Informacje prasowe

Startuje największy wakacyjny festiwal filmowy – Orange Kino Letnie Sopot-Zakopane 2014

30 czerwca 2014
Startuje największy wakacyjny festiwal filmowy – Orange Kino Letnie Sopot-Zakopane 2014

Już jutro (1 lipca) rusza najdłuższy wakacyjny festiwal filmowy - Orange Kino Letnie Sopot-Zakopane 2014. Potrwa do końca sierpnia, czyli dokładnie 62 dni. Zaplanowane są 124 projekcje. Na specjalnych, pneumatycznych ekranach kinowych wyświetlonych zostanie ponad 40 filmowych hitów podzielonych na dni tematyczne. Nowością jest cykl najlepszych filmów dokumentalnych. W ubiegłych latach każdego wieczoru plenerowe sale kinowe w Sopocie i Zakopanem odwiedziło tysiące osób. Również w tym roku, pomiędzy kurortami jeździć będzie Wagon Filmowy Orange Kino Letnie z hollywoodzkimi produkcjami.

Już po raz siódmy miasta partnerskie Sopot i Zakopane zamienią się w największe w Europie kina pod gwiazdami. Osoby wypoczywające w Zakopanem i Sopocie będą mogły przez dwa miesiące oglądać najlepsze produkcje polskiego i światowego kina i to bezpłatnie. W wyjątkowych salach plenerowych na Molo i na Krupówkach będą oglądać filmy siedząc wygodnie na leżakach lub w góralskich ławach.

Repertuar podzielony jest na filmowe dni tematyczne. Codzienne seanse będą rozpoczynać się tuż po zachodzie słońca, a filmy będzie można oglądać na gigantycznych, pneumatycznie rozstawianych ekranach.

Każdy fan kina znajdzie w tegorocznym repertuarze coś dla siebie. Cykl  rozpocznie poniedziałkowe apetyczne „Kino ze smakiem”, podczas którego wyświetlane będą m.in. „Czekolada”, „Julie i Julia” czy „Jiro śni o sushi”. We wtorki na amatorów czarno-białej klasyki czeka wieczór „Black&White” z hitami takimi jak „Sin City” czy „Good Night and Good Luck”. Widzów lubiących mocne wrażenia zadowoli repertuar środowych spotkań „Z Orange i mega hitem”, który zainauguruje seans szóstej części superprodukcji „Szybcy i Wściekli”. Czwartek to z kolei nie lada gratka dla fanów rodzimego kina. „Made in Poland” będzie okazją do zobaczenia filmów takich jak „Ida” Pawła Pawlikowskiego, „Wałęsa. Człowiek z nadziei” Andrzeja Wajdy czy „Jack Strong” Władysława Pasikowskiego. W piątkowe wieczory „Po francusku” widzów oczarują m.in. Laetitia Casta jako legendarna Bridgitte Bardot w obrazie „Gainsbourg”, Audrey Tautou w „Dziewczynie z lilią” oraz Emanuelle Segnier w niezwykłym obrazie „Motyl i skafander”.

Na tych, którzy nie mieli okazji obejrzeć dzieł nagrodzonych najważniejszymi nagrodami w branży lub po prostu chcą zobaczyć je raz jeszcze, czekają sobotnie wieczory pod hasłem „Oscary, Oscary”. Cykl rozpocznie fenomenalne dzieło „Wielkie piękno” z magicznym soundtrackiem i niepowtarzalnymi ujęciami Rzymu.

Wyjątkową i nową pozycją w repertuarze 7. edycji Orange Kina Letniego będą niedziele z „9 dokumentami, które musisz zobaczyć”. „Mundial. Gra o wszystko” o występie polskich piłkarzy 
na mistrzostwach w Hiszpanii, gdzie Polacy zajęli drugie miejsce, „W drodze do Jah” czy „Walc z Baszirem” - to tylko niektóre propozycje przygotowane przez organizatorów festiwalu.

Aby umilić czas oczekiwania na seans, w kinach na Molo i Krupówkach przygotowane zostały specjalne strefy rozrywki SONY. W ciągu całego lata odbędzie się też wiele spotkań z gwiazdami festiwalu.

We wszystkie weekendy wakacji, na trasę między Sopotem a Zakopanem wyrusza Wagon Filmowy Orange Kino Letnie, czyli mobilna sala kinowa przygotowana we współpracy z PKP Intercity. Przez całą podróż w nowoczesnym, klimatyzowanym wagonie wyświetlane będą najsłynniejsze hollywoodzkie produkcje wszechczasów. Ważny bilet na przejazd pociągiem jest również biletem wstępu na seans.

Repertuar Wagonu Filmowego w ramach cyklu „Pociąg do Hollywood” będzie dostępny wyłącznie dla użytkowników aplikacji Orange Kina Letniego. Znajdą się w niej także zwiastuny filmowe, zdjęcia i kalendarium wakacyjnych wydarzeń, które odbędą się w trakcie festiwalu w Sopocie oraz w Zakopanem. Aplikacja jest dostępna do ściągnięcia z App Store i Google Play.

Osoba kontaktowa: Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

tel.:    22 527 19 39

e-mail:   wojciech.jabczynski@orange.com


Informacje prasowe

Podczas Orange Warsaw Festival 2014 bawiło się 110 tysięcy osób

17 czerwca 2014
Podczas Orange Warsaw Festival 2014 bawiło się 110 tysięcy osób

Wczoraj zakończył się trzydniowy Orange Warsaw Festival, podczas którego bawiło się aż 110 tysięcy widzów.Po raz pierwszy festiwal trwał aż 3 dni, a na dwóch scenach zagrało blisko trzydziestu artystów. Tysiące fanów wzięło udział w akcji charytatywnej #rytmpomagania, dzięki której zebrano ponad 46 tysięcy złotych na pomoc dzieciom przebywającym w szpitalach. Wszyscy, którzy chcą raz jeszcze wrócić do wyjątkowych festiwalowych momentów, mogą zobaczyć je na musiclive.orange.com.

Przez najbliższe 30 dni, czyli do 15 lipca, wszyscy fani mogą oglądać fragmenty występów takich artystów jak: Kings of Leon, Florence and the Machine, David Guetta, Lily Allen, French Films, Ella Eyre, Bombay Bicycle Club, The Wombats, The Kooks, Chemia, The 1975, Jurassic 5. Dostęp do strony musiclive.orange.com jest darmowy, a materiały można oglądać na ekranie komputera, tableta lub smartfona. Klienci usług mobilnych Orange nie będą ponosić opłat za transmisję danych, w przypadku pozostałych fanów, opłaty za transmisję będą pobierane zgodnie z cennikiem danego operatora.

Nowością tegorocznej edycji Orange Warsaw Festival była specjalna aplikacja mobilna, która pozwalała na bieżąco śledzić plan koncertów, sprawdzić decybelomierzem poziom nagłośnienia czy odnaleźć znajomego na terenie festiwalu. Aplikację pobrało na swoje telefony 16 tysięcy osób.

Tysiące fanów, którzy spędzili miniony weekend na koncertach Orange Warsaw Festival 2014, wzięło udział w akcji charytatywnej #rytmpomagania. Podczas silent disco wytańczyli w sumie ponad 23 tysiące minut. Za każdą minutę Fundacja Orange przekaże 2 złote na budowę kolejnych Edukacyjnych Wysp dla dzieci przebywających w szpitalach. Są to multimedialne stanowiska wyposażone m.in. w aplikacje ćwiczące pamięć, koncentrację, spostrzegawczość i rozwijające wyobraźnię, które poprzez naukę i zabawę uatrakcyjniają najmłodszym pacjentom pobyt w szpitalu.

W namiocie Orange Recykling można było pozbyć się starych, niepotrzebnych już telefonów komórkowych. Część osób pieniądze ze sprzedaży telefonu przekazała na cele charytatywne. Setki telefonów przekazano do bezpłatnej, bezpiecznej dla środowiska utylizacji. Ta akcja trwa nie tylko podczas Orange Warsaw Festival, ale przez cały rok za pośrednictwem strony www.orangerecykling.pl.

Na stronie www.orangewarsawfestival.pl l oraz na festiwalowym koncie na portalu społecznościowym facebook można znaleźć materiały foto i wideo z tegorocznej edycji.

Osoba kontaktowa: Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

tel.:    22 527 19 39

e-mail:   wojciech.jabczynski@orange.com


Informacje prasowe

Konkurs z Orange i Martyną Wojciechowską na najlepsze selfie

16 czerwca 2014
Konkurs z Orange i Martyną Wojciechowską na najlepsze selfie

Orange i Martyna Wojciechowska zapraszają do wspólnej zabawy, w której głównym zadaniem jest zrobienie sobie selfie, czyli autoportretu telefonem komórkowym. Ze zdjęć z opisem miejsca, w którym zostały wykonane, powstanie interaktywna mapa nowego zasięgu Orange. Na uczestników konkursu czekają atrakcyjne nagrody.

Konkurs, to pomysł na kreatywne prezentowanie miejsc objętych nowym zasięgiem sieci Orange. Zadanie konkursowe polega na wykonaniu selfie i przesłaniu go na platformę konkursową wraz 
z opisem miejsca, w którym zostało ono wykonane. Opis nie może być dłuższy niż 160 znaków i musi zawierać informację o lokalizacji. Na podstawie danych lokalizacyjnych stworzona zostanie interaktywna mapa Polski zawierająca selfie uczestników konkursu. Każdy z uczestników może zgłosić dowolną liczbę prac.

Przez cały czas trwania konkursu, jury przyzna codziennie następujące nagrody:

  • smartfon LG G2,
  • 2 smartfony LG G2 mini,
  • 3 uniwersalne power banki,
  • 3 plecaki miejskie,
  • 10 podróżnych kubków termicznych,
  • 10 pendrive’ów w komplecie z praktyczną smyczą.

Konkurs potrwa do 15 lipca br. Aby wziąć w nim udział należy zarejestrować się na stronie www.nowyzasiegorange.pl. Zdjęcie można dodać bezpośrednio z telefonu, ale również z dysku komputera i galerii Facebook’a, a co najważniejsze, automatycznie z Instagrama, łącząc swoje konto z aplikacją na stronie konkursu. W tym celu wystarczy zarejestrować się na platformie konkursowej i swoje zdjęcia na Instagramie oznaczać hashtagiem #nowyzasieg.

Dzięki dobiegającej końca gruntownej modernizacji i rozbudowie sieci, zasięg Orange został znacznie powiększony. Liczba stacji bazowych obsługujących klientów Orange wkrótce będzie dwukrotnie większa niż przed rozbudową. Zwiększenie liczby nadajników i uruchomienie najnowocześniejszych technologii umożliwiło podniesienie jakości usług i ich dostępności – zwłaszcza wewnątrz budynków. Znacznie zwiększył się też zasięg i dostępność szybkiego mobilnego internetu w technologii 3G (UMTS do 42 Mb/s i do 21 Mb/s). Już wkrótce obejmie on niemal 99 proc. Polaków, co oznacza, że szybki mobilny internet będzie dostępny praktycznie w każdym zamieszkanym miejscu Polski.

Oprócz tego klienci Orange mogą korzystać z intensywnie rozbudowywanego zasięgu najszybszej dostępnej 
w Polsce technologii mobilnego internetu LTE. Już teraz jest ona dostępna w ponad 930 miastach 
i miejscowościach powyżej 1000 mieszkańców. W zasięgu LTE Orange znajduje się aktualnie około 17 milionów Polaków, czyli około 44 proc. populacji. W czasie najbliższych wakacji odsetek ten wzrośnie do 50 proc., a pod koniec roku będzie już wynosił ok. 60 - 65 proc.

Dzięki dużemu, nadal rozbudowywanemu zasięgowi oraz możliwości korzystania z różnych technologii stacjonarnego i mobilnego dostępu do internetu, Orange jest największą siecią szybkiego internetu w Polsce.

* * *

Uwieńczeniem konkursu będzie emitowany w telewizji i w internecie spot, stworzony ze zdjęć przysłanych na konkurs. Za realizację konkursu i przygotowanie kampanii odpowiada agencja Lemon Sky JWT. Media zaplanował MEC.

Spot promocyjny konkursu: http://youtu.be/qlh1vR5keiQ

Więcej o rozbudowie i modernizacji sieci Orange na stronie: http://www.orange.pl/lepszy_zasieg.phtml

* * *

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

Tel.: 22 527 19 39

e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Scroll to Top