Informacje prasowe

Polscy artyści na Orange Warsaw Festival 2016

14 kwietnia 2016
Polscy artyści na Orange Warsaw Festival 2016

Kaliber 44, Ten Typ Mes, Natalia Przybysz, Sorry Boys i Bovska – oto polska reprezentacja na Orange Warsaw Festival 2016. Artyści zagrają 3 i 4 czerwca na Torze Wyścigów Konnych na Służewcu.

KALIBER 44

Pionierzy i legenda polskiego hip-hopu, zaliczani do najważniejszych przedstawicieli gatunku. Dzięki wyjątkowej umiejętności władania słowem oraz oryginalności podkładów ich płyty określane są mianem kultowych, a na koncerty przychodzi już kilka pokoleń fanów. W tym roku, po 15 latach milczenia zespół powrócił z nowym albumem pt. „Ułamek tarcia”. Płyta ma obecnie status złotej, a Kaliber jest w świetnej formie, o czym przekonamy się podczas koncertu na Orange Warsaw Festival, gdzie usłyszymy to co najlepsze – materiał z nowego wydawnictwa oraz klasyki z ich trzech poprzednich albumów.

TEN TYP MES

Autor złotego "Trzeba było zostać dresiarzem" (oraz siedmiu innych albumów, którymi zbudował solidną pozycję na wyjątkowo konkurencyjnej polskiej scenie). Nowy materiał, doceniony także poza środowiskiem hip-hopowym był impulsem do odpalenia nowego oblicza koncertowego. Ten Typ Mes koncertuje z bandem od kilku dobrych miesięcy. Skład sprawdził się na wielu scenach, a doszlifowanie podczas koncertów klubowych sprawiło, że Ten Typ Mes + Live Band to solidnie naoliwiona funk-rapowa maszyna, którą stworzono dla słuchaczy, by repertuarem hitów z kilku płyt dawała radość, pozytywne zaskoczenie i motywację do działania.

NATALIA PRZYBYSZ

Polski blues dawno nie brzmiał tak dobrze! „Prąd”, ostatni album Natalii Przybysz, to płyta, która nawiązuje do najlepszych tradycji polskiego bluesa, jednocześnie mogąc mierzyć się z klasycznymi pozycjami tego gatunku. Natalia Przybysz przez piętnaście lat obecności na polskiej scenie udanie przeprowadziła słuchaczy przez kolejne etapy swoich muzycznych fascynacji. Wydaje się, że przy rocku i bluesie zostanie na dłużej. W końcu Złota Płyta za „Prąd” i nieustanne zapotrzebowanie publiczności na jej porywające koncerty, to wyraźny znak, że takiej Natalii fani potrzebowali najbardziej.

SORRY BOYS

Mało który z polskich zespołów potrafi stworzyć taką atmosferę w studiu i na scenie. Kto choć raz widział na żywo Sorry Boys, zostanie ich fanem na zawsze. Zasłużony sukces albumu „Volcano” to nie wynik przypadku czy jednego dobrego singla, ale efekt kilkuletniej pracy fantastycznie funkcjonującego organizmu, którego centralnym punktem jest wokalistka, Bela Komoszyńska. Na tegorocznym Orange Warsaw Festival Sorry Boys z pewnością zaprezentują fragmenty nowego materiału, z nadchodzącej trzeciej płyty.

BOVSKA

Tę dziewczynę za chwilę będzie znała cała Polska. Jej utwory już teraz biją rekordy popularności w Internecie, gdzie odtworzono je niemal MILION razy. Debiutancki album Bovskiej, „Kaktus”, miał swoją premierę 11 marca. Pierwszy nakład płyty został wyprzedany w 2 dni. Bovska jest współautorką swojej debiutanckiej płyty, którą stworzyła we współpracy z Janem Smoczyńskim. Piosenki śpiewane są w języku polskim. Singlowa piosenka „Kaktus” stała się motywem przewodnim czołówki nowego serialu jednej ze znanych stacji telewizyjnych.

Wojciech Jabczyński

Rzecznik Orange Polska

biuro.prasowe@orange.com

Nasz blog: www.blog.orange.pl


Informacje prasowe

„Mała Barcelona” w Warszawie pod znakiem 5G

14 kwietnia 2016
„Mała Barcelona” w Warszawie pod znakiem 5G

Orange Polska, Ericsson, Huawei, Nokia, Oracle i Samsung zaprezentowały dziś najciekawsze rozwiązania telekomunikacyjne mające swoją premierę na tegorocznym Mobile World Congress 2016 w Barcelonie. Pokazy i prelekcje odbywają się w Miasteczku Orange w Warszawie i są elementem kolejnej konferencji odbywającej się pod hasłem „Mała Barcelona”. Wiodącym tematem tegorocznego wydarzenia są możliwości sieci 5G.

- Jesteśmy pierwszym operatorem w Polsce, który uzyskał przepływność 1 Gb/s w sieci mobilnej,  agregując różne pasma częstotliwości. Dzięki temu zrobiliśmy krok w kierunku LTE Advanced Pro. Podczas dzisiejszej konferencji wraz z naszymi partnerami pokazujemy możliwości, jakie 5G otwiera przed użytkownikami – powiedział Piotr Muszyński, wiceprezes Zarządu Orange Polska ds. Operacyjnych otwierając wydarzenie.

- Jesteśmy w centrum rewolucji technologicznej, zupełnie innej niż wszystkie poprzednie.  Aby umożliwić rewolucję cyfrową i połączyć ‘wszystko i wszystkich’ musimy przeprojektować sieci, stworzyć cyfrową strukturę o nieskończonej pojemności i prawie zerowej latencji, umożliwiając rozwój połączonych maszyn, systemów i procesów, które na zawsze zmienią życie konsumentów i przemysłu oraz kształt sektora produkcji – powiedział Marcus Weldon, prezes Bell Labs i Nokia Corporate CTO prezentując podczas konferencji „The Future X Network & the Creation of the New Digital Era”.

Tematem przewodnim wydarzenia są możliwości 5G. Nokia zaprezentowała je w zestawieniu z kamerą OZO o ośmiu sferycznych obiektywach i mikrofonach dających stereoskopowy obraz i dźwięk 3D. Dzięki ultra-niskim opóźnieniom komunikacji 5G, rozwiązanie może być wykorzystane do pracy zdalnej,  czy nauki na odległość. 5G to także przyszłość autonomicznych pojazdów, nad którymi obecnie pracują technologiczni giganci: Apple i Google. Na swoim stoisku Nokia zaprezentowała demo samochodów sterowanych za pomocą sieci 5G.

Rynek samochodów osobowych to także pole dla rozwiązań z obszaru „Internetu Rzeczy”. Samsung pokazał usługę dla kierowców opartą o Wi-Fi.  Ostrzeżenia i wskazówki pojawiające się w czasie rzeczywistym pomagają kierowcy unikać zagrożeń, a pasażerowie pozostają online w trakcie jazdy.

Możliwości 5G to także szeroki dostęp do mediów. Huawei przedstawił uczestnikom konferencji Giga Dom, a w nim m.in. możliwości oglądania telewizji 4K oraz dostęp do Giga WiFi. Ponadto, firma zaprezentowała GigaRadio – swoje nowatorskie rozwiązanie stacji bazowej, która ma mały rozmiar, wysoką wydajność i jest łatwa w instalacji. GigaRadio ułatwi realizację globalnych wdrożeń komercyjnych sieci 4,5G na dużą skalę, a w kolejnym etapie również i sieci 5G. Dzięki produktom GigaRadio operatorzy telekomunikacyjni mogą budować sieci o przepustowości 1Gbps, zapewniając użytkownikowi komunikację głosową i wideo w jakości HD. Mogą również tworzyć nowe możliwości biznesowe, takie jak na przykład nowy standard LTE do obsługi środowiska IoT (Narrow Band Internet of Things, NB-IoT).  Firma Huawei przewiduje, że GigaRadio będzie szeroko stosowane na całym świecie, ułatwiając wdrożenie 60 komercyjnych sieci 4,5G w 2016 roku.

- Pojawienie się rozwiązań wykorzystujących 5G niesie ze sobą nieuniknione zmiany społeczne Społeczeństwo Sieci, w którym każda osoba i branża wykorzystuje pełen potencjał i możliwości swoich działań nie jest już wizją dalekiej przyszłości. To wszystko dzieje się już teraz, w każdym miejscu na świecie -  mówił prof. Frank H. P. Fitzek, przewodniczący grupy koordynującej działanie 5G Lab Germany na Uniwersytecie Technicznym w Dreźnie.

Zmiany w zachowaniach użytkowników przedstawił Ericsson, który od pięciu lat opracowuje raport trendów konsumenckich. Tegoroczne trendy opierają się na trzech założeniach: wszystkie dotyczą Internetu, zmniejsza się rola 'early adopters' (trendsetterów), a konsumenci mają coraz większy wpływ na marki i organizacje.

Oracle skupił się na rozwiązaniach w chmurze. Najnowszą ofertą Oracle w Chmurze jest Cloud at Customer, polegająca na udostępnieniu klientom chmury Oracle Cloud Platform w ich własnych centrach przetwarzania danych. Nowa oferta Oracle jest pierwszą zaprezentowaną przez jakiegokolwiek dostawcę usług chmury publicznej, która jest w pełni kompatybilna z Oracle Cloud, ale dostępna lokalnie.

Konferencja jest już 13. wydarzeniem poświęconym najnowszym trendom w dziedzinie  telekomunikacji  i  nowych  technologii zorganizowanym przez Orange Polska we współpracy z partnerami. Po raz pierwszy Orange Polska zaprosiło do współpracy przy wydarzeniu aż pięciu partnerów. Więcej informacji o konferencji:

Innovation Gardens Summit

Kilka dni przed konferencją, Orange Polska we współpracy z Huawei uruchomił testową stację bazową LTE, która agreguje cztery nośne częstotliwości LTE (800 MHz, 1800 MHz, 2100 MHz i 2600 MHz). Uzyskana dzięki temu prędkość transmisji danych ze stacji bezpośrednio do użytkownika przekroczyła 1 Gb/s.

Zobacz MWC 2016 okiem Ericssona

Zobacz MWC 2016 okiem Nokii 

Zdjęcia i materiały dodatkowe z konferencji zdjęcia do pobrania

Kontakt dla mediów:

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

biuro.prasowe@orange.com

https://twitter.com/RzecznikOrange

Nasz blog: www.blog.orange.pl


Informacje prasowe

Orange uruchamia nową platformę sponsoringową „Orange Sponsors You” czyniąc kibiców gwiazdami UEFA EURO 2016™, razem z Zinedinem Zidanem, wieżą Eiffla i kampanią „Fan of the Match”

14 kwietnia 2016
Orange uruchamia nową platformę sponsoringową „Orange Sponsors You” czyniąc kibiców gwiazdami UEFA EURO 2016™, razem z Zinedinem Zidanem, wieżą Eiffla i kampanią „Fan of the Match”

Orange rozpoczyna kampanię związaną z EURO 2016 i uruchamia nową platformę sponsoringową – Orange Sponsors You – stawiając kibiców na pierwszym planie. Zinedine Zidane od 29 maja będzie pomagał Orange wybrać najbardziej zaangażowanych fanów na świecie. Od 10 czerwca, w każdy meczowy wieczór, na fanów skupionych w mediach społecznościowych wokół #OrangeSponsorsYou czeka wyjątkowa niespodzianka związana z wieżą Eiffla. W ramach realizowanej na wyłączność kampanii „Fan of the Match”, podczas każdego meczu EURO 2016 Orange wyróżni jednego z  fanów, doceniając jego kibicowanie.

Orange Sponsors You – kibice stają się prawdziwymi gwiazdami

Orange uruchomił dzisiaj nową platformę sponsoringową – Orange Sponsors You. Podczas gdy wielkie marki skupiają swoją uwagę na najlepszych graczach, drużynach czy wydarzeniach, platforma Orange Sponsors You wybrała alternatywne podejście i koncentruje się na kibicach. Orange wierzy, że to oni są prawdziwymi gwiazdami oraz że to ich wsparcie i pasja czynią wydarzenia takie jak EURO 2016TM tak wspaniałymi.

Rozpoczynając sponsoring EURO 2016, ambicją operatora jest okazać kibicom uznanie, na które zasługują, stawiając ich na pierwszym planie i kierując na nich światła reflektorów, jednocześnie nagradzając ich za pasję. EURO 2016 będzie dla Orange wydarzeniem z największą jak do tej pory aktywacją praw sponsoringowych, obejmującą globalnie:

- ponad 3.000 biletów na mecze, które kibice otrzymają jako nagrodę za ich pasję

- ponad 700 biletów na mecze dla pracowników

- ponad 200 wejściówek VIP dla kibiców na mecze rozgrzewkowe

- zaproszenie na finały na Stade de France dla ponad 20 najlepszych kibiców.

Orange Sponsors You ma coś dla każdego

Głównym przesłaniem Orange Sponsors You jest dostępność, by każdy mógł poczuć, że nie tylko kibicuje, ale uczestniczy w wydarzeniach i jest w nie zaangażowany. Dzięki specjalnym ofertom wdrażanym w poszczególnych krajach, klienci Orange, również biznesowi, będą mogli skorzystać z m.in. z promocji na internet, pakietów danych, telewizji mobilnej, darmowych rozmów oraz innych ofert, by każdy miał powód do świętowania, niezależnie od wyników meczów.

We Francji Orange zaproponuje swoim klientom więcej Internetu, umożliwiając im oglądanie meczów na telefonach komórkowych i tabletach. Operator pracuje także nad specjalną ofertą roamingu dla osób przybywających do Francji. Oferta Orange Holiday Europe, zaprojektowana będzie specjalnie na UEFA EURO 2016™. Pozostałe kraje Orange w Europie również pracują nad unikatowymi ofertami, obejmującymi m.in. np. darmowe GB transferu za każdy gol zdobyty w konkretnym meczu lub darmowe filmy do ściągnięcia za każdą wygraną ulubionej drużyny.

Beatrice Mandine, wiceprezes ds. marki i komunikacji w Orange, mówi: EURO 2016 będzie powodem do dumy dla Francji i dla Orange. Dla nas, platforma Orange Sponsors You jest okazją, by łączyć ludzi poprzez ich pasję. To nas inspiruje i pomaga nam stworzyć dziedzictwo, które będziemy mogli celebrować długo po zakończeniu mistrzostw. EURO 2016 to zaledwie początek.

Zinedine Zidane nawiązuje współpracę z Orange jako szef drużyny poszukującej najlepszych kibiców 

29 maja Orange rozpoczyna w 28 krajach kampanię telewizyjną z udziałem słynnego francuskiego piłkarza. Zinedine Zidane roześle członków swojej drużyny, by  odnaleźć najlepszych kibiców na świecie.

Ta globalna kampania reklamowa, połączona z filmem 360º zamieszczonym na  www.OrangeSponsorsYou.com, pomoże znaleźć w krajach Orange na całym świecie ponad 20 najbardziej zaangażowanych kibiców i zaprosić ich na finał na Stade de France.

Ikona Paryża - wieża Eiffla – w wyjątkowej kampanii Orange   

Każdego wieczoru podczas EURO 2016 wieża Eiffla pojawi się w centrum kampanii Orange Sponsors You. Fani skupieni w mediach społecznościowych wokół #OrangeSponsorsYou będą mieli wpływ na to, jaką rolę odegra ikona Paryża w tym  piłkarskim święcie. Więcej szczegółów na ten temat zostanie podanych w najbliższych tygodniach.

Orange uruchamia kampanię „Fan of the Match”

Wraz z meczem otwarcia, Orange uruchamia kampanię na wyłączność pt. „Fan of the Match”. Wzorując się na koncepcji „Man of the Match” Orange będzie szukał kibica, który najbardziej wyróżnia się z tłumu na trybunach. Podczas każdego meczu jedna osoba zostanie nagrodzona tytułem „Fan of the Match” a jej kibicowanie zostanie w specjalny sposób docenione.

Strefy Kibica Orange

W Strefach Kibica zlokalizowanych w sześciu miastach (Lyon, Paryż, Lille, Marsylia, Bordeaux, Tuluza), kibice będą mogli skorzystać z przestrzeni do gier wideo czy oglądania meczy w UHD oraz zdobyć autografy gości z Team Orange Le 12ème homme. Orange stworzy także specjalne stoiska, gdzie kibice będą mieli okazję wypróbować najnowsze wynalazki technologiczne, w tym rzeczywistość wirtualną.

Materiały dla prasy

Nowy spot z Zinédine Zidane

Wojciech Jabczyński

Rzecznik Orange Polska

biuro.prasowe@orange.com

https://twitter.com/RzecznikOrange

Nasz blog: www.blog.orange.pl

Scroll to Top