Rozrywka

Orange funduje drugi bilet do kina

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
06 kwietnia 2009
Orange funduje drugi bilet do kina

Zanim będę mógł napisać oficjalnie o nowej ofercie prepaid Orange, czego wszyscy ode mnie mocno się domagacie, chcę powiedzieć, że jeszcze w kwietniu br. ruszymy z akcją "Środy z Orange". Na czym ona polega? To proste. Jeśli jesteś klientem Orange, zapraszasz drugą osobę do kina i idziecie we dwoje, to kupujecie tylko jeden bilet. Za drugi my zapłacimy. Na seanse będzie można pójść w środy, do każdego kina Cinema City lub Orange Imax w całej Polsce. Szczegółowe zasady podamy w drugiej połowie miesiąca. "Środy z Orange" to akcja długofalowa. Bliźniaczy projekt w Wielkiej Brytanii trwa już 5 rok i cieszy się ogromym powodzeniem. Nic dziwnego, bo dla lubiących kino to duża oszczędność. W Polsce przy założeniu, że dwa razy w miesiącu idziemy do kina we dwoje zaoszczędzimy 50 zł. To aż 173 minuty rozmów po 0,29 gr każda, tak a propos ostatnio gorącego tematu :-))) Na koniec mam prośbę do wszystkich komentujących o wyrozumiałość, bo przez dwa dni będę poza Polską i nie będę mógł odpowiadać na Wasze pytania. Zaległości nadrobię w czwartek.


Sieć

Internet w Ustrzykach Górnych

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
03 kwietnia 2009
Internet w Ustrzykach Górnych

Wczoraj byłem na konferencji prasowej poświęconej CDMA w Rzeszowie. Dopóki nie ruszy nasza kampania reklamowa, co nastąpi po zwiększeniu zasięgu (na razie mamy ponad 60 proc. Polski), także w ten sposób staramy się promować usługę. Wszyscy doskonale wiemy, że Podkarpacie to jedno z tych miejsc, które wymaga jak najszybciej likwidowania białych plam internetowych i to właśnie robimy. Ustrzyki Górne, które od zawsze były synonimem braku netu, powinny znaleźć się w zasięgu CDMA do końca tego roku. Zastanawiające, że dziennikarze zapytali nas, po co inwestujemy w tym regionie skoro w Rzeszowie działa bezpłatna sieć miejska, a region zaraz dostanie miliony z UE na budowę samorządowej sieci stacjonarnej? Po pierwsze dlatego, że ludzie poza Rzeszowem też chcą internetu i to dla nich właśnie jest CDMA. Po drugie już od kilku lat słychać o tych inwestycjach, które na razie pozostały tylko deklaracjami. Wierzę, że prędzej czy później plany samorządowców mogą się ziścić i wtedy tylko się cieszyć, bo klienci będą mieli większy wybór z jakiego dostawcy korzystać. Póki, co pewnie większości pozostanie CDMA.


Oferta

Neostrada z nawigacją to nie żarcik

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
01 kwietnia 2009
Neostrada z nawigacją to nie żarcik

Dziś prima aprilis i pewnie powinienem napisać, że już jest internet za darmo dla wszystkich, jak chciał Marek Kondrat :-) Wolę jednak bardziej poważnie, bo dziś rusza ciekawa promocja neo z nawigacją GPS. Za podpisanie umowy na 36 miesięcy na usługę o prędkości od 512 kb/s do 6 Mb/s, dajemy nawigację samochodową GPS firmy LARK (FreeBird 35.6). freebird356.jpg

 

Żeby ją otrzymać wystarczy po aktywowaniu neo na stronie www.tp.pl, wypełnić stosowny formularz i kurier dowiezie prezent do domu. A potem w świat. Wirtualny i realny :-)

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.