Odpowiedzialny biznes

Adam Małysz „Dmuchajcie w telewizory”

Kasia Barys Kasia Barys
13 lutego 2010
Adam Małysz „Dmuchajcie w telewizory”

Adam Małysz dzień przed wylotem do Vancouver był przekonany, że na kibiców może liczyć. I na pewno się nie myli. Na ślubowaniu 7 lutego był oblegany przez wszystkich dziennikarzy i pytany o formę. Ze spokojem odpowiadał, że jedzie z 4 kompletami strojów a wróci ze złotem. Poniżej zobaczcie wywiad, jaki dla Was przeprowadziłam z Adamem Małyszem. Dla osoby, która prześle na adres konkurs.blogowy@orange.pl nietypowe (zdjęcie, video z tel. komórkowego), oryginalne, własne kibicowanie Adamowi Małyszowi  - otrzyma kartę Orange z oryginalnym podpisem skoczka! Konkurs trwa do końca trwania Igrzysk


Odpowiedzialny biznes

Kibicujmy olimpijczykom z całych sił – konkurs

Kasia Barys Kasia Barys
12 lutego 2010
Kibicujmy olimpijczykom z całych sił – konkurs

Możemy dać z siebie wszystko, tak samo jak sportowcy - dla nas - zrobią co w ich mocy, by stanąć na podium Zimowych Igrzysk Olimpijskich. Możecie polskim olimpijczykom - kibicować tak, jak tylko chcecie i umiecie. Ja szczególnie trzymam kciuki za ekipę bobsleistów, których poznałam podczas uroczystego ślubowania w PKOl. Chętnych do kibicowania zapraszam serdecznie do specjalnej Strefy Olimpijskiej TP na lodowisku przy Złotych Tarasach, gdzie będą transmisje zawodów oraz liczne konkursy. Na antenach Orange Sport i Orange Sport Info oraz olimpijskim portalu pod adresem http://www.igrzyska.wp.pl/vancouver znajdziecie najświeższe wiadomości. A u nas na blogu - od jutra - będziecie mogli śledzić apele olimpijczyków o wsparcie. My Polakom kibicujemy również orzełkiem - zobaczcie.

Także u nas mały konkurs - dla pierwszych 5 osób, które poprawnie wytypują do najbliższej niedzieli do godz. 22.00 ilość i kolor medali, jakie przywiozą nasi sportowcy - nagrody (m.in rękawice narciarskie z kolekcji olimpijskiej Vancouver 2010)


Bezpieczeństwo

Dzień dobry. Jestem z telekomunikacji …

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
11 lutego 2010
Dzień dobry. Jestem z telekomunikacji …

Dziennik Gazeta Prawna poruszył temat telekomunikacyjnych sprzedawców-oszustów, którzy naciagają klientów na zmianę operatora. Przykłady ich pracy z mojego podwórka: "TP zmieniła nazwę i trzeba podpisać nową umowę"; "TP podzieliła się i my jesteśmy z tej części polskiej, a pani ma umowę z częścią francuską"; "TP oddaje wszystkich klientów o numerze kierunkowym 0-71 do firmy, której jestem przedstawicielem" itd. To nie jest proceder nowy i pewnie wielu z Was przypomina sobie opisywane przez media przypadki Tele2, ale moim zdaniem konkurencja  i agresywny markieting powoduje, że sprzedawcy częściej uciekają się do nieuczciwych metod. Co gorsze według naszych analiz ich ofiarami padają głównie osoby strasze i mniej obeznane w telekomunikacyjnych niuansach. Szacujemy, że takich spraw może być nawet kilkadziesiąt tysięcy rocznie i tracimy na tym kilka mln zł. Dlatego korzystając z okazji jeszcze raz zachęcam do czujności i zgłaszanie podejrzanych przypadków do nas lub bezpośrednio na policję.

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.