Dziękuję, że tak licznie podjęliście się oceny naszych działań w 2010 r. wyliczając szczerze plusy i minusy oferty. Dla marketingu, obsługi klientów i sieci to świetny materiał do refleksji. "Jak nas widzą, tak nas piszą”, więc jest nad czym myśleć. Ludzie z marketingu przeczytali wszystkie komentarze i daliście im do ręki dobre argumenty, które na pewno wykorzystają. Chwaliliście OFnK (absolutny hit), pakiet 1000 minut (nawet mimo zmian) i obniżki neo. Zwróciliście uwagę na dobrze wylansowane Serce i Rozum. Walcem przejechaliście się po zasięgu (chociaż nie odbiega od konkurencji), ważności środków na koncie i pakietach netowych w prepaid. To chyba najszybsze podsumowanie. Tym razem miałem wyjątkowo trudny orzech do zgryzienia i potrzebowałem więcej czasu niż zwykle, by wskazać nagrodzonych. Ale do rzeczy. Według mojej subiektywnej oceny maskotki Serce i Rozum dostają pomaranczowy (#8), Monika (#21) i pablo_ck (#7). Vouchery do Cinema City dla dwóch osób potter28 (#27) i feodor (#54). Koszulki Prezesek (#4), czytelniczka (#47) i jamessz (#2). Kubki majtejsztyk (#9) i RobertS (#10). Nagrody możecie wymieniać między sobą, jak się dogadacie. Tradycyjnie proszę o kontakt e-mailowy, abym wiedział gdzie wysłać gadżety.