Czas na ostatnią odsłonę konkursu w którym możecie wygrać Samsung Galaxy S9. Tym razem będzie o Emoji. Jeżeli nie wiecie jeszcze o czym piszę spójrzcie na to jak skorzystał z nich Wojtek.
Mam nadzieję, że już wszystko jasne – to animowane „naklejki”, które możemy przesyłać. Tworzymy je przy pomocy Samsung S9, skanując naszą twarz. To świetna zabawa i bardzo dobry efekt końcowy. Zajrzyjcie na stronę Samsung, by sprawdzić jak to działa.
Tym razem mamy zadanie, dla każdego, kto czuł się mocny na zajęciach plastycznych. Stwórz – na kartce, sztaludze czy w programie graficznym (lub w jakiejkolwiek innej formie) swój awatar i pokaż, że to właśnie Ty powinieneś otrzymać Samsung Galaxy S9 z świetnym systemem animowanych Emoji!
W komentarzach nie można dodawać jednak grafik, dlatego plan jest prosty – zdjęcie, animację, rysunek umieszczacie na ogólnodostępnym profilu na Twitterze, Instagramie, Facebooku, czy jakimkolwiek innym medium społecznościowym, a w komentarzach pod tym wpisem zostawiacie nam link. Czas na odpowiedź macie do 9 kwietnia do 23:59. Regulamin jest pod tym linkiem.
Powodzenia!
Aktualizacja [16:00, 11.04.2018]
Tym razem nie zazdrościłem jury. Przejrzałem część Waszych odpowiedzi i wszystkie były świetne. W takich sytuacjach żałuję, że nie mamy 10 czy 20 telefonów do wygrania. Na całe szczęście decyzja nie znalazła się na moich barkach. Jury za najlepszą uznało pracę tektyw opublikowaną 9 kwietnia. Za ciekawą formę, kreatywne podejście do tematu i pomysł, który wyróżnia się na tle pozostałych. Gratulacje! Prosimy o kontakt na adres konkursblogorange@kamikaze.digital.
Jeżeli nie widzieliście, zaczęliśmy już kolejny konkurs ;-)
Aktualizacja [16.04.2018, 12:00]
Reklamacje, które spłynęły po ogłoszeniu laureata trzeciej odsłony konkursu sprawiły, że jury jeszcze raz przyjrzało się zwycięskiej pracy. Zasięgnęło opinii kilku prawników, przeanalizowało sytuację i uznało, że niestety praca @tektyw została zamieszczona niezgodnie z regulaminem konkursu i dlatego nie powinna być brana pod uwagę przy wyborze zwycięzcy. Cała sprawa rozbija się o sformułowanie „portal społecznościowy”, które zawarte zostało w punkcie 5.4.4 regulaminu. Bo choć nie można odmówić blogowi statusu medium społecznościowego, to jednak nie jest on portalem społecznościowym. Jury opierało się tutaj między innymi na opinii nr 5/2009 Grupy Roboczej ds. ochrony osób fizycznych w zakresie przetwarzania danych osobowych powołanej na mocy dyrektywy 95/46/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 24 października 1995 r. Zdefiniowała ona tam sieciowe serwisy społecznościowe jako „platformy komunikacyjne on-line umożliwiające osobom fizycznym przystępowanie do nich lub tworzenie sieci użytkowników o wspólnych upodobaniach.”
Zgodnie z tą opinią sieciowe serwisy społecznościowe posiadają pewne cechy wspólne:
- użytkowników zachęca się do przekazania danych osobowych w celu stworzenia opisu swojej osoby lub swojego „profilu”;
- sieciowe serwisy społecznościowe obejmują również narzędzia, które umożliwiają użytkownikom przesyłanie swoich własnych materiałów (treści generowanych przez użytkowników, na przykład fotografii lub wpisu do pamiętnika, pliku muzycznego lub wideo lub łączy do innych stron);
- możliwe jest “tworzenie sieci kontaktów towarzyskich” dzięki wykorzystaniu narzędzi, które pozwalają stworzyć każdemu użytkownikowi listę kontaktów oraz za pomocą których użytkownicy mogą wchodzić w interakcje.
Słownik języka polskiego określa serwis, portal społecznościowy jako „serwis internetowy współtworzony przez społeczność internautów o podobnych zainteresowaniach, który umożliwia kontakt z przyjaciółmi i dzielenie się informacjami, zainteresowaniami itp.”
Blog na którym @tektyw opublikował swoją pracę nie spełnia kryterium regulaminowego, jakim jest umieszczenie na portalu społecznościowym. Chodzi tutaj szczególnie o fakt, że społeczność nie ma oprócz komentowania postów możliwości publikacji własnych materiałów, możliwości tworzenia profili i narzędzi do utrzymywania kontaktu z innymi użytkownikami.
Inna sprawa - że pozostali uczestnicy konkursu zamieszczając swoje prace na portalu społecznościowym mogli być ograniczeni ustaloną przez portal maksymalną rozdzielczością zdjęcia, których to ograniczeń nie było blogu. W ten sposób warunki publikacji zwycięskiej pracy mogły być w nieuzasadniony sposób preferencyjne w stosunku do pozostałych uczestników.
Bardzo przepraszamy wszystkich uczestników konkursu, łącznie z @tektyw za błąd jury. Kolejną, najwyżej ocenioną pracą jest dzieło @NowyJa, zamieszczone na niebudzącym żadnych zastrzeżeń Instagramie. Gratulacje! Prosimy o kontakt. Zgodnie z regulaminem skontaktujemy się także bezpośrednio ze wszystkimi, którzy napisali reklamacje.
Komentarze
A 5 GB oddać trzeba. 😉 Bez złośliwości ale szkoda że nie daliście na blogu informacji o zmianie regulaminu z dnia 04.04. To dość istotna zmiana.
OdpowiedzTo może za te odebrane 5 GB danych dodadzą no limit na MMS? Właśnie przez ich brak oferta odstaje od ofert konkurencji i przez to w moim odczuciu jest słabsza.
OdpowiedzZakładam, że piszesz o zmianie w usługach no-limit+GB. Jeżeli o to chodzi, to zmiany dotycząc tylko niewielkiej grupy klientów, którzy od mniej niż roku korzystali z usług jednorazowych. Zmiana nie dotyczy klientów z większym stażem oraz klientów wersji cyklicznej. Czyli znaczącej części klientów, którzy korzystają z tych usług. A złośliwość od Ciebie zawsze słuszna 😉
OdpowiedzZłośliwość moja? Cz mike278? ;p Przeanalizujcie ofertę i proszę jak możecie dodajcie mmsy 🙂 Jeśli to zrobicie to przeniosę swoją żonę, mamą do Was 🙂
OdpowiedzPiotrze!!! Jakie złośliwości??? Uważasz, że WIELKIE HALO o promocji było ok., a brak info o zmianie już jest BEE??? Wybacz, ale to jest zagranie poniżej pasa!!! 😛
OdpowiedzPiotrze, toż pisałem że bez złości z mojej strony. I poważnie uważam że takie info powinno pojawiać się na blogu. Ludzie nie powinni dowiadywać się o takich zmianach np. z Telepolis. 🙂
Odpowiedz@mike278:telepolis ma info bo redakcja ma dostęp do newslettera doradców obsługi. Tak samo jak inne portale telko z innych firm. Osobiście na blogu takie info nie zawsze jest warte uwagi. Na stronie orange.pl jest zakładka Komunikaty i tam takie info powinno być. A czemu nie ma? To już insza dyskusja.
OdpowiedzCzytam Was Panowie i nijak zrozumieć nie mogę. Jesteście największymi fachowcami na tym blogu, a widzę problem w zniknięciu jakiejś małej paczki danych czy braku MMS w ofercie. Odpowiem tylko dwoma słowami, nju mobile ☺️
OdpowiedzTylko problem nie w ograniczeniu paczki. Problem w braku informacji o zdarzeniu. Widzisz szanowny Panie Pikusiu w mojej ocenie (i chyba nie tylko) do takich rzeczy także służy blog. Klienci nie powinni się dowiadywać z innych stron czy regulaminu dopiero. To MOŻE budzić skojarzenia że operator chce coś ukryć/przemilczeć. A dotychczas Orange stawiało na przejrzystość. I to jest „słuszna linia naszego operatora”.;)
OdpowiedzCzekamy na pakiety MMS lub darmowe je w ofercie na kartę!
OdpowiedzMoże ktoś wyjaśni kontekst zdania „Wstydźcie się” z 14s w tej reklamie
Odpowiedz