Od ponad tygodnia w mediach możecie spotkać nasza nową kampanię wizerunkową przygotowaną przez Publicis France. Trwający 90 sekund film (wyreżyserowany przez Nico Pereza Viegę), to prosta historia dwojga ludzi, których mimo wielu przeciwności spotkanych po drodze, łączy pomarańczowa lina.
Spot to jeden z elementów kampanii 360°, w której skład wchodzą między innymi telewizja, kino, digital, OOH, prasa i social media. Kampania uzupełniona została o również o niestandardowe formaty, jakie zobaczyć można na przykład w przejściu podziemnym w okolicach Rotundy w Warszawie.
Myślą przewodnią kampanii jest hasło „Orange zbliża – reszta zależy od Ciebie”. Potraktowaliśmy ją bardzo dosłownie i postanowiliśmy zbliżyć do siebie dwa zupełnie odległe światy. Dlatego w tym projekcie spotkało się dwoje wyjątkowych artystów: legenda warszawskiego hip-hopu Sokół i młoda, prężnie rozwijająca się artystka kolażowa Beata Barrakuz Śliwińska. Owocem tego niecodziennego spotkania stał się mural inspirowany kampanią Orange oraz życiem i twórczością rapera, zaprojektowany przez Barrakuz. Praca powstała w kultowym miejscu spotkań warszawiaków — na „Patelni”, tuż przy przystanku Metro Centrum. Nie mieliście jeszcze okazji zobaczyć naszego murala? Koniecznie odwiedźcie „Patelnię” i eksplorujcie wszystkie ukryte w nim smaczki. A jeśli macie do nas daleko, to popatrzcie na zdjęcie murala w całej okazałości. I pamiętajcie – Orange zbliża!
Komentarze
Fajna reklama, szkoda że polskie agencje takich nie robią
OdpowiedzTo jeszcze zbliżcie innowacje do prepaida, bo od lat czekamy na połączenie oczekujące, zawieszenie poł., zarządzanie przekierowaniami na pocztę gł. Brandując ideę na orange to nam obiecaliście, że przyszłość będzie jasna i innowacyjna, a jesteście 100lat za innymi mniejszymi sieciami. Nie wspomnę już o samej ofercie archaicznej, brak pakietów na MMSy, brak ciekawego pakietu małej ilości minut na miesiąc, itp.
Odpowiedz