Oferta

Urządzenia taniej nawet o kilkaset złotych

Kasia Barys Kasia Barys
18 września 2020
Urządzenia taniej nawet o kilkaset złotych

W kolejnej ofercie tygodnia może skusi was telefon z dobrym wyświetlaczem – czyli OPPO A91. Teraz jego cena w ofercie Orange bez abonamentu jest niższa o 230 zł. Jeśli lubisz oglądać filmy, przeglądać serwisy społecznościowe i multimedia, OPPO A91 będzie świetnym wyborem. Ma duży i doskonałej rozdzielczości ekran AMOLED FHD+ oraz niewielkie wcięcie na aparat do selfie. Wyświetlacz jest wykonany ze szkła Gorilla Glass 5, co zapewnia mu większą odporność na upadki. O bezpieczeństwo danych dba czytnik linii papilarnych wbudowany w ekran.

Inteligentne monitorowanie

Bezprzewodowa zewnętrzna kamera NETATMO PRESENCE w ofercie bez abonamentu jest tańsza w tym tygodniu o 210 zł. Kamera łączy się z domową siecią Wi-Fi oraz przekazuje obraz i powiadomienia na Twoje urządzenie mobilne dzięki bezpłatnej aplikacji, dostępnej dla systemów Android i iOS. Możesz w smartfonie lub tablecie śledzić na żywo z każdego miejsca, co się dzieje wokół Twojego domu czy firmy, a także przeglądać archiwalne nagrania i przyspieszoną, poklatkową relację z całego dnia. Otrzymywane powiadomienia nie będą przypadkowe, gdyż kamera rozpoznaje ruch ludzi, zwierząt i samochodów. Obraz rejestrowany przez kamerę Netatmo Presence ma rozdzielczość FullHD, dzięki czemu jest wyraźny i szczegółowy. Ma też funkcję zoomu. Nic jej nie umknie po zmroku, dzięki noktowizorowi z podczerwienią, który wykrywa poruszające się obiekty do 15 m. Kamera ma także inteligentny reflektor LED, który oświetli osoby lub pojazdy, które w nocy pojawią się w jej zasięgu.

Superokazje na smartfony bez kosztów abonamentu

Polecam także Samsung Galaxy Z Flip. Od dziś jest tańszy o 400 zł, Samsung Galaxy A20e taniej o 100 zł a Galaxy A21s o 70 zł. Sprawdźcie także inne obniżki na orange.pl w ofercie bez abonamentu.

Komentarze

pablo_ck
pablo_ck 11:01 19-09-2020

Ceny nawet przystępne, porównywalne z tymi z elektromarketów, niektóre ciut tańsze 😉

Odpowiedz

Odpowiedzialny biznes

Wyzwania CSR na XXI wiek

Monika Kulik Monika Kulik
18 września 2020
Wyzwania CSR na XXI wiek

W następnym tygodniu- 24-25.09, podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations, którego wiodącym tematem jest społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR), będę miała przyjemność poprowadzić w imieniu Orange panel na temat Wyzwań CSR na XXI wiek.

Naszymi gośćmi będą:

Maria Andrzejewska, Dyrektor Centrum UNEP/GRID-Warszawa,

prof. Bolesław Rok, Dyrektor Centrum Badań Przedsiębiorczości Pozytywnego Wpływu, Katedra Przedsiębiorczości i Etyki w Biznesie ALK,

Rafał Rudzki, Partner Associate, Deloitte Polska, Sustainability Consulting Central Europe,

Marzena Strzelczak, Dyrektorka Generalna i Prezeska, Forum Odpowiedzialnego Biznesu .

Porozmawiamy o tym, czy pandemia była praktycznym testem dla społecznej odpowiedzialności firm i jak ten egzamin zdały polskie przedsiębiorstwa? Czego nauczył nas COVID – 19 i które z tych nauk zostaną z nami na dłużej? A może pandemia pozwoliła odkryć jakieś nowe wyzwania społeczne czy ekologiczne ? – to pytania, które chcę zadać naszym gościom.

A Waszym zdaniem – jakie są najważniejsze wyzwania dla biznesu w zakresie zrównoważonego rozwoju? Jakie pytania chcielibyście zadać naszym ekspertom? Czekamy na Wasze wypowiedzi. Spośród autorów komentarzy na  blogu wybierzemy osobę, która w nagrodę otrzyma bezpłatny dostęp do transmisji z Kongresu Profesjonalistów Public Relations.  Na Wasze komentarze czekamy do poniedziałku (21.09).

Cele Zrównoważonego Rozwoju - ikony 17 celów

Komentarze


Bezpieczeństwo

Konkurs, którego nigdy nie było

Michał Rosiak Michał Rosiak
17 września 2020
Konkurs, którego nigdy nie było

Wiem, wiem - strasznie dawno mnie nie było, wybaczcie. Moje "czwartki z bezpieczeństwem" zamieniły się w nieregularnik. Trochę mogę się tłumaczyć wakacjami, trochę kwestiami prywatnymi (jeśli ktoś obserwuje mojego Twittera, czy Instagrama, to wie :) ). Ale nic to - obiecuję, że teraz spróbuję na dobre wrócić. Wiecie - tak, żeby to brak tekstu był czymś wyjątkowym, a nie to, że akurat się pojawił.

A na dzień dobry mam dla Was case study. Wiecie - to zdecydowanie najlepiej, gdy pokazujemy faktyczny przykład, niż opowiadamy o czymś abstrakcyjnym, prawda? W głównej roli - konkurs. Czy raczej coś, co go udaje.

Ten iPhone jest Twój, zapłać tylko za przesyłkę!

Zdarzyło się Wam kiedyś trafić na stronę / dostać link z informacją o tym, że właśnie wygraliście iPhone'a / Samsunga? Nieważne, że gdy słyszycie "konkurs" to niczego sobie nie przypominacie, bo w żadnym konkursie nie braliście udziału. Kto o tym myśli, gdy na wyciągnięcie ręki ma "nówkę sztukę" wymarzonego smartfona! Wystarczy tylko zapłacić drobną kwotę za wysyłkę...

Wygrałeś konkurs? Hmmm, jaki konkurs? "Prywatna strona rozliczeniowa"? W dzisiejszych czasach to brzmi podejrzanie. Niewielka opłata za dostawę - to klasyk ostatnich kilkunastu miesięcy, kto przejmie się kilkoma/nastoma złotymi, gdy "źli ludzie mogą ukraść znacznie więcej"? No i prostacka socjotechnika - masz siedem dni, bo inaczej ktoś inny dostanie Twój wymarzony telefon, nie będzie żadnej subskrypcji i miesięcznej opłaty (tu chyba sprawdzają naszą zdolność do kojarzenia faktów i ostrość wzroku, ale o tym później. No i błąd językowy (nie będzie miesięczna opłata).

Dalej na tej stronie mamy kolejne "potwierdzenie nagród", zdjęcia ze stocka i kolejne błędy językowe (Mina, widniejąca na zdjęciu jako kobieta, wypowiada się jak mężczyzna).

Konkurs wygrany, a telefon... trzeba zamówić?

Gdyby przestępcy postarali się bardziej, mogliby zmylić więcej osób. Myślący logicznie i wietrzący podstęp internauta zobaczy zarówno inny adres w pasku przeglądarki, "cenę regularną" 1100€ (dlaczego ma mnie obchodzić cena regularna, skoro już wygrałem, a 2€ ma być tylko opłatą za rzekomą wysyłkę? Poza tym skoro już wygraliśmy to po co znowu mamy... zamawiać? No i - last, but not least - akurat ten schemat scamowego obrazka widuję już od przeszło roku.

Aha, widzieliście napis na samej górze?

Na dole jest podobny, jeszcze wyraźniejszy:

A po linku, do którego prowadzi słowo "Affiliates" widzimy, że to, co opisuję, formalnie i technicznie jest... kampanią marketingową, zapewne legalnie zakupioną i przeprowadzaną przez firmę, której pracownicy nigdy nie widzieli słowa po polsku. A gdy klikniemy "zamów", czego nas ostatnia strona:

Co więcej, powiem Wam, że oszuści wcale nie kłamią, płatność jest bezpieczna, a należność to faktycznie 2€. Z tym, że - jak było widać wcześniej - kupujemy dostęp do faktycznie istniejącego serwisu. Gdzie oczywiście nikt nam nie przyśle iPhone'a, a jedynie zapiszemy się do serwisu abonamentowego, w tym przypadku obejmującego gry.

Co robić?

Uważać. Czytać treść stron. Myśleć. Stosować zasadę ograniczonego zaufania, szczególnie, gdy w grę wchodzi konieczność kupna w sieci czegoś z jakiejś dziwnej witryny, a jeśli za drobne pieniądze to już szczególnie.

I pamiętać, że nie można wygrać konkursu, w którym nie braliśmy udziału.

Uważajcie na siebie.

Komentarze

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.