Odpowiedzialny biznes

Doładowania i koszulki dostają…

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
10 kwietnia 2011
Doładowania i koszulki dostają…

Jak zawsze, kiedy ogłaszam konkurs mam potem sporo kłopotów z wytypowaniem zwycięzców. Jeszcze trudniej jest, gdy bierze w nim udział sporo osób, a temat jest otwarty. Niestety taka dola jurora i sam sobie zgotowałem ten los. Dziękuje za wszystkie pomysły, sugestie i propozycje. Jak słusznie zauważyła Irina, to cenny materiał dla marketingu do analizy. Do rzeczy. W subiektywnej ocenie rzecznika na doładowania za 50 zł zasłużyli: czytelniczka #17, pablo_ck #22, Elephant #25, ziemowy #35 i feodor #93. Koszulki Orange dostają: Kuba #18, aro #50, Marek POPak #64, Miśka #81 i mike278 #82. Wszystkim gratuluję i tradycyjnie proszę o e-maile z adresami, na które mam wysłać nagrody.


Odpowiedzialny biznes

Najlepiej w rodzinie, czyli jak?

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
08 kwietnia 2011
Najlepiej w rodzinie, czyli jak?

Zachęcaliście mnie do konkursu z nagrodami w postaci doładowań, to wreszcie uległem. Żeby nie było jednak za łatwo, to zadanie, jakie macie przed sobą będzie wymagało trochę pracy. Wyobraźcie sobie, że jesteście 4-osobową rodziną i wszyscy korzystacie z Orange. Opiszcie, na jakich usługach najbardziej Wam zależy, aby najwygodniej kontaktować się ze sobą i światem? Jakie duże powinny być pakiety minut, SMS-ów, data, które chcielibyście mieć? Wreszcie, ile jesteście skłonni za to zapłacić. Tylko błagam nie piszcie, że wszystko ma być za darmo! Weźcie też pod uwagę interesy operatora :-) Szczególnie czekam na pomysły usług/produktów/pakietów, których jeszcze nie mamy. Dla autorów najciekawszych propozycji (jak zwykle subiektywnie ocenia rzecznik) czekają nagrody z magicznej szafy. Pięć osób dostanie doładowania za 50 zł, a pięć kolejnych koszulki Orange. Na odpowiedzi czekam do południa w niedzielę. Powodzenia.


Odpowiedzialny biznes

Ważne rozmowy

Monika Kulik Monika Kulik
08 kwietnia 2011
Ważne rozmowy

Czy wiecie, że w Polsce działa blisko 370 rzeczników konsumenta. Co robią? Udzielają porad prawnych, pomagają w mediacjach z firmami i w walce o prawa konsumenckie w sądach. Rocznie zajmują się ponad 300 tys. spraw. Najczęściej niezadowoleni klienci zgłaszają się do nich i organizacji konsumenckich po pomoc w egzekwowaniu praw do reklamacji i gwarancji. Oczywiście część spraw, którymi się zajmują dotyczy usług telekomunikacyjnych, ale nie brakuje i innych dziedzin – są reklamacje sprzętu RTV i AGD, komputerów, akcesoriów samochodowych, usług dostawczych (gaz, prąd), turystycznych i hotelarskich, remontowo-budowlanych, pocztowych, medycznych, transportowych etc.

Z rzecznikami oraz przedstawicielami Stowarzyszenia Konsumentów Polskich i Federacji Konsumentów spotykamy się regularnie od 2003 roku. O ile wiem, Grupa TP jest jedynym operatorem telekomunikacyjnym w Polsce, który taki dialog prowadzi. Jak możecie sobie wyobrazić, początki były burzliwe. Teraz też nie zawsze jest łatwo, ale dzięki stałym, bezpośrednim rozmowom możemy szybciej interweniować w sprawach klientów, konsultować wprowadzane zmiany czy zapoznawać rzeczników z nową ofertą. Oni z kolei zyskują większą wiedzę o usługach, szybką i pewną ścieżkę interwencji.

Uczestnicząc w tych dyskusjach wiele razy miałam wrażenie, że tak naprawdę mówimy o społecznej odpowiedzialności firmy, która  przecież zaczyna się tam, gdzie kończy się prawo. Zresztą dialog z organizacjami konsumenckimi to jedna z naszych dobrych praktyk z raportu FOB, o którym pisałam w ubiegłym tygodniu.

Mam nadzieję, że podobny dialog stanie się podstawą do innych zmian w firmie - nad czym usilnie pracuję od jakiegoś czasu;)

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.