Do you speak English? Great news for you all. Orange Flex has added an English version of the app.
Coraz więcej osób anglojęzycznych korzysta z Orange Flex. Aby ułatwić im korzystanie z aplikacji, od teraz będzie ona dostępna także w angielskiej wersji językowej. Orange Flex automatycznie rozpozna język w ustawieniach telefonu i dostosuje go do języka aplikacji. Można też zmienić język manualnie w profilu użytkownika. Ta zmiana znacznie ułatwi korzystanie z Orange Flex wszystkim, dla których polski nie jest językiem ojczystym.
To nie jedyna zmiana. Nie zwalniamy tempa i wprowadzamy w Orange Flex pakiety roamingowe obowiązujące w USA i w Kanadzie. Wizy zostały zniesione, coraz więcej osób podróżuje do Ameryki Północnej. Na wszystkich, którzy chcą przeżyć swój American dream mamy w Orange Flex pakiety 0,5 GB za 35 zł oraz 1 GB za 59 zł. Chcesz, masz!
Zwróćcie uwagę, że filmy w których możecie poznać sposób logowania do Flex oraz najważniejsze możliwości aplikacji już od jakiegoś czasu są także dostępne z angielskimi napisami.
Meet Orange Flex – mobile subscription in the app
How to activate Orange Flex?
Odpowiedź:
(anulować)
Komentarze
f0ku511:22 30-01-2020
Świetna cena za 1 GB, być może nie trzeba będzie wcale kupować lokalnej karty sim 🙂
Udoskonalenie oferty oczywiście na plus. Takie oferty pokazują jednak jak ogromnym zdzierstwem jest cennikowe 31,76zł/MB w ofertach na abonament i na kartę. Skoro udostępniacie taki pakiet, to Wasze koszty, w tym to co musicie odstąpić amerykańskim operatorom, nie przekraczają 60zł za 1GB. Jakie jest więc uzasadnienie pobierania od bez pakietu ponad 500 razy tyle? To nie jest już podwyższona marża za to że klient korzysta poza pakietem! To już jest podłe naciąganie w stylu nielegalnych pożyczek! Liczycie na to że 1 klient na 1000 przez nieuwagę nabije wysoki rachunek. Czy na prawdę nie opłaca się Wam wprowadzić mechanizmy jak we Flexie do wszystkich ofert i wycofać te domyślne, zdziercze stawki z cenników roamingowych? Więcej klientów zacznie wtedy świadomie korzystać z roamingu, zamiast rezygnować z niego i korzystać z „niebezpiecznych” wifi, czy kupując lokalne sim. Bo już na pewno będzie to bardziej uczciwe. Chyba że nie przeszkadza wam to że stosujecie podobny model biznesowy co firmy lichwiarskie?
Udoskonalenie oferty oczywiście na plus. Takie oferty pokazują jednak jak ogromnym zdzierstwem jest cennikowe 31,76zł/MB w ofertach na abonament i na kartę. Skoro udostępniacie taki pakiet, to Wasze koszty, w tym to co musicie odstąpić amerykańskim operatorom, nie przekraczają 60zł za 1GB. Jakie jest więc uzasadnienie pobierania od bez pakietu ponad 500 razy tyle? To nie jest już podwyższona marża za to że klient korzysta poza pakietem! To już jest podłe naciąganie w stylu nielegalnych pożyczek! Liczycie na to że 1 klient na 1000 przez nieuwagę nabije wysoki rachunek. Czy na prawdę nie opłaca się Wam wprowadzić mechanizmy jak we Flexie do wszystkich ofert i wycofać te domyślne, zdziercze stawki z cenników roamingowych? Więcej klientów zacznie wtedy świadomie korzystać z roamingu, zamiast rezygnować z niego i korzystać z „niebezpiecznych” wifi, czy kupując lokalne sim. Bo już na pewno będzie to bardziej uczciwe. Chyba że nie przeszkadza wam to że stosujecie podobny model biznesowy co firmy lichwiarskie?
I kolejna aktualizacja gdzie aplikacja zapomniała kodu i że ma się otwierać po zeskanowaniu palca. Już zgłaszanie tego za każdym razem staje się nudne.
I kolejna aktualizacja gdzie aplikacja zapomniała kodu i że ma się otwierać po zeskanowaniu palca. Już zgłaszanie tego za każdym razem staje się nudne.
Kiedy w końcu ogarniecie e-sima we flex do galaxy watch itp?, w ofertach orange nawet na kartę działa a we Flex takiej nowoczesnej ofercie brak wsparcia. Słabo to wygląda. Apple faworyzujecie?
Kiedy w końcu ogarniecie e-sima we flex do galaxy watch itp?, w ofertach orange nawet na kartę działa a we Flex takiej nowoczesnej ofercie brak wsparcia. Słabo to wygląda. Apple faworyzujecie?
Kiedy w końcu ogarniecie połączenia oczekujące, zawieszenie połączenia dla nas Klientów na kartę?! Co chwilę tylko wygaszacie, zabieracie, ucinacie nam różne promocje, pakiety to może coś dodacie nowego?!
Kiedy w końcu ogarniecie połączenia oczekujące, zawieszenie połączenia dla nas Klientów na kartę?! Co chwilę tylko wygaszacie, zabieracie, ucinacie nam różne promocje, pakiety to może coś dodacie nowego?!
Śnieżny początek roku to przyjemny czas podsumowań. Szczególnie, jeśli mówimy o tym, co jest wielką chlubą naszej firmy. Wybaczcie patos, ale tak trzeba to nazwać!
Wolontariusze – serce firmy
A chodzi oczywiście o wolontariat. Wszystkie zaangażowania pracowników na rzecz innych, oddolną pomoc, którą nasza fundacja z radością koordynuje i wspiera. W grudniu pokazaliśmy Wam jedną z ekip, która opowiedziała swoją historię i pokazała jak zaangażowanie na rzecz dzieci wpływa na ich codzienność.
Inny przykład to wolontariuszka znana Wam z bloga – Kasia Barys. Oddajmy jej głos: – W zeszłym roku wspólnie z innymi wolontariuszami wyremontowaliśmy w szkole podstawowej „salę wyciszenia”. To miejsce, w którym dzieci np. z zaburzeniami sensorycznymi, autyzmem czy zespołem Aspergera mogą odpocząć i wyciszyć się. Dla nich hałas na przerwach, czy nauka podczas lekcji to za dużo bodźców. W salce mają przyjazne dla siebie warunki.
Wolontariusze remontują klasy, prowadzą zajęcia, organizują pikniki, prowadzą warsztaty. Ich zaangażowanie jest naprawdę godne podziwu. Dlaczego to robią? – Cieszę się, że mogę realnie pomóc, zrealizować coś, co komuś przyniesie korzyści. To ogromna satysfakcja, kiedy widzi się, że twoja praca wolontariacka ma sens – dodaje Kasia. Powodów do radości jest tyle, ilu wolontariuszy, czyli… no właśnie, spójrzmy na liczby.
Wolontariat w Orange w 2019 – liczby
W 2019 w akcje zaangażowało się 3456 wolontariuszy
Przepracowali oni w sumie 25 356 godzin. W przeliczeniu na codzienną pracę jednego człowieka to ponad 14 lat!
Mieliśmy 38 253 beneficjentów, czyli osób, które skorzystały z pracy wolontariuszy.
Kasiu, pomóż… Ja w innej sprawie. Ta subskrypca w Nju to ma prawdopodobnie pewne niedociągnięcia ? Czy jest Ktoś Kto mógłby pomóc znajomemu w przywróceniu subskrypcji, a bardziej w numerze, który po wybraniu „Zrezygnuj z usługi” przepadł bez powrotnie … numer kontakt do wszystkiego, jednym kliknięciem 🙁 AŁC
Jeżeli z subskrypcji zrezygnuje się przed upływem 14 dni od rozpoczęcia świadczenia usługi lub subskrypcja nie zostanie odnowiona do 6 miesięcy, to numer przepada bezpowrotnie. Jeszcze w przypadku ofert na kartę jest szansa odzyskania, z subskrypcji już niestety nie. Nawet podjąłem próbę przeniesienia do innego operatora po wyłączeniu numeru w subskrypcji, nastąpiła odmowa, numer już niedostępny.
no to nieźle … a we wszystkich podobnych sytuacjach potrzeba 30 dni na wypowiedzenie usługi:) prawdopodobnie znalazłem ” furtkę” jak szybko wyłączyć swój numer z sieci…. 🙂
Sieć modernizowana po kokardkę – podsumowujemy 2019 rok
Piotr Domański
28 stycznia 2020
Ponad 200 nowych stacji bazowych i rozbudowa ponad 5000 już istniejących – tak w 2019 roku rozwinęła się sieć, z której korzystają klienci Orange Polska. Dzięki temu, mimo że ilość danych które przesłali i odebrali wzrosła o 34% to uśrednione wyniki prędkości łącza pokazują lekkie wzrosty lub stałą, wysoką prędkość. Przeprowadzaliśmy testy 5G w Zakopanem, Warszawie i Lublinie.
Coraz więcej stacji bazowych z maksymalną konfiguracją
Nasi klienci mieli do dyspozycji na koniec 2019 r. ponad 11 200 stacji bazowych z 4G LTE. Na 22% z nich działała agregacja 4 nośnych 4G LTE, czyli maksymalna dostępna konfiguracja. Pozwala ona tym z Was, którzy posiadają odpowiednie smartfony, na osiąganie prędkości nawet kilkuset Mb/s.Liczba takich stacji wzrosła ponad dwukrotnie w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Co ważne, dają sobie one radę z dużo większą ilością danych.
Wzrosła liczba stacji bazowych obsługujących trzy pasma– przybyło ich w ciągu roku nieco ponad 1300. Powód jest prosty – stacje są modernizowane.
Ponad 5 tys. rozbudowanych stacji, a refarming jeszcze się nie skończył
Głównym motorem rozwoju sieci, z której mogą korzystać nasi klienci jest refarming. To proces, w którym przesuwamy część częstotliwości wykorzystywanych do tej pory przez sieci 2G i 3G do 4G. W efekcie trafia do niej 10 MHz z pasma 2100 MHz zwiększając jej pojemność. W 2019 objęliśmy refarmingiem blisko 4000 stacji bazowych. Pojechaliśmy nawet na jedną by pokazać i opowiedzieć Wam więcej o refarmingu w pięknych okolicznościach tatrzańskiej przyrody.
Łącznie, jak już wspomniałem, na początku 2019 roku rozbudowano ponad 5 tys. stacji bazowych, ponad 40% spośród wszystkich, z których mogą korzystać nasi klienci. Łącznie, dzięki rozbudowie sieci 4G LTE, szacujemy, że jej pojemność wzrosła o 35%. Najwięcej zostało zmodernizowanych na Mazowszu, a znaczące postępy w rozbudowach mamy też w województwach Śląskim, Dolnośląskim i Małopolskim.
Internet to w 90% 4G LTE. Coraz częściej korzystacie z tej sieci do rozmów
W tym roku ponad 90% danych, które wysłali lub odebrali nasi klienci korzystający z internetu mobilnego Orange, przeszło przez 4G LTE. Jeszcze 5 lat wcześniej – w 2014 było to jedynie 8% całego ruchu. Łącznie, w całym 2019 roku przesłaliście blisko 920 PB danych. Z każdym miesiącem transfer rósł – między styczniem, a grudniem różnica wyniosła ponad 30%.
Najwięcej danych, już tradycyjnie przechodziło przez stacje bazowe zlokalizowane na osiedlach domków jednorodzinnych. Ubiegłoroczny zwycięzca – stacja bazowa w wielkopolskim Śremie przegrała tym razem ze stacją, która znajduje się w Starej Miłosnej. Dodam od siebie, że w takich miejscach rozwój sieci jest mocno utrudniony, gdyż mieszkańcy choć chcą mieć zasięg, to nie bardzo mają życzenie oglądania stacji bazowych. Stacje w takich miejscach bywają przeciążone, a gdy z jakiś powodów muszą zostać wyłączone – znika zasięg w całej okolicy.
Czas, jaki spędzacie rozmawiając praktycznie się nie zmienił. To nadal blisko 70 mld minut rocznie. Po raz pierwszy jednak ilość minut przechodzących przez VoLTE była większa niż tych, które szły przez sieć 2G. Nie powinno to dziwić, szczególnie, że w Orange już około 100 modeli urządzeń – smartfonów i smartwachy z eSIM wspiera tę technologię, coraz częściej wykorzystując najnowszy kodek EVS. Działa on już na części najnowszych smartfonów Sony, Samsung, iPhone, a wkrótce dołączą do nich pierwsze urządzenia Huawei.
Rozbudowę sieci widać w wynikach testów prędkości
Choć widzimy wzrost ruchu w sieci mobilnej, to średnie prędkości speedtestów są stałe lub nawet stopniowo rosną. Dane jednego z wiodących serwisów pokazują wzrost średnich prędkości pobierania danych w internecie mobilnym od 16 Mb/s pod koniec 2017 roku do ponad 23 Mb/s pod koniec 2019 roku.
To oczywiście nie tylko zasługa rozwoju naszej sieci, lecz także wyboru przez Was coraz lepszych smarfonów, które coraz częściej korzystają z sieci 4G LTE. Dzięki temu sieć mobilna cały czas może spełniać Wasze oczekiwania. Gdy spojrzymy na ranking LTE przygotowany z przez inny serwis można zobaczyć stały poziom prędkości, które osiągają nasi klienci. Oczywiście, zdaję sobie sprawę, że to dane uśrednione i sytuacja nie wszędzie wygląda tak samo.
Testy 5G i pierwsze komercyjne LTE-M
Od początku bardzo konsekwentnie realizujemy plany, które ogłosiliśmy na początku 2018 roku.
W 2019 roku prowadziliśmy najszersze w kraju testy 5G w paśmie 3,4-3,8 GHz, docelowym dla tej technologii w Polsce. Zaczęliśmy je w Warszawie we wrześniu, a druga część naszych testów 5G rozpoczęła się w Lublinie w październiku. Mogli w nich brać udział dziennikarze, pracownicy oraz klienci Orange Polska. Prędkości maksymalne uzyskane w trakcie testów w tym paśmie przekroczyły 1,1 Gb/s, a średnie sięgały okolic 300 Mb/s. Cały czas urządzenia wykorzystywane w testach są konfigurowane i sprawdzane, by sieć komercyjna była możliwie dobrze przygotowana dla klientów. Chodzi często o małe szczegóły – częstotliwość, z jaką telefon odpytuje sieć o możliwość połączenia z 5G, czy ocena zasięgu i parametrów sieci w gęstej zabudowie.
Jednocześnie rozwijamy technologię i usługi LTE-M. Pozwala ona osiągnąć możliwości zbliżone do tych, które w zakresie części funkcji związanych z IoT, ma dać 5G. W 2019 roku zaowocowała pierwszym komercyjnym wdrożeniem, a liczba stacji bazowych, które ją wspierają podskoczyła w ciągu roku z okolic 150 do 666 na koniec 2019 roku i 667 obecnie. Przy rozwijaniu technologii pracujemy już z kilkudziesięcioma partnerami. Co ciekawe, w przyszłości LTE-M ma stać się częścią 5G.
Jak to możliwe? Już wyjaśniam.
Gdy za kilka lat sieć 5G osiągnie pełnię swoich możliwości, będzie mogła oferować dwa typy łączności dla IoT. Pierwszy to łączność dla masy niedużych, wymagających niewielkiego zużycia prądu urządzeń, takich jak czujniki, liczniki, mierniki. Druga – łączność dla urządzeń, które wymagają niezawodnego i błyskawicznego transferu – chociażby zdalnie sterowanych lub autonomicznych pojazdów. LTE-M to technologia, która pozwala właśnie na obsługę wielkiej liczby urządzeń – tutaj pada ów magiczny „1 mln na km2”. 3GPP, organizacja, która pracuje nad standardem 5G uznała, że skoro istnieje gotowe rozwiązanie zbudowane dla sieci 4G, to można je przełożyć do technologii 5G.
Jeden skrót, dwa znaki – 5G. Czeka nas aukcja i pierwsze wdrożenia komercyjne na docelowych częstotliwościach. To właśnie duże bloki częstotliwości, które zostaną rozdysponowane w aukcji przełożą się na szybszy internet mobilny. Dojdą do tego coraz lepsze urządzenia - zarówno te na stacjach bazowych, jak i w Waszych kieszeniach. Oczywiście sieć 5G nie powstanie z dnia na dzień. Początkowo nie będzie też wielu urządzeń, z których będziemy mogli korzystać. Bez wątpienia z dnia na dzień nie pojawią się też latające dookoła nas samochody i ludzie w goglach do VR. Mimo to, warto się tej kolejnej zmianie technologicznej przyglądać i z niej korzystać, gdy już będzie taka możliwość.
Będzie więc ciekawie. Bądźcie czujni, czytajcie bloga ;-)
Odpowiedź:
(anulować)
Komentarze
Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies
Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.
Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.
Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.
Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie
Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.
Możesz zmienić swoje preferencje dotyczące plików cookies w każdej chwili. W celu zarządzania plikami cookies lub wycofania zgody na ich używanie, prosimy skorzystać z ustawień przeglądarki internetowej.
Komentarze
Świetna cena za 1 GB, być może nie trzeba będzie wcale kupować lokalnej karty sim 🙂
OdpowiedzŚwietna cena za 1 GB, być może nie trzeba będzie wcale kupować lokalnej karty sim 🙂
OdpowiedzUdoskonalenie oferty oczywiście na plus. Takie oferty pokazują jednak jak ogromnym zdzierstwem jest cennikowe 31,76zł/MB w ofertach na abonament i na kartę. Skoro udostępniacie taki pakiet, to Wasze koszty, w tym to co musicie odstąpić amerykańskim operatorom, nie przekraczają 60zł za 1GB. Jakie jest więc uzasadnienie pobierania od bez pakietu ponad 500 razy tyle? To nie jest już podwyższona marża za to że klient korzysta poza pakietem! To już jest podłe naciąganie w stylu nielegalnych pożyczek! Liczycie na to że 1 klient na 1000 przez nieuwagę nabije wysoki rachunek. Czy na prawdę nie opłaca się Wam wprowadzić mechanizmy jak we Flexie do wszystkich ofert i wycofać te domyślne, zdziercze stawki z cenników roamingowych? Więcej klientów zacznie wtedy świadomie korzystać z roamingu, zamiast rezygnować z niego i korzystać z „niebezpiecznych” wifi, czy kupując lokalne sim. Bo już na pewno będzie to bardziej uczciwe. Chyba że nie przeszkadza wam to że stosujecie podobny model biznesowy co firmy lichwiarskie?
OdpowiedzUdoskonalenie oferty oczywiście na plus. Takie oferty pokazują jednak jak ogromnym zdzierstwem jest cennikowe 31,76zł/MB w ofertach na abonament i na kartę. Skoro udostępniacie taki pakiet, to Wasze koszty, w tym to co musicie odstąpić amerykańskim operatorom, nie przekraczają 60zł za 1GB. Jakie jest więc uzasadnienie pobierania od bez pakietu ponad 500 razy tyle? To nie jest już podwyższona marża za to że klient korzysta poza pakietem! To już jest podłe naciąganie w stylu nielegalnych pożyczek! Liczycie na to że 1 klient na 1000 przez nieuwagę nabije wysoki rachunek. Czy na prawdę nie opłaca się Wam wprowadzić mechanizmy jak we Flexie do wszystkich ofert i wycofać te domyślne, zdziercze stawki z cenników roamingowych? Więcej klientów zacznie wtedy świadomie korzystać z roamingu, zamiast rezygnować z niego i korzystać z „niebezpiecznych” wifi, czy kupując lokalne sim. Bo już na pewno będzie to bardziej uczciwe. Chyba że nie przeszkadza wam to że stosujecie podobny model biznesowy co firmy lichwiarskie?
OdpowiedzI kolejna aktualizacja gdzie aplikacja zapomniała kodu i że ma się otwierać po zeskanowaniu palca. Już zgłaszanie tego za każdym razem staje się nudne.
OdpowiedzTak jest co każda aktualizacje i niestety nikt z tym nic nie robi. Zgłaszałem to wielokrotnie.
OdpowiedzI kolejna aktualizacja gdzie aplikacja zapomniała kodu i że ma się otwierać po zeskanowaniu palca. Już zgłaszanie tego za każdym razem staje się nudne.
OdpowiedzTak jest co każda aktualizacje i niestety nikt z tym nic nie robi. Zgłaszałem to wielokrotnie.
OdpowiedzKiedy w końcu ogarniecie e-sima we flex do galaxy watch itp?, w ofertach orange nawet na kartę działa a we Flex takiej nowoczesnej ofercie brak wsparcia. Słabo to wygląda. Apple faworyzujecie?
OdpowiedzKiedy w końcu ogarniecie e-sima we flex do galaxy watch itp?, w ofertach orange nawet na kartę działa a we Flex takiej nowoczesnej ofercie brak wsparcia. Słabo to wygląda. Apple faworyzujecie?
OdpowiedzKiedy w końcu ogarniecie połączenia oczekujące, zawieszenie połączenia dla nas Klientów na kartę?! Co chwilę tylko wygaszacie, zabieracie, ucinacie nam różne promocje, pakiety to może coś dodacie nowego?!
OdpowiedzKiedy w końcu ogarniecie połączenia oczekujące, zawieszenie połączenia dla nas Klientów na kartę?! Co chwilę tylko wygaszacie, zabieracie, ucinacie nam różne promocje, pakiety to może coś dodacie nowego?!
OdpowiedzFlex jest fajny, to może jeszcze wersja po rosyjsku, ukraińsku i chińsku 🙂
OdpowiedzFlex jest fajny, to może jeszcze wersja po rosyjsku, ukraińsku i chińsku 🙂
OdpowiedzŚwieże, działające kody orange flex:
ROBERTSLCU
OdpowiedzROBERTFSVK
ROBERT4SGC
Świeże, działające kody orange flex:
ROBERTSLCU
OdpowiedzROBERTFSVK
ROBERT4SGC