Odpowiedzialny biznes

Certyfikat OK Senior dla Orange

Monika Kulik Monika Kulik
19 stycznia 2021
Certyfikat OK Senior dla Orange

Około 26% naszych klientów to osoby powyżej 65. roku życia, dla których nowoczesna technologia nie zawsze jest intuicyjna i prosta – potrzebują innej komunikacji, więcej czasu i empatii. Staramy się jak najlepiej odpowiadać na te potrzeby, oferując udogodnienia na infolinii - dedykowanych doradców, którzy nawet najtrudniejsze kwestie techniczne wytłumaczą prostym i zrozumiałym językiem, a rozmowa z nimi może trwać tak długo, jak tylko to będzie konieczne dla załatwienia sprawy. W salonach również wprowadziliśmy standard obsługi osób starszych, który obejmuje prosty i zrozumiały język wypowiedzi, empatię i cierpliwość, ale też takie czynności, jak zapisywanie w papierowej notatce najważniejszych informacji, czy edukacja starszego Klienta z obsługi kupionego telefonu. Seniorzy dostają też o nas korespondencję drukowaną powiększoną czcionką.

O sprawdzenie tych wszystkich udogodnień poprosiliśmy Krajowy Instytut Gospodarki Senioralnej w ramach certyfikatu OK Senior. Zakres audytu obejmował analizę dokumentów, wywiady z pracownikami, ale także, co najważniejsze, badania tajemniczego klienta. Seniorzy Audytorzy sprawdzali nasze salony i dzwonili na infolinię w sprawie oferty, faktury czy zakupu telefonu.

Przyznany nam Certyfikat OK Senior potwierdza, że nasza obsługa, zarówno na infolinii jak i w salonach jest:

  • bezpieczna – spełnia najwyższe standardy bezpieczeństwa dla Klienta 60+,
  • zrozumiała – jest łatwa w odbiorze dla osób starszych,
  • potrzebna – odpowiada na rzeczywiste potrzeby osób starszych,
  • przystępna – jest łatwo dostępna dla zainteresowanych.

Certyfikat dla infolinii otrzymaliśmy już po raz 3., a dla salonów – 2. raz. Jest on dla nas bardzo cenny, szczególnie teraz – kiedy seniorom należy się jak najlepsza ochrona i opieka. Po każdym audycie otrzymujemy raport, który pokazuje nasze mocne i słabe strony. Raport ten jest szczegółowo analizowany, abyśmy mogli coraz lepiej odpowiadać na potrzeby osób starszych. To część naszych działań w ramach polityki senioralnej w Orange Polska.

znak certyfikatu - napis OK senior w kole z gwiazdek

Komentarze

pablo_ck
pablo_ck 20:54 19-01-2021

Gratulacje.

Odpowiedz
pablo_ck
pablo_ck 21:54 19-01-2021

Gratulacje.

Odpowiedz
AM
AM 15:12 10-09-2024

Umowy są przejżyste a zakamuflowane usługi tzw. lokalizator w Orange jest zakamuflowane „aplikacje, gry, wideo i inne treści cyfrowe dopisują do rachunku twierdząc że klient dokonał wyboru a bilongów nie przesyłają mimo żądań klientów. Dla mnie jest to medota ” Na Orange” naciąganiu klientów.

Odpowiedz

Oferta

Smartfony na Dzień Babci i Dziadka – prezenty w promocyjnych cenach

Beata Giska Beata Giska
18 stycznia 2021
Smartfony na Dzień Babci i Dziadka – prezenty w promocyjnych cenach

Współcześni dziadkowie coraz częściej i chętniej korzystają z nowoczesnych technologii. Dodatkowo pandemia pokazała nam, że warto, by seniorzy mieli dostęp do smartfonów, internetu, żeby ułatwiali sobie życie oraz kontakty z bliskimi. Dlatego, jako prezenty na ich nadchodzące święto, polecamy specjalną promocyjną ofertę z telefonami.

 

Jaki telefon sprawdzi się dla seniora?

Taki, który będzie intuicyjny i łatwy w obsłudze, który nie posiada zbyt wielu niepotrzebnych funkcji, jest lekki oraz wytrzymały. Może to być klasyczny sprzęt z klawiszami, a może być to prosta wersja dotykowego aparatu. Spore przyciski lub duży ekran sprawią, że wszystko będzie czytelne i wygodne w użytkowaniu.

Chyba, że nasi seniorzy są nowocześni i korzystają już z różnych udogodnień. Wtedy warto postawić na nowszy model, który dostarczy im nieznanych dotąd atrakcji oraz poszerzy horyzonty technologicznej wiedzy. Możliwość robienia dobrych zdjęć, praktyczne aplikacje, czy dzwonienie w formie wideorozmowy powinno im się spodobać.

Pamiętajmy jednak, że podarowanie starszym osobom samego telefonu - zwykle nie rozwiąże wszystkich problemów. Najlepiej od razu wybrać odpowiedni pakiet, dopasowany do ich potrzeb niższy abonament (można samemu go opłacić lub ustawić dziadkom automatyczne przelewy). Ważne, żeby mieli klarowne warunki korzystania, by nie musieli martwić się o koszt rozmów czy sms-ów, ani że zabraknie środków na koncie.

Dlatego też polecamy kilka modeli (dla osób mniej i bardziej zaawansowanych), wybranych w związku z nadchodzącym Dniem Babci i Dziadka. Telefony te są w określonych Planach Mobilnych i w promocyjnych cenach.

 

Smartfony dla babć i dziadków

Dzień Babci obchodzimy 21 stycznia, a Dzień Dziadka – 22 stycznia. A w Orange już od minionego piątku, aż do 27ego stycznia, można okazyjnie kupić w wybranych Planach Mobilnych, następujące smartfony - wybrane na święta seniorów:

  • Motorola moto e7 plus - taniej nawet o 140 zł
  • Nokia 5.3 - o 190 zł mniej
  • Samsung Galaxy A20e - przeceniony o 70 zł

Można pomyśleć też o dedykowanym zestawie dla babci i dziadka. Tak, by każde z nich miało własny sprzęt i mogło się cieszyć ze swojego prezentu. Przygotowaliśmy więc taką propozycje – telefoniczne duety w specjalnych cenach:

  • zestaw Xiaomi Redmi 9A + Orange Dixo w cenie 23 zł/mies z Planem Mobilnym 55
  • zestaw Samsung Galaxy A20e + MaxCom MM330 w cenie 35 zł/mies z Planem Mobilnym 55

W zależności od dostępności oferty – powyższe promocyjne smartfony można zakupić online lub w wybranych salonach stacjonarnych. Więcej szczegółów promocji na Dzień Babci i Dziadka, a także parametry sprzętów znajdziecie na orange.pl, w naszych sklepach lub na infolinii. Recenzje telefonów dla seniorów przeczytacie w poradniku – tutaj.

 

smartfon dla babci i dziadka

 

 

 

Komentarze


Odpowiedzialny biznes

Drony z ananasa i miasto z zerową emisją CO2

Kasia Barys Kasia Barys
16 stycznia 2021
Drony z ananasa i miasto z zerową emisją CO2

Nowy rok przyniesie na pewno kolejne ciekawe informacje. Wiele z nich będzie efektem trendów technologicznych i wyzwań, przed jakimi stanęliśmy już w trudnym 2020 roku. Naukowcy i badacze są zgodni, że najważniejszymi trendami nadal będzie kwestia bezpieczeństwa, zdalnej pracy i rozwój Sztucznej Inteligencji. Ja dodam od siebie jeszcze coraz większą świadomość i potrzebę wdrożeń ekologicznych. I takie właśnie newsy, będę dla was wyszukiwała.

6 na 10 klientów opuszcza e-sklep, gdy pojawi się problem

Nowy rok to czas wyprzedaży i wzmożonych zakupów. Według ankiety goMoxie, aż 40 proc. konsumentów ma trudności z realizacją nawet najprostszych zadań na stronie sklepu. Ponad połowa konsumentów (62%), którzy mają trudności ze sfinalizowaniem transakcji online, porzuca koszyk i rezygnuje z zakupu. A wy poddajecie się czy dzwonicie na infolinie? Wyniki ankiety wskazują, że w przypadku trudności konsumenci częściej szukają ratunku u konkurentów, zmieniając witrynę, niż proszą o pomoc. Tylko 26% respondentów stwierdziło, że skontaktowało się z obsługą klienta, jeśli mieli problem, natomiast 52% konsumentów cyfrowych opuściło zakupy i przeniosło się do konkurencji.

(źródło: interaktywnie.com)

Raport o wykluczeniu cyfrowym w Polsce. Niepokojące wnioski

Raport Federacji Konsumentów pesymistycznie rozpoczął nowy 2021 rok. Wynika z niego, że w XXI wieku prawie 5 mln Polaków w wieku 16-74 lat wciąż nie posługuje się komputerem. Co więcej, pandemia pogłębiła wykluczenie cyfrowe najbardziej zagrożonych grup. Około 50-70 tys. uczniów nie posiada w domu żadnego komputera ani tabletu, a ponad 1 mln (czyli co czwarty uczeń) musi współdzielić urządzenia z rodzeństwem lub pracującymi zdalnie rodzicami, co realnie uniemożliwia edukację zdalną. Dziś ceny urządzeń w Polsce są niższe niż w wielu państwach Europy Zachodniej, a mimo to dla wielu Polaków wciąż są za drogie.

źródło: onet.pl

Netflix pobił kolejny rekord pod kątem liczby użytkowników

Z wyników badania Mediapanel w grudniu 2020 r. przeglądarkową wersję Netflixa odwiedziło 6 mln polskich użytkowników, czyli 20 proc. wszystkich internautów w kraju. Na drugim miejscu w zestawieniu najpopularniejszych serwisów VOD uplasował się CDA Premium – 3,81 mln użytkowników, a na trzecim miejscu Player.pl - 3,49 mln użytkowników. To było do przewidzenia, że w trakcie pandemii, przy zamkniętych kinach i teatrach serwisy filmów na żądanie będą rosły.

źródło: wirtualnemedia.pl

Czy drony z liści ananasa staną się przyszłością?

Malezyjscy badacze opracowali metodę, która pozwala zmienić włókna liści ananasów w mocny materiał, który można wykorzystać do budowania szkieletów bezzałogowych pojazdów, np. dronów. Zdaniem naukowców  drony stworzone z tego materiału mają wyższy współczynnik siły do wagi niż te z syntetycznych włókien, a do tego są tańsze, lżejsze i łatwiejsze w utylizacji. 

źródło: geekweek.pl

Powstanie miasto o długości 170 km, bez ulic i aut, 0 zerowej emisji dwutlenku węgla

Miasto bez korków, stresu z rana i smogu? Okazuje się, że jest to możliwe. Książę koronny Arabii Saudyjskiej Mohammed bin Salman zapowiedział budowę pierwszego na świecie miasta o zerowej emisji dwutlenku węgla. Budowa projektu, który został wyceniony na 200 mld dolarów, ma rozpocząć się w najbliższych miesiącach. Miasto nie będzie mieć ulic i aut, a będzie składać się z osiedli połączonych nowoczesnymi sieciami.

Według wstępnych zapowiedzi księcia, The Line pomieści blisko milion mieszkańców i zapewni ponad 380 tys. nowych miejsc pracy, które będą ściśle związane z zawodami przyszłości. Sposobem na przemieszczanie się po mieście mają być autonomiczne rozwiązania mobilne oparte w większości na metrze. Dystans 170 kilometrów mieszkańcy będą mogli pokonać w niecałe 20 minut.

źródło: noizz.pl

 

Komentarze

Astis
Astis 18:10 05-11-2024

Kasiu, pomóż… Ja w innej sprawie. Ta subskrypca w Nju to ma prawdopodobnie pewne niedociągnięcia ? Czy jest Ktoś Kto mógłby pomóc znajomemu w przywróceniu subskrypcji, a bardziej w numerze, który po wybraniu „Zrezygnuj z usługi” przepadł bez powrotnie … numer kontakt do wszystkiego, jednym kliknięciem 🙁 AŁC

Odpowiedz
Artur
Artur 18:37 05-11-2024

Jeżeli z subskrypcji zrezygnuje się przed upływem 14 dni od rozpoczęcia świadczenia usługi lub subskrypcja nie zostanie odnowiona do 6 miesięcy, to numer przepada bezpowrotnie. Jeszcze w przypadku ofert na kartę jest szansa odzyskania, z subskrypcji już niestety nie. Nawet podjąłem próbę przeniesienia do innego operatora po wyłączeniu numeru w subskrypcji, nastąpiła odmowa, numer już niedostępny.

Odpowiedz
Astis
Astis 10:29 07-11-2024

no to nieźle … a we wszystkich podobnych sytuacjach potrzeba 30 dni na wypowiedzenie usługi:) prawdopodobnie znalazłem ” furtkę” jak szybko wyłączyć swój numer z sieci…. 🙂

Odpowiedz
Astis
Astis 10:33 07-11-2024

Kto teraz chodzi do Kina ? 🙂

Odpowiedz
Astis
Astis 10:43 07-11-2024

Tak też to rozumiem, ale nie wierzę, że nic się nie da zrobić?!

Odpowiedz
Scroll to Top