Informacje prasowe

Szóste urodziny akcji Środy z Orange

22 kwietnia 2015
Szóste urodziny akcji Środy z Orange

Klienci Orange wraz z bliskimi i przyjaciółmi już sześć lat mogą oglądać filmowe hity w ramach akcji Środy z Orange, otrzymując drugi bilet do kina w prezencie. Z tej okazji Orange zaprasza dzieci, wychowanków domów dziecka do 29 kin na wyjątkowe urodzinowe seanse. Dodatkowo Orange i Multikino pracują nad wdrożeniem audiodeskrypcji filmów dla osób niewidomych i niedowidzących.

Już 22 kwietnia, z okazji szóstych urodzin Śród z Orange, w 29 kinach sieci Multikino, partnera akcji, odbędą się specjalne pokazy dla podopiecznych z wybranych domów dziecka. Dzieci będą mogły obejrzeć filmy „Piorun i magiczny dom”, „Wielka Szóstka” lub „Niezgodna”. Będzie też na nie czekać kinowy poczęstunek, czyli popcorn i napój.

Środy z Orange towarzyszą Polakom nieprzerwanie od kwietnia 2009 roku, od 2012 roku akcja jest realizowana w kinach sieci Multikino. W tym czasie, w ramach akcji kina odwiedziło ponad 6,5 milionów widzów. Użytkownicy Śród z Orange stanowią 60% środowej widowni w Multikinie, istotnie wpływając na dostęp Polaków do kultury. Z badań zrealizowanych dla Orange wynika, że gdyby nie Środy z Orange, niemal co 10 użytkownik akcji w ogóle przestałby chodzić do kina, a 28% robiłoby to rzadziej.

„Cieszę się, że dzięki Orange środa stała się najczęściej wybieranym dniem roboczym na wyjście do kina. To pokazuje nasz realny wpływ na dostęp Polaków do określonych dóbr kultury, w tym przypadku kina. A ponieważ w Polsce jest około miliona osób z bardzo dużymi dysfunkcjami wzroku lub niewidomych, chcemy dać im narzędzie do audiodeskrypcji, które ułatwi i wzbogaci wrażenia filmowe” . – powiedziała Anna Kowalik – Mizgalska kierująca wydziałem CSR i Sponsoringu Orange Polska.

Współpraca z Multikinem to nie tylko akcja Środy z Orange. Dodatkowo firmy pracują nad wdrożeniem narzędzia do audiodeskrypcji filmów dla osób niewidomych i słabowidzących. Rozwiązanie to zapewni równy dostęp do kina osobom z niepełnosprawnością wzroku, dlatego Orange zachęca producentów filmów, by przygotowywali audiodeskrypcję - werbalny opis treści wizualnych. Do jej odbioru będzie bezpłatna aplikacja mobilna.

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

email: biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Orange się zmienia: Liczy się to, co ważne dla Ciebie

16 kwietnia 2015
Orange się zmienia: Liczy się to, co ważne dla Ciebie

Orange zmienia się, aby jak najlepiej rozumieć i odpowiadać na potrzeby swoich klientów. Wprowadza CyberTarczę, która zapewni większe bezpieczeństwo internautom, nowe pakiety dla klientów indywidualnych i nowe taryfy dla klientów biznesowych. Zmienia się także obsługa klientów. Zawsze dostarczać klientom to, co dla nich ważne – to zasada obecna zarówno w komunikacji jak i kulturze organizacyjnej firmy.

- Zmieniamy markę aby była jeszcze bliżej klientów, bardziej dopasowana do ich oczekiwań i potrzeb. Chcemy by była bardziej nowoczesna i wyróżniała się na rynku. Wizerunek Orange to o wiele więcej niż rozpoznawalny logotyp czy przyciągające uwagę kampanie reklamowe. To przede wszystkim codzienne doświadczenia naszych klientów. Składamy więc obietnicę: „Liczy się to, co jest ważne dla Ciebie”. Jako punkt wyjścia w naszych działaniach przyjmujemy punkt widzenia klientów. Będziemy bardziej uważnie ich słuchać i działać tak, by najlepiej odpowiadać na ich potrzeby– powiedział Bruno Duthoit, prezes Orange Polska.

– Pozytywne doświadczenia klientów to nasze główne wyzwanie. Dlatego przyspieszamy cyfryzację firmy na wielu poziomach. Klienci odczują ją w postaci nowoczesnych i wygodnych rozwiązań oraz  jeszcze bardziej przyjaznej i efektywnej obsługi – dodał.

Nowa wizualizacja marki

Orange wprowadza nową wizualizację marki. Logotyp Orange, bardzo dobrze rozpoznawalny i budzący pozytywne skojarzenia, pozostaje bez zmian.  Dodano do niego nowy system komunikacji, oparty na potrzebach klientów, na tym, co jest ważne z ich punktu widzenia. W badaniach prowadzonych m.in. w Polsce ustalono kluczowe obszary z życia klientów, w których Orange może ich wspierać dostarczając najlepsze dla nich rozwiązania. Są to m.in. bliscy, dom, mobilność, rozrywka, pieniądze, technologie, firma.

Oferty Orange będą odtąd umieszczane w wyrazistych kontekstach, zrozumiałych dla klientów, przedstawiających potrzeby oraz odpowiedź Orange na nie w postaci produktów i usług.

Zmieniają się także inne elementy wizualizacji marki, takie jak bardziej urozmaicona paleta kolorów, styl zdjęć i grafik.

Nowe oferty i nowa jakość w obsłudze klientów

Salony Orange i pozostałe kanały sprzedaży będą jeszcze lepiej się uzupełniać by zapewnić klientom jednakowe, pozytywne doświadczenia. Już dziś można odebrać zamówienie złożone przez internet  w dowolnym salonie Orange. Na recepcji w salonach Orange będzie można załatwić wiele prostych spraw „od ręki”. Sukcesywnie wdrażany będzie inteligentny system zarządzania ruchem w salonie, pozwalający klientowi zaplanować wizytę w dogodnym terminie. W Warszawie wkrótce zostanie otwarty Smart Store – interaktywny salon przyszłości.

Klienci którzy korzystają z wielu usług Orange, będą mogli załatwić większość spraw poprzez jednego, wyznaczonego dla nich doradcę. Rusza także system obsługi dla seniorów.

Klienci korzystający z aplikacji Mój Orange mogą się już łączyć z infolinią bezpośrednio z poziomu aplikacji, a już wkrótce będą mogli opłacać swoje rachunki za pomocą smartfona. Odświeżona została także część samoobsługowa portalu www.orange.pl. Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się tu: link

Startują nowe oferty:

Nowe plany taryfowe dla biznesu, to efekt badań preferencji klientów. W nowych taryfach  otrzymują oni pakiety internetu LTE oraz nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y w kraju. Prócz tego, do wyboru są plany zapewniające nawet do 1000 minut na rozmowy i 1 GB na internet w roamingu oraz nielimitowane połączenia do krajów UE. Stałym klientom Orange oferuje dodatkowe korzyści przy przedłużaniu umowy. Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się tu: link

Pakiety usług dla klientów indywidualnych - Rodzinny, Komfortowy i Wygodny. Każdy zawiera zestaw usług domowych i mobilnych, przydatnych w obszarach, które sami klienci określili jako ważne - Bliscy, Dom i Mobilność. Cena usług w pakiecie jest niższa niż przy zamówieniu pojedynczych ofert, ponieważ każdy pakiet zawiera rabat Orange Open. Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się tu: link

Bardziej bezpieczny internet z CyberTarczą. To nowe, bezpłatne rozwiązanie, które zapewni większe bezpieczeństwo w sieci użytkownikom Neostrady. Umożliwia wykrycie większości potencjalnych zagrożeń internetowych, a także samodzielne sprawdzanie stanu bezpieczeństwa urządzeń podłączonych do domowej sieci. Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się tu: link

Zobowiązania Orange

Firma przedstawia także Zobowiązania Orange, deklarację pokazującą na konkretnych dowodach jak odpowiadamy na oczekiwania i potrzeby klientów. To efekty pracy nad doskonaleniem doświadczeń klientów w Orange, wykonanej na przestrzeni ostatnich lat. Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się tu: link

Zachęcamy do pobrania prezentacji (klikając w obraz poniżej)

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

email: biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Agyness B. Marry, Terrific Sunday, Rusty Cage i Young Stadium Club na Orange Warsaw Festival 2015

16 kwietnia 2015
Agyness B. Marry, Terrific Sunday, Rusty Cage i Young Stadium Club na Orange Warsaw Festival 2015

Czterech debiutujących polskich wykonawców uzupełnia line-up Orange Warsaw festiwal 2015. W piątek – 12 czerwca, na Torze Wyścigów Konnych Służewiec zagrają Agyness B. Marry i Terrific Sunday. Rusty Cage i Young Stadium Club wystąpią w sobotę – 13 czerwca. Do tej pory ogłoszono już 44 artystów.

AGYNESS B. MARRY jest wokalistką i gitarzystką, która sama komponuje i pisze teksty. Na koncertach towarzyszy jej wyłącznie perkusja i bas.

Po występie na jednym z polskich festiwali dla młodych wykonawców w 2014 roku, została przez niektórych uznana za największe odkrycie polskiej sceny muzycznej – co ciekawe, był to zaledwie jej drugi koncert. W jednej z recenzji tego koncertu możemy przeczytać: ”największym festiwalowym odkryciem okazała się Agyness B. Marry - młoda dziewczyna z gitarą, która niemal powaliła publiczność na kolana swoim bezczelnym, brudnym, surowym rock'n'rollem. Mimo świadomie uproszczonej formy jej piosenek, bez trudu można było usłyszeć, na jak bardzo przebojowych melodiach są oparte i jak ciekawym głosem dysponuje młoda artystka”.

W marcu 2015 premierę miał debiutancki album artystki.

TERRIFIC SUNDAY to poznański zespół założony w lutym 2013 roku. Młodzi, zdolni, utalentowani i ambitni – właśnie tymi słowami można opisać grupę Terrific Sunday pochodzącą ze stolicy Wielkopolski.

Po zwycięstwie w konkursie zespołów rockowych na jednym z polskich festiwali w 2013 roku wiele portali ogłosiło ich nadzieją 2014 roku. Portal MusicIs umieścił ich, obok m.in. Artura Rojka, w zestawieniu "miejcie na nich ucho w 2014!". Terrific Sunday zostali również docenieni przez dwóch najważniejszych Piotrów Polskiej muzyki – Piotra Metza i Piotra Stelmacha.

Niedawno ukazała się ich debiutancka epka Tonight, która spotkała się ze sporą przychylnością dziennikarzy muzycznych.

RUSTY CAGE to krakowski zespół rockowy, który rozpoczął swoją działalność w 2011 roku. Ich album Let the Rifle Fire został bardzo dobrze przyjęty i wysoko oceniony przez recenzentów oraz publikę. Dwa lata później pojawiła się płyta Drugs For Your Broken Heart. Rok 2013 przyniósł kolejne nowości - single Vampire Dance i Savage Brothers to zapowiedź zupełnie nowej odsłony grupy.

Na początku tego roku ukazała się płyta Walk Of Shame, z której materiał ponownie zdobył uznanie dziennikarzy muzycznych i trafił w gusta szerokiego grona sympatyków rocka. Rusty Cage korzysta z różnorodnych inspiracji muzycznych, dzięki czemu mają niepowtarzalną stylistykę, jakiej nie znajdziesz na polskim rynku muzycznym.

YOUNG STADIUM CLUB to zespół, który swój początek datuje na maj 2013 roku i mimo krótkiego stażu, grupa już zdążyła zdobyć duże uznanie zarówno wśród fanów, jak również mediów polskich i zagranicznych. Niezwykle pochlebne recenzje ich twórczości pojawiły się już wśród dziennikarzy z Anglii, Włoch, Hiszpanii, a nawet USA.

Zapytani o inspiracje bez wahania wymieniają największe gwiazdy indie rocka: Bombay Bicycle Club, Two Door Cinema Club, Foster the People czy Foals. Po wydaniu trzech, świetnie przyjętych EP-ek oraz teledyskach, które spotkały się z entuzjastycznymi reakcjami internautów, zespół przygotowuje się powoli do wydania debiutanckiej płyty.

Orange Warsaw Festival 2015 odbędzie się w dniach od 12 do 14 czerwca na Torze Wyścigów Konnych Służewiec. Festiwal potrwa 3 dni, a na 3 scenach wystąpi 49 wykonawców.

Dotychczas ogłoszeni wykonawcy to Muse, The Chemical Brothers, Incubus, Noel Gallagher’s High Flying Birds, Bastille, Mark Ronson (DJ Set), Hey, Metronomy, FKA twigs, Nosowska, Big Sean, Paloma Faith, Crystal Fighters, Parkway Drive, Papa Roach, Three Days Grace, Asking Alexandria, Afromental, Mela Koteluk, Maria Peszek, Molesta Ewenement, Łąki Łan, Gooral, Palma Violets, Wolf Alice, Sheppard, Kamp!, Benjamin Clementine, Bokka, Kari, Kadebostany, Birth of Joy, Carrion, Coria, Cosovel, Rusty Cage, We Draw A, Young Stadium Club, Terrific Sunday, Baasch, Lari Lu, K Bleax, Agyness B. Marry oraz Zagi.

W sprzedaży są zarówno karnety jak i bilety jednodniowe. Każdy klient Orange może kupić maksymalnie 2 karnety lub 2 bilety jednodniowe w kategoriach GA, GA (D) i GA (KIDS) ze zniżką 15%.

Bilety można kupić na www.orangewarsawfestival.pl/bilety i www.eventim.pl oraz w sieci stacjonarnych punktów sprzedaży Eventim.

Bilety w sprzedaży ratalnej dostępne są w systemie rezerwacyjnym Eventim. Aby zakupić bilet na raty, należy wysłać wiadomość e-mail na adres: info@eventim.pl tytuując ją „OWF15 – RATY”.

Nagrań wykonawców Orange Warsaw Festival 2015 oraz 20 milionów innych utworów możesz posłuchać w serwisie Muzyka Tu i Tam.

Bieżące informacje na temat Orange Warsaw Festival 2015 znajdują się na stronach festiwalu.

www.orangewarsawfestival.pl

www.facebook.com/OrangeWarsawFestival

Dodatkowych informacji udzielą:

• z ramienia Organizatora Festiwalu – firmy Rochstar Events:

Monika Nowaczewska

Head Of Communication

monika.nowaczewska@rochstar-events.com

• z ramienia Sponsora Tytularnego Festiwalu – firmy Orange Polska:

Wojciech Jabczyński

Rzecznik Orange Polska

biuro.prasowe@orange.com

Scroll to Top