Oferta

Ruszyliśmy z przedsprzedażą Galaxy Note 8

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
25 sierpnia 2017
Ruszyliśmy z przedsprzedażą Galaxy Note 8

Wczoraj w Nowym Jorku Samsung pokazał światu model Galaxy Note 8. Dziś w Orange Polska ruszyliśmy z jego przedsprzedażą, która potrwa do 14 września. Zamawiający otrzymają urządzenie w zestawie ze stacją dokującą Samsung DeX. Mamy przygotowanych 350 kompletów. Dostępne kolory w przedsprzedaży to czarny i złoty. Pod tym linkiem znajdziecie oficjalny komunikat Samsunga opisujący Note 8. Dzięki uprzejmości Wojtka Piechockiego z GSMonline poniżej zamieszczam zdjęcia z nowojorskiego wydarzenia.

Komentarze

vdsl2
vdsl2 12:30 25-08-2017

Aby nie było już problemu jak z S7

Odpowiedz
    Mati
    Mati 00:09 26-08-2017

    Z Note7, jak już.

    Odpowiedz
robert
robert 10:22 28-08-2017

poza tematem, ale moze odpowiecie: czy planujecie wprowadzic pakiety mms, albo dodac mmsy do pakietow no-limit dla prepaid? w sumie dlaczego rozdajac tysieca gigabajtow nie chcecie udostepnic no limit dla mms-ow zajmujacy pare kilo?
pozdrawiam

Odpowiedz
pablo_ck
pablo_ck 09:56 29-08-2017

Sprzęt fajny, dla mnie osobiście trochę za duży 🙂

Odpowiedz

Rozrywka

Orange LOVE – nowa kampania

Stella Widomska Stella Widomska
25 sierpnia 2017
Orange LOVE – nowa kampania

Dziś wystartowaliśmy z kampanią pakietu Orange LOVE. Macie w nim telewizję, światłowód i nielimitowane rozmowy, a teraz jeszcze smartfony Samsung w niespotykanych cenach. O tym wszystkim jest nasz nowy spot, za którego kreację odpowiada agencja Publicis (adaptacja kreacji agencji Comunica). Produkcją zajęła się Film Produkcja, a postprodukcją Orka. Spot wyreżyserował Michał Gazda, którego możecie kojarzyć głównie z seriali np. Belle Epoque, Wataha, Druga Szansa czy Usta Usta.

Komentarze

mike278
mike278 17:42 24-08-2025

Jestem zaskoczony bo cena faktycznie wygląda na najniższą na rynku w tej promocji. Natomiast mam pytanie jak udało Wam się dostać wersję nano SIM + esim bo wszędzie na sieci widzę tylko wersję nano + nano. A model mimo że stosunkowo tani to jednak jego plusem jest ekran. Jako namiastka czytnika się sprawdza sądząc po testach które widziałem.

Odpowiedz

Odpowiedzialny biznes

Raport zintegrowany Orange Polska 2016

Monika Kulik Monika Kulik
23 sierpnia 2017
Raport zintegrowany Orange Polska 2016

Wierzymy w liczby. Jesteśmy w przekonani, że najlepiej powiedzą nam o biznesie – dlatego co roku w firmach przygotowujemy sprawozdania finansowe, w których dominują skomplikowanych tabelki z liczbami. Wydaje się jednoznaczne, że skoro w 2015 było 9 a w 2016 roku 12 to coś tam wzrosło, a jeśli 8 - to spadło. Ale co zdążyło się w ciągu roku „pomiędzy” tymi liczbami i jak to się ma do prognozy na przyszłość – tego nie wyczytamy z tabeli. Dla dobrej interpretacji i prognoz potrzebny jest nam szerszy kontekst ekonomiczny i społeczny.

Dlatego coraz większy nacisk kładziemy na ujawnianie przez firmy danych niefinansowym, mówiących o społecznych, ekologicznych czy etycznych aspektach funkcjonowania przedsiębiorstwa na rynku. Ostatni kryzys ekonomiczny pokazał, jak ważne są takie kwestie, jak etyka, compliance i ład korporacyjny. Katastrofy ekologiczne zaś ujawniają, jak ważne są sprawy ochrony środowiska, także u naszych firm partnerskich i dostawców.

Raportowanie niefinansowe

W 2014 roku Unia Europejska rozszerzyła sprawozdawczość firm o obowiązek ujawnienia danych niefinansowych. Zgodnie z nową dyrektywą 2014/95/UE część firm musi informować w ramach sprawozdania z działalności o swojej polityce w zakresie środowiska, spraw społecznych, pracowniczych, poszanowania praw człowieka, przeciwdziałania korupcji i łapownictwu oraz przedstawić politykę w zakresie różnorodności.

W Polsce grupa firm, które są objęte dyrektywą stanowi, według danych Ministerstwa Finansów, prawie 300 podmiotów. Nowy obowiązek informacyjny dotyczy dużych jednostek zainteresowania publicznego zatrudniających powyżej 500 osób ( różnorodność od 250 osób), których sumy bilansowe przekraczają 85 mln złotych, albo których przychody netto ze sprzedaży towarów i produktów przekraczają 170 mln złotych.

Firma ma do wyboru formę raportowania – może  to być oświadczenie na temat informacji niefinansowych w sprawozdaniu z działalności lub oddzielny raport np. raport społecznej odpowiedzialności. My, podobnie jak kilkadziesiąt firm w Polsce, przygotowujemy takie raporty już od ponad 10 lat, ale wiele firm przygotuje taki raport w przyszłym roku po raz pierwszy.

Raportowanie zintegrowane

Raportowanie zintegrowane to kolejny krok.  Jakościowe, a nie tylko formalne połączenie danych niefinansowych i finansowych w jeden komplementarny dokument.

W tym roku opracowaliśmy nasz pierwszy Raport zintegrowany, który wskaźniki finansowe i dane niefinansowe łączy w jedną spójna opowieść o firmie, jej roli biznesowej i społecznej.  Było to dla nas duże wzywanie i wymagało wyjścia poza dotychczas stosowane schematy, przygotowanie nowej opowieści o firmie – pełniejszej, z szerszym kontekstem rynkowym i społecznym. W raporcie pokazaliśmy nasz model biznesowy, z jakich zasobów społecznych, ekonomicznych i naturalnych korzystamy, jakie są efekty i rezultaty naszych działań a także nasz wpływ na otoczenie.

W lipcu zaprosiliśmy Was do testowania strony internetowej z naszym Raportem zintegrowanym. Dziękujemy za Wasze zaangażowanie i cenne uwagi.

Konkurs

Zapraszamy was do czytania Raportu. A jeśli podoba Wam się ta forma przekazu – zagłosujcie na nas w Konkursie Raporty Społeczne.

Na stronie konkursu znajdziecie kilkadziesiąt raportów społecznych i a także kilka zintegrowanych. Sprawdźcie, jak do odpowiedzialności społecznej podchodzi Wasz bank, dostawca energii czy firma, z której produktów korzystacie na co dzień. Może wtedy spojrzycie na nią trochę inaczej?

 

Komentarze

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.