Oferta

Pakiety dla najtańszego Orange Free

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
23 lutego 2011
Pakiety dla najtańszego Orange Free

Od jutra do najtańszej oferty Orange Free dokładamy możliwość kupienia trzech pakietów: 200 MB za 5 zł; 600 MB za 10 zł i 1 GB za 25 zł. Jak wiecie "19" pozwalała na bezlimitowe ściąganie danych w nocy (od północy do 8.00) , a poza tym czasem każdy 1 MB kosztował 5 gr. Teraz przy dokupieniu pakietu wyjdzie dużo taniej. Pakiety można wykorzystać do końca trwania okresu rozliczeniowego, w trakcie którego włączyliście usługę. Przy okazji dodam, że ruszyliśmy z kampanią Orange Free pt. Hotel Wygoda. Spot do obejrzena poniżej, a nasze motto brzmi: "Używając internetu mobilnego w Orange czujesz się jak w dobrym hotelu, na który każdy może sobie pozwolić".

Aktualizacja, godz. 19.45: Najwyższy pakiet 1 GB nie będzie kosztował 25 zł. Pomyliliśmy się i dlatego od jutra korzystajcie tylko z dwóch niższych pakietów. Trzeci, w nowej cenie dołożymy jak tylko zrobimy niezbędną aktualizację w systemach IT. Przepraszam za wprowadzenie z błąd.


Odpowiedzialny biznes

Muzealnie? Wirtualnie!

Bartlomiej Roch Bartlomiej Roch
23 lutego 2011
Muzealnie? Wirtualnie!

Pewnie słyszeliście już o projekcie Google Art Project, który umożliwia wirtualną wizytę w 17 muzeach i galeriach sztuki na całym świecie?  Muzea te to m.in.: nowojorskie MoMA, Metropolitan Museum i Frick Collection, Museo Reina Sofia i Muzeum Thyssen Bornemisza w Madrycie, National Gallery w Londynie, Pałac w Wersalu, Ermitaż w Petersburgu, Galeria Trietiakowska w Moskwie, Rijksmuseum i Muzeum Van Gogha w Amsterdamie, Tate Britain i National Gallery w Londynie, Freer Gallery przy Smithsonian Institution w Waszyngtonie, Uffizi we Florencji oraz nowopowstałe Muzeum Kampa w Pradze. Z pewnością tego typu rozwiązanie znacząco przyczyni się do walki z wykluczeniem w dostępie do kultury. To prawdziwa przyszłość nowoczesnego muzealnictwa, która wbrew pozorom jeszcze bardziej zachęci do odwiedzania muzeów w rzeczywistości.

W Polsce jako pierwsze swoje zbiory w wirtualnej przestrzeni udostępniło w 2008 r. Muzeum Powstania Warszawskiego i to dzięki Fundacji Orange oraz Grupie TP. Jeżeli nie mieliście okazji jeszcze odwiedzić tej strony, koniecznie to zróbcie: wystawy są przedstawione w technologii 3D, zamieszczone zostały nagrane wspomnienia uczestników powstania, jest szeroki zasób materiałów oraz nagrania archiwalne z czasów powstania. Dzięki temu, przestrzeń wirtualna stała się nie tylko nową formą prezentacji zasobów muzealnych, ale też sama oferta rzeczywistej ekspozycji została wzbogacona o dodatkowe formy przekazu dzięki wykorzystaniu multimediów. Innym projektem tego typu, który uzyskuje nieprzerwanie od  2008 r. wsparcie Fundacji Orange to Wirtualny Sztetl. Zaangażowanie Grupy TP pozwoliło na stworzenie i rozwój portalu posiadającego jak dotąd 500 000 unikalnych użytkowników ze 150 krajów i 4 000 000 odsłon a także umożliwia stałą aktualizację, rozbudowę i unowocześnianie portalu oraz kolejne tłumaczenia tekstów na język angielski, niemiecki i hebrajski.

Tym z Was, którzy wolą jednak bezpośredni kontakt z wystawami, gorąco polecam wybranie się do Muzeum Narodowego w Warszawie na bardzo ciekawą  prezentację polskiego dizajnu z lat 1955-68  "Chcemy być nowocześni". Na stronie MNW  możecie zobaczyć wideo-zaproszenie na tę wystawę, która potrwa do 17 kwietnia.


Sieć

Dobry rok Grupy TP

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
23 lutego 2011
Dobry rok Grupy TP

Dziś ogłosiliśmy wyniki za ubiegły rok i są to dobre wiadomości. Tradycyjnie nie będę przytaczał wielu tabelek, cyferek i wyliczeń, które znajdziecie na naszej stronie lub portalach telko. Podam kilka konkretów, które zazwyczaj najbardziej Was interesują. Utrzymaliśmy pozycję lidera na wszystkich rynkach. Zyskaliśmy ponad 600 tys. nowych klientów Orange (z tego ponad połowa to postpaid) i mamy ich 14,332 mln, co potwierdza, że nowe oferty zyskały Wasze uznanie. Mam na myśli głównie Delfina, Pelikana i Panterę. Fajnie rośnie sprzedaż smartphone`ów. W 4 kwartale było to 22 proc., kiedy rok wcześniej 7 proc. Polubiliście multimedialne cacka, z drugiej strony ich ceny stały się bardziej przystępne. Liczba użytkowników mobilnego Internetu Orange skoczyła o 41 proc. w 2010 roku. Coraz lepiej idzie nam też ze stacjonarnym dostępem. To wynik nowej neo oferty z jesieni. Udało się Was przekonać do korzystania z szybszych opcji. Aż 36 proc. umów z ostatniego kwartału 2010 podpisaliście na prędkości 6-20 Mb/s (rok temu tylko 4 proc). W pierwszej tego roku ruszymy z ofertami w technologii VDSL, czyli 40 Mb/s +. Na start planujemy, że w jej zasięgu znajdzie się 500 tys. gospodarstw domowych. Dodam, że w tym roku, prócz wdrażania VDSL i HSPA+ DC, skupimy się na zwiększaniu zasięgu 3G i poprawie obsługi klientów, na co zwracaliście nam uwagę. Na koniec dziękuję, że nas wybieraliście, bo to dzięki Wam mamy się czym pochwalić.

Scroll to Top