Odpowiedzialny biznes

Dobre praktyki biznesu – konkurs

Monika Kulik Monika Kulik
31 marca 2011
Dobre praktyki biznesu – konkurs

Powstał już 9. raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”. Znaleźć tu można wszystko, co wydarzyło się w poprzednim roku w CSRze: -  opisy aktywności firm, kalendarium wydarzeń i przegląd prasy, a całość opatrzona komentarzami ekspertów i praktyków.

Jeśli interesuje Was temat odpowiedzialności społecznej biznesu zapraszam dziś od 10.00 do 12.00 na stronę www.odpowiedzialnybiznes.pl. Będziecie mogli on - line towarzyszyć ogłoszeniu raportu, a także korzystając z Facebooka lub SMSa wysłanego na numer 697 432 693 zadać pytanie ekspertom uczestniczącym w dyskusji „Wizja dla Europy w świetle wyzwań zrównoważonego rozwoju”.

Jakie zagrożenia i szanse dla firm niesie globalizacja? Jakie są strategiczne kierunki rozwoju Europy w kontekście zrównoważonego rozwoju? Jakie wyzwania stawia przed nami raport „Europa 2020”? – to tylko niektóre tematy, o których będziemy mówić podczas spotkania. Zapraszam serdecznie.

I małe zadania dla Was – wymieńcie 3 dobre praktyki Grupy TP, które znalazły się w najnowszym raporcie FOB lub co najmniej 10 naszych programów, które do tej pory znalazły się w raportach Dobrych Praktyk. Na 2 osoby, które dobrze i najszybciej odpowiedzą na pytania – czekają Serce i Rozum.


Odpowiedzialny biznes

Piłkarze poza boiskiem

Jarosław Konczak Jarosław Konczak
30 marca 2011
Piłkarze poza boiskiem

Czasy dobre nie są, zwłaszcza dla piłkarskiej reprezentacji, ale zobaczmy co sami piłkarze mówią o sobie. Może ich lepiej zrozumiemy. Na początek ci najbardziej bramkostrzelni. Robert Lewandowski i Jakub Błaszczykowski.

 

 

Więcej na Oficjalnym Portalu Piłkarskiej Reprezentacji Polski www.bialoczerwoni.com.pl

 


Bezpieczeństwo

Nie straszymy, radzimy ostrożność

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
30 marca 2011
Nie straszymy, radzimy ostrożność

Pewnie znowu narobię reklamy pomysłowi pod tytułem Blupill, ale nasz komentarz spotkał się z ostrą reakcją firmy Entellico, dziś pisała o tym "Rzepa", dlatego jeszcze raz zabiorę głos. Nie boimy się żadnych porównywarek. Sprawdzajcie, ile chcecie. Sam to robię, jak mam czas na zastanowienie. Nikogo nie straszymy rozwiązaniem umowy. W regulaminie kod to "poufny ciąg cyfr, umożliwiający autoryzację abonenta, dostępny wyłącznie dla abonenta i operatora oraz ewentualnie podmiotów działających na zlecenie operatora w procesie świadczenia usług telekomunikacyjnych, umożliwiający dokonywanie zleceń jednorazowych i zleceń stałych". Czy jego udostępnienie jest rażącym naruszeniem regulaminu nie wiem. Interpretację zostawiam prawnikom. Na pewno zalecamy Wam wyjątkową ostrożność w przekazywaniu komukolwiek kodów abonenckich. Dla mnie to, co najmniej nierozsądny pomysł, aby podawać kod, kiedy nie mamy 101 proc. pewności co się z nim stanie. Czy zdarza się Wam udostępniać hasło do bankowości elektronicznej, aby system wybrał Wam "najlepszy kredyt"? W przypadku blupill mamy zapewnienia, ale nie weryfikowaliśmy, jak zostały rozwiązane kwestie bezpieczeństwa i w jaki sposób dochodzi do przygotowania oferty dla klienta. Nie chcę dyskredytować blupilla, ale musimy dbać o bezpieczeństwo klientów i będziemy to robić zawsze. To priorytet. Jeśli coś budzi nasze wątpliwości, będziemy o tym głośno mówić. Nawet kosztem tego, że ktoś nas oskarży o naruszenie dobrego imienia swojej firmy.

Scroll to Top