Informacje prasowe

Serce i Rozum z milionem przyjaciół na Facebooku

26 kwietnia 2012
Serce i Rozum z milionem przyjaciół na Facebooku

Serce i Rozum, bohaterowie kampanii reklamowych Telekomunikacji Polskiej, a teraz marki Orange jako pierwszy profil komercyjny na polskim Facebooku mogą pochwalić się milionem fanów.

- Bardzo się cieszę, że Serce i Rozum to pierwszy polski profil komercyjny na Facebooku, który przekroczył magiczną liczbę miliona fanów. To potwierdzenie skuteczności najnowszej kampanii z udziałem sympatyczniej pary bohaterów, którzy wraz z klientami usług stacjonarnych przeprowadzali się do świata Orange. To również kolejny dowód słuszności naszej decyzji, by po rebrandingu nadal wykorzystywać Serce i Rozum w kampaniach marketingowych marki Orange – uważa Paweł Patkowski, dyrektor Marki, Mediów i Komunikacji Orange Polska.

Serce i Rozum chcą uczcić milion swoich przyjaciół specjalną akcją. Już dziś na ich profilu można zobaczyć największe społecznościowe puzzle w polskim Internecie. Dzięki specjalnej aplikacji wielka podobizna Serca

i Rozumu stworzona została z miliona zdjęć ich fanów.

Osoba kontaktowa: Wojciech Jabczyński, Rzecznik Grupy TP

Tel.: 22 527 19 39

e-mail: biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

De La Soul – hip-hopowa legenda na Orange Warsaw Festival 2012

25 kwietnia 2012
De La Soul – hip-hopowa legenda na Orange Warsaw Festival 2012

Kolejny wykonawca Orange Warsaw Festival 2012 to arystokracja hip-hopu. Alternatywni, jazzowi, z dobrymi tekstami i większymi ambicjami niż liczba posiadanych złotych łańcuchów. Na scenie od 25 lat, w tym roku, ze wszystkimi swoimi przebojami, zaprezentują się w Warszawie 9 czerwca!

Posdnuos, Trugoy i Maseo założyli zespół w 1987 roku na Long Island. Zadebiutowali na amerykańskiej scenie muzycznej wydając krążek „3 Feet High and Rising”. Album został okrzyknięty arcydziełem. Zdobył tytuł płyty roku magazynu NME, który do hip-hopu ma stosunek, raczej chłodny. Krytyka na stałe uznała De La Soul za swoich faworytów, nie szczędząc im komplementów do dziś. W 2006 zespół został uhonorowany nagrodą Grammy za singla „FeelGood Inc.” Nagranego z Gorillaz. Najnowsze wydawnictwo grupy –„De La Soul's Plug 1 & Plug 2 presents... First Serve” ukazało się 2 kwietnia i już zdobyło świetne recenzje. Zespół zapowiedział ponowną współpracę z Prince Paulem i dużo nowej muzyki.

W Polsce pojawią się z nowym materiałem, ale z pewnością nie zabraknie ich kultowych hitów jak: „Me Myself and I”, „The Magic Number”, bezkonkurencyjnego „Ring Ring Ring (Ha Ha Hey)” czy „All Good?”. Zatem przed uczestnikami Orange Warsaw Festival 2012 porcja świetnego, melodyjnego hip-hopu. Jak mawiają Ci, którzy mieli przyjemność widzieć De La Soul na żywo – dają czadu na scenie! Warto to zobaczyć.

De La Soul dołączyli do Linkin Park, The Prodigy i Garbage. O kolejnych gwiazdach poinformujemy wkrótce. Orange Warsaw Festival 2012 odbędzie się na Pepsi Arenie (stadion warszawskiej Legii) w dniach 9 i 10 czerwca.

Bilety na Orange Warsaw Festival 2012 są już w sprzedaży. Zapraszamy na www.orangewarsawfestival.pl, www.ebilet.pl, www.ticketpro.pl oraz do punktów eBilet i EMPIK.

Jednodniowe bilety na płytę na pierwszy dzień Orange Warsaw Festival 2012 zostały już sprzedane. To samo dotyczy biletów na pierwszy dzień i dwudniowych karnetów na trybunę Premium. Wciąż dostępne są dwudniowe karnety na płytę oraz bilety na drugi dzień - płyta (89 zł), karnety na płytę stadionu (159 zł), trybuny - 110 złotych na pierwszy lub drugi dzień i 199 złotych za karnet na całą imprezę, trybuna Premium na drugi dzień (150 zł) oraz bilety VIP - 500 zł na poszczególne dni i 900 zł za karnet.

 

Osoby kontaktowe:

 

Wojciech Jabczyński

rzecznik Orange Polska

wojciech.jabczynski@orange.com

tel.: 22 527 19 39

 

Marta Hopfer - TVN

m.hopfer@tvn.pl

tel.: 22 527 19 39

tel.: 516 444 701

 


Informacje prasowe

Teraz Środy z Orange dla 20 mln klientów

25 kwietnia 2012
Teraz Środy z Orange dla 20 mln klientów

Dzięki zmianie marki TP na Orange 5,5 mln klientów usług stacjonarnych może już korzystać z akcji Środy z Orange. Tym samym, już ponad 20 milionów kinomanów będzie mogło kupić w każdą środę dwa bilety w cenie jednego.

- Zależy nam, aby powiększenie rodziny Orange nie było wyłącznie cyfrą w raporcie rocznym. Orange to nie tylko usługi telekomunikacyjne. Od wielu lat jesteśmy blisko naszych klientów, towarzyszymy im podczas emocji sportowych, muzycznych czy artystycznych. Na trzecie urodziny akcji Środy z Orange w Polsce zapraszam do korzystania z niej również dotychczasowych klientów TP – powiedział Konrad Ciesiołkiewicz, dyrektor PR i Sponsoringu Orange Polska.

25 kwietnia mijają 3 lata od momentu rozpoczęcia akcji Środy z Orange – globalnego filmowego projektu sponsoringowego marki Orange. Od kwietnia 2009 r., kiedy po raz pierwszy Orange zaprosił swoich klientów w środę do kina, w akcji wzięło udział już ponad 3,6 miliona osób, co stanowi jedną trzecią wszystkich dotychczas uprawnionych do pobrania kodów klientów.

Zasady korzystania z akcji nie zmieniają się. Aby otrzymać kod, który uprawnia do zakupu dwóch biletów w cenie jednego wystarczy wysłać SMS o treści FILM pod numer 241. Klienci TP posiadający neostradę lub telefon stacjonarny, mogą zalogować się na stronie www.orange.pl, w zakładce Środy z Orange lub skorzystać z infolinii *200. W procesie rejestracji potrzebny jest numer klienta TP, który znajduje się na rachunku oraz PIN. Zamówiony kod zostanie wysłany na podany numer telefonu komórkowego w dowolnej sieci.

Od 1 stycznia 2012 Środy z Orange przeniosły się do Multikina. Dzięki nowemu partnerowi, którego sieć kinowa stale rośnie, a dzisiaj składa się z 24 kin, kinomani mogą oglądać wszystkie seanse kinowe, w tym filmy 3D, transmisje sportowe oraz koncerty. Zniesione zostały limity pobieranych kodów oraz umożliwiono zakupy z 15-procentowym rabatem

w barach kinowych sieci Multikino.

Już w pierwszej połowie 2012 roku do mapy akcji Środy z Orange dołączą nowe miasta.

W maju sieć Multikino otworzy kino w Słupsku, a w czerwcu w Kielcach. W trzecim kwartale natomiast zostanie uruchomione Multikino w Zgorzelcu.

* * *

Orange jest bardzo aktywna w świecie filmu. Poza Środami z Orange organizuje m.in. przedpremierowe pokazy kinowe „Orange Kocha Kino” oraz umożliwia miłośnikom kina wirtualne spotkania i wymianę opinii w Klubie Filmowym Orange na Facebooku. Od 2007 roku jest również sponsorem tytularnym projektu Orange Kino Letnie - dwóch największych kin plenerowych w Europie - na molo w Sopocie i w Zakopanem przy Krupówkach. Realizuje także projekt Kino Orange, czyli kino objazdowe umożliwiające oglądanie największych kinowych hitów w małych miejscowościach, w których nie ma kin.

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.