Informacje prasowe

Nowa oferta Biznes Pakietu – nielimitowane rozmowy i szybki internet dla firm w korzystnej cenie

11 lutego 2013
Nowa oferta Biznes Pakietu – nielimitowane rozmowy i szybki internet dla firm w korzystnej cenie

Orange Polska wprowadza nową, uproszczoną i korzystniejsza ofertę Biznes Pakietu, czyli zestawu usług telekomunikacyjnych oraz udogodnień ułatwiających prowadzenie firmy. Do wyboru są 4 opcje przeznaczone dla średnich firm oraz 4 dla dużych przedsiębiorstw. Klienci korzystający z Biznes Pakietu otrzymują w ramach stałej miesięcznej opłaty m.in. plan taryfowy z nielimitowanymi rozmowami, profesjonalny biznesowy Internet, hosting, darmowy e-sklep oraz wirtualną centralkę do zarządzania połączeniami telefonicznymi w firmie.

Oferta Biznes Pakietu dla średnich firm składa się z: Internetu DSL prędkością do 10 Mb/s, od 1 do 6 zewnętrznych linii telefonicznych oraz wirtualnej centralki PBX zarządzającej nawet 20 numerami wewnętrznymi. Usługa pozwala na zachowanie dotychczasowych numerów telefonicznych firmy, nie wymaga też wymiany aparatów telefonicznych, z których korzysta firma.

Klienci mogą korzystać z planu podstawowego z nieograniczonymi połączeniami na numery stacjonarne w sieci Orange Polska lub z planu nielimitowanego, który umożliwia rozmowy bez ograniczeń ze wszystkimi numerami stacjonarnymi i komórkowymi w kraju.

Decydując się na Biznes Pakiet klienci otrzymują profesjonalny internet stacjonarny z prędkością do 10 Mbit/s, wraz z stałymi adresami IP, dzięki którym można uruchomić serwer WWW, a także aplikacją pozwalającą na utworzenie e-sklepu. Bezprzewodowa sieć Wi-Fi pozwala na korzystanie z internetu i urządzeń biurowych.

W pakiecie znajdują się także dodatkowe funkcjonalności, takie jak wirtualny fax (fax2mail), biznesowy pakiet hostingowy, oraz pakiet bezpieczeństwa (firewall). Stała, opłata abonamentowa - od 139 zł netto (170,97 zł z VAT) miesięcznie - za wszystkie wymienione wcześniej usługi pozwala firmom starannie zaplanować wydatki i nie martwić się o wysokość rachunków telefonicznych.

Oferta Biznes Pakietu dla dużych firm przeznaczona jest dla przedsiębiorstw posiadających już centrale PABX i zatrudniających kilkudziesięciu pracowników. Umożliwia im korzystanie z symetrycznego dostępu do internetu, hostingu, firewalla, e-sklepu, wirtualnego faksu i WiFi. Dodatkowo w ramach tej usługi firma może swoje oddziały połączyć w sieć VPN. Jeżeli firma nie posiada własnej centrali może skorzystać z oferty Orange: Centrala Diatonis doskonale współdziała z usługą Biznes Pakiet.

Szczegóły oferty można znaleźć na stronie www.orange.pl

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska

Tel.: 22 527 19 39

e-mail: biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Nowa oferta Orange Polska dla samorządów – szerokopasmowe sieci szybciej i taniej

11 lutego 2013
Nowa oferta Orange Polska dla samorządów – szerokopasmowe sieci szybciej i taniej

Orange Polska stworzyła dla jednostek samorządu terytorialnego specjalną ofertę długoterminowej dzierżawy infrastruktury. Wykorzystanie istniejącej już infrastruktury umożliwi obniżenie kosztów budowy sieci szybkiego Internetu i skróci czas realizacji inwestycji. Pozwoli to samorządom na efektywne wykorzystanie środków unijnych przeznaczonych na ten cel oraz skuteczną walkę z wykluczeniem cyfrowym.

Nowa oferta Orange Polska polega na długoterminowym dzierżawieniu infrastruktury telekomunikacyjnej przez jednostki samorządu terytorialnego lub podmioty działające w ich imieniu. Dzierżawa może dotyczyć zarówno infrastruktury już istniejącej jak też nowo wybudowanej, w tym torów światłowodowych i powierzchni na urządzenia teletechniczne. Jej właścicielem pozostaje Orange Polska, zapewniając nadzór nad infrastrukturą, przeglądy oraz interwencje w przypadku ewentualnych awarii.

Rozwiązanie, które proponuje Orange Polska, pozwoli zmniejszyć koszty i przyspieszyć budowę sieci szerokopasmowych przez samorządy, które wykorzystują w tym celu środki publiczne, w tym fundusze Unii Europejskiej. Jest ono także zgodne z zaleceniami UE dotyczącymi niedublowania istniejącej infrastruktury telekomunikacyjnej.

Nowa oferta dla samorządów to kolejna inicjatywa Orange Polska wspierająca upowszechnianie dostępu do szybkiego Internetu oraz likwidację tzw. Internetowych białych plam. Firma z sukcesem współpracuje z władzami lokalnymi przy projektach Szerokopasmowe Lubuskie i Szerokopasmowe Pomorskie oraz przy inwestycjach realizowanych w ramach Porozumienia z UKE. Dzięki nim w ciągu ostatnich trzech lat w całym kraju Orange Polska wybudowała 1 024 387 łączy, z czego 958 640 umożliwia świadczenie usług dostępu do Internetu z prędkością powyżej 6Mb/s.

Nowoczesna sieć szerokopasmowa  gwarantuje  mieszkańcom dostęp do szybkiego internetu, edukacji i informacji. Rozwój infrastruktury telekomunikacyjnej to także szansa dla regionów na przyspieszony rozwój i zwiększenie ich konkurencyjności.

* * *

Orange jest liderem polskiego rynku telekomunikacyjnego i najchętniej wybieranym operatorem w Polsce. Obsługuje blisko 21 milionów klientów zapewniając im codzienny dostęp do nowoczesnych usług telekomunikacyjnych, w tym unikatowej oferty konwergentnej - Orange Open oraz planów taryfowych bez limitów połączeń ze wszystkimi sieciami mobilnymi i stacjonarnymi w Polsce a także numerami międzynarodowymi.

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska

22 527 19 39

biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Telefoniczna Opieka – nowa usługa dla klientów sieci stacjonarnej Orange

08 lutego 2013
Telefoniczna Opieka – nowa usługa dla klientów sieci stacjonarnej Orange

Orange Polska jako pierwszy operator telekomunikacyjny w Polsce udostępnia swoim klientom możliwość korzystania z usługi Telefoniczna Opieka, która zapewnia osobom wymagającym opieki i ich rodzinom większe poczucie bezpieczeństwa. Specjalny, stacjonarny aparat telefoniczny oraz współpracujący z nim przenośny przycisk SOS pozwalają szybko wezwać pomoc w sytuacji zagrożenia.

Telefoniczna Opieka jest przeznaczona zwłaszcza dla osób starszych, mieszkających samotnie, chorych lub niepełnosprawnych, które przez długie godziny pozostają w domu bez opieki.

Po naciśnięciu specjalnego czerwonego przycisku alarmowego na telefonie lub przenośnym urządzeniu, następuje automatyczne i bezpłatne połączenie z Centrum Operacyjno-Alarmowym. Przenośny przycisk SOS działa w promieniu do 50 metrów od aparatu.

Operator w Centrum Operacyjno-Alarmowym na podstawie rozmowy z osobą wzywającą pomoc oceni sytuację, udzieli pełnego wsparcia i pomocy, wezwie bliskich bądź, w razie potrzeby, odpowiednie służby ratunkowe. Operator pozostaje w kontakcie z rozmówcą aż do momentu przybycia pomocy.

Jeżeli operatorowi nie uda się nawiązać kontaktu z osobą potrzebującą pomocy, na przykład w przypadku jej zasłabnięcia, zawiadamia osoby wskazane wcześniej przez klienta, a w razie potrzeby  służby ratunkowe. Z urządzenia można skorzystać nie tylko w sytuacji wypadku czy nagłego problemu ze zdrowiem, ale także w takich sytuacjach jak pożar czy włamanie.

Z Telefonicznej Opieki mogą skorzystać klienci usług telefonii stacjonarnej Orange Polska.  Za obsługę zgłoszeń odpowiada Polskie Centrum Opieki Sp. z o.o.

Usługę można  zamówić  m.in. w salonach Orange Polska, poprzez orange.pl oraz infolinie 801 505 505 i 19393, a także  wysyłając SMS o treści OPIEKA pod numer 6500. Koszt połączenia z numerem infolinii  lub wysłania SMS jest zgodny z taryfą operatora.  Miesięczny abonament za usługę wynosi 29 zł, a specjalny telefon wraz z  przenośnym przyciskiem SOS można kupić już od złotówki.

Szczegółowe informacje o usłudze są dostępne na stronie: www.orange.pl

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska

22 527 19 39

biuro.prasowe@orange.com

http://blog.orange.pl/wojciechjabczynski/

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.