Telekomunikacja Polska rozpoczęła świadczenie nowej usługi – IT dla Firm – skierowanej zwłaszcza do małych i średnich przedsiębiorstw. To oferta kompleksowego wsparcia dla systemów IT wraz z możliwością wynajęcia komputerów, sprzętu peryferyjnego, akcesoriów i oprogramowania. Do dyspozycji klientów jest profesjonalny dział wsparcia, a rozliczenie za korzystanie z usług odbywa się w formie abonamentu.
Usługa IT dla Firm to odpowiedź Telekomunikacji Polskiej na stale rosnące oczekiwania klientów odnośnie sposobu zarządzania infrastrukturą informatyczną i coraz większe zainteresowanie outsourcingiem. To alternatywny pomysł na zarządzanie komputerami, urządzeniami peryferyjnymi i całą infrastrukturą IT w małych i średnich firmach. Gwarantuje nie tylko duże oszczędności w porównaniu z tradycyjnym modelem inwestowania w rozwiązania IT, ale też wygodę - swobodę wyboru rozwiązań, większą elastyczność pracy oraz zarządzania sprzętem i oprogramowaniem.
W ramach usługi IT dla Firm klient może wynająć pełne środowisko pracy w jednej z czterech opcji - podstawowej, optymalnej, prestiżowej i mobilnej. W ofercie są komputery z różnych segmentów cenowych, a także oprogramowanie firm Microsoft i Symantec. Do dyspozycji klientów jest też sprzęt peryferyjny i akcesoria. Istnieje także możliwość wykupienia wsparcia dla posiadanego już przez firmę sprzętu.
Zgłoszenia awarii są przyjmowane pod bezpłatnym numerem 800 600 006. Zdecydowana większość podstawowych problemów zgłaszanych do działu service desk usługi IT dla Firm jest rozwiązywanych „od ręki”, w ciągu 15 minut.
Poważniejsze problemy dział service desk jest w stanie rozwiązać w ciągu trzech godzin. W tym celu inżynier łączy się ze stacją roboczą klienta przy pomocy zdalnej sesji. Aby zachować gwarancję poufności i bezpieczeństwa, klient cały czas może obserwować czynności wykonywane przez inżyniera na jego komputerze. Jeżeli problemu nie można rozwiązać zdalnie, konieczna może okazać się wizyta w siedzibie klienta. W usłudze IT dla Firm taka wizyta jest realizowana następnego dnia wraz z gwarancją naprawy usterki.
Profesjonalne usługi w zakresie IT nie kończą się na komputerach czy laptopach. To także oprogramowanie i urządzenia peryferyjne oraz sieć lokalna czy inne urządzenia, jak serwery i kasy fiskalne. Opieka nad systemami informatycznymi klienta może też wyjść poza zakres podpisanej pierwotnie umowy. Jeżeli sprawiające problem rozwiązanie nie jest objęte umową, serwisant może podjąć się zidentyfikowania problemu i wycenić koszt jego usunięcia. Jeśli klient zdecyduje się na naprawę, płaci tylko koszty wskazane w ekspertyzie. Jeśli klient z naprawy zrezygnuje, pokrywa koszty ekspertyzy.
* * * * *
Telekomunikacja Polska i IT
Telekomunikacja Polska jest aktywna na rynku rozwiązań teleinformatycznych już od niemal 20 lat. Zarządza łączami internetowymi tysięcy klientów instytucjonalnych i milionów użytkowników prywatnych. Świadczy też usługi zarządzane – od 2004 r. wdrożyła i zarządza ponad 25 tys. portów IP VPN.
TP od lat współpracuje z kluczowymi dostawcami systemów IT, ma kompetencje i wiedzę ekspercką potwierdzoną certyfikatami. Jest wiarygodnym i sprawdzonym partnerem biznesowym, który swoje doświadczenie zdobył w realizacji tysięcy wdrożeń i ich obsłudze serwisowej.