Informacje prasowe

BOMBAY BICYCLE CLUB zagra na Orange Warsaw Festival 2014

15 kwietnia 2014
BOMBAY BICYCLE CLUB zagra na Orange Warsaw Festival 2014

Zespół BOMBAY BICYCLE CLUB wystąpi 14 czerwca na Orange Warsaw Festival. To już przedostatni, z trzydziestu artystów, których zobaczymy na festiwalu. 

Nazywanie Bombay Bicycle Club weteranami może wydać się dziwne z uwagi na fakt, że żaden z członków zespołu ma nie więcej niż 24 lata, jednak na koncie mają już cztery albumy. Historia Bombay Bicycle Club jest o tyle inspirująca, że od swojej wytwórni otrzymali to, o czym większość zespołów może tylko pomarzyć – wolność w tworzeniu tego co kochają i pracy w swoim własnym tempie. Kiedy mieli po 18 lat podpisali swój pierwszy kontrakt z legendarną wytwórnią Island i wydali debiutancki album (2009) pt. „I Had the Blues But I Shook Them Loose”. Wraz z wydaniem drugiej płyty pt. „Flaws” (2010), zespół zmienił swoje brzmienie na bardziej akustyczne, folkowe. Trzecie wydawnictwo pt. „A Different Kind of Fix” (2011) było połączeniem loopów, skomplikowanych rytmów i gitarowych riffów. Najnowszy album pt.”So Long, See You Tomorrow”, który miał swoją premierę na początku 2014, był najdłużej dopracowywany. W materiale słychać podróżnicze ambicje i inspiracje innymi kulturami Jacka Steadmana i jak twierdzi on sam - dało mu to dużo dobrej, pozytywnej energii i artystycznego spełnienia.

BOMBAY BICYCLE CLUB to - Jack Steadman (wokal, gitara), Jamie MacColl (gitara), Suren de Saram (perkusja) i Ed Nash (gitara basowa) - razem dorastali w północnym Londynie. Jack, który pisze wszystkie utwory dla grupy, zaczynał swoją przygodę z produkcją już w wieku 13 lat używając do tego prostych programów do sklejania loopów. Jak sam przyznaje „To był mój wstęp do aranżacji, komponowania i nauki o dynamice, która tworzy utwór”.

Oficjalne strony/clip zespołu:

http://bombaybicycleclubmusic.com

https://www.facebook.com/bombaybicycleclub

http://www.youtube.com/user/bombaybicycleclubtv

Siódma edycja festiwalu odbędzie się w dniach 13-15 czerwca, na Stadionie Narodowym           w Warszawie. Po raz pierwszy festiwal potrwa trzy dni, a artyści wystąpią na dwóch scenach Orange Stage i Warsaw Stage.

Dotychczas ogłoszeni artyści OWF 2014:

13 czerwca:

ORANGE STAGE: KINGS OF LEON, QUEENS OF THE STONE AGE, PIXIES, FRENCH FILMS

WARSAW STAGE: SNOOP DOGG AKA SNOOP LION, LILY ALLEN, MARTIN GARRIX, THE PRETTY RECKLESS, SKA-P, JAMAL

14 czerwca:

ORANGE STAGE: FLORENCE AND THE MACHINE, THE KOOKS, THE WOMBATS, BOMBAY BICYCLE CLUB

WARSAW STAGE: THE PRODIGY, HURTS, RITA ORA, CHASE&STATUS DJ SET&RAGE, ELLA EYRE, SKUBAS

15 czerwca:

ORANGE STAGE: OUTKAST, DAVID GUETTA, KASABIAN, TIMBALAND, MILES KANE

WARSAW STAGE: LIMP BIZKIT, BRING ME THE HORIZON, I AM GIANT, CHEMIA

***

Bilety na Orange Warsaw Festival 2014 dostępne na: www.orangewarsawfestival.pl, www.eventim.pl oraz w sieci autoryzowanych punktów Eventim.

Bilety jednodniowe w cenie od 199zł.

Pakiet dwudniowy (dostępny tylko on-line, dni do wyboru) w cenie od 339zł.

Karnet trzydniowy w cenie od 519zł.

Orange Polska przygotowała dla swoich klientów specjalną ofertę 15% rabatu na zakup biletów festiwalowych – promocja została wydłużona do 15 czerwca 2014.

Więcej informacji na oficjalnych stronach festiwalu: facebook.com/orangewarsawfestival oraz www.orangewarsawfestival.pl, gdzie dodatkowo w zakładce „MEDIA” znajdują się wszystkie aktualne informacje dla prasy, w tym zdjęcia oraz niezbędne linki dotyczące artystów festiwalu.

Dodatkowych informacji udzielą:

Piotr Metz, Rzecznik Festiwalu, piotr.metz@rochstar-events.com

Monika Nowaczewska, monika.nowaczewska@rochstar-events.com

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska, tel: 22 527 19 39, biuro.prasowe@orange.com

***

Orange już po raz siódmy jest sponsorem tytularnym festiwalu. Ponad 300 tysięcy widzów, blisko 60 artystów - to bilans 6 lat obecności Orange Warsaw Festival na mapie muzycznych wydarzeń w Polsce. Dotychczas fani muzyki dzięki Orange uczestniczyli w koncertach: Beyoncé, Linkin Park, The Prodigy, The Offspring, Moby, Jamiroquai, Ms. Lauren Hill, Cypress Hill, Nelly Furtado, Skunk Anansie, Basement Jaxx i Fatboy Slim.


Informacje prasowe

Pierwszy wspólny salon Orange i Samsung otwarty w Łodzi

11 kwietnia 2014
Pierwszy wspólny salon Orange i Samsung otwarty w Łodzi

Dzisiaj w łódzkiej Manufakturze został otwarty pierwszy w Polsce wspólny sklep Samsung i Orange. Podczas ceremonii można było się zapoznać z ofertami Orange i produktami marki Samsung, w tym z najbardziej oczekiwanym smartfonem roku Samsung GALAXY S5, zegarkiem Gear 2 oraz opaską dla aktywnych Gear Fit.

Nowy salon to wyjątkowe miejsce, w którym można nie tylko zapoznać się z ofertą usług telekomunikacyjnych Orange, ale także poznać, przetestować i dowiedzieć się więcej o nowościach technologicznych i urządzeniach firmy Samsung. Możliwość dokładnego poznania produktów przed ich zakupem ułatwia konsumentom wybór urządzenia najlepiej odpowiadającego na ich indywidualne potrzeby.

Samsung to firma bardzo silnie zakorzeniona w Polsce, ale nasz sukces i rozwój nie udałyby się jednak bez współpracy z partnerami. Dlatego po sukcesie, jaki odniosły nasze sklepy Samsung Brand Store w Warszawie, Poznaniu, Gdańsku oraz Krakowie, przyszedł czas na otwarcie wspólnego salonu z jednym z naszych najważniejszych partnerów, firmą Orange - powiedział Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsung Electronics Polska.

To pierwszy salon, który otwieramy razem z producentem. Liczymy, że taka współpraca będzie przede wszystkim korzystna dla naszych klientów. Podpisujący umowę Orange Polska otrzymają nawet do 1300 zł rabatu do wykorzystania na zakup dowolnego sprzętu marki Samsung, znajdującego się w salonie. Wysokość rabatu zależy od wybranego abonamentu i długości umowy - informuje Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska.

W salonie Samsung i Orange miłośnicy nowinek technologicznych mają szansę zobaczyć i zapoznać się z innowacyjnymi funkcjami telewizorów LED, odtwarzaczy Blu-ray 3D, zestawów kin domowych, notebooków, smartfonów, tabletów, aparatów fotograficznych, urządzeń drukujących i wielu innych. Można obejrzeć doskonałe telewizory Smart TV, pograć na najsilniejszych laptopach ATIV, sprawdzić, jak rysuje się na tabletach z serii PRO czy przekonać się, jakie zalety ma nowy smartfon Samsung GALAXY S5.

Do wymienionych urządzeń klienci będą mogli wybierać mobilne i stacjonarne usługi Orange Polska. Dotyczy to zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Salon będzie oferował też usługi konwergentne, których liderem jest Orange Polska. Ponadto będzie można bezpłatnie skorzystać z porad Orange Eksperta, który pomoże w doborze optymalnych rozwiązań.

Wspólny sklep Orange i Samsung znajduje się w CH Manufaktura, przy ulicy Drewnowskiej 58 w Łodzi.


Informacje prasowe

Jeszcze więcej korzyści z nowym Orange Open

08 kwietnia 2014
Jeszcze więcej korzyści z nowym Orange Open

Nowa odsłona promocji Orange Open to dowód, że warto być w Orange i korzystać z jak największej liczby usług. Proste i elastyczne zasady Orange Open sprawiają, że każdy może łatwo stworzyć własny, najlepszy dla siebie i najbliższych zestaw usług i korzystać z coraz większego rabatu z każdą kolejną usługą. Z Orange Open można obniżyć rachunki nawet o 65 złotych miesięcznie. Aby zacząć oszczędzać z Orange Open, wystarczy połączyć ze sobą dwie usługi mobilne lub jedną mobilną i jedną domową. Nowości pojawiły się także w ofercie Orange Open dla Firm.

Nowy Orange Open stworzono z myślą o rodzinie. Pozwala on komponować indywidualne pakiety usług, dopasowane do potrzeb domowników, dodawać kolejne usługi w dogodnym terminie i cieszyć się coraz wyższymi rabatami. Ofertę można łączyć ze wszystkimi aktualnymi promocjami w Orange.

Mechanizm Orange Open jest bardzo prosty. Liczą się wszystkie usługi w Orange powyżej 39 zł, z których klient korzysta. Im więcej usług, tym większy rabat. Za 2 usługi klienci otrzymają comiesięczny rabat w wysokości 10 złotych, za 3 usługi – 20 zł, za 4 usługi 25 zł. Każda kolejna usługa zwiększa rabat o 10 zł, aż do jego maksymalnej wysokości  - 65 zł dla 8 lub więcej usług.

Rabat włącza się automatycznie, wystarczy na przykład:

  • przedłużyć umowę na jedną z usług
  • dokupić kolejną usługę lub wybrać jednocześnie co najmniej dwie usługi
  • zwiększyć abonament na jedną z usług
  • podwyższyć prędkość Neostrady

Po dokonaniu jednej z tych czynności naliczamy rabat, a jego wysokość będzie uwzględniała liczbę wszystkich usług, z których klient już korzysta, a które spełniają warunki promocji.

Jakie usługi można łączyć w Orange Open?

Każdy klient może stworzyć dowolną kombinację usług, łącząc usługi mobilne z mobilnymi lub usługi mobilne z domowymi, przy czym miesięczny abonament każdej z nich powinien wynosić minimalnie 39 zł. W zestawie musi się znaleźć przynajmniej jedna usługa mobilna.

 

Usługi

mobilne wliczane w promocję

Orange

Open

Usługi

domowe wliczane w promocję

Orange

Open

Telefon komórkowy na

abonament i MIX

Telefon domowy
Internet mobilny na

abonament

Neostrada
Nowa Orange Strefa Neostrada z Orange TV
Orange Freedom Pro Neostrada z

nielimitowanymi rozmowami FunPack

 

Przykładowo, klient korzystający z usługi FunPack (czyli telefon, internet i telewizja) oraz telefonu komórkowego  otrzyma rabat za 4 usługi, czyli  25 zł.  Oznacza to, że dokupienie do FunPacka karty sim z nielimitowanymi rozmowami do sieci komórkowej Orange i 400 minutami do pozostałych sieci będzie kosztowało tylko 4,97 zł miesięcznie.

Z kolei w Orange Open dla Firm pojawiły się nowe usługi, dzięki czemu klienci biznesowi otrzymują jeszcze więcej możliwości ograniczania kosztów swojej działalności. Do usług, z których można komponować zestawy w Orange Open dla Firm i korzystać z comiesięcznego rabatu, dołączył „IT dla Firm”, czyli serwis informatyczny z komputerem oraz profesjonalnym oprogramowaniem, a także Biznes Pakiet, na który składają się m.in. profesjonalny internet stacjonarny, nielimitowane połączenia z telefonu stacjonarnego, hosting do WWW i poczty, aplikacja centralki, fax2mail oraz e-sklep.

Pozostałe zasady są takie same jak w Orange Open dla klientów indywidualnych – comiesięczny rabat może sięgnąć 65 zł, co w skali roku daje oszczędność w wysokości 780 zł z VAT.

Więcej informacji wkrótce na www.orange.pl . Nowy Orange Open będzie dostępny od 11 kwietnia.

 

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska

Tel.: 22 527 19 39

e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Scroll to Top