Informacje prasowe

Orange Strefa pełna zabawy i energii na Open’er Festival powered by Orange

23 czerwca 2016
Orange Strefa pełna zabawy i energii na Open’er Festival powered by Orange

Na terenie  festiwalu Open’er Festival powered by Orange stanie Orange Strefa. Miejsce, gdzie pomiędzy koncertami będzie można potańczyć w rytmie charytatywnego tańca, przyłączyć się do akcji zbiórki nieużywanych telefonów, wygrać iPhone’a  6 czy odebrać darmowy kod do konta Spotify Premium. Festiwal rozpoczyna się już 29 czerwca i potrwa do 2 lipca.

Orange Strefa będzie sercem miasteczka festiwalowego. Za każdą minutę tańca w #rytmpomagania Fundacja Orange przekaże 1 zł na lekcje druku 3d i programowania dla dzieciaków z małych miejscowości, w których działają multimedialne Pracownie Orange. To  świetna zabawa i wsparcie szczytnego celu jednocześnie. Taniec na energy dance floor w strefie Orange Energia będzie widoczny na obrazie z kamer termowizyjnych. W podobnej akcji na Orange Warsaw Festival roztańczeni goście wytańczyli ponad 25 tysięcy złotych.

Na taki sam cel będzie można przekazać nieużywany telefon komórkowy. Jego wartość zostanie wyceniona, a jeśli okaże się, że telefon nie ma wartości, to Orange Polska przekaże 5 zł na lekcje druku 3d i programowania. Każdy przekazany telefon to szansa na wygranie jednego z czterech iPhone'ów 6. Aby go zdobyć, należy przekazać co najmniej jeden telefon komórkowy oraz wziąć udział w grze konkursowej  udostępnionej na tablecie na stoisku Orange Recykling.

Każdy, kto przyniesie więcej telefonów będzie mógł wybrać nagrody dodatkowe, a im więcej telefonów – tym więcej nagród. Do wyboru będą okulary przeciwsłoneczne (za 2 oddane telefony), power banki od Orange Energia (za 3 oddane telefony) oraz zabezpieczenia smartfona niepękającym szkłem hybrydowym Flexibleglass firmy 3mk (za 4 oddane telefony). Liczba nagród każdego dnia jest ograniczona.

Na terenie Orange Strefy będą przygotowane specjalne miejsca gdzie można naładować telefon w przeznaczonych do tego darmowych ładowarkach.

Orange’owe gadżety przedłużą koncertowy klimat festiwalu. W sklepiku każdy fan muzyki w plenerze znajdzie coś dla siebie, m.in. powerbank, okulary przeciwsłoneczne, matę czy plecak.

Podczas Open’er Festival powered by Orange będzie można otrzymać kod na darmowy miesięczny dostęp do Spotify Premium.

Wojciech Jabczyński

Rzecznik Orange Polska

biuro.prasowe@orange.com

https://twitter.com/RzecznikOrange

Nasz blog: www.blog.orange.pl

Mediateka


Informacje prasowe

Milion gospodarstw domowych w zasięgu internetu światłowodowego Orange

22 czerwca 2016
Milion gospodarstw domowych w zasięgu internetu światłowodowego Orange

Już 1 milion polskich gospodarstw domowych – czyli niemal 2,5 miliona Polaków - jest w zasięgu internetu światłowodowego Orange. Jest dostępny w 26 miastach, a już w drugiej połowie roku rozpoczną się inwestycje w 33 kolejnych.

W ciągu trzech lat dotrzemy ze światłowodem do jednej czwartej gospodarstw domowych w Polsce. Internet światłowodowy jest najlepszym jakościowo i najbardziej przyszłościowym rozwiązaniem. Nieograniczony dostęp do sieci jest katalizatorem rozwoju gospodarczego, daje też niespotykane wcześniej możliwości osobistego rozwoju, kształcenia, pracy i rozrywki – powiedział Jean-François Fallacher, prezes Orange Polska.

W latach 2016-18 prowadzone będą największe w historii firmy inwestycje w sieć światłowodową, dzięki czemu w zasięgu internetu światłowodowego znajdzie się docelowo 3,5 mln gospodarstw domowych. Na ten cel przeznaczonych zostanie do 2,2 mld zł. Nikt inny w Polsce nie inwestuje tak dużo w rozwój internetu światłowodowego.

Prędkość internetu podwaja się co 2-3 lata, a ilość przesyłanych danych niemal co roku. Odpowiedzią na to wyzwanie są nowe generacje systemów światłowodowych o wysokiej przepustowości. Internetowe wymagania związane z multimediami i rozrywką - aplikacjami, grami i filmami - rosną bardzo szybko.

Oczekiwania użytkowników co do jakości dostępu do internetu rosną równie szybko. Przeciętna gra wraz z aktualizacjami zajmuje kilkadziesiąt gigabajtów, które w dużej mierze trzeba pobrać z internetu. Wiele gier jest dostępnych tylko na platformach sieciowych. Coraz więcej graczy dzieli się w internecie swoimi doświadczeniami, streamując grę w czasie rzeczywistym. Oglądanie online pełnometrażowego filmu jakości full HD czy 4K, bądź korzystanie z sieci w tym samym czasie poprzez wiele urządzeń już teraz przerasta możliwości starszych technologii. Możliwości światłowodu są dużo większe niż te, z których obecnie korzystamy. W laboratoriach Orange LABS uzyskano już rekordową prędkość transmisji 10Gb/s.

Odporność na zakłócenia i niezawodność działania światłowodu przekłada się na  niedostępny wcześniej komfort użytkowania internetu.

Dostępność usług światłowodowych Orange można sprawdzić pod adresem http://www.orange.pl/swiatlowod

Skala projektu światłowodowego Orange Polska sprawia, że będzie on miał istotny wpływ na sytuację społeczno-ekonomiczną w Polsce w najbliższych latach. W krótkim okresie poprzez wzrost produkcji, konsumpcji, zatrudnienia czy wpływów do budżetu, w długim przez zwiększenie potencjału rozwojowego kraju.

Zdecydowana większość wydatków na inwestycje światłowodowe przeznaczona zostanie na zakup towarów i usług krajowych firm. Wg szacunków badaczy z Pracowni Badań i Innowacji Społecznych STOCZNIA spowoduje, że produkcja polskich firm w ramach całego łańcucha dostaw wzrośnie o 3,02 mld zł. Przedsiębiorstwa mogą zatrudnić w najbliższych latach nawet 15 tys. dodatkowych pracowników, aby sprostać wzmożonemu popytowi. To mniej więcej tyle miejsc pracy ile przybyło łącznie w przemyśle i handlu hurtowym w całym 2015 r.

Wojciech Jabczyński

Rzecznik Orange Polska

biuro.prasowe@orange.com

https://twitter.com/RzecznikOrange

Nasz blog: www.blog.orange.pl


Informacje prasowe

Lato pełne kina na festiwalu Orange Kino Letnie Sopot-Zakopane 2016

20 czerwca 2016
Lato pełne kina na festiwalu Orange Kino Letnie Sopot-Zakopane 2016

9. edycja najdłuższego wakacyjnego festiwalu filmowego Orange Kino Letnie Sopot-Zakopane startuje 1 lipca. Codziennie przez 62 dni wakacji, aż do końca sierpnia, w letnich kinach w Sopocie i Zakopanem odbywać będą się bezpłatne projekcje filmowe. Festiwal ponownie zawita do Giżycka, we wszystkie środy i czwartki, począwszy od 6 lipca i festiwalowe filmy obejrzą fani kina, którzy spędzą swoje urlopy na Mazurach. W tegorocznym programie znalazły się tytuły docenione na najważniejszych międzynarodowych festiwalach oraz największe produkcje z całego świata. Do tej pory odbyło się 2 821 seansów. Podczas ośmiu edycji, festiwalowe filmy obejrzało ponad 800 tysięcy widzów.

Codziennie, na olbrzymich ekranach kinowych ustawionych na sopockim Molo i przy zakopiańskich Krupówkach, widzowie będą oglądać filmy siedząc wygodnie na góralskich ławach i leżakach plażowych. Festiwalowe projekcje filmowe ponownie dotrą na Mazury. Komfortowe kino letnie będzie działać przy odnowionej Ekomarinie nad jeziorem Niegocin.

W Ekomarinie w Giżycku, gdzie filmy można oglądać zarówno z komfortowo usytuowanej widowni, jak i z zacumowanych w porcie jachtów specjalnie dla naszych widzów została uruchomiona festiwalowa częstotliwość radiowa, na której prosto z żaglówek można usłyszeć ścieżki dźwiękowe z prezentowanych filmów.

Na tegoroczny repertuar festiwalu składa się kilkadziesiąt wyselekcjonowanych filmów z całego świata, które jak co roku, zostały podzielone na interesujące dni tematyczne. Szczegółowy repertuar festiwalu, dostępny będzie na stronie internetowej www.orangekinoletnie.wp.pl oraz w bezpłatnej aplikacji Orange Kino Letnie na smartfony, przez które można również głosować w plebiscycie publiczności na najlepszy film festiwalu.

Na gości festiwalu w Sopocie czeka kawiarnia festiwalowa „Koło Molo” przy słynnej fontannie. To właśnie tam można spotkać gwiazdy filmowe odwiedzające festiwal oraz dowiedzieć się wszelkich szczegółów o seansach filmowych i festiwalowych atrakcjach.

Wstęp na wszystkie projekcje jest bezpłatny. W Sopocie potrzebny jest jedynie bilet wstępu na Molo.

Na festiwal, już po raz dziewiąty, zaprasza Orange.

Partnerzy strategiczni: telewizja TVN i TVN Fabuła. Sponsor: Bracia Koral. Partnerzy: WFM Kuchnie, Le Coq Sportif, Astrini Design. Kino partnerskie: Multikino. Patroni medialni: Wirtualna Polska, RMF FM i RMF Classic, Euronet, Empik, Uroda Życia, Party, Party.pl, Co Jest Grane 24, Stopklatka, AMS. Organizatorzy: Outdoor Cinema, Urząd Miasta Sopotu, Urząd Miasta Zakopane, Zakopiańskie Centrum Kultury, Kąpielisko Morskie Sopot, Urząd Miasta Giżycko oraz Giżyckie Centrum Kultury. Kawiarnia festiwalowa: Koło Molo.

Wojciech Jabczyński

Rzecznik Orange Polska

biuro.prasowe@orange.com

https://twitter.com/RzecznikOrange

Nasz blog: www.blog.orange.pl

Scroll to Top