przedluza

    To moja propozyjca ;) Kto jest za? :D
    • azlive (31.60..**)
      2013-01-20 08:45:50
      Oferta za dobra bo zbyt prosta. Chodzi o to by dać dobrą ofertę ale by trzeba się nagimnastykować. Nie wszystkim się tak chce więc nie każdy skorzysta z jej możliwości.
    • Matti (212.160..**)
      2013-01-21 12:30:11
      Potter Optymista :P
  • Jacek (84.10..**)
    2013-01-19 21:01:57
    @potter28 POpatrz na ten skrót http://tnij.org/t6jv

    I więcej nie pisz szkoda Twojego czasu :)
  • sfrustowany (95.160..**)
    2013-01-19 22:52:30
    @potter28
    Takie rzeczy tylko w Play na Kartę. NIGDY nie będą dosępne w Orange. Play już planuje wprowadzenie stawki 19 gr/min do wszystkich sieci (max w wakacje ma wejść).
  • Antoni Wiesław Marian Zachodni (84.39..**)
    2013-01-19 23:13:58
    @Wojtek Jabczyński (212.160..**) .
    "Absolutny no limit na rozmowy :-)"
    ========================

    Ciekawe jakie * będą w regulaminie, jak Pan tak to zachwala.. Bo co? Mam WAM wierzyć że idę do kiosku po starter za 5zł, ładuje za 5zł i mam 5 dni nawijania z jednym dowolnym numerem do woli? Przecie to ORANGE - gdzie jest * czy haczyk?
  • on ck (79.185..**)
    2013-01-20 08:30:27
    @potter28 (193.164..**) .
    "A ja mam pomysł na prostą ofertą pre paid Orange :)
    Stawka za minute: 19gr ;)
    Sms do innej sieci -9 gr ;)
    Minuta w Orange- 15 gr ;)
    Sms w orange- DARMOWE
    (powyzej standard bez pakietow/uslug)
    Skasowanie wszelkich bonusow /uslug na 5 dni./ 14 dni ;D
    Pakiety:
    Sms - 1000 sms do wszystkich sieci za 6 zł / 30 dni (sms do orange nie pobiera z pakietu)
    Min- 100 minut do wszystkich sieci za 6 zł/30dni
    Internet- 9zł>100 mb z lejkiem
    5zł- 50 mb z lejkiem
    12zł-500 mb z lejkiem
    16zł- 1gb z lejkiem
    9zł- darmowe rozmowy w orange
    Bonusy:
    5% - skarbonka :D
    Doladowanie 25zł/ darmowe rozmowy w orange/ miesiac
    Doladowanie 100zł/darmowe rozmowy i sms do wszystkich sieci na miesiac
    Oczywiscie kazdy pakiet jest cykliczny wiec nie musimy sai go aktywowac , są srodki na koncie sam sie przedluza
    To moja propozyjca ;) Kto jest za? :D"
    ========================

    Jestem za.
    Albo niech Orange zaoferuję taryfy takie jak Play - jednak lepsze od Play. W Taryfie S niech będą wliczone smsy do wszystkich sieci.
  • potter28 (193.164..**)
    2013-01-20 08:58:27
    Wiem moja oferta jest prosta i dobra a chyba KLIENTOM i taką ofertę własnie chodzi, szanowni marketingowcy weźcie to pod uwagę ;) p.s nowa oferta by się mogła nazywać Potterowe Orange na kartę ;D hiohih ;D
  • PAWEŁ (79.162..**)
    2013-01-20 09:15:29
    To przynajmniej wprowadźci nocne stawki do wszystkich sieci od 20:00 do 08:00 po 5gr min. i 1gr smsy.
  • szczypior (188.47..**)
    2013-01-20 09:33:31
    Orange ekspert albo Wojtek, czy jesli mialem umowe do wczoraj to nie powinienem juz dzisiaj przejsc na karte skoro taka dyspozycje zlozylem? ktos na blogu pisal ze tak powinno byc, ale chcialem uzyskac informacje z pewnego zrodla
  • marsjanin (79.185..**)
    2013-01-20 12:10:38
    Czy będzie odpowiedź Orange na nowe taryfy Play - Formuły? Czy się pomarańczowych potrafi zaoferować lepsze warunki w opcji bez telefonu niż Play?
  • potter28 (193.164..**)
    2013-01-20 12:19:22
    sd ! wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)
  • Waldi (85.158..**)
    2013-01-20 12:37:00
    Ponowie pytanie.... czy Oferta Orange Free na karte znowu zostanie pominieta??

    Pzdr
    • potter28 (193.164..**)
      2013-01-20 13:06:33
      spróbuj aktywować to się dowiesZ :)
  • skowronek (83.9..**)
    2013-01-20 14:52:28
    Po co ta bajka, że nie trzeba ładować, żeby mieć darmowy numer, skoro trzeba ładować, żeby można było w ogóle dzwonić. A WIĘC JAK MOŻNA MIEĆ BEZ ŁADOWANIA DARMOWY NUMER Z ZABLOKOWANYM KONTEM? Wojtku, ładnie brzmi to co mówisz, ale to zwykłe KŁAMSTWO.
    • potter28 (193.164..**)
      2013-01-20 15:15:50
      no bo NUMER MASZ DARMOWY a chyba normalne że czegoś wymagają, nie płacisz za NUMER tylko z inne usługi...
    • Underek (91.220..**)
      2013-01-20 15:36:21
      Może usługa działa nawet jak masz zablokowane konto. Co ma sens przy nabijaniu kart SIM przez każdego operatora.
    • PRC (176.241..**)
      2013-01-20 17:32:18
      Sama suche fakty, bo chyba tego tu zabrakło:

      Plus:

      1. Doładowanie za 50zł daje ROK rozmów, o ile będą ważne wychodzące (czyli i tak ładować trzeba)
      2. By skorzystać z promocji trzeba wyłączyć "konto ważne rok"
      3. Rezygnując z usługi można wrócić do "konto ważne rok", tak chyba wynika z:

      "Abonent, który aktywował Usługę, w okresie ważności Usługi nie ma możliwości
      skorzystania z Promocji „Rok Ważności Konta”"

      Orange:
      1. Można aktywować usługę bez doładowania, ale ŁADOWAĆ I TAK TRZEBA bo czas (wg. zdrapki) tyka, a/i TEŻ trzeba będzie mieć ważne konto na wychodzące...
      2. RÓWNIEŻ by aktywować usługę trzeba pozbyć się rocznej ważności konta...
      3. Patrząc na "No Limit" i "brak komentarza Rzecznika w tej sprawie" w tym przypadku nawet po zakończeniu korzystania z usługi (lub szybkim jej końcu - patrz: No Limit, 600 SMS do wszystkich) CHYBA(?) NIE BĘDZIE POWROTU do "konto ważne rok"

      Faktycznie widzę różnicę (punkt 3.), ale nie nazwał bym jej na miejscu Orange "zaletą/korzyścią/przewagą"

      Ps. Porażka, by skorzystać z "Pogadajcie Sobie" muszę iść "do kiosku" kupić zdrapkę, i numer wysłać SMS'em... Nie mogę kupić choćby przez Orange.pl... Ech...
  • potter28 (193.164..**)
    2013-01-20 15:21:34
    A wlaśnie Wojtku co prezentami za konkursy w święta, wygralem zegarek i jak do tej pory nic ;3 adres wysłałem do Marka i nic nie wiadomo ;3 wiem nie ten wpis ale tu aktualnie najwięcej osób jest i tu się pytam :)
    • Radosław Kwiecień (83.230..**)
      2013-01-21 07:54:07
      o a myślałem, że tylko moja przesyłka się opóźnia
  • wersatis (89.76..**)
    2013-01-20 17:12:29
    Czy wyżej wymieniona promocja koliduje z:
    ->pakiet 600 smsów do Orange
    -> 1000 min. do Orange
    -> 50 Min do wszystkich. Pakiet Wygadany.

    Z góry dziękuje za informacje
    • Underek (91.220..**)
      2013-01-20 17:30:12
      Zgodnie z tym co wcześniej pisał Wojtek wyklucza się tylko z promocją „Rok ważności konta”.
  • PRC (176.241..**)
    2013-01-20 19:09:19
    A teraz dla odmiany trochę światełka na najnowszą ofertę Play: http://media2.pl/telekomunikacja/99778-Kontrowersje-wokol-nowych-taryf-Play.-Skad-roznice-w-cenach-abonamentu.html
  • Misiek (83.5..**)
    2013-01-20 19:11:37
    Włączamy bezpłatny numer --> tracimy bezpowrotnie roczną ważność konta! Ale cyz na pewno?....
    A co z takim schematem?
    Włączamy bezpłatny numer -> tracimy bezpowrotnie roczną ważność konta -> numer bezpłatny nam się znudził -> przenosimy numer do konkurencji -. po aktywacji wracamy do Orange -> mamy dziewiczy numer na którym możemy sobie aktywować co chcemy... ten sam schemat może nam posłużyć do zmiany w dowolnym czasie bezpłatnego numeru na inny. No i przez te wasze utrudnienia będzie trzeba tak kombinować, karty sim będą zmieniały się jak w kalejdoskopie a po co to wszystko skoro można było by tak po ludzku i bez utrudnień - rezygnuję z bezpłatnego numeru to mogę sobie wrócić do rocznej ważności konta a nie robić takie piruety...
    Czy w moim rozumowaniu jest jakiś błąd Wojtku?
    • Pan Pikuś (89.73..**)
      2013-01-20 23:11:18
      Ktoś tu już chyba kiedyś napisał,dostajesz bana na numer.I takie zagrywki chyba nie przejdą.No ale próbuj,próbuj. :)
    • Wojtek Jabczyński (212.160..**)
      2013-01-21 10:02:21
      Misiek ćwiczenie ciekawe, ale numer się nie zmieni, więc nawet jak go przeniesiesz do konkurencji, a potem wrócisz to nie będziesz mógł aktywować rocznej ważności konta. Zmiana numeru też się nie uda. Taka informację otrzymałem od naszego marketingu. Pozdrawiam
  • Calm7 (217.212..**)
    2013-01-20 19:33:57
    Szczypior. Zawsze jest to luźny termin, waha się nawet do 5 dni. Przeważnie jest to dzień - dwa. W poniedziałek zapewne będziesz karciarzem :-) Witaj w Klubie!
  • Anastka (87.101..**)
    2013-01-20 20:44:26
    Promocja nawet i nie najgorsza, ale jak to się ostatnio mówi du... nie urywa. Dotyczy tylko rozmów bez sms'ów i znosi promocję "rok ważności konta" a to trochę słabo.
  • gizmomp (85.14..**)
    2013-01-21 07:56:12
    A ciekawe czy zmiana taryfy np z Pop na Orange Go wyłącza usługę darmowy numer? A jak nie to faktycznie przenosimy numer do innej sieci i cześć osób wroci do Orange a cześć zostanie w innej sieci. Faktycznie super sposób by zatrzymać klienta w sieci lub oddać go konkurencji. Orange jak zwykle pod górkę a nie tedy droga.
  • gizmomp (85.14..**)
    2013-01-21 08:38:35
    Misiek po czesci masz rację,przenosimy numer do innej sieci i kto chce to wroci z czystym numerem i wlaczy sobie roczna waznosc konta a czesc sie zdenerwuje i zostanie juz z numerem u konkurencji. A teraz druga sprawa czy zmiana taryfy z np POP na Orange Go nie likwiduje darmowego numeru ? Bo przeciez zmiana taryfy wylacza wszystkie bonusy uslugi itp , wiec trzeba zobaczyc te gwiazdki w regulaminie a bedzie ich sporo.
  • Koolo (83.31..**)
    2013-01-21 09:01:11
    Panie Wojtku dlaczego nie dacie możliwości rejestracji numeru prepaidowego online lub w jakiś dostępny sposób ?
    Cyrki jakie się dzieją w waszych salonach "niefirmowych" to ręce opadają ?
  • hans (178.36..**)
    2013-01-21 09:04:00
    NIE DZIAŁA :) -obecanki cacanki...
  • Calm7 (217.212..**)
    2013-01-21 09:16:36
    Gizmomp. A pomyślałeś choć trochę? Poczytałeś dostępność tej usługi? Nie wpadłeś na żadne odpowiedzi? Jeju! Jak trudno ruszyć głową... Chyba masz wyraźnie napisane: GO POP ONE. Przełączenie między tymi ofertami nic nie zmienia.
    • pferd (83.15..**)
      2013-01-21 09:53:47
      Calm7 zanim kogoś obrazisz sam najpierw pomyśl, trudno ruszyć głową... :)
      jest tez ofnk w której tej usługi nie ma, wiec myśl gizmompa nadal aktualna....
  • Megi (94.78..**)
    2013-01-21 09:22:53
    czy doladowania, zeby miec numer darmowy, mozna dokonac aktywujac przy okazji "pogadajmy sobie" ?
  • rikO (91.94..**)
    2013-01-21 10:12:29
    A gdzie ta oferta, juz PONIEDZIAŁEK ?
  • BuBa (80.239..**)
    2013-01-21 10:20:10
    Cisza, już po 10-tej i brak wzmianki....
  • POKUSER (80.239..**)
    2013-01-21 10:21:13
    A co w sytuacji gdy ktoś nie miał nigdy włączonej rocznej ważności konta i wybiera bezpłatny numer. Po rezygnacji też nie będzie mógł włączyć rocznej ważności? - przecież dopiero pierwszy raz. Pozdrawiam
  • BuBa (80.239..**)
    2013-01-21 10:22:47
    Jak to w Orange... Wielkie słowa, nadchdzi czas i cisza...
  • PAWEŁ (5.185..**)
    2013-01-21 10:31:19
    @PRC (176.241..**) .
    "Sama suche fakty, bo chyba tego tu zabrakło:
    Plus:
    1. Doładowanie za 50zł daje ROK rozmów, o ile będą ważne wychodzące (czyli i tak ładować trzeba)
    2. By skorzystać z promocji trzeba wyłączyć "konto ważne rok"
    3. Rezygnując z usługi można wrócić do "konto ważne rok", tak chyba wynika z:
    "Abonent, który aktywował Usługę, w okresie ważności Usługi nie ma możliwości
    skorzystania z Promocji „Rok Ważności Konta”"
    Orange:
    1. Można aktywować usługę bez doładowania, ale ŁADOWAĆ I TAK TRZEBA bo czas (wg. zdrapki) tyka, a/i TEŻ trzeba będzie mieć ważne konto na wychodzące...
    2. RÓWNIEŻ by aktywować usługę trzeba pozbyć się rocznej ważności konta...
    3. Patrząc na "No Limit" i "brak komentarza Rzecznika w tej sprawie" w tym przypadku nawet po zakończeniu korzystania z usługi (lub szybkim jej końcu - patrz: No Limit, 600 SMS do wszystkich) CHYBA(?) NIE BĘDZIE POWROTU do "konto ważne rok"
    Faktycznie widzę różnicę (punkt 3.), ale nie nazwał bym jej na miejscu Orange "zaletą/korzyścią/przewagą"
    Ps. Porażka, by skorzystać z "Pogadajcie Sobie" muszę iść "do kiosku" kupić zdrapkę, i numer wysłać SMS'em... Nie mogę kupić choćby przez Orange.pl... Ech..."
    ========================

    I to prawda co piszesz , bo niby bez ładowania ale i tak trzeba ładować , żeby można dzwonić .
    • Karol-Karlos22 (31.6..**)
      2013-01-21 11:10:18
      Zawsze można doładowywać konto SMSem na 80400 wpisując 14-cyfrowy kod zasilenia, wówczas następuje KUMULACJA WAŻNOŚCI KONTA przy włączonym Darmowym Numerze. Problemu nie widzę. Usługa ma być dla aktywnych Abonentów na kartę.
      • PRC (176.241..**)
        2013-01-21 16:03:41
        A gdzie jest to napisane, że ma być to dla "aktywnych abonentów na kartę"?

        I daleki jestem od stwierdzenia, że "aktywny" (heavy ;-)) to akurat taki co głównie dzwoni NA JEDEN numer...
      • PRC (176.241..**)
        2013-01-21 16:16:16
        A - i jeszcze jedno: akurat fakt kumulacji nic tu właściwie nie zmienia (pomijam, że trzeba biegać "do kiosku" po zdrapkę, bo kolejna usługa co o "elektronicznych" doładowaniach "nie słyszała") bo...

        Ja się odnosiłem (porównanie) do podnoszonych przez Rzecznika "różnic" w usługach (Plus - Orange), które tak na prawdę sprowadzają się głównie do "semantyki":

        Nie ma znaczenia, czy bezpłatne mam przez określony czas po doładowaniu jak w Plusie: rok po doładowaniu za minimum 50zł, bo i tak muszę wcześniej się doładować niż ten rok minie, bo muszę mieć wychodzące aktywne, a znika konto ważne rok...

        Czy nie muszę "ładować" by aktywować bezpłatny numer, ale i tak (też) muszę doładowywać, bo RÓWNIEŻ muszę mieć aktywne wychodzące, i RÓWNIEŻ znika konto ważne rok...


        Z tym, że teraz już wiemy, że jeszcze (znowu) "Przelew SMS" oberwał...
  • Wojtek Jabczyński (212.160..**)
    2013-01-21 10:43:48
    Witam. Wiem, że trochę się niecierpliwicie, dlatego informuję, że jeśli nie wydarzy się nic nadzwyczajnego to usługę odpalimy ok. południa. Pozdrawiam
  • hans (178.36..**)
    2013-01-21 11:09:31
    a gdzie regulaminy - włączycie usługę bez regulaminów???
    • Wojtek Jabczyński (212.160..**)
      2013-01-21 11:21:16
      Regulamin podlinkuję, kiedy ok. południa wystartujemy z usługą. Pozdrawiam
  • Dawid (81.210..**)
    2013-01-21 11:32:49
    Rozumiem, ze numer może być z dowolnej sieci (tj. Play, cyfrowy polsat, virgin i wszelkie inne)?
  • aga (217.212..**)
    2013-01-21 11:37:11
    wiemy już że usługa ruszy w poniedziałek około południa teraz pozostaje jedynie do ustalenia miesiąc i rok startu
  • BuBa (217.212..**)
    2013-01-21 11:42:02
    Jeszcze chwila i... godzina "0" wybije :D
  • hans (178.36..**)
    2013-01-21 11:46:03
    a gdzie regulaminy - włączycie usługę bez regulaminów???
  • antonina (37.209..**)
    2013-01-21 11:49:34
    i gdzie regulamin?
  • emitelek (89.76..**)
    2013-01-21 11:58:38
    "oferty nie połączycie z promocją „Rok ważności konta” - a dlaczego nie mogę przedłużyć ważności konta, nie korzystając z "darmowego numeru bez ograniczeń"??? Wysyłam i dostaję komunikat: "Obecnie promocja jest niedostępna z powodu problemów technicznych, przepraszamy. Prosimy spróbować ponownie w późniejszym terminie." Pytam kiedy?
  • hans (178.36..**)
    2013-01-21 12:09:08
    @Dawid (81.210..**) .
    "Rozumiem, ze numer może być z dowolnej sieci (tj. Play, cyfrowy polsat, virgin i wszelkie inne)?"
    ========================
    poczekaj na"gwiazdki"
  • Matti (212.160..**)
    2013-01-21 12:09:41
    Wojtku, oby więcej takich informacji :)
  • hans (178.36..**)
    2013-01-21 12:13:52
    @Dawid (81.210..**) .
    "Rozumiem, ze numer może być z dowolnej sieci (tj. Play, cyfrowy polsat, virgin i wszelkie inne)?"
    ========================
    poczekaj na"gwiazdki"
  • antonina (37.209..**)
    2013-01-21 12:25:23
    Lampki na BTS chyba się już przepaliły i nie dostaniemy regulaminu... 12 to u nich 12:25... ała..
  • Wojtek Jabczyński (212.160..**)
    2013-01-21 12:37:20
    Jak tylko będziemy technicznie gotowi, od razu podam link. Pozdrawiam
  • kw (194.169..**)
    2013-01-21 13:19:20
    Panie Wojtku w dniu dzisiejszym nie można wybrać oferty Zetafon z zobowiązaniem 36 miesięcznym. Czym podyktowana jest taka zmiana?
    • Tomek (213.199..**)
      2013-01-21 13:26:45
      @kw
      Zmiana jest podyktowana wejsciem w zycie nowelizacją prawa telekomunikacyjnego, które zakłada max czas umowy na 24 m-ce
    • Kamil (85.221..**)
      2013-01-21 13:27:02
      Zmianą prawa. Umowy nie moga byc dluzsze niz 24 mies.
    • Karol-Karlos22 (31.6..**)
      2013-01-21 13:27:13
      Nowelizacja Prawa Telekomunikacyjnego
    • Underek (91.220..**)
      2013-01-21 13:27:15
      Zmianą prawa telekomunikacyjnego ;-) Pierwsza umowa max 24m.
    • pferd (83.15..**)
      2013-01-21 13:30:34
      W poniedziałek 21.01.2013 weszła w życie nowelizacja prawa telekomunikacyjnego.
      m.in.: umowy nie dłużej niż na dwa lata. Krócej niż na rok
    • PAWEŁ (5.185..**)
      2013-01-21 13:31:19
      Pewnie zmianami w prawie telekomunikacyjnym.
    • pferd (83.15..**)
      2013-01-21 13:36:26
      W poniedziałek 21.01.2013 weszła w życie nowelizacja prawa telekomunikacyjnego.
      m.in.: umowy nie dłużej niż na dwa lata. Krócej niż na rok
    • Orange Expert (212.160..**)
      2013-01-21 13:57:45
      @kw, związane jest to z wejściem w życie dnia dzisiejszego ustawy nowelizującej Prawo Telekomunikacyjne. Zmienione zostały długości umów lojalnościowych dla nowych aktywacji. Maksymalna długość umowy może wynosić 24 miesiące.
  • rikO (79.162..**)
    2013-01-21 13:22:28
    Dzis weszła w zycie nowelizacja prawa telekomunikacyjnego , czytaj na www.tvn24.pl , ciekawe .
  • Jan (195.66..**)
    2013-01-21 13:22:37
    Zmiana prawa max 24 miesiące.
  • Mateusz (83.6..**)
    2013-01-21 13:28:59
    Wszystko ładnie, pięknie, ale usługa została zadeklarowana dla innego numeru niż podałem w treści sms-a? Po czym kolejny raz wysyłam smsa z tym numerem i dostaje w odpowiedzi komunikat, ze numer mogę zmienić raz na rok. Paranoja. Jak już coś wprowadzacie to róbcie to bez błędów. Liczę, że pomożecie mi w rozwiązaniu tego problemu.
    • Michał (83.25..**)
      2013-01-21 13:43:17
      Mam ten sam problem
    • Waldek (213.158..**)
      2013-01-21 14:26:03
      Mam dokładnie tak samo, mam nadzieję, że jakoś zresetują tę usługę jak już im zacznie poprawnie działać.
      • Mateusz (83.6..**)
        2013-01-21 15:05:03
        Ustosunkuje się ktoś do tego problemu? Czy tak to zostawicie?
      • Mateusz (83.6..**)
        2013-01-21 15:13:44
        Ustosunkuje się ktoś do tego problemu? Czy tak to zostawicie?
    • Orange Ekspert (212.160..**)
      2013-01-21 18:28:09
      @Mateusz (83.6..**) .
      Wszystko ładnie, pięknie, ale usługa została zadeklarowana dla innego numeru niż podałem w treści sms-a? Po czym kolejny raz wysyłam smsa z tym numerem i dostaje w odpowiedzi komunikat, ze numer mogę zmienić raz na rok. Paranoja. Jak już coś wprowadzacie to róbcie to bez błędów. Liczę, że pomożecie mi w rozwiązaniu tego problemu.
      ------------------------------------------------------
      Prosimy Cię o kontakt, wyjaśnimy to dla Ciebie. Możesz się z nami skontaktować poprzez formularz Pomoc Orange (dostępny na profilu Orange Polska na portalu Facebook), telefonicznie (*100 lub 510100100) bądź poprzez formularz zgłoszeniowy, dostępny po zalogowaniu do konta Orange On-line w zakładce Kontakt z BOK.
  • Misiek (83.29..**)
    2013-01-21 13:32:25
    Super... cały Orange... trzeba mieć w sieci staż 33 dni żeby uruchomić usługę! Tylko Wy mogliście coś takiego wymyślić. Gratulacje!
  • mirekb (109.243..**)
    2013-01-21 13:40:18
    @kw-nowe PT gdzie umowa.pierwsza-nie moze byc dluzsza niz 24mies.przedluzenie zrobisz na 30/36 ale opewnie beda cos gmatwac na www.od dzis to wyjdzie w praniu jak nasza 4 sie spisze..orange narazie technicznie czeka ale moze to i lepiej.gdzieniegdzie ruch lawinowo wzrosnie ;-)w kierunku niektórych sieci
  • Hogi (83.29..**)
    2013-01-21 14:32:58
    Fragment regulaminu:
    ."""W ramach Promocji można wykonywać połączenia głosowe z numerami ze
    wszystkich sieci pod warunkiem, ze pod tymi numerami połączenie będzie
    bezpośrednio odbierał odbiorca komunikatu (osoba, z która Abonent korzystający z
    Promocji prowadzi rozmowę za pomocą połączenia głosowego). Niedozwolone jest
    natomiast wykonywanie przez Abonenta połączeń z wybranym numerem w
    przypadku, gdy połączenie poprzez ten numer będzie przekierowane dalej, czy to za
    pomocą innego połączenia głosowego, czy tez metoda przesyłania głosu w formie
    transmisji danych (Voice Over Internet Protocol)""""
    Konia z rzędem temu kto mi powie jak dzwoniąc pod jakiś numer mam odróżnić czy połączyłem się z tym numerem czy moje połączenie zostało przekierowane przez bóg wie jakie łącza!
  • stkaz (153.19..**)
    2013-01-21 14:42:52
    Usługa nie łączy się z PRZELEW SMS. Czy to oznacza,że po włączeniu usługi nie będzie można już komuś przelać tych paru złotych przelewem sms???
    • Orange Ekspert (212.160..**)
      2013-01-21 15:02:44
      stkaz (153.19..**) .
      Usługa nie łączy się z PRZELEW SMS. Czy to oznacza,że po włączeniu usługi nie będzie można już komuś przelać tych paru złotych przelewem sms???
      -----------------------------------------------------------------------------------------------------
      @ stkaz, dokładnie tak. Po włączeniu promocji nie będzie możliwości skorzystania z usługi Przelew SMS.
      • PRC (176.241..**)
        2013-01-21 16:05:10
        Po ostatnich "cichych/nocnych zmianach" to i tak raczej już niewielka zmiana... Ale należy "docenić" kolejny już pomysł na anihilację tej (Przelew SMS) usługi...
  • Robert.AB (37.225..**)
    2013-01-21 16:25:56
    Jak wygląda sprawa karty, która była doładowywana przez numer 80400 i konto ma ważność ponad dwa lata?
    • Antenka (93.154..**)
      2013-01-25 08:29:27
      @Robert.AB (37.225..**) .
      "Jak wygląda sprawa karty, która była doładowywana przez numer 80400 i konto ma ważność ponad dwa lata?"
      ========================
      Też miałam aktywne konto na 2 lata, po włączeniu promocji, ważność konta skróciła się o rok, więc nie do 0:)
    • Antenka (93.154..**)
      2013-01-25 09:35:37
      @Robert.AB (37.225..**) .
      "Jak wygląda sprawa karty, która była doładowywana przez numer 80400 i konto ma ważność ponad dwa lata?"
      ========================
      Też miałam aktywne konto na 2 lata, po włączeniu promocji, ważność konta skróciła się o rok, więc nie do 0:)
  • Calm7 (217.212..**)
    2013-01-21 16:34:14
    Pferd. Kurcze, czytałeś o co Gizmo pytał? Podał konkret: Pop do Go. * PS. Ja powiem tak: darmowy numer, to chyba pierwsza promocja, która zabiera Nam dwie inne promocje! Mniam! ;-D
    • PRC (176.241..**)
      2013-01-21 22:24:54
      I aż rodzi się pytanie, czy następna promocja będzie "zabierała" 3 inne (1+1=2, a więc +1), czy 4 (1*2=2, a więc *2) ;-)
    • pferd (83.15..**)
      2013-01-22 08:52:48
      Calm7 czepiał się nie będę, ale... Gizmo pytał: (...) czy zmiana taryfy z np POP na Orange Go nie (...) wiec nie konkretnie zmianę z pop na nowe go tylko na przykład...
      pozdrawiam
  • Jarek (83.4..**)
    2013-01-24 09:47:15
    Tak się skada , że w firmie mamy telefony z Playa, Orange i T-Mobile. Do T-Mobile w zasadzie brak zastrzeżeń po za cenami.
    Play ma najlepsze oferty, najniższe opłaty ale za to najgorszy zasięg (szczególnie widoczne w podróżach) i trzeba przełączać sie na inne sieci , jego plusem jest transmisja danych - internet najszybszy ze wszystkich operatorów ale pod warunkiem , że jesteśmy w zasiegu macierzystej sieci. Orange - powiem krótko takiej lipy to nie ma żaden znany mi operator, nie będe sie rozpisywał bo naprawdę to same minusy.
  • Jarek (83.4..**)
    2013-01-24 10:53:44
    Tak się skada , że w firmie mamy telefony z Playa, Orange i T-Mobile. Do T-Mobile w zasadzie brak zastrzeżeń po za cenami.
    Play ma najlepsze oferty, najniższe opłaty ale za to najgorszy zasięg (szczególnie widoczne w podróżach) i trzeba przełączać sie na inne sieci , jego plusem jest transmisja danych - internet najszybszy ze wszystkich operatorów ale pod warunkiem , że jesteśmy w zasiegu macierzystej sieci. Orange - powiem krótko takiej lipy to nie ma żaden znany mi operator, nie będe sie rozpisywał bo naprawdę to same minusy.
  • Ralph (83.7..**)
    2013-01-24 20:15:17
    Czy z promocji mogą skorzystać także osoby w ZETAFONIE? i drugie pytanie: czy promocja koliduje w jakiś sposób z pakietami sms w orange? Np. jako darmowy numer wybieram osobę będącą w Orange i wykupuję pakiet 600 sms-ów do orange - smsy do osoby wybranej jako darmowy numer pobierane będą z pakietu?
    • Orange Ekspert (212.160..**)
      2013-01-28 14:02:53
      @Ralph (83.7..**) .
      Czy z promocji mogą skorzystać także osoby w ZETAFONIE? i drugie pytanie: czy promocja koliduje w jakiś sposób z pakietami sms w orange? Np. jako darmowy numer wybieram osobę będącą w Orange i wykupuję pakiet 600 sms-ów do orange - smsy do osoby wybranej jako darmowy numer pobierane będą z pakietu?
      -----------------------------------------------------
      Z usługi Numer bez ograniczeń możesz również skorzystać w Zetafonie. Możesz również korzystać z pakietów SMS, SMS-y wysyłane na numer, wybrany w usłudze Numer bez limitu, będą pobierane z pakietu.
  • daniel (83.9..**)
    2013-01-24 23:11:53
    witam. mam prośbę niechcący zmieniłem numer na który chciałem dzwonić za darmo, a teraz już nie mogę do niego wrócić, czy jest taka opcja (nawet za dopłatą) aby zmienić go na wcześniejszy? bardzo mi na tym zależy, proszę o pomoc
    • Orange Ekspert (212.160..**)
      2013-01-28 14:17:21
      @daniel (83.9..**) .
      witam. mam prośbę niechcący zmieniłem numer na który chciałem dzwonić za darmo, a teraz już nie mogę do niego wrócić, czy jest taka opcja (nawet za dopłatą) aby zmienić go na wcześniejszy? bardzo mi na tym zależy, proszę o pomoc
      ------------------------------------
      Zmiana numeru możliwa jest tylko raz w roku.
  • Antenka (93.154..**)
    2013-01-25 08:23:59
    MIałam aktywny jeszcze wcześniej 2 lata ważności konta. Aktywowałam ten jeden numer i skróciło mi tylko ważność konta o rok. Także nadal konto mam ważne przez rok i darmowy jeden numer przez rok!
    • Antenka (93.154..**)
      2013-01-25 16:13:24
      Poprawka mam konto aktywne jak miałam, tylko ja się łapałam na ważność konta przez 2 lata:)
  • MTR (46.186..**)
    2013-01-26 15:26:17
    A KIEDY ZOSTANĄ OBNIŻONE STAWKI ZA MINUTĘ POŁĄCZENIA?
    OD 1 STYCZNIA 2013R OBOWIĄZUJĄ NOWE NIŻSZE STAWKI TJ DO GRUDNIA MINUTA KOSZTOWAŁA 29gr,A NA DZIEŃ DZISIEJSZY WYNOSI OKOŁO 8gr????????????????????????
  • Marek (217.212..**)
    2013-01-26 20:47:21
    Moźe by tak orange zaktualizował pakiety internetowe na karte, coś na wzór Plusa. Panie rzeczniku nie dałoby się tego zrobić ?
    Jak narazie to Orange ma jedną z najgorszych ofert na pakiet internetowy... Myślę że rozważycie moją propozycję pomyślnie, jak nie to żegnaj Orange i witaj Plusie :-)
    • Marek (80.239..**)
      2013-01-28 20:30:09
      Można liczyć na odpowiedź ?
  • marcia (91.94..**)
    2013-01-28 19:03:42
    A ja aktywowałam numer stacjonarny, dostałam sms ze mam go juz za darmo a jak dzwonie to kasę biorą. Pani z BOK zgłosiła reklamacje do techniki, ale dl mnie włączenie usługi kosztowało 1,50 bo tyle kosztuje połączenie do BOK. Czyli nie tak za darmo!! To nieźle Orange kombinuje by kasę wyciagnąc
  • Jola (178.235..**)
    2013-01-29 10:51:05
    marcia pech Cię dopadł, aktywowałam numer stacjonarny, dostałam potwierdzającego sms i faktycznie dzwonię za darmo, żadnych opłat Orange za ten numer nie nalicza.
  • Poldek (62.61..**)
    2013-01-29 13:34:04
    Ciekawe kiedy będzie odpowiedź w Orange na nowo utworzone formuły w konkrecyjnej sieci.
    Maja bardzo ciekawe oferty obecnie jestem na kartę i czekam na cos podobnego w orange.
    Z drugiej strony strasznie mnie irytuje iz klientów na kartę (zarejestrowane konto imienne przez kilka lat) traktujecie jak zwykłe "śmieci" czyli jak każdego pierwszego klienta i nie można czego kolwiek negocjować chcąc przejść na abonament.
  • Poldek (62.61..**)
    2013-01-29 14:20:37
    Ciekawe kiedy będzie odpowiedź w Orange na nowo utworzone formuły w konkrecyjnej sieci.
    Maja bardzo ciekawe oferty obecnie jestem na kartę i czekam na cos podobnego w orange.
    Z drugiej strony strasznie mnie irytuje iz klientów na kartę (zarejestrowane konto imienne przez kilka lat) traktujecie jak zwykłe "śmieci" czyli jak każdego pierwszego klienta i nie można czego kolwiek negocjować chcąc przejść na abonament.
  • Aneta79 (87.96..**)
    2013-02-01 10:27:00
    Witam
    Aktywowałam nr do orange 25 stycznia, dostałam sms, że nr mam aktywny - żadnych potwierdzeń, że zgadzam się o zmiejszenie ważności konta z ważności 2 letniej. I dziś nagle bez wcześniejszych potwierdzeń zmniejszono mi ważność konta do 30 dni. Proszę o cofnięcie. Nie dostałąm smsa tak jak napisaliście w regulaminie, że mam potiwerdzić rezygnację z 2 letniej ważności konta!
  • Aneta79 (87.96..**)
    2013-02-01 11:02:10
    @Wojtek Jabczyński (212.160..**) .
    "Jeśli masz aktywną promocję "Rok ważności konta", to próbując aktywować darmowy numer, dostaniesz SMS-em info, że musisz najpierw wyłączyć promocję. System tam Cię pokieruje, że od razu będziesz mógł to zrobić lub zrezygnować. Pozdrawiam"
    ========================
    Sprzeciw! Nie dostałam żadnego sms z informacją, że muszę wyłączyć ważność konta. Gdybym dostała nie zgodziłabym się na zmianę. A tak przysłaliście mi tylko od teraz możesz dzwonić z tym nr za darmo a dziś przysyłacie, ze sami mi cofneliście ważność konta. Przegięcie na całej linii
  • p@wel (83.7..**)
    2013-02-01 11:37:31
    Witam. Dzisiaj dostałem sms z informacją że została zmieniona ważność mojego konta ponieważ numer bez limitu nie łączy sie z usługą konto ważne rok. Mam pytanie czy mogę zrezygnować z usługi numer bez limitu i wrócić do konta ważnego przez rok?
    • p@wel (83.7..**)
      2013-02-01 12:19:58
      dodam jeszcze że jak włączałem usługę numer bez limitu to stronie głównej promocji nie było wzmianki o konieczności wyłączenia usługi ważnego konta przez rok.
  • Grzegorz (89.230..**)
    2013-02-01 11:43:58
    Trzeba coś z tym orange zrobić żeby tak nie okłamywała. trzeba napisać skargi do odpowiednich instytucji o wprowadzenie w błąd, ukrywanie i oszukiwanie! jak posypią się kary to może w końcu zrozumieją!!!
    • gennaro (62.233..**)
      2013-02-01 12:50:31
      Hey Ja miałem podobnie: konto ważne na niecałe 300dni włączone w ramach usługi "konto ważne na 2 lata". Po włączeniu usługi "numer bez limitu" po kilku dniach przychodzi sms oznajmiający że mam konto na 30dni ważne. SPRCZECIW! Po pierwsze nie miałekm włączoenj usługi "konto wązne przez rok" a po drugie nie było żadej instrukcji smsowej o konieczności wyłączenie tej usługi. Rządam wyłączenia usługi NUMER bez limitu!!!
  • troleole (31.62..**)
    2013-02-01 14:38:04
    ja również po aktywacji usługi "numer bez limitu" nie dostałam smsa z informacją, że najpier należy wyłączyć usługę "konto ważne przez rok", smsa o zmianie terminu wazności konta dostałam po tygodniu!
    Niektórzy piszą, że dostali smsa z pytaniem czy chca zrezygnować z usługi "konto ważne przez rok" na rzecz usługi "numer bez limitu", ja nic takiego nie dostałam, nie potwierdzałam, wiec chce z tego zrezygnować, jak można to cofnąć?
  • ric (31.42..**)
    2013-02-01 17:58:34
    Orange kpi sobie z klientów. Nie wspominaja w SMS o rezygnacji z "konto ważne rok' a potem sami ja wyłączają.
  • Qwercia (46.113..**)
    2013-02-03 21:36:39
    Ja pisze z nastepujaca sprawa jak to jest mozliwe ze nie limitowany nr "na zawsze" przestal dzialac juz dla dwoch osob z mojego otoczenia?
  • nnnn (213.92..**)
    2013-02-05 23:05:12
    Czy jest możliwość sprawdzenia jaki numer wybraliśmy do darmowych rozmów. Jest jakiś kod czy inny sposób..?
  • Tomasz (91.146..**)
    2013-02-07 08:18:43
    A jak się ma do bezpłatnego numeru usługa Ty i Ja? Czy ona pozostaje, a ja dostaję jeszcze jeden numer do którego dzwonię za darmo czy następuje skasowanie tej usługi i brak możliwości powrotu? Odpowie mi ktoś?
  • Orange Ekspert (212.160..**)
    2013-02-07 08:42:39
    @ Tomasz (91.146..**) .
    A jak się ma do bezpłatnego numeru usługa Ty i Ja? Czy ona pozostaje, a ja dostaję jeszcze jeden numer do którego dzwonię za darmo czy następuje skasowanie tej usługi i brak możliwości powrotu? Odpowie mi ktoś?
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Usługi łączą się, więc możesz jednocześnie z obu korzystać. Promocja Ty i 3 nie zostanie anulowana z Twojego konta z chwilą włączenia Numeru bez limitu.
  • Orange Ekspert (212.160..**)
    2013-02-07 09:49:01
    @ nnnn (213.92..**) .
    Czy jest możliwość sprawdzenia jaki numer wybraliśmy do darmowych rozmów. Jest jakiś kod czy inny sposób..?
    ---------------------------------------------------------------
    Informację jaki numer został włączony w promocji otrzymujesz w SMS-ie potwierdzającym jej włączenie.
  • Orange Ekspert (212.160..**)
    2013-02-07 09:53:27
    @ Qwercia (46.113..**) .
    Ja pisze z nastepujaca sprawa jak to jest mozliwe ze nie limitowany nr "na zawsze" przestal dzialac juz dla dwoch osob z mojego otoczenia?
    ---------------------------------------------------------------------------------------
    Czym objawia się nieprawidłowe działanie promocji Numer bez limitu w przypadku tych osób?
    • Qwercia (164.127..**)
      2013-02-09 02:18:59
      Objawia sie tym, ze nie moga zadzwonic do wybranego numeru. Przez pewien czas bylo wszystko dobrze, pozniej natomiast po probie polaczenia slychac "polaczenie nie moze byc zrealizowane....(itd)"
      • Orange Ekspert (212.160..**)
        2013-02-09 19:45:19
        @Qwercia (164.127..**) .
        "Objawia sie tym, ze nie moga zadzwonic do wybranego numeru. Przez pewien czas bylo wszystko dobrze, pozniej natomiast po probie polaczenia slychac "polaczenie nie moze byc zrealizowane....(itd)""
        ========================

        Jeśli problem nadal występuje to napisz do nas na Pomoc Orange http://www.facebook.com/orangepolska/app_206395626162243 Sprawdzimy to.
  • Orange Ekspert (212.160..**)
    2013-02-07 09:59:55
    @ ric (31.42..**) .
    Orange kpi sobie z klientów. Nie wspominaja w SMS o rezygnacji z "konto ważne rok' a potem sami ja wyłączają.
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------
    SMS o konieczności wyłączenia promocji Konto ważne rok jest wysyłany w przypadku Klientów, którzy z tej promocji korzystają. Włączenie promocji Numer bez limitu jest równoznaczne z ustanowieniem 30-dniowego okresu ważności na połączenia wychodzące, zaś okres ważności konta na połączenia wychodzące pozostaje bez zmian, jeśli wynika on z kwot doładowań dokonanych przed aktywacją Usług. W każdym innym wypadku jest on skracany do 30 dni. Wynika to z założeń funkcjonowania usługi. Przykro nam, że promocja nie spotkała się z Twoją aprobatą. Dziękujemy za przekazane sugestie.
  • Orange Ekspert (212.160..**)
    2013-02-07 10:13:11
    @ troleole (31.62..**) .
    ja również po aktywacji usługi "numer bez limitu" nie dostałam smsa z informacją, że najpier należy wyłączyć usługę "konto ważne przez rok", smsa o zmianie terminu wazności konta dostałam po tygodniu!
    Niektórzy piszą, że dostali smsa z pytaniem czy chca zrezygnować z usługi "konto ważne przez rok" na rzecz usługi "numer bez limitu", ja nic takiego nie dostałam, nie potwierdzałam, wiec chce z tego zrezygnować, jak można to cofnąć?
    -------------------------------------------------------------------------------
    W takiej sytuacji zapraszamy do kontaktu z nami poprzez Formularz Pomocy na Facebook'u, który odnajdziesz tutaj http://on.fb.me/10XyZxu. Wyjaśnimy to dla Ciebie :)
  • Katarzyna (79.191..**)
    2013-02-07 13:27:18
    Mam pytanie jak moge sprawdzic czy mam aktywne konto na połaczenia wychodzace?Do kogo,tzn na jaki numer zadzwonic?
    I jesli ja wybrałam"Darmowy numer bez ograniczeń"to ten numer tez moze dzwonic do mnie za darmo?Dziękuję
    • Orange Ekspert (212.160..**)
      2013-02-07 14:02:53
      @ Katarzyna (79.191..**) .
      Mam pytanie jak moge sprawdzic czy mam aktywne konto na połaczenia wychodzace?Do kogo,tzn na jaki numer zadzwonic?
      I jesli ja wybrałam"Darmowy numer bez ograniczeń"to ten numer tez moze dzwonic do mnie za darmo?Dziękuję
      --------------------------------------------------------------------------------------
      Ważność na połączenia wychodzące sprawdzić pod *500, na swoim koncie na Orange Online po uprzednim zalogowaniu się a także wybierając z klawiatury kod *124*# i zatwierdzenie przycisku połączenia. Połączenia do Numeru bez limitu będziesz mogła wykonywać, jeśli Twój numer będzie aktywny na połączenia wychodzące. Jeśli wybrana osoba (dzwoniąca do Ciebie) nie posiada tej usługi lub innych obniżających koszty połączeń, wówczas będzie taryfikowana zgodnie z Cennikiem oferty z której korzysta.
  • rob (212.160..**)
    2013-02-08 13:16:29
    jeżeli skorzystam z tej promocji i wybiorę sobie jakiś numer to czy po doładowaniu konta np. za 50 plz stan konta nie będzie się zmieniał jak będę wykonywał połączenia tylko pod wybrany promocyjny "no limit" numer ?
    • Orange Ekspert (212.160..**)
      2013-02-08 13:42:48
      Połączenia z wybrany numerem są bezpłatne. Środki będą ważne zgodnie z wartością doładowania i nie będą pobierane jeżeli nie będziesz korzystał z płatnych usług.
    • Orange Ekspert (212.160..**)
      2013-02-08 14:27:24
      Połączenia z wybrany numerem są bezpłatne. Środki będą ważne zgodnie z wartością doładowania i nie będą pobierane jeżeli nie będziesz korzystał z płatnych usług.
  • Ania (213.146..**)
    2013-02-10 10:24:50
    "Numer wskazany w procesie aktywacji nie może być numerem o podwyższonej taryfikacji. "

    Jakie to są numery o podwyższonej taryfikacji? Czy chodzi tu m.in. o numery do playa?
    • Orange Ekspert (212.160..**)
      2013-02-10 12:53:06
      @Ania (213.146..**) .
      ""Numer wskazany w procesie aktywacji nie może być numerem o podwyższonej taryfikacji. "
      Jakie to są numery o podwyższonej taryfikacji? Czy chodzi tu m.in. o numery do playa?"
      ========================
      Aniu, numery o podwyższonej taryfikacji są określone przez Cennik w danym planie taryfowym. Są to np. infolinie serwisów rozrywkowych czy informacyjnych. Usługa "Numer bez limitu" obowiązuje również do sieci Play. Pozdrawiam.
  • Maja (88.156..**)
    2013-02-11 23:31:06
    Jesteście słabi. W regulaminie wyraźnie jest napisane, że wyłączona zostanie usługa Konto Ważne Przez Rok, więc nie rozumiem waszych 'sprzeciwów'. Czytajcie regulamin, a jak go nie czytacie, to nie mówcie o tym głośno, bo to jest tylko oznaka waszego nierozgarnięcia.
  • jarcio53 (94.124..**)
    2013-02-12 12:27:10
    Witam serdecznie Mam pytanie czy jak bede mial aktywna usluge wybrany numer czy tez bede mogl wykonywac polaczenia
    przy tym jak strace mozliwosc wykonywania polaczen (blokada srodkow na koncie)???? Mam nadzieje ze za bardzo nie zmaslowalem tej wypowiedzi
    Pozdrawiam
    • Orange Ekspert (212.160..**)
      2013-02-12 12:34:18
      @jarcio53 (94.124..**) .
      Witam serdecznie Mam pytanie czy jak bede mial aktywna usluge wybrany numer czy tez bede mogl wykonywac polaczenia
      przy tym jak strace mozliwosc wykonywania polaczen (blokada srodkow na koncie)???? Mam nadzieje ze za bardzo nie zmaslowalem tej wypowiedzi
      Pozdrawiam
      ----------------------------------------------------
      Usługa Numer bez limitu działa przy aktywnym czasie na połączenia wychodzące. Jeśli ten czas minie, usługa zostanie zawieszona. Po doładowaniu konta, a w związku z tym, zyskaniu czasu na połączenia wychodzące, usługa znów będzie aktywna i będziesz mógł wykonywać połączenia na wybrany numer.
  • aaa (82.211..**)
    2013-02-12 17:39:05
    Pytanie

    Teoretycznie:

    01-02-2013 dladowuje 50 pln.
    Rozmawiam z darmowym numerem przez 3 miesiące.
    Nastepne doladowanie 50 pln. za rok 31-01-2014

    Czy ponownownie rozmawiam 3 miesiące z darmowym numerem ???
    Czy darmowy numer straciłem bezpowrotnie ?
  • yolek (79.162..**)
    2013-02-13 10:06:40
    można anulować tę usługę? ;P ponieważ 2 razy pomyliłem nr mojej dziewczyny i jest mi to w zupełności nie przydatne :P pozdro
    • Orange Ekspert (212.160..**)
      2013-02-13 10:30:37
      @yolek (79.162..**) .
      "można anulować tę usługę? ;P ponieważ 2 razy pomyliłem nr mojej dziewczyny i jest mi to w zupełności nie przydatne :P pozdro"
      ========================

      Aby wyłączyć " Numer bez limitu" wyślij STOP pod numer 100. Pamiętaj, że nie będziesz miał możliwości skorzystania z usług " Konto Ważne Rok"
  • yolek (188.47..**)
    2013-02-13 14:24:10
    a jak anuluje to bd mógł dodać inny numer jako ten numer bez limitu? bo jak mówiłem 2 razy się pomyliłem i nie wiem czy jest taka opcja (zmiana dozwona jedna na rok )
    • Orange Ekspert (212.160..**)
      2013-02-13 14:30:44
      Raz w roku możesz zmienić numer. W Twoim przypadku limit został wyczerpany więc nie masz więcej możliwości zmian.
  • yolek (188.47..**)
    2013-02-13 14:51:52
    ok thx za info
  • agula26 (145.237..**)
    2013-02-14 11:50:08
    Witam,
    jestem w Nowe Orange Go i doładowuję się wartościa 100zł co 4 miesiące. Czy dobrze rozumiem, że jeżeli włączę usługę darmowy numer i doładuję konto wartością 100zł (okres ważności na 5 m-cy) to środki zablokują mi się już po 30 dniach? czyli po m-cu znowu będę musiała doładować konto żeby móc wykonywać polączenia?
    Dziękuję za odp.
    • Orange Ekspert (212.160..**)
      2013-02-14 12:03:59
      @agula26 (145.237..**) .
      Witam,
      jestem w Nowe Orange Go i doładowuję się wartościa 100zł co 4 miesiące. Czy dobrze rozumiem, że jeżeli włączę usługę darmowy numer i doładuję konto wartością 100zł (okres ważności na 5 m-cy) to środki zablokują mi się już po 30 dniach? czyli po m-cu znowu będę musiała doładować konto żeby móc wykonywać polączenia?
      Dziękuję za odp.
      --------------------------------------------
      agula26, czas na połączenia wychodzące zostanie skrócony, jeśli korzystałaś z promocji Konto ważne rok lub Dwa razy lepiej w Orange. Jeśli wynika on z kwot doładowań, dokonanych przed aktywacją usługi Numer bez limitu, pozostanie on bez zmian.
  • Dejvid (95.108..**)
    2013-02-14 19:05:18
    Witam,

    Mam pytanie odnośnie promocji "Numer bez limitu". Zakładając, że aktywuję numer z Orange, do którego jednocześnie mam darmowe smsy, to te smsy nadal pozostaną darmowe? Poza promocją "Rok ważności konta" i "Dwa razy lepiej w Orange" nic więcej nie zostanie wyłączone albo nie zostanie ten numer wykluczony z innych promocji (głównie chodzi o smsy)? Nie sposób mi przeczytać wszystkich innych regulaminów, czy aby "Numer bez limitu" nie powoduje wykluczenia.

    Pytanie poboczne: "Rok ważności konta" to jest ta sama promocja co wydłużenie ważności o 2 lata, tylko wpierw można było wydłużyć sobie ważność konta o 2 lata, a później co roku o rok, tak?

    Pozdrawiam.
    • Orange Ekspert (212.160..**)
      2013-02-15 08:16:30
      @Dejvid (95.108..**) .
      Witam,

      Mam pytanie odnośnie promocji "Numer bez limitu". Zakładając, że aktywuję numer z Orange, do którego jednocześnie mam darmowe smsy, to te smsy nadal pozostaną darmowe? Poza promocją "Rok ważności konta" i "Dwa razy lepiej w Orange" nic więcej nie zostanie wyłączone albo nie zostanie ten numer wykluczony z innych promocji (głównie chodzi o smsy)? Nie sposób mi przeczytać wszystkich innych regulaminów, czy aby "Numer bez limitu" nie powoduje wykluczenia.

      Pytanie poboczne: "Rok ważności konta" to jest ta sama promocja co wydłużenie ważności o 2 lata, tylko wpierw można było wydłużyć sobie ważność konta o 2 lata, a później co roku o rok, tak?

      Pozdrawiam.
      ------------------------------------------------
      Dejvid, jeśli masz do wybranego numeru darmowe SMS-y, nie zostaną one wyłączone. W takiej sytuacji będziesz mógł zarówno rozmawiać, jak i wysyłać SMS-y, za darmo.
      Faktycznie, Konto ważne rok i Dwa razy lepiej działają na tych samych zasadach, różnica między nimi polega wyłącznie na różnym czasie wydłużenia ważności konta.
  • meggi245 (89.71..**)
    2013-02-16 16:26:52
    Jak aktywowac usługe na numer stacjonarny? wpisuje z 58.... ciagiem i nic. Dostaje sms zwrotnego ze mam wyslac pod nr 100
    numer komorkowy.??
    • Orange Ekspert (212.160..**)
      2013-02-17 10:54:07
      @meggi245 (89.71..**) .
      Jak aktywowac usługe na numer stacjonarny? wpisuje z 58.... ciagiem i nic. Dostaje sms zwrotnego ze mam wyslac pod nr 100
      numer komorkowy.??
      -----------------------------------------------
      Od 11.02.2013 zostały zmienione zasady działania usługi Numer bez limitu, nie można aktywować numeru stacjonarnego.
  • Bart17 (89.76..**)
    2013-02-18 01:02:53
    Witam, przedstawie moja sytuację i moje pytanie. Jeżeli teraz włącze tą usługę to ważność konta skróci mi się do 30 dni, to jasne. Mam aktualną promocje Rok ważności konta, która zostanie anulowana i czy, gdy chce się doładować daną kwotą, to powinienem doładować się PRZED czy PO aktywowaniu usługi Numer bez limitu, aby mieć więcej niż te 30 dni czyli np. 3 miesiące po doładowaniu za 50zł?
    Nie chcę stracić tych dni z doładowania na koszt 30 dni danych z usługi Numer bez limitu.
    Chyba w miarę zrozumiale wyjasniłem o co mi chodzi, jak nie to się poprawię.
  • Orange Ekspert (212.160..**)
    2013-02-18 09:19:36
    Środki nie są sumowane dlatego doładowanie przed włączeniem usługi "Numer bez limitu" nie zmieni ważności środków. Po aktywacji doładowania będą wydłużały ważność konta zgodnie z nominałem promocji.
    • Bart17 (89.76..**)
      2013-02-18 09:35:19
      I jeszcze jedno - z tego co czytałem to ta usługa anuluje ważność konta na rok i przelew sms, nie dotyczy to Ufomesow?
      • Orange Ekspert (212.160..**)
        2013-02-18 10:53:52
        Usługa nie ma wpływu na działanie promocji Ufomesy.
  • Play (150.254..**)
    2013-02-18 17:01:20
    Ciekawe dlaczego Orange zaczęło wyłączać nr ,które wybrały darmowy nr w sieci Play?
    • Wojtek Jabczyński (212.160..**)
      2013-02-18 17:03:25
      To nie jest prawda. Darmowy numer można wziąć do dowolnej sieci, także Play. Pozdrawiam
  • grzegorz (83.29..**)
    2013-02-25 13:26:27
    witam dlaczego nie moge wykupic numeru na telefon stacjonarny w regulaminie pisze ze mozna na wszystkie numery stacjonarne oraz komurkowe w polsce a jak chce wykupic to pisze wpisz poprawny numer komorkowy polski to jest zwykle wprowadzanie w blad abonametow
    • Orange Ekspert (212.160..**)
      2013-02-25 13:39:46
      @grzegorz (83.29..**) .
      witam dlaczego nie moge wykupic numeru na telefon stacjonarny w regulaminie pisze ze mozna na wszystkie numery stacjonarne oraz komurkowe w polsce a jak chce wykupic to pisze wpisz poprawny numer komorkowy polski to jest zwykle wprowadzanie w blad abonametow
      ----------------------------------------------
      Od 11.02.2013 zostały zmienione zasady działania (oraz Regulamin) usługi Numer bez limitu, nie można aktywować numeru stacjonarnego.
  • Kondziu (31.174..**)
    2013-02-25 17:28:54
    Witam. Jak można cofnąć te usługę darmowy numer? I czy jak go cofnę czy wtedy będę mógł wysłać sms Start 8002 aby mieć rok ważne konto? i czy bedę mógł ponownie wybrać darmowy numer (ten sam co wcześniej) za darmo?
    • Orange Ekspert (212.160..**)
      2013-02-25 17:52:43
      Możesz wyłączyć usługę wysyłając SMS-a o treści STOP pod bezpłatny numer 100. Nawet po wyłączeniu usługi nie będzie już możliwości przedłużenia ważności konta o rok.
  • ero453 (78.30..**)
    2013-02-26 00:31:38
    Mam pytanie czy po zakupie startera moge skorzystac z tej uslugi.Bo jednak nie otrzymalem sms doladuj konto za 25zl i za 67dni mozesz aktywowac usluge Orange
    • Orange Ekspert (212.160..**)
      2013-02-26 07:56:37
      @ ero453 (78.30..**) .
      Mam pytanie czy po zakupie startera moge skorzystac z tej uslugi.Bo jednak nie otrzymalem sms doladuj konto za 25zl i za 67dni mozesz aktywowac usluge Orange
      -------------------------------------------------------------------------
      Promocja jest przeznaczona dla naszych Klientów o stażu powyżej 33 dni.
  • Curly Sue (78.159..**)
    2013-03-06 08:17:21
    Witam, mam pytanie odnośnie Promocji.
    "Okres ważności konta zostanie skrócony do 30 dni". Czyli po 30 dniach zostają zablokowane połączenia wychodzące, czy również przychodzące? Nie rozumiem tej "ważności konta".

    Pozdrawiam
    S.
    • Orange Ekspert (212.160..**)
      2013-03-06 09:58:20
      Po włączeniu usługi zostanie skrócony okres na wykonywanie połączeń, ale nadal będziesz mogła je odbierać.
  • Bożena (83.18..**)
    2013-03-19 09:07:20
    Chcę włączyć usługę,ale ciągle mam info,że usługa chwilowo niedostępna.Drugi dzień się tym zajmuję i wciąż usługa chwilowo niedostępna.Proszę o info ile czasu to chwila,bo próbuję już drugi dzień !!!!!!!!!!!!!!!
    • Orange Ekspert (212.160..**)
      2013-03-20 14:21:24
      @Bożena (83.18..**) .
      Chcę włączyć usługę,ale ciągle mam info,że usługa chwilowo niedostępna.Drugi dzień się tym zajmuję i wciąż usługa chwilowo niedostępna.Proszę o info ile czasu to chwila,bo próbuję już drugi dzień !!!!!!!!!!!!!!!
      -------------------------------------------------------------------
      Skontaktuj się z nami , przekazując szczegóły sprawy, poprzez zakładkę Orange Pomoc, która jest dostępna na profilu Orange Polska na portalu Facebook. Możesz to również zrobić poprzez formularz zgłoszeniowy, po zalogowaniu do konta Orange On-line w zakładce Kontakt z BOK, lub telefonicznie pod numerem *100 (510100100).
  • Anna (83.145..**)
    2013-03-22 14:48:48
    Witam, czy darmowy numer bez ograniczeń działa razem z usługą 3 po 3?
    • Orange Ekspert (212.160..**)
      2013-03-22 14:55:13
      Usługi łączą się ze sobą. Połączenia taryfikowane są z usługi "Numer bez limitu".
  • anya (79.184..**)
    2013-03-28 19:48:28
    witam, włączyłam usługę na darmowy numer bez ograniczeń gdyż w smsie z orange nie było żadnej informacji że to wymiana na roczny ważność konta. Pytanie czy jeśli wyłącze usługę wpisując STOP na numer 100, zostanie mi przewrócona roczna ważność konta. Proszę o odpowiedź.
    • Orange Ekspert (212.160..**)
      2013-03-28 20:00:16
      @anya (79.184..**) .
      witam, włączyłam usługę na darmowy numer bez ograniczeń gdyż w smsie z orange nie było żadnej informacji że to wymiana na roczny ważność konta. Pytanie czy jeśli wyłącze usługę wpisując STOP na numer 100, zostanie mi przewrócona roczna ważność konta. Proszę o odpowiedź.
      ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
      Wyłączenie usługi Numer bez limitu nie umożliwi ponownego skorzystania z promocji Konto ważne rok.
      • Niezadowolona klientka (83.9..**)
        2013-03-30 09:08:49
        To trzeba zmienić sieć :) Mam 6 lat nr w orange, za chwilę będzie, że miałam :D
    • Ania (95.40..**)
      2014-03-18 19:50:08
      Witam
      Proszę o podanie jak mam zrezygnować z usług darmowego numeru a powrotu do promocji "konto ważne rok" dodam ,że sms nie zawierał informacji że muszę zrezygnować z oferty ważności konta przez rok bo bym się na to nie zdecydowała, ponieważ jest to nr córki i nie zamierzam dziecku ładować telefonu co 3 miesiące, proszę o rozwiązanie tego problemu, dodam że nie rozwiązanie go spowoduje zmianę karty na innego operatora
  • katarzyna.m (46.76..**)
    2013-04-04 19:52:44
    Witam, nie mogę się doszukać w tym gąszczu informacji czy jeśli aktywuje numer za darmo to automatycznie wyłączają mi się usługi pakiet za grosz, 3i Ty, skarbonka i inne bonusy jakie dostaje przy doladowaniach??????

    pozdrawiam :)
  • Seba (95.41..**)
    2013-04-13 02:18:06
    Ostatni raz można aktywować usługę "Numer bez limitu" 26 kwietnia. Czy powiedzmy 1 września, gdy wcześniej nie doładowywałem konta, będę mógł po doładowaniu rozmawiać bezpłatnie z darmowym numerem? Jak to jest ze zmianą taryfy. Czy można ją zmienić tylko, gdy są środki na koncie?
  • <3 Jam <3 (83.24..**)
    2013-05-06 20:13:12
    Witam. Mam konto w Orange One jednak usługa numer bez limitu nie chce działać . Dlaczego ?
    • Orange Ekspert (212.160..**)
      2013-05-08 15:14:41
      Co dokładnie się dzieje ?
  • Orange Ekspert (212.160..**)
    2013-05-07 18:07:10
    @
  • kasia (87.99..**)
    2013-06-22 08:11:14
    witam . Ja i mój maz mamy nr-y w Orange. On wyjechal teraz z Polski. Czy jak wlacze ta usluge " WYBRANY DARMOWY NR" to polaczenie to bedzie tez obustronnie bezplatne?
    • Orange Ekspert (212.160..**)
      2013-06-24 12:18:40
      Dzwoniąc do męża nie ponosisz kosztów połączenia. Osoba przebywająca za granicą (w roamingu) płaci za czas odebranego połączenia. Koszt połączenia odebranego sprawdzisz: http://oran.ge/11Ic1Zt
  • aniaa_xx (83.5..**)
    2013-06-30 10:44:50
    mam taki problem , uaktywniłam jakieś po roku temu właśnie ten darmowy numer że mogę rozmawiać bez przerwy a wczoraj normalnie dzwoniłam na ten nume było wszystko ok mimo tego że miałam zablokowane konto , gdzie po rozłączeniu się i 20 min, później zaś chciałam zadzwonić na ten numer , to mówiono mi że nie mam środków na koncie itd.
    co powinnam zrobić żeby usługa dalej mi działała ? Czekam z niecierpliwością na odpowiedz
  • Ewelina (77.113..**)
    2013-11-09 16:44:44
    witam, ostatnio aktywowałam nielimitowane rozmowy z jednym numerem, dokładnie do mamy i początkowo było wszystko ok, ale ostatnio zauważyłam, że za każdą rozmowę pobierane są mi z konta pieniądze dokładnie to grosz za sekundę rozmowy. Bardzo proszę o wyjaśnienie tej sprawy bo w końcu rozmowy miały być nielimitowane i nie miałam za nie nic płacić. Nadmienię, że mama ma numer w Plusie. Z niecierpliwością czekam na odpowiedź i wyjaśnienie mi tego faktu. Pozdrawiam Ewelina
  • castoro (89.70..**)
    2014-03-20 20:50:26
    Miałem usługę;" Rok Ważności konta" , ale później włączyłem usługe "Numer bez limitu"- Czy mogę wrócić ponownie do pierwszej usługi , jeśli wyłaczę usługę "Numer bez limitu na karte w orange"?
    • Orange Ekspert (212.160..**)
      2014-04-14 16:00:10
      Niestety ale taki powrót nie będzie możliwy.
  • Magda (37.248..**)
    2014-09-25 13:46:58
    Pożarło mi cała kase przez to coś . Jak moge to odzyskać ?
    • Orange Ekspert (212.160..**)
      2014-09-26 08:33:11
      Co masz dokładnie na myśli? Możesz doprecyzować?

dodaj komentarz