Informacje prasowe

Samsung Galaxy Tab 2 10.1 od Orange do wygrania w RMF FM

21 stycznia 2013
Samsung Galaxy Tab 2 10.1 od Orange do wygrania w RMF FM

Od dziś rusza nowy konkurs, w którym wspólnie z RMF FM, szukamy odpowiedzi na pytanie, na co można wydać pieniądze, które pozostały w portfelu dzięki akcji „100 sposobów jak zaoszczędzić w Orange”. Codziennie nagrodą będzie nowoczesny tablet gotowy do surfowania po sieci.

Na stronie internetowej akcji w serwisie www.rmf.fm codziennie będzie zamieszczany jeden wybrany sposób na oszczędzanie z Orange, zadaniem słuchaczy będzie napisanie, na co przeznaczyliby daną, zaoszczędzoną kwotę. Codziennie od poniedziałku do piątku prowadzący poranny program wybiorą najciekawszą odpowiedź i przytoczą ją na antenie, a jej autor otrzyma nagrodę – tablet z internetem mobilnym Orange Free na Kartę. Każdego dnia pojawi się też informacja o kolejnym sposobie na oszczędzanie i o kwocie, która będzie do wydania. Konkurs potrwa do 14 lutego br.

Szczegóły konkursu tutaj

* * *

Pod hasłem „100 sposobów jak zaoszczędzić w Orange”, trwa wielka wyprzedaż. Klienci mają możliwość otrzymać m.in nowoczesne smartfony i tablety w atrakcyjnych cenach, tańsze pakiety usług oraz wiele innych sposobów na to, by wydać jak najmniej nie rezygnując jednocześnie ze swobodnego korzystania z telefonu komórkowego, domowego czy surfowania po internecie.

Pomysły na oszczędzanie w Orange.

* * *

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

Tel.: 22 527 19 39

e-mail: biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Ponad 20 francuskich filmów w Telewizji Tu i Tam bezpłatnie dla wszystkich internautów

17 stycznia 2013
Ponad 20 francuskich filmów w Telewizji Tu i Tam bezpłatnie dla wszystkich internautów

Od 17 stycznia w Telewizji Tu i Tam można oglądać filmy biorące udział w tegorocznym festiwalu francuskiego kina - MyFrenchFilmFestival. O nagrody ubiega się  10 filmów długometrażowych i 10 krótkometrażowych zrealizowanych przez młodych francuskich twórców. Wszystkie filmy konkursowe, a także 3 tytuły prezentowane poza konkursem, są dostępne w Telewizji Tu i Tam - bezpłatnie, dla wszystkich internautów.

MyFrenchFilmFestiwal to pierwszy festiwal filmowy, którego repertuar można obejrzeć wyłącznie przez internet. Jego celem jest popularyzowanie twórczości młodego kina francuskiego. Odbywa się już po raz trzeci, w tym roku filmy są dostępne w 12 językach, w tym – po raz pierwszy – także z napisami w języku polskim.

Internauci korzystający z telewizji Tu i Tam mogą obejrzeć wszystkie 23 festiwalowe filmy za darmo. Są one dostępne w obydwu bezpłatnych pakietach, Hello i Fun, dzięki czemu mają do nich dostęp nie tylko klienci Orange Polska, ale wszyscy zainteresowani. Filmy można oglądać na różnych urządzeniach – na komputerze, smartfonie czy tablecie. Festiwal potrwa do 17 lutego.

 

Opisy filmów, zwiastuny i wiele innych dodatkowych informacji można znaleźć na http://www.myfrenchfilmfestival.com/pl/ Można tu także głosować na filmy.

Poniżej linki do pakietów Hello i Fun Telewizji Tu i Tam, w których dostępne są filmy MyFrenchFilmFestiwal

http://www.orange.pl/telewizja-tu-i-tam/pakiet/8473784/pakiet-fun

http://www.orange.pl/telewizja-tu-i-tam/pakiet/8473786/pakiet-hello

Zwiastun festiwalu można obejrzeć tu

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska

Tel.: 22 527 19 39

e-mail: biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Serce i Rozum najpopularniejszym profilem na polskim Facebooku

16 stycznia 2013
Serce i Rozum najpopularniejszym profilem na polskim Facebooku

Profil Serce i Rozum z ponad 1,6 mln fanów jest już najpopularniejszym profilem na polskim Facebooku. Na ten sukces złożyły się przede wszystkim konsekwentnie realizowana strategia prowadzenia profilu oraz niesłabnąca popularność obu postaci.

Serce i Rozum pojawili się na polskim Facebooku w październiku 2010 roku. W ciągu trzech pierwszych miesięcy polubiło ich 40 tys. fanów, a fanpage znalazł się w TOP 10 najszybciej rosnących stron na Facebooku. Od początku profil przyjął kilka strategicznych założeń, które zapewniły mu niesłabnącą popularność. Zgodnie z duchem social media fani mieli dostają to, czego oczekują, nie zapominając o wartościach marki Orange.

- Fanpage Serca i Rozumu poprzez zabawę wprowadza w świat ofert Orange w lekki i przyjazny sposób. Atrakcyjny kontent na profilu zapewnia i gwarantuje rozrywkę, podtrzymuje zaangażowanie i powoduje, że fanów wciąż przybywa. To wartość dodana dla całej platformy komunikacyjnej i miejsce interakcji z jej miłośnikami – mówi Paweł Patkowski, Dyrektor Marki, Mediów i Komunikacji.

W 2011 r. działania wokół profilu zostały docenione nagrodami: Grand Webstar 2011, nagrodą Klubu Twórców Reklamy 2011, Golden Arrow 2011 oraz wyróżnieniem Złote Orły 2011. W kolejnym roku profil Serca i Rozumu stał się drugim, najpopularniejszym miejscem na polskim Facebooku. Nasi brandheroes zdobyli serca prawie 900 tys. nowych fanów. Rok 2012 był również czasem wielkiej przeprowadzki Serca i Rozumu do Orange.

W ubiegłym roku 409 wpisów wywołało ponad 1.6 mln „lubię to”, 126 tys. komentarzy i 187 tys. udostępnień. W sumie w ciągu roku ponad 57 tys. osób zaangażowało się w dodatkowe aplikacje dostępne na profilu. Fanów wciąż przybywa i są to fani lojalni – to największa wartość profilu Serce i Rozum na Facebooku.

Profilem Serca i Rozumu na Facebooku zarządza agencja Lemon Sky. Autorami postaci Serce i Rozum oraz platformy komunikacji jest agencja Publicis.

Pobierz materiały dodatkowe.

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

Tel.: 22 527 19 39

e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Scroll to Top