Informacje prasowe

Orange Smart Care – rozbity wyświetlacz to już nie problem

14 października 2016
Orange Smart Care – rozbity wyświetlacz to już nie problem

Orange Smart Care to pierwsza na rynku usługa zapewniająca pokrycie kosztów profesjonalnej naprawy telefonów i smartfonów, niezależnie od przyczyny i okoliczności ich uszkodzenia. Obejmuje w szczególności uszkodzenia mechaniczne i skutki zalania wodą, zapewniając znacznie szerszy zakres świadczeń niż w przypadku produktów ubezpieczeniowych.

Jak wynika ze statystyk, najczęstszą przyczyną uszkodzeń telefonów jest ich upadek lub uderzenie twardym przedmiotem, powodujące rozbicie wyświetlacza urządzenia. Stanowią one blisko 76 procent przypadków uszkodzenia telefonów, znacznie wyprzedając drugą, najczęstszą przyczynę awarii, którą jest zalanie telefonu. Do większości uszkodzeń dochodzi na skutek nieostrożności użytkowników podczas korzystania z telefonów w komunikacji miejskiej lub miejscach publicznych. Znaczne koszty naprawy sprawiają, że 11 procent osób, które uszkodziły swój telefon używa go, pomimo potłuczonego wyświetlacza, czy pękniętej obudowy.

Rozwiązaniem tego problemu jest Orange Smart Care, usługa która zapewnia naprawę telefonu niezależnie od przyczyny powstania uszkodzeń. Można ją zamówić w przy zakupie nowej aktywacji oraz przy przedłużeniu umowy. Abonament wynosi 0 zł w pierwszym miesiącu, a w każdym kolejnym 7,98 zł (z VAT). Usługa zapewnia pokrycie kosztów naprawy telefonu do wysokości rocznego limitu wynoszącego 700 zł oraz odbiór uszkodzonego urządzenia od użytkownika, transport do serwisu i jego zwrot po naprawie. W przypadku konieczności wykonania następnych napraw lub naprawy przekraczającej roczny limit, użytkownik może skorzystać z 10 proc. zniżki na koszty naprawy przekraczające limit. W cenie usługi jest także bezpłatna diagnoza stanu urządzenia oraz infolinia techniczna pod numerem  501 030 030.

Klienci, którzy chcieli zabezpieczyć się przed skutkami przypadkowego uszkodzenia telefonu mieli dotąd do wyboru jedynie oferty ubezpieczenia wyświetlacza lub telefonu. W odróżnieniu od Orange Smart Care uwzględniają one konkretne zdarzenia, które kwalifikowały telefon do naprawy lub nie.

Usługa Orange Smart Care to unikalna oferta zapewniająca klientom sieci #1 w Polsce znacznie większe możliwości przywrócenia uszkodzonego telefonu do pełnej sprawności i funkcjonalności, bez konieczności narażania się na nieprofesjonalne i kosztowne naprawy. Usługa została przygotowana we współpracy z Digital Care, liderem w zakresie administrowania programami dla urządzeń mobilnych, działającym na rynkach europejskich.

Wojciech Jabczyński

Rzecznik Orange Polska

biuro.prasowe@orange.com

https://twitter.com/RzecznikOrange

 


Informacje prasowe

Orange jako pierwszy operator komórkowy w Polsce uruchomił VoLTE

13 października 2016
Orange jako pierwszy operator komórkowy w Polsce uruchomił VoLTE

Orange uruchomił komercyjnie usługę Voice over LTE, bazującą na najnowszej technologii transmisji głosu w cyfrowych sieciach komórkowych. Dzięki niej klienci szybciej nawiążą połączenia i będą rozmawiać z najlepszą jakością dźwięku. Z nowej usługi, jako pierwsi mogą korzystać posiadacze smartfonów Samsung Galaxy S7 oraz S7 edge.

- Jako pierwsi w Polsce udostępniamy naszym klientom połączenia w standardzie Voice over LTE. Dla użytkownika oznacza to niemal natychmiastowe zestawienie połączenia, dużo czystszy dźwięk w trakcie rozmowy i możliwość korzystania z internetu w telefonie z niezmienną prędkością LTE w trakcie rozmowy telefonicznej. To kolejny krok ku coraz efektywniejszemu wykorzystaniu sieci 4G/LTE – powiedział Jean-François Fallacher, prezes Orange Polska. Inwestujemy w naszą sieć i badania, żeby zapewnić klientom najnowocześniejsze i najlepsze jakościowo usługi na rynku. VoLTE to przyszłościowa technologia, która w najbliższych latach będzie wykorzystywana coraz szerzej – dodał.

VoLTE działa w oparciu o najnowsze technologie takie jak sieć pakietowa LTE i IMS (IP Multimedia Subsystem). Zastosowanie protokołu IP na całej ścieżce między telefonem komórkowym i siecią daje zupełnie nowe możliwości świadczenia usług o najwyższej jakości.  Dzięki wykorzystaniu jeszcze lepszych kodeków szerokopasmowych, jakość głosu podczas połączenia VoLTE  jest wyższa niż w technologii HD Voice i porównywalna do rozmowy między dwiema osobami będącymi w bezpośrednim kontakcie. Istotną różnicą, którą zauważą klienci, jest też czas oczekiwania na nawiązanie połączenia, który wynosi około 2 sekund, czyli nawet czterokrotnie krócej niż w przypadku połączeń w sieciach starszych generacji. Korzystanie z technologii 4G LTE w czasie połączeń głosowych nie ogranicza też dostępu do internetu. Dzięki VoLTE można w tym samym czasie prowadzić rozmowę i surfować w internecie - pobierać i wysyłać dane bez wpływu na szybkość ich transmisji.

Aby korzystać z VoLTE wystarczy mieć telefon komórkowy zdolny do korzystania z tej technologii i znajdować się w zasięgu sieci 4G LTE Orange. Wyjście poza zasięg 4G LTE nie powoduje jednak przerwania połączenia. Jest ono kontynuowane w innych technologiach dostępnych na danym obszarze. Połączenia głosowe wykonane w technologii VoLTE są rozliczane tak jak normalne połączenie głosowe zgodnie z posiadanym planem taryfowym.

Lista telefonów wspierających VoLTE w sieci Orange jest dostępna na stronie www.orange.pl. Obecnie są to smartfony Samsung Galaxy S7 i S7 edge z oprogramowaniem umożliwiającym  korzystanie z VoLTE w sieci Orange. Klienci, którzy kupili je wcześniej, otrzymają powiadomienie o dostępnej aktualizacji oprogramowania. Jej pobranie i zainstalowanie umożliwi im natychmiastowe korzystanie z połączeń w nowej technologii. Telefony będą domyślnie wybierały VoLTE jako preferowaną technologię usług głosowych. Lista telefonów VoLTE w sieci Orange będzie się stale rozszerzać.

Orange Polska intensywnie rozbudowuje zasięg technologii 4G LTE, która umożliwia korzystanie z połączeń o najwyższych światowych parametrach. Już teraz może z niej korzystać ponad 96 procent Polaków, a do końca tego roku odsetek ten wzrośnie do 98%. W zależności od lokalizacji, dostęp do sieci 4G LTE Orange umożliwia korzystanie z mobilnej transmisji danych o prędkości do 225 Mb/s. Dzięki dużemu zasięgowi i wysokim parametrom sieci 4G LTE, Orange od ponad pół roku zajmuje pierwszą pozycję w rankingu prędkości polskich dostawców mobilnego internetu – SpeedTest.pl. Orange ustanowił także niekwestionowany rekord Polski prędkości transmisji mobilnej, który wynosi 1,91 Gb/s. Jest też dostawcą najszybszego internetu światłowodowego zapewniającego dostęp do sieci z prędkością 600 Mb/s.

 

Wojciech Jabczyński

Rzecznik Orange Polska

biuro.prasowe@orange.com

https://twitter.com/RzecznikOrange

Mediateka


Informacje prasowe

Orange Energia – 200zł na rachunki za prąd oraz 4-letnia gwarancja najniższej ceny

10 października 2016
Orange Energia – 200zł na rachunki za prąd oraz 4-letnia gwarancja najniższej ceny

Orange Polska wprowadził nową ofertę w ramach której każdy klient, który zmieni sprzedawcę prądu na Orange Energia otrzyma 200 zł do wykorzystania na opłaty za prąd.  Dodatkowo Orange Energia gwarantuje stałą, najniższą cenę za 1 kWh przez 4 lata. Przy zużyciu prądu na średnim poziomie 2200 kWh rocznie, można zaoszczędzić nawet 470 zł przez 2 lata.

Każdy, kto zmieni swojego dotychczasowego sprzedawcę energii na Orange Energia otrzyma na start 200zł na poczet opłat za pobraną energię elektryczną w ciągu pierwszych 3 miesięcy dostaw. Nowa oferta gwarantuje także stałą, najniższą na rynku cenę za 1 kWh na poziomie 0,2424 zł netto (0,2982 zł brutto) i to aż na 4 lata. Wystarczy podpisać umowę z Orange na dostawy energii na 2 lata.

Zmiana sprzedawcy energii nie powoduje przerw w dostawie prądu, jest bezpłatna a wszelkie formalności związane ze zmianą sprzedawcy załatwia Orange. Potrzebna jest jedynie ostatnia faktura za energię elektryczną od dotychczasowego sprzedawcy.

Ofertę można zamówić we wszystkich salonach Orange, pod numerem infolinii 801 234 567 (opłata zgodnie z taryfą operatora) lub poprzez stronę www.orange.pl/200naenergie.

Faktury obejmujące opłaty za dostarczenie i za pobraną energię elektryczną są wystawianie co miesiąc. Klienci Orange Energia mogą dokonywać samodzielnych odczytów liczników. Na ich podstawie są wyliczane opłaty za bieżące zużycie energii.

 

Wojciech Jabczyński

Rzecznik Orange Polska

biuro.prasowe@orange.com

https://twitter.com/RzecznikOrange

 

Scroll to Top