Informacje prasowe

Orange Polska nagrodzona za wdrażanie strategii proklienckiej

05 czerwca 2013
Orange Polska nagrodzona za wdrażanie strategii proklienckiej

Renomowana firma analityczna Gartner oraz portal 1to1 Media przyznały Orange Polska główną nagrodę w konkursie CRM Excellence Awards za wdrażanie strategii zorientowanej na potrzeby klientów w ramach programu Misja Klient.

Misję, zgłoszoną w kategorii Customer Experience Excellence, uznano za najlepszy zakrojony na szeroką skalę program tego typu w Europie.

„Chcemy być najchętniej wybieranym i polecanym przez klientów operatorem. Dwa lata temu powołaliśmy Misję Klient, która diametralnie zmieniła nasz  sposób  myślenia i funkcjonowania - z firmy zorientowanej na produkty w firmę, w której najważniejszy jest Klient. Wymagało to zmian na wszystkich poziomach funkcjonowania firmy, w tym nastawienia managerów i pracowników, nie tylko tych bezpośrednio zaangażowanych w obsługę klientów” – mówi Piotr Gajek,  dyrektor wykonawczy ds. strategii relacji z klientami.

„Tegoroczni zwycięzcy prezentują wyjątkowy poziom skoncentrowania na kwestiach klienckich. Pokazują  jak zaangażowanie firmy we wprowadzenie zmian proklienckich, inwestowanie we właściwe technologie, procesy i ludzi, może przełożyć się na realne zyski finansowe” – powiedział Mila D’Antonio, redaktor naczelny 1to1 Media.

W ubiegłym roku ponad dziewięćdziesiąt procent klientów Orange Polska było zadowolonych z obsługi i ze sposobu załatwienia swojej sprawy. Na pytanie „Czy poleciłbyś usługi Orange przyjaciołom i bliskim?” zdecydowana większość klientów odpowiada twierdząco.

Firma stale rozwija kanały kontaktu z klientami, zapewnia m.in. najwyższej jakości obsługę na Facebooku, wprowadza liczne udogodnienia, takie jak rozmowy video z konsultantem, możliwość zmiany terminu dostarczenia przesyłki sms’em, specjalnych konsultantów do prowadzenia trudniejszych spraw.

Klienci Orange Polska mogą korzystać z najszerszej na rynku oferty usług telekomunikacyjnych w Polsce, w tym z zapewniającego duże oszczędności pakietu Orange Open, a także z akcji takich jak Środy z Orange, czyli możliwości zakupu na preferencyjnych zasadach biletów na środowe seanse w Multikinie.

*  *  *

Gartner Inc to założona w 1979 roku firma  badawczo-doradcza o światowym zasięgu z siedzibą w Stamford, Connecticut, USA. Jej klientami są zarówno korporacje, firmy technologiczne i usługowe, telekomy jak i agendy rządowe i organizacje. Gartner współpracuje z 13.200 różnymi podmiotami. Ma 5600 współpracowników, w tym 1400 analityków i konsultantów. Działa w 85 krajach.

1to1® Media jest firmą zajmującą się wspieraniem organizacji z całego świata w otrzymaniu jak największej wartości z ich bazy klienckiej. Pomaga osobom zarządzającym wprowadzać zmiany i sytuować inicjatywy proklienckie w centrum ich strategii rozwoju. Jej najważniejsze wydawnictwo, „1to1 Magazine’s Weekly Digest”, prezentuje najlepsze praktyki i trendy w rozwoju firm, które stosują inicjatywy proklienckie przekładające się na wynik finansowy. Dociera do ponad  130 tys. menadżerów.

Gartner oraz 1to1 Media nagradzają firmy za ich przywództwo we wspieraniu i wdrażaniu rozwiązań, które skutkują większym zorientowanem na klienta.

Tegoroczne europejskie nagrody CRM Excellence Awards zostały wręczone podczas  Gartner Customer Strategies & Technologies Summit, odbywającego się w dniach 5-6 czerwca w Londynie.

* * *

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska

22 527 19 39

biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Nielimitowane rozmowy w Orange na kartę

28 maja 2013
Nielimitowane rozmowy w Orange na kartę

Od dziś do 7 lipca klienci Orange na kartę w taryfie ONE, mogą cieszyć się z nielimitowanych rozmów do wszystkich sieci komórkowych. Wystarczy włączyć promocję, następnie zasilić swój telefon minimalną kwotą 25 złotych.

Aktywacja promocji jest wyjątkowo prosta. Aby włączyć ją wystarczy wpisać bezpłatny kod - *101*62# i potwierdzić przyciskiem połączenia lub wysłać sms o treści: „PROMOCJA” pod numer 403. Aby sprawdzić ile dni pozostało na promocyjne połączenia wystarczy wysłać bezpłatnego smsa o treści „ILE”, albo też wpisać krótki kod *101*62*1#. Promocja wyklucza się z usługą „Konto ważne rok”

Nowa usługa pozwala dzwonić bez ograniczeń do wszystkich sieci komórkowych. Ważność darmowych, nielimitowanych minut odpowiada ważności doładowań, zgodnie z poniższą tabelą.

Więcej informacji można znaleść pod adresem:

http://www.orange.pl/kid,4000377334,id,4003257896,article.html

* * * * *

Orange jest liderem polskiego rynku telekomunikacyjnego i najchętniej wybieranym operatorem w Polsce. Obsługuje blisko 21 milionów klientów zapewniając im codzienny dostęp do największego portfolio nowoczesnych usług telekomunikacyjnych, w tym unikatowej oferty konwergentnej - Orange Open oraz planów taryfowych bez limitów połączeń ze wszystkimi sieciami mobilnymi i stacjonarnymi w Polsce a także numerami międzynarodowymi.

 

* * *

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska

22 527 19 39

biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

1 liga w Orange sport przez kolejne dwa lata

22 maja 2013
1 liga w Orange sport przez kolejne dwa lata

Orange sport przedłużył umowę na transmisje spotkań 1 ligi piłki nożnej na kolejne dwa sezony. Stacja będzie transmitowała co najmniej dwa mecze w kolejce.

- Cieszymy się, że wszystkie kluby wyraziły duże zadowolenie z tego, jak dotychczas była prezentowana  1 liga w Orange sport i jak często pojawia się w mediach. Przypomnę, że dużą cześć materiałów, które tworzymy na potrzeby naszej anteny, udostępniamy też innym mediom - mówi Kacper Sosnowski redaktor naczelny Orange sport. – Dlatego w rozmowach o przedłużeniu kontraktu sprawnie doszliśmy do porozumienia i jest to efekt zaufania, jakie wypracowaliśmy w ciągu dwuletniej współpracy - dodaje.

Zmaganiom pierwszoligowców na antenie Orange sport w następnych sezonach nadal towarzyszyć będą specjalne serwisy informacyjne, programy publicystyczne i reportaże. Na zakończenie obecnego sezonu, w przedostatniej kolejce Orange sport zrealizuje łączoną transmisję z trzech ligowych spotkań.

* * * *

Orange sport jest nadawany 24 godziny na dobę i można go oglądać na ekranie telewizora, komputera i telefonu komórkowego. Pokazuje mecze najlepszych europejskich klubów retransmitowane w ramach bogatej oferty telewizji klubowych: Manchester United TV, Arsenal TV, Real Madryt TV, transmisje lig piłkarskich m.in. z Portugalii, jak również transmisje Pucharu Polski, Pucharu Niemiec, Pucharu Francji oraz polskiej I Ligi. Miłośnicy sztuk walki znajdą w programie Orange sport transmisje z gal MMA (UFC), kickboxingu i boksu. Ważnym punktem ramówki są także programy publicystyczne i informacyjne. Serwisy sportowe nadawane są co godzinę, a obszerne podsumowanie dnia czeka na widzów w  wieczornym „Sport raporcie 24”.

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska

22 527 19 39

biuro.prasowe@orange.com

http://blog.orange.pl/wojciechjabczynski/

Scroll to Top