Informacje prasowe

Grupa TP w rozgrywkach Etnoligi

04 lutego 2012
Grupa TP w rozgrywkach Etnoligi

Piłka ma wiele barw i należy do nas wszystkich - pod takim hasłem startuje dziś (4.02) w Warszawie trzecia edycja Etnoligi, wielokulturowego turnieju piłkarskiego. Jego celem jest zwrócenie uwagi na problem rasizmu i seksizmu w piłce nożnej. Grupa TP jest głównym sponsorem tego wydarzenia.

- Na co dzień zajmujemy się łączeniem ludzi – nasze usługi pomagają im porozumieć się, dzielić się emocjami, pokonywać granice, walczyć z wykluczeniami.  Dlatego bardzo bliska nam jest idea Etnoligi. Jesteśmy też jednym z najbardziej aktywnych sponsorów polskiego sportu. Sport wyzwala poczucie wspólnoty i dużo pozytywnych emocji. Od lat towarzyszymy naszej piłkarskiej reprezentacji, pod marką Orange dołączyliśmy też do grona sponsorów Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012™. Z przyjemnością włączamy się w promowanie zasad równości, wartości fair play, bez których piłka nożna traci całą magię -  powiedział Wojciech Dziomdziora, dyrektor Projektów Kluczowych Grupy TP.

- Ksenofobia  to  poważny  problem  na  stadionach i poza nimi, który wymaga uwagi szczególnie przed zbliżającymi się Mistrzostwami Europy.  Etnoliga to dowód, że tak nie musi być. Nasz projekt nie tylko uczy tolerancji, on ją skutecznie wciela w życie - mówi  Jacek  Purski  ze  Stowarzyszenia  "NIGDY WIĘCEJ".

Organizatorami III edycji Etnoligi są Fundacja dla Wolności i Stowarzyszenie „NIGDY WIĘCEJ”, projekt wspiera Oficjalny Program Wolontariatu UEFA EURO 2012™.

W turnieju startuje ponad 130 kobiet i mężczyzn z kilkudziesięciu krajów i środowisk, m.in. wolontariusze UEFA EURO 2012™, pracownicy organizacji pozarządowych, kibice. Są wśród nich także pracownicy Grupy TP.  W każdej z 12 drużyn znajdą się osoby przynajmniej trzech narodowości i jedna kobieta. Przez najbliższe 3 miesiące rozegrają w sumie 66 meczów, każda ekipa będzie gospodarzem jednej kolejki mając za zadanie także przygotowanie autoprezentacji i oprawy.

Etnoliga to jednak nie tylko rozgrywki piłkarskie – to także próba stworzenia platformy komunikacyjnej. Turniejom towarzyszą imprezy integracyjne: warsztaty międzykulturowe, spotkania z kuchniami świata, wystawy, happeningi czy sparingi z gwiazdami, w których brali udział m.in. Paul Elliott, Dariusz Dziekanowski, Cezary Kucharski czy Radosław Majdan.


Informacje prasowe

Nowa oferta MNP Orange

02 lutego 2012
Nowa oferta MNP Orange

Od dzisiaj można korzystać z nowej oferty MNP - Przenieś Numer do Orange. Wybierając jedną z taryf Delfin II, Pelikan II, Pantera II w Orange abonament lub mix klienci zyskają m. in. bezpłatne abonamenty, nielimitowane połączenia i SMS-y do wszystkich w Orange, internet w telefonie oraz więcej minut na połączenia do wszystkich sieci. Nowa oferta MNP Orange, to aktualnie jedna z najatrakcyjniejszych na rynku propozycji dla osób chcących zmienić operatora.

Przenieść numer do Orange może, każdy kto posiada numer w dowolnej ofercie innego operatora. Zmieniając operatora i zachowując swój dotychczasowy numer Klient zyskuje wiele dodatkowych korzyści.

Wybierając jedną z taryf Delfin II, Pelikan II, Pantera II w Orange abonament lub mix i przenosząc do niej swój numer otrzyma, w zależności od wybranej taryfy:

  • abonament za 0 zł nawet przez 3 miesiące,
  • 20 proc. więcej minut na połączenia do wszystkich sieci, przez cały czas trwania umowy,
  • nielimitowane połączenia ze wszystkimi w Orange,
  • nielimitowane SMS-y w sieci Orange,
  • internet w telefonie bez limitu danych.

 

Dodatkowo w zależności od wybranej taryfy dostępnych jest wiele atrakcyjnych usług:

  • dla lubiących dużo rozmawiać – w taryfach Delfin II i Pantera II – nielimitowane rozmowy ze wszystkimi w Orange,
  • dla lubiących SMS-ować i korzystać z portali społecznościowych – w taryfach Pelikan II – nielimitowane SMS-y i nieograniczony dostęp do facebooka, wikipedii, fotka.pl i innych,
  • dla chcących być on-line – w taryfach Pantera II – dostęp do Internetu bez limitu danych.

 

Na nowych klientów czekają też nowoczesne telefony i smartfony w cenie od 1 zł (z VAT), w tym: Nokia Lumia, Sony Ericsson Live with Walkman. Każdy klient korzystający z oferty Przenieś Numer do Orange może również wziąć udział w codziennych losowaniach piłek i biletów na mecze UEFA EURO 2012.

Ponadto, klienci e-sklepu www.orange.pl, którzy za jego pośrednictwem przenoszą numer lub kupują nową aktywację bez przeniesienia numeru, otrzymają w e-kartę upominkową na zakupy w empik.com. Wartość przyznanego prezentu zależy od opcji wybranego abonamentu.


 

 

Więcej informacji na temat przenoszenia numeru do Orange: www.orange.pl/przeniesnumer

Więcej o ofercie z e-kartą do empik.com: http://www.orange.pl/portal/map/map/shop


Informacje prasowe

Tańsze połączenia z Rosją w roamingu Orange

01 lutego 2012
Tańsze połączenia z Rosją w roamingu Orange

Od 1 lutego klienci Orange zapłacą trzykrotnie taniej za połączenia roamingowe z Rosją i o jedną trzecią taniej za transmisję danych. Obniżka cen to wynik memorandum dot.  obniżenia taryf międzynarodowego roamingu pomiędzy Polską a Rosją oraz współpracy PTK Centertel z operatorami rosyjskimi.

Tanie połączenia w roamingu międzynarodowym z Federacją Rosyjską są dostępne w promocji obowiązującej od 1 lutego do 31 grudnia br. W tym czasie opłaty za połączenia telefoniczne, SMS-y oraz transmisję danych, będą rozliczane wg stawek obowiązujących dla krajów Unii Europejskiej i  wyniosą:

 

Cena usługi

połączenie wykonywane z Rosji do krajów Unii Europejskiej

połączenia przychodzące w roamingu

SMS wysyłany w roamingu

przesyłanie danych UMTS/EDGE/

GPRS

poza promocją

4,94 zł

2,02 zł

1,51 zł

1,51 zł

obniżka

- 66 proc.

(3,24 zł)

- 74 proc.

(1,21 zł)

- 65 proc.

(0,80 zł)

- 33 proc.

(0,41 zł)

w promocji

 1,70 zł

0,53 zł

0,53 zł

1,01 zł

 

Korzystanie z nowych stawek nie wymaga zamawiania ani aktywacji. Obowiązują one automatycznie dla wszystkich klientów korzystających z oferty Eurotaryfa w Orange Travel (Cennik usług w roamingu).

Promocja nie dotyczy Klientów korzystających z promocji roamingowych: Stawki Operatorów Zagranicznych lub Nowa Oferta Roamingowa.


W kwietniu 2011 r. odbyło się w Krakowie spotkanie pomiędzy ministrami odpowiedzialnymi za sektor telekomunikacyjny w Polsce i Rosji. Wzięli w nim udział także przedstawiciele operatorów sieci mobilnych i stacjonarnych obu państw. Uwzględniając geograficzne sąsiedztwo i aspekty rozwijającej się wymiany gospodarczej uznano, że zwiększenie przystępności taryf roamingowych będzie miało pozytywny wpływ na rozwój wzajemnych relacji, a oba kraje będą aktywnie działać w celu ich obniżenia.

W wyniku spotkania, 10 maja 2011 r., w Moskwie podpisano „Memorandum dotyczące działań w zakresie obniżenia taryf międzynarodowego roamingu pomiędzy Rzeczpospolitą Polską a Federacją Rosyjską”. Sygnatariuszami dokumentu byli podsekretarz stanu w Ministerstwie Infrastruktury Magdalena Gaj oraz Minister Telekomunikacji i Komunikacji Masowej Federacji Rosyjskiej Igor Shchegolev. 12 września 2011 r. Memorandum podpisali przedstawiciele głównych operatorów działających na rynku polskim, w tym PTK Centertel.

Więcej informacji na www.orange.pl

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.