Odpowiedzialny biznes

Patrzeć w przyszłość

Marek Wajda Marek Wajda
21 lutego 2011
Patrzeć w przyszłość

„Nie ma co rozpamiętywać rzeczy i możliwości, które się straciło. Trzeba patrzeć w przyszłość, co jeszcze można osiągnąć, koniecznie z wiarą i uśmiechem" – mówi Łukasz Kunicki, który w Grupie TP odpowiada za kontent związany z Orange (m.in. mobilna telewizja, portal Orange World). Łukasz jest osobą, która daje wszystkim osobom wokoło niesamowitą energię. Nawet o strasznych wspomnieniach opowiada z uśmiechem.

Rajd Kormorana w 2003. Ostry zakręt. Samochód rajdowy uderza z prędkością 160 km w drzewo. Pilot Łukasz Kunicki ma poważne obrażenia. Wybudza się ze śpiączki po kilku tygodniach. Jak sam opowiada, łatwiej jest mu wymieniać jakie części ciała nie zostały uszkodzone w trakcie wypadku.

A jednak rehabilitacja przynosi rezultaty, które zadziwiają lekarzy. „Sportowcy są zaprogramowani na sukces. Gdy rehabilitant kazał mi robić 2 ćwiczenia ja robiłem 20" – opowiada Łukasz i dodaje, że jest pewny iż Robert Kubica zadziwi lekarzy i wróci do ścigania.

Łukasz stara się teraz zachęcać do życia innych. Wspiera fundację „Akogo?” pomagającą dzieciom po ciężkich urazach mózgu.

Zapraszam do wysłuchania całego wywiadu.

 

Jeśli kogoś zainteresował temat związany z rehabilitacją Łukasza i Roberta Kubicy zachęcam do zobaczenia wywiadu jaki Dzień Dobry TVN przeprowadził z Łukaszem Kunickim, Waldemarem Marszałkiem i Tomaszem Gollobem.


Odpowiedzialny biznes

Mobilna Barcelona głosem dziennikarza

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
21 lutego 2011
Mobilna Barcelona głosem dziennikarza

Pod koniec ubiegłego roku wspólnie z naczelnym Telepolis.pl Witkiem Tomaszewskim podsumowaliśmy rynek telekomunikacyjny anno domini 2010. Taka forma blogowych wywiadów spodobała się Wam, dlatego zgodnie z obietnicą dziś ciąg dalszy. Maciej Bębenek, dziennikarz Mobile Internet i specjalista od wszystkiego co jest związane z telekomunikacją, opowie, co go zaciekawiło albo zaskoczyło na Mobile World Congress 2011 w Barcelonie. Czy Nokia z Windows Phone 7 ma szansę w rywalizacji z Androidem? Jak rozwijać się będą tablety? Czy do Polski trafi chiński smartphone z baterią słoneczną? Zapraszam do posłuchania.


Rozrywka

„I belive I can fly” czyli magia konkursu wsadów

Bartosz Nowakowski Bartosz Nowakowski
21 lutego 2011
„I belive I can fly” czyli magia konkursu wsadów

To będzie chyba najkrótszy mój wpis jak do tej pory. Mało treści, więcej podziwiania. Zastanawiam się, czy to, co przedstawiam Wam poniżej, to jeszcze sport, czy już tylko show? Konkurs wsadów, bo o tym mowa. Wiadomo, za Oceanem oni to potrafią, bo na mnie to jakoś w magiczny sposób działa. W każdym razie opłacało się nie przespać nocy z soboty na niedzielę.

Konkurs wsadów NBA All Star Weekend wygrał Blake Griffin. Pomimo, że ogromnie podziwiam możliwości gracza LA Clippers, to jednak do tej chwili jakoś gryzę się z tym werdyktem... Kreatywnością nad wszystkimi uczestnikami "przeskoczył" JaVale McGee. Zresztą dalszą ocenę pozostawiam Wam.

"Are you ready?"

Lot nad autem Blake Griffina:

A teraz JaVale w akcji

Wsad na dwa kosze:

Wsad z trzema piłkami:

 

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.