Informacje prasowe

Orange Polska przedłuża najem Miasteczka Orange

05 września 2019
Orange Polska przedłuża najem Miasteczka Orange

Miasteczko Orange w Warszawie pozostanie główną siedzibą Orange Polska przez kolejne 14 lat. Operator podpisał z właścicielem budynku umowę o przedłużeniu najmu.

Miasteczko od 6 lat jest wizytówką Orange, miejscem pracy najważniejszych struktur – to serce naszej firmy. Stworzyliśmy w nim przyjazne środowisko pracy dla ponad 3,7 tys. osób. Zamierzamy je nadal rozwijać i unowocześniać. Wkrótce trafią tu  pracownicy z innych lokalizacji na terenie Warszawy – powiedział Jacek Kowalski, członek zarządu Orange Polska ds. zasobów ludzkich.

W procesie renegocjacji Orange Polska reprezentowała firma CBRE oraz  Andrzej Szmigiel z kancelarii prawnej CEE Attorneys. - Przedłużenie najmu poprzedziły szczegółowe analizy dostępności powierzchni i potrzeb najemcy. W przypadku Orange znaczenie ma także to, że siedziba jest już częścią DNA marki, wpisała się w jej komunikację i wizerunek. Jesteśmy pewni, że to najlepszy wybór - mówi Rafał Wdowczyk, Business Development Director z firmy CBRE.

Oddane do użytku w 2013 r. Miasteczko jest biurowcem klasy A+, zaprojektowanym przez Stanisława Fiszera. Uwzględnia wymogi oszczędności energii, oświetlenia, wody i zagospodarowania terenów zielonych. Kompleks składa się z pięciu sześciokondygnacyjnych budynków, które łącznie mają 44 800 tys. m2 powierzchni użytkowej. Podziemny parking mieści 1050 samochodów i 120 rowerów. Pracownicy mają do dyspozycji kantynę, sklep spożywczy, kiosk, kawiarnię, myjnię samochodową oraz zadrzewiony ogród.

Miasteczko otrzymało certyfikat BREEAM z oceną „Excellence”, który potwierdził spełnienie restrykcyjnych norm ekologicznych i najwyższe europejskie standardy w budownictwie.


Informacje prasowe

Orange Polska sprzedaje kompleks nieruchomości w centrum Warszawy

29 sierpnia 2019
Orange Polska sprzedaje kompleks nieruchomości w centrum Warszawy

Orange Polska podpisał umowę sprzedaży kompleksu nieruchomości przy ulicach Nowogrodzkiej i św. Barbary w Warszawie za kwotę 81 mln euro (równowartość ok. 350 mln zł). 

Zgodnie z naszą strategią optymalizujemy wykorzystanie majątku i sprzedajemy nieruchomości, które nie są już niezbędne do prowadzenia podstawowej działalności biznesowej. Pozyskane dzięki temu środki przeznaczamy na inwestycje. Rocznie inwestujemy w rozwój usług i infrastruktury, w tym światłowodów, ok. 2 mld zł - powiedział, członek zarządu Orange Polska ds. finansów Maciej Nowohoński.

Dla zapewnienia odpowiedniego czasu na przeniesienie infrastruktury telekomunikacyjnej znajdującej się w kompleksie, Orange będzie wynajmował jego część w ramach najmu zwrotnego do 2026 r.

Orange Polska (wcześniej jako Telekomunikacja Polska) od 2001 r. prowadzi program sprzedaży nieruchomości. W ofercie są budynki mieszczące niegdyś centrale telefoniczne, biurowce i ośrodki wypoczynkowo-konferencyjne. W 2018 r. i dotychczas w 2019 r. Orange Polska sprzedał nieruchomości za łączną kwotę ponad 650 mln zł. Szacowana wartość rynkowa nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży w przyszłości przekracza 1 mld zł.


Informacje prasowe

Tegoroczne Filmowe Lato z Orange na kartę za nami

29 sierpnia 2019
Tegoroczne Filmowe Lato z Orange na kartę za nami

10 tys. widzów, 8 tys. przejechanych kilometrów, 35 pokazów w 18 miejscowościach, 2000 litrów zjedzonego popcornu – to liczbowy bilans tegorocznego filmowego lata. Emocji i wzruszeń towarzyszących filmom nie da się już tak łatwo podsumować.

Orange wraz z Multikinem po raz kolejny udowodnili, że rozrywka i kultura w najlepszej odsłonie może docierać w każdy, nawet najdalszy zakątek Polski.  Lista regionów jest długa i urozmaicona: Bory Tucholskie, Wielkopolska, Wybrzeże, Pojezierze Drawskie, Kaszuby, Kujawy i Pałuki, Mazury i Mazury Garbate, Zamojszczyzna, Bieszczady, Tatry i Podhale, Karkonosze, Ziemia Lubuska, Żuławy Wiślane, Pobrzeże Gdańskie, Suwalszczyzna…

Tego roku letnicy spędzający wakacyjne miesiące w polskich kurortach mieli okazję zasmakować najlepszego kina festiwalowego, mądrych filmów środka i propozycji familijnych. Śmialiśmy się z gagów Woody’ego Allena, Roberta De Niro i Sama Rockwella, zaciskaliśmy palce na oparciach leżaków śledząc emocjonujące losy bohaterów granych przez Jessicę Biel, Edwarda Nortona czy Toni Colette, ocieraliśmy łzy wzruszenia w pięknych scenach z udziałem Julii Roberts czy Helen Mirren.

Kino dostarczyło nam najlepszej rozrywki i masę wartościowych refleksji – dopisała tez pogoda: większość pokazów odbyło się podczas pięknych, ciepłych, wakacyjnych wieczorów, w malowniczych okolicznościach, gdzie nasz plenerowe audytorium stawało na stoku narciarskim, w środku bieszczadzkiego lasu, czy na nadmorskich lub mazurskim bulwarze.

Do obejrzenia galerii zapraszamy na www.facebook.com/filmowelatozorangenakarte

To było piękne lato. Filmowe Lato!

Mediateka

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.