Oferta

Nowa kampania Orange na Kartę

Stella Widomska Stella Widomska
18 czerwca 2018
Nowa kampania Orange na Kartę

Świat pełen jest problemów egzystencjalnych. A już świat kuchni, to w ogóle. Bo na przykład sernik z rodzynkami czy bez? Albo taka pizza. Z ananasem czy może jednak bez? A pomidorowa z ryżem czy z makaronem? No i placki ziemniaczane. Sami powiedzcie czy jadacie je z cukrem. Dla mnie placek z cukrem, to wybryk natury, ale znam takich, którym przy ich jedzeniu cukier chrzęści w zębach. I takim sposobem dochodzimy do naleśników – rulon czy trójkąt? Dla mnie zawsze trójkąt. A jak dla Roberta Górskiego i Mikołaja Cieślaka? O tym przekonacie się oglądając nasz nowy spot Orange na Kartę.

I jeszcze garść informacji niepraktycznych: kreacja – Leo Burnett, produkcja – Tyrka Studio, postprodukcja – Studio Orka, reżyseria – Michał Gazda i zakup mediów – Initiative Media.

Ktoś kiedyś śpiewał, że już nigdy nie będzie takiego lata. Ale kto wie. Tymczasem cieszmy się latem pełnym internetu! I słońca! :-)

 

 

Komentarze

PAWEŁ
PAWEŁ 12:59 18-06-2018

A Wakacyjne pakiety ? Np . 30 GB za 30 zł na 100 dni .

Odpowiedz
    Karlos20
    Karlos20 16:16 18-06-2018

    Są obecne pakiety elastyczne w ofercie. 1 dzień = 1 zł = 1 GB. Prosto i uczciwie. W czym problem?

    Odpowiedz

Odpowiedzialny biznes

Orange Polska w Rankingu Odpowiedzialnych Firm

Monika Kulik Monika Kulik
15 czerwca 2018
Orange Polska w Rankingu Odpowiedzialnych Firm

Już po raz XII ogłoszono wyniki Rankingu Odpowiedzialnych Firm, a Orange Polska znalazł się wśród laureatów – zajęliśmy 3. w kategorii usługi, handel i transport, 8. miejsce w klasyfikacji głównej.

Autorami zestawienia są Profesor Bolesław Rok z Centrum Badań Przedsiębiorczości Pozytywnego Wpływu Akademii Leona Koźmińskiego oraz Jarosław Horodecki, dziennikarz. Partnerami merytorycznymi są Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz Global Compact Network Poland. Za weryfikację odpowiada Deloitte, zaś partnerem medialnym jest Dziennik Gazeta Prawna.

Ranking istnieje od 2007 roku, a my startowaliśmy w nim jeszcze jako Grupa TP i jesteśmy jedną z 8 firm, obecnych w rankingu we wszystkich 12 edycjach rankingu. Zawsze byliśmy w TOP 10 – przesuwając się na skali od miejsca 1 do 10. I tak - 1 miejsce (2016), 2. (2015), 3. (2007, 2011, 2014), 4. (2012), 5. (2009), 8. (2008), 9. (2013) i 10. (2010). Przesunięcie nie zawsze oznacza obniżenie standardów, ponieważ ankieta ROF zmienia się z wiekiem, wraz z rozwojem idei społecznej odpowiedzialności, wymagania rosną – na przykład dziś nie tylko pytani jesteśmy, czy firma ma kodeks etyczny, ale jak on jest komunikowany pracownikom i interesariuszom zewnętrznym i jak wygląda mechanizm zgłaszania spraw.

Złote Listki CSR, Odpowiedzialny Partner wśród inwestorów zagranicznych, czy wspominany już jeden z liderów Rankingu Odpowiedzialnych Firm – to nagrody, jakie w tym roku otrzymaliśmy za działania w obszarze społecznej odpowiedzialności.

Dlaczego starujemy w rankingach?

Nagrody nie są naszą motywacją do działań CSR, ale jednak motywują.

Po pierwsze – lubimy być nagradzani i chwaleni za nasze zachowania. To dla nas sygnał, że nasze działania zostały dostrzeżone, ocenione i pozytywnie wypadamy na tle innych.

Po drugie – ma dla nas wartość to, kto przyznaje nagrodę – renomowana uczelnia, znany tygodnik opinii czy uznana organizacja pozarządowa to organizacje, które są niezależne, a przyznanie nagrody nie wiąże się z wykupieniem określonej usługi czy produktu.

Po trzecie – to dla nas sprawdzian, poddanie się zewnętrznej ocenie ekspertów. Sama ankieta konkursu Ranking Odpowiedzialnych Firm liczyła w tym roku 40 pytań (a we wcześniejszych latach nawet 60) dotyczących odpowiedzialnego prowadzenia biznesu, polityki zrównoważonego rozwoju, zarządzania wpływem. Inaczej mówiąc, pytani jesteśmy o wskaźniki w zakresie wpływu na środowisko, zarzadzania zasobami ludzkimi, etyki, compliance, zaangażowania społecznego. Co więcej, każdą odpowiedź należy uzasadnić, a nad całością czuwa firma audytorska.

A poza tym – pozytywną informację można wykorzystać w komunikacji, nie tylko na blogu – ale przede wszystkim w komunikacji wewnętrznej, dziękując wszystkim zaangażowanym za ich pracę. Nagrody CSR są bowiem kompleksowe i dotyczą wszystkich obszarów firmy i wszystkich pracowników.

Dlatego jesteśmy dumni, że jesteśmy w Rankingu Odpowiedzialnych Firm, który wciąż jest elitarny, w dobrym tego słowa znaczeniu;)

3 Nagroda w Rankingu Odpowiedzialnych Firm - klasyfikacja branżowa.

Komentarze


Oferta

Pokaż jak kibicujesz – konkurs

Kasia Barys Kasia Barys
15 czerwca 2018
Pokaż jak kibicujesz – konkurs

Kibice to dwunasty zawodnik w zespole. Polscy fani pójdą za swoją reprezentacją „w ogień” i przejadą dla niej cały świat, byle tylko dopingować zawodników w ważnych meczach. Ci, którzy nie pojadą na mundial do Rosji mogą z całych sił kibicować przed telewizorem. Najlepiej w Orange TV w jakości 4K . Dla aktywnych kibiców mamy konkurs. Pokażcie jak wspieracie swoją drużynę. Zdjęcie lub wideo należy zgłosić poprzez aplikację na profilu Orange Polska na Facebooku. Możecie skorzystać ze specjalnego filtra na twarz, żeby dodać sobie elementy kibica. Do wyboru np. biało- czerwona czapka czy okulary. Na zgłoszenia przez Facebook czekamy do 28 czerwca, czyli do dnia, w którym zostanie rozegrany ostatni mecz grupowy. Co można wygrać? Domówkę z przyjaciółmi od Orange, podczas której możecie kibicować drużynom walczącym o 3 miejsce, w trakcie półfinałów i wielkiego finału. Dodatkowo do wygrania oprócz organizacji domówki jest telewizor 4K 55”. Wygrywają 4 osoby.

Link do regulaminu: https://www.facebook.com/notes/orange/dom%C3%B3wki-orange-w-4k/1955074874516316/

Scroll to Top