Całkiem niedawno zapraszałam Was na trzecią edycję Orange Video Fest. Bawiliśmy się razem już tydzień temu i udało nam się pobić kolejny rekord frekwencyjny. Tak, było nas aż 12 tysięcy! Sami zobaczcie jak to wyglądało.
Całkiem niedawno zapraszałam Was na trzecią edycję Orange Video Fest. Bawiliśmy się razem już tydzień temu i udało nam się pobić kolejny rekord frekwencyjny. Tak, było nas aż 12 tysięcy! Sami zobaczcie jak to wyglądało.
Jakiś czas temu informowałam Was, że Orange Polska został partnerem technologicznym Biblii Audio Superprodukcji. Do projektu zostało zaangażowanych około 300 aktorów, w tym czołówka polskich gwiazd małego i dużego ekranu, m.in.: Jerzy Trela (Bóg), Adam Woronowicz (Jezus Chrystus), Krystyna Janda (narratorka w Ewangelii wg Świętego Mateusza), Małgorzata Kożuchowska (narratorka w Ewangelii wg Świętego Jana), Wojciech Malajkat (narrator w Apokalipsie wg Świętego Jana), Mariusz Benoit, Cezary Żak, Anna Polony czy wreszcie Teresa Lipowska. Teraz macie szansę, aby wśród tych nazwisk pojawiło się Wasze. Wystarczy wziąć udział w naszym konkursie, aby użyczyć głosu jednej z biblijnych postaci. Do dzieła i powodzenia! :-)
A już niedługo, bo 18 lipca zapraszam Was na koncert Biblii Audio Superprodukcji. Wieczór uświetnią m.in. Krystyna Janda, Wojciech Malajkat i Adam Woronowicz. Szczegóły już wkrótce.
Lubię okrągłe liczby. Dlatego skusiłem się, aby napisać, że już ponad milion klientów korzysta z wprowadzonych od września 2008 r. nowych planów doMowych. Przypomnę, że to oferta, która zdecydowanie uprościła używanie telefonu stacjonarnego i daje spore oszczędności. W cenie abonamentu jest od 60 do 1200 min. na rozmowy, a w jednej z opcji można nawet wygadać się bez limitu. Moim zdaniem milion klientów w 9 miesięcy to świetny wynik i potwierdzenie, że trafiliśmy w oczekiwania tej części rynku. Pamiętam konferencję prasową i to, że część dziennikarzy z niedowierzaniem kręciła głowami, nie wróżąc większego sukcesu w promowaniu telefonii stacjonarnej. Myślę, że pomysł się obronił. Na koniec jeszcze kilka cyferek statystycznych. Oczywiście najwięcej klientów korzysta z oferty z 60 min. na rozmowy. Ponad 16 proc. wybrało jednak najwyższe plany z 1200 min. lub z brakiem limitu, a ok. 15 proc. użytkowników zdecydowała się na opcję podwojenia liczby minut w ramach abonamentu.