Hash.fm opublikował ranking najpopularniejszych firmowych kont na polskim Snapchacie. I nie będę owijać w bawełnę – jesteśmy pierwsi. Zestawienie stworzono na podstawie liczby wyświetleń „My Story”. „Stories” to metoda na dzielenie się zdjęciami czy filmami ze wszystkimi, którzy obserwują dane konto. Na nasze zajrzało 20100 osób - znacznie więcej niż kolejne profile. Pierwsza piątka poniżej.
Snapchat to jedno z najciekawszych zjawisk w mediach społecznościowych. Czynniki wyróżniające? Prostota działania, skupienie na zdjęciach i filmach oraz… treści znikające po wyświetleniu. Dokładnie, w przesyłanych sobie przez użytkowników po maksymalnie 10 sekundach, a we wspomnianym trybie „My Story” – po 24 godzinach.
Konto ORANGE_POLSKA działa od kwietnia. Zabawne, swobodne, pełne luzu i dystansu eksponuje rzadziej dostrzeganą stronę marki. Wszystko, co trafia na naszego Snapchata jest przygotowane specjalnie na tą platformę. Jeżeli umieszczamy tam zdjęcie, nie znajdziecie go nigdzie indziej. Jeżeli zobaczycie na naszym Snapie film, to możecie mieć pewność, że to jedyna jego wersja. Podobnie jest z konkursami. Staramy się wykorzystywać wszystkie zalety tego medium, cały czas eksperymentując. Aplikacja powstała w 2011 roku i cały czas się rozwija, więc nie ma jednego, sprawdzonego modelu działania.
Linku do naszego konta Wam nie damy, ale gdy już ściągniecie aplikację, która jest dostępna zarówno na Androida jak i na iOS zeskanujcie „duszka”, który jest poniżej ;-) Tylko jak? Zróbcie mu zdjęcie, następnie uruchomcie aplikacje, kliknijcie „dodaj znajomych”, potem „dodaj przy pomocy Snapkodu”, kliknijcie w zdjęcie z grafiką… i gotowe!